Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neschválení úspor by pro mě bylo kritické, tlačí premiér na strany

Neschválení úsporného balíčku by pro mě i pro vládu bylo kritické, prohlásil premiér Jan Fischer po jednání na Hradě. V takovém případě by prý musel zvážit další kroky kabinetu. Sněmovna opatření projedná příští čtvrtek ve stavu legislativní nouze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kaktusak

Vystoupit z NATO, stáhnout žoldáky

ze Srbska a z Afghánistánu, zrušit Senát, to budou úspory. A když ještě zloději vrátí, co si nakradli, bude po krizi.

0/0
17.9.2009 19:17

aJFa against censorship terror

hlavně že už táhne do

(_!_) soudruh rotnej modrobolševik !!

R^[>-]:-P

0/0
17.9.2009 18:24

jjumbik

Re: hlavně že už táhne do

Máš slovník jak lampasák. Co se ti stalo, ajfo?  :-)

0/0
17.9.2009 18:31

krychlekulata

Re: hlavně že už táhne do

No ne že bych rotýho musel, ale nemyslím si, že by ses musel snižovat na jeho úroveň, jeho konkurent by tam moh daleko rychlej.

0/0
17.9.2009 18:37

Tryskomys Muf

Re: hlavně že už táhne do

Ty bys tam mohl s nim a s Paroubkem. O 3 idioty mene.R^

0/0
17.9.2009 22:51

ur=BANcová

Rozumný obchodník si už dělá zásoby alkoholu.

V krizi se prý vždy hrozně chlastá. Lidé nevědí, co s nimi bude a tak se uvolňují v alkoholu. Povídal mi jeden bývalý hospodský, že jak se chlandilo v roce 1968, to byly žně.

0/0
17.9.2009 18:12

10sparta

Tak proč nespojíš rozpočet s hlasováním o důvěře ???

0/0
17.9.2009 17:57

REKINM

Re: Tak proč nespojíš rozpočet s hlasováním o důvěře ???

to ti ušlo, tak znovu při projednávání rozpočtu v legislativní nouzi to nelze, a projednat takto rozpočet je potřebné.:-/

0/0
17.9.2009 18:02

Zmuda

Fischer...

..si může říkat co chce, Paroubek, Topolánek, Klaus s Janotou taktéž. Není úniku, jsme v dluhové pasti a státní bankrot je nevyhnutelný! Proč už to konečně neřeknou na rovinu?!?

0/0
17.9.2009 17:47

V.Poustka

Re: Fischer...

zrovna dnes to nejde, lid zvítězil nad americkými imperialisty a to by se k tomu nehodilo

0/0
17.9.2009 17:52

REKINM

Re: Fischer...

vidíš to moc černě, to by Itálie se svým dluhem vyšším než 100 % rozpočtu už musela z posledních peněz kupovat provazy a vratké stoličky pro každého Itala.:-/

0/0
17.9.2009 17:54

10sparta

Re: Fischer...

A že past nastražil ozubený Bohuš !!!!!!!!!!

0/0
17.9.2009 18:00

aJFa against censorship terror

Re: Fischer...

to není jen o státních financích - hlavně už nastal bankrot právního  systému !!

ČR [>-] jako stát (z pohledu státoprávních principů) už fakticky neexistuje X

0/0
17.9.2009 18:26

krychlekulata

Re: Fischer...

Taktéž se obávám, že nejde ani tak o krizi politickou a ekonomickou, ale o krizi právní a morální, kdy politici, byrokraté a úředníci budou napadat, kritizovat a vyvracet cokoliv, co by je mohlo odříznout od jistot výdělku bez jakékoliv zodpovědnosti za svoji práci, plody tohoto přístupu sklízíme již hodně dlouho.

0/0
17.9.2009 18:31

Ano, to je možné...

dejte jim nůž na krk, pane Fišere.

Buď rozpočet nebo demise. Ať si to vezmou sami na krk, chytráci.  ;-)

0/0
17.9.2009 17:39

REKINM

Re: dejte jim nůž na krk, pane Fišere.

JENŽE KDO? Topol se už vidí v Bruselu (případně v JAR - pokud se provalí, že vila je jeho), Svoboda bude blafovat jak při pokru, Kalous bude budit šlechtice, Liška akorát zezelená strachy  a Paroub s bolševikem řešit krizi nechtějí, chtějí vyhrát volby.;-D 

0/0
17.9.2009 17:50

krychlekulata

Re: dejte jim nůž na krk, pane Fišere.

Slovo do pranice

0/0
17.9.2009 18:33

65c02

Koukám, že Fišer se učí opravdu rychle!

Fišer se politické mluvě učí opravdu rychle!

.

Ještě nedávno říkal, že neschváléní navrženého balíčku úspor bude znamenat, že podá demisi a dneska už to rozmělňuje politicko-korektním výrazem "kritické".:-)

0/0
17.9.2009 17:25

Flyblown

Re: Koukám, že Fišer se učí opravdu rychle!

Nebude kritické, když podá demisi?

0/0
17.9.2009 17:26

65c02

Re: Koukám, že Fišer se učí opravdu rychle!

To je právě to, co zřejmě nikdo neví.... pod pojmem "kritické" si každý může představit co chce... pokud ale řekne napřímo že podá demisi, tak je to řečeno jasně a žádnou pochybnost to nepřipouští.

0/0
17.9.2009 17:33

Flyblown

Re: Koukám, že Fišer se učí opravdu rychle!

Tak, tak...

0/0
17.9.2009 17:45

REKINM

Re: Koukám, že Fišer se učí opravdu rychle!

bude, když podá demisi, bude vládnout v demisi až do voleb, ty paka se neshodnou na tom, kdo má být premiérem a jak sestavit vládu, to teprve bude kocourkov. Váša bude chtít 101 podpisů a ty nikdo nesežene. Pro ČR BY BYLO NEJLEPŠÍ, ABY STÁVAJÍCÍ VLÁDA DOSTALA MANDÁT VLÁDNOUT DO VOLEB, jinak k nám budou z EU posílat exkurze jak do ZOO.:-/

0/0
17.9.2009 17:36

pupkoun

Re: Koukám, že Fišer se učí opravdu rychle!

;-) souhlas! Perfekt komentář, u kterého jsem po dlouhé době v  duchu výrazně pobavil.

0/0
17.9.2009 17:39

doktor_bota

Re: Koukám, že Fišer se učí opravdu rychle!

Ano. Přímo to vidím, jak Paroubek a jeho ovce hlasují pro tuto vládu. A za týden jí vysloví s podporou komoušů z KSČM a KDU-ČSL nedůvěru, protože si Jyří přečte další průzkum.

0/0
17.9.2009 17:51

REKINM

Re: Koukám, že Fišer se učí opravdu rychle!

možná máš pravdu, ale tak velký blbec zas není a navíc má velký pud sebezáchovy.

0/0
17.9.2009 17:59

krychlekulata

Re: Koukám, že Fišer se učí opravdu rychle!

Jestli s tím Fischer sekne, tak to bude ještě, zajimavé, smíchy se asi neudržíme, já bych to zkusil.

0/0
17.9.2009 17:33

Paeris Kiran

Re: Koukám, že Fišer se učí opravdu rychle!

Státní správa zvládne tu mašinerii řídit i bez politiků... a v podstatě nezáleží na tom kdo je ministrem, premiérem atd... stejně fakticky změní p r d.

Možná by bylo nejlepší politiky od moci odstavit úplně. Bohužel vlády odborníků se v téhle zemi člověk nedočká... (zvlášť ne když je budou vybírat politici)

0/0
17.9.2009 17:39

krychlekulata

Re: Koukám, že Fišer se učí opravdu rychle!

Souhlas, nicméně je potřeba testovat co vydrží, aby jsme je alespoň trošku nutili koncepčně a systémově myslet, no možná mám přehnané nároky, za zkoušku to stojí, správná řešení jsou obvykle ta "jednoduchá"

0/0
17.9.2009 18:22

Paeris Kiran

Re: Koukám, že Fišer se učí opravdu rychle!

Co má dělat? Stejně i kdyby mu vyslovili nedůvěru tak to nezabalí z hodiny na hodinu protože politici trpí utkvělou představou že tu zkrátka někdo musí vládnout.

Po vyslovení nedůvěry by zase vládl dokud někdo nesestaví vládu schopnou získat důvěru.

Jediný skutečný způsob jak to zabalit je napsat reziganci a prostě druhý den nepřijít do práce.

Což by bylo vcelku prospěšné kdyby to udělali úplně všichni politici. A pro jistotu by to chtělo zařídit aby se politici už nikdy k vládě nedostali.

0/0
17.9.2009 17:34

65c02

Re: Koukám, že Fišer se učí opravdu rychle!

Moje omluva, ...Fischer....samozřejmě......:-P

0/0
17.9.2009 17:34

(gbd)

Re: Koukám, že Fišer se učí opravdu rychle!

Když to nechce "nestihnout", musí to projednat ve stavu legislativní nouze. A to nemůže zároveň s tím "žádat o důvěru".

Nicméně soudím, že když rozpočet do 170 mld neprojde, Fischer odstoupí, a když projde, požádá o důvěru s jiným zákonem...

0/0
17.9.2009 17:35

cheos

My vládnou nechceme,

protože kdo by o to v této době stál. My si počkáme až skončí krize. Ale nikoho jiného také vládnout nenecháme, co kdyby se mu něco povedlo...

Toť politika komoušů a oranžových komoušů - zbabělost, politikaření, nezodpovědnost, nezájem o budoucnost...

Ostatně nic nového.;-(

0/0
17.9.2009 17:25

Flyblown

Jen tak mimochodem - k ČEZu

Dividendy ČEZu se smějí podle pravidel používat jen na dopravní stavby a průběžně se z nich odstraňují ekologické škody v privatizovaných podnicích, k čemuž se stát zavázal. Loni se 12 miliard korun použilo do dopravní infrastruktury.

Takže na žádné 13. důchody se podle zákona nesmějí použít. Paroubek lže.

0/0
17.9.2009 17:17

V.Poustka

Re: Jen tak mimochodem - k ČEZu

zákon? nějaký problém pro ČSSD? není, zeptej se Ratha

0/0
17.9.2009 17:18

madqwert-liberalni komunista

Re: Jen tak mimochodem - k ČEZu

závazek? nějaký problém pro ČSSD? není, zeptej se Paroubka

0/0
17.9.2009 17:19

Flyblown

Re: Jen tak mimochodem - k ČEZu

Ajo vlastně. Já zase přemýšlím o standardní evropské demokracii. A my jsme někde v Kočkystánu.

0/0
17.9.2009 17:19

madqwert-liberalni komunista

Re: Jen tak mimochodem - k ČEZu

Postavime mosty z duchodcu...

0/0
17.9.2009 17:18

krychlekulata

Re: Jen tak mimochodem - k ČEZu

Myslím si, že jde o běžný příjem státního rozpočtu, nemám pocit, že by byly dividendendy účelově vázány. Rozhodující bude sestavení rozpočtu. Ve finále jde o jednu kapsu, ze které se hradí jednotlivé rozpočtové kapitoly. Nicméně sohlasím, než prožrat,a slibovat tak raději investovat, jinak nebudeme stavět mosty ze současných důchodců, ale z nás až budem v důchodu. (ze mě teda ne)

0/0
17.9.2009 17:30

madqwert-liberalni komunista

Tato vlada by mohla padnout

jedine s podminkou, ze ministra Kocaba prevezme i vlada nasledujici..

0/0
17.9.2009 17:16

Flyblown

Když jsme u těch příběhů s kamarády:

Mám dva kamarády, oba jsou vysokoškolsky vzdělaní, jeden se dvěma ing. tituly učí na VŠ a ten druhý začal před lety podnikat. Ten učitel si dodělal doktorát a nosil čumák hodně nahoru, nebylo s ním k vydržení a zvláště ho uspokojovalo, když tomu druhému jeho podnikání ze začátku nešlo, jak si představoval. Po pár letech je situace naprosto jiná. Učitel pořád učí, ale už nos nahoru nemá a ten druhý je dnes velmi úspěšný podnikatel s prosperující firmou, zaměstnávající stovky lidí.

Píšu to proto, že i když měli oba stejné vysokoškolské vzdělání, není zárukou, že oba dva budou pro společnost stejně přínosní. To samé mám v několika případech u kamarádů ze střední, paradoxně jsou úspěšnější ti, co byli ve škole hodně průměrní, až podprůměrní. Šli do toho po hlavě a bez velkého přemýšlení a ono to vyšlo :-)

0/0
17.9.2009 17:13

madqwert-liberalni komunista

Re: Když jsme u těch příběhů s kamarády:

Takova je nase zkazena spolecnost - slusny ucitel je na tom hur nez modry zlodej ;-D

0/0
17.9.2009 17:18

Flyblown

Re: Když jsme u těch příběhů s kamarády:

Jsou tam některá písmenka, která jste ještě ve škole nebrali?

0/0
17.9.2009 17:20

krychlekulata

Re: Když jsme u těch příběhů s kamarády:

Madqert to vyřešil, podnikatelská rizika by nechtěl, zato jistoty ano.

0/0
17.9.2009 17:22

ur=BANcová

Prý premier tlačí, tak hodně štěstí. Zácpa je svinstvo.

0/0
17.9.2009 17:08

cheos

Re: Prý premier tlačí, tak hodně štěstí. Zácpa je svinstvo.

Urjebancová, ty jsi blbá, jak daleko vidíš...;-D

0/0
17.9.2009 17:13

semafor

Re: Prý premier tlačí, tak hodně štěstí. Zácpa je svinstvo.

Tentokrát má pravdu. Ty jsi zácpu ještě nikdy neměl?:-P

0/0
17.9.2009 17:16

cheos

Re: Prý premier tlačí, tak hodně štěstí. Zácpa je svinstvo.

Já o pravdě nic neříkal, jenom o blbosti. I blb může mít občas pravdu...;-D

0/0
17.9.2009 17:18

madqwert-liberalni komunista

Re: Prý premier tlačí, tak hodně štěstí. Zácpa je svinstvo.

Pravdu maji oba ;-D

0/0
17.9.2009 17:20

Flyblown

Re: Prý premier tlačí, tak hodně štěstí. Zácpa je svinstvo.

Na to je dobrá Zelená vlna :-)

0/0
17.9.2009 17:13

doktor.fekete

tomu nerozumím....

Opravdu tomu co se děje a co na nás šije Fišer se nedá rozumět.Nerozumím tomu, proč si naše vlády vzpomenou při ucpávání děr v rozpočtu na mandatorní výdaje a sociální oblast a zapomenou na ty všiváky co se jenom pakují, kradou jako straky a ulejvají majetek do zahraničních bank, nebo do nemovitostí po celém světě.Janota pořád schání koho by ještě obral. Zajímavé je, že se železnou pravidelností, když se má platit jsou na řaďe hlavně důchodci a když se peníze rozdávají, tak jsou vždy poslední v řadě.Když je potřeba ty miliardy, tak se pane Janoto podívejte na př. do ČEZ, tam byste jich našel minimálně 40 a ještě by zbylo pro Romana 600 000 Kč každý měsíc. A budeli to nutné i něco přes půl miliardy na odměnu za "dobrou práci".A jestli se někdo diví, že jsou tyto problémy, tak se nedívejte na důchodce, ale na ty, kteří pohřbili naše významné podniky a také na ty, kteří velkým zahraničním investorům velkoryse udělili daňové prázdniny.

0/0
17.9.2009 17:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.