- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
článek je nesmírně zavádějící. Sám na kole jezdím kdykoli to jde. Trasu z domova do centra zvládnu klidným tempem za necelou hodinu. V porovnání cestou autem to není žádná výhra v loterii. Do centra přijedu asi až o 30 minut později než autem a navíc relativně zpocený, což není příjemné těm, se kterými v centru pracovně jednám (naštěstí jde převážně o tolerantní osoby). Cesta z centra domů trvá o něco déle, protože bydlím jaksi na kopci. Osobně preferuji naprosto jednoznačně skůtry a byl bych mnohem raději, pokud by policie a dopravní inženýrství udělali maximum pro pohodlnou a hlavně bezpečnou sjízdnost městských částí, kde se nejčastěji tvoří kolony. Celou svou úvahu bych završil návrhem uspořádat ještě jeden takový závod a tentokrát za účasti jednostopých motorových vozidel. Schválně jak by dopadl. Autem, kolem, skůtrem - do centra - 40 min, 60 min, 5 min. Má smysl něco dodávat?
Prijde mi to dost podivne neni mi jasne kudy autem a jak jeli? "na trase byl slabší provoz kvůli dopravní nehodě před Radotínem" to je preklep nebo co? Pokud nestala strakonicka neni mozne, aby bylo kolo rychlejsi... navic pokud by strakonicka stala lze pouzit alternativni cestu :-)
Myslím, že běžný cyklista by ten úsek za 19 minut neujel, závod mi přijde dost zmanipulovaný.
Jezdim do prace na kole kazdy den. Ale je nutno rict, ze kdybych nemel sprchu a satnu se skrinkou pro oblek, tak to delat nemuzu. I kdyz jedes pomalu, tak smrdis.... Jednoho takoveho kolegu jsem mel - jeste ze uz je pryc...
... o celých 6 minut můžete být v práci dřív, sice zpocenej a smrdící, ale i tak!!
Jezdím téměř denně na kole po Praze, nehoním se, zpocený nejsem a jezdím i na obchodní jednání. Problém nemám. Je mi 54 let. Autem jedu, jen když vezu něco většího anebo hustě prší. Na kole je to pohodlnější, autem jsem líný jezdit, je to fakt nuda pořád popojíždět přískokem, pak zoufale hledat parovací místo a pak se vláčet zbytek cesty od auta k cíli pěšky. Na kole využívám různé zkratky přes parky a lesíky, o kterých automobilisté nemají ani tušení. Na kole jsem jezdil už v mládí do školy z Braníka do Dejvic. V zimě to bylo pohodlnější než tramvají, protože na kole jsem se zahřál. Na kole na rozdíl od MHD mám zaručené místo k sezení, jede mi od vchodu ke vchodu, žádný čekací interval. Cyklistika pro mě není sport, ale doprava.
Třeba když potřebuju být z Prahy 6 na Praze 6 za 20 minut, tak na kole. Autobusy a tramvají je to podle okolností 30 - 50 minut, metrem standardně 35. Takže pokud člověk třeba nestíhá, kolo ho zachrání. Ale jezdit tak pravidelně, no nevím.
A jak poté cyklisti vypadali - mohli vyrazit na obchodní jednání se zákazníkem, nebo napřed do sprchy????? (Nejde o to, že by se z Radotína do Prahy nedalo jet na kole, ale za 19 minut je to velmi slušnej sportovní výkon..... oceněný několika málo deci potu... )
Pro objektivitu pěkně zaparkovat v podzemních garážích. A máte to + dalších 15 minut.
neboť kolo vyžaduje jistou fyzickou kondici - kdo na něm neujede 100 metrů, těžko bude jezdit z Radotína na Smíchov, ať v obleku či odresován. Nechápu, že někteří příznivci cyklodopravy předpokládají, že jsou všichni zcela zdraví a tělesně zdatní.
Automobil zase vyžaduje řidičák a dobré nervy. Tak si vyber (každý si vybere).