- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ať už to bylo skutečně auto Heydricha, nebo ne, je to každopádně krásně zachovalý unikátní kousek:-)
Původní auto Heydricha se jmenovalo KITT a řídil ho Michael Knight.
stačí se podívat kam ukazuje prstem Čvančana a srovnat to s obrázkem po atentátu. Na autě je po atentátu blatník kratší a na modrém autě je delší. Takže to není stejné auto. To by se mu ten blatník musel zázrakem prodloužit, aby souhlasilo místo sváru.
Tys na to přišel!Přihlaš se,že uděláš expertizu
Odpověď na otázku, zda auto bylo původně černé, samozřejmě dá expertiza. Prozatímní zastánce názoru, že modrá barva je původní, bych chtěl upozornit, že "barevné" varianty Mercedesu 320 B se sice vzácně dělaly (včetně modré), ale prakticky vždy byly dvoubarevné, kde hlavní barva na bocích byla na blatnících a horní části kapoty doplněna buď černou, nebo výrazně tmavším odstínem hlavní barvy (taková byla tehdy móda). A světlomety této barevné verze byly prakticky vždy chromované, nikdy černé. Viz například:
http://www.alvolante.info/wp-content/uploads/siam-mu-mercedes-320-b-1939.jpg
Ať mělo nalezené auto jakoukoliv barvu, určitě dnes nemá původní tovární vzhled.
na ilustrační fotce je černé. Tak jaké důkazy asi získají?
Husák jezdil v sovětských limuzínách (ZIL?), do Tatry sedl málokdy.
takové auto s tradicí by se mělo místo muzea věnovat nějaké významnější instituci - třeba Lidovému domu. Mohlo by vozit některé jejich význačné osobnosti.
Nebo v roce 1942 v Mercedesu neznali sériový čísla???
Záznamy se zničily při bombardování německý fabriky, jinak by to samozřejmě bylo snadný zjistit.
divná doba
hlavní je, že ho tenkrát sejmuli
s pivním mozolem, který by u státní policie neprošel fyzickými testy ani ve snu, otvírá se mi kudla v kapse
a ýDěs ho v tom ještě podporuje
Každé zboží má svého zákazníka ;-)