- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Poplatek by měl být minimálně 200Kč za Průjezd Prahou 1 nebo 2,prostě historickým centrem.Když se dnes podíváte kdo v těch autech sedí tak je to nejčastěji 1 člověk-řidič,který si jede za svým cílem který by pohodlněji zvládl MHD,ale jemu jde hlavně o osobní pohodlí.Prostě poplatek bych nastavil tak vysoko aby ti co auto opravdu nepotřebují raději používali MHD anebo taxislužbu.A Tu bych velice zpřísnil-v centru jen buďto velmi ekologické vozy nebo elektromobily.
Praha má větší cenu než ti sobci ,co se v ní smaradlavými automobily dosud zdarma prohánějí.
Pomalu s tím "já bych" On ten jeden člověk co sedí v autě může jet pro tři další lidi, které má někde naložit nebo jede pro něco co MHD neodveze..
Jediný pohlavár a patriot, který Prahu miluje a tudíž neprchá do suburbie,by obratem prosadil mýtné a zkvalitnění mhd ze svého bydliště Legerova ulice.
Absurdní. Proč srovnáváme Prahu s Londýnem? Pokud vím, tak Praha se snad zatím stále snaží o udržení života v centru, nebo tam má zůstak skanzen prodavačů bábušek, drahého skla a předražeých hospod s turisty?
Upřímně nesouhlasím již se základní předpoklad - denní poplatek 120 Kč a rezidenti dostanou slevu 75% To znamená při každodenním vjezdu poplatek 10.950 Kč za rok!
Jako by nestačila příšerná byrokracie díky které mnoho lidí nemá parkovací karty (bydlí, má nájemní smlouvu, ale úředníkům se nevejde do žádné škatulky). Stačí se podívat na hranicích zóny placeného stání a je všem jasné, kdo pak večer zkouší zaparkovat na placených staních, ten ví své.
Co se pak stane? Město utratí spoustu peněz, někdo vydělá. Z centra odejde ještě více lidí i firem - sám zde bydlím a v okolí uz zkrachovalo nepočítaně obchodů i služeb (zkrachovala dokonce i čínský vývařovna!!!).
Sice chápů základní myšlenku, ale Praha není Londýn a centrum není City. Pokud chceme zachovat atmosféru, musí centrum žít!
nerozumím přesně termínu "bydlí má nájemní smlouvu"? proč si neudělají trvalý pobyt?
Na jedné straně "magistrátní právníci se dlouhé měsíce snažili najít díru v zákoně, která by umožňovala obcím vybírat mýtné"
a na druhé "nám jde sice o rychlost, ale nechceme hledat žádnou právní kličku"
To si snad Pavel Blbém dělá prdeI, ne?
No Pavlík zřejmě bude mít problém. jestli zavedou vjezdy do měst podle emisí, tak asi bude muset do práce pěšmo.
Dokud nebude obchvat, ať raději ani nezkouší nějaké mýto zavádět. Spojka by byla parkovištěm.