- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdo se zasměje,bude se bavit,nebo plakat,kdo si na ulici pšoukne,zapálí cigáro-zaplatí daň ze zábavyHlavně aby si náhodou magistrátní úředníci nesnížili platy,to by byla katastrofa,to i ti poslanci si sníží platy o celá 4 %jen soudci ne,to aby byli "neúplatní"
o metru do Motola se nemluví, stavba už získala minulý týden stavební povolení,
po lhůtě na odvolávky může Metrostav začít kutat budou-li ovšem peníze - z EU se hradí cca jen půlka stavby...
Z EU přijde maximálně 8 miliard z odhadovaných 20... A to je jen metro do Motola. Metro na letiště má stát dalších 20... A rychlodráha šla k ledu. Z původních 20 miliard se vyšplhala po zatunelení do podoby metra opět díky Praze 6 na 35 miliard. Tu ale platí stát. Respektive už neplatí. Výsledek: Reálně hrozí za 40 miliard nefunkční metro a to, co to mohlo trochu spasit, tedy celkem rozumný vlak, je odloženo, nebo bude postaveno následně za těch 35 miliard a s metrem se to potká ve čtyřech stanicích na délce 5 kilometrů. Paráda... To vše za drastického omezení provozních dotací na MHD, údržbu vozů a tratí... Vivat horolezec.
Pane primatore, zdrazte MHD na realne ceny ta, aby nemuselo byt dotovano, pak penize na dulezite dopravni stavby budou.
To by ovšem znamenalo kolaps automobilové dopravy v Praze,
... vsude ceny klesaji, cena prace i materialu, tak proc by naklady na nejakou stavbu mely naopak rust ? Nebo jake prodrazeni mel Bem na mysli Nemluvim o zakonzervovani - to ale neni nikde potreba.
Přesně tak! Navíc inflace je skoro 0%!
Tak ať Bém uspořádá v Praze Olympijské hry , vždyť je to tak super výdělečný podnik