Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS podpoří jen a pouze rozpočet s deficitem do 170 miliard korun

ODS po zasedání výkonné rady oznámila, že podpoří pouze rozpočet, jehož deficit nepřesáhne 170 miliard korun. Debatu o dalších předčasných volbách považuje za druhořadou. "Na prvním místě teď musí stát vážná debata o rozpočtu a nezbytných legislativních opatřeních," uvedl předseda strany Mirek Topolánek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

godys

každý den bez vlády ODS nebo ČSSD je dobrý...

:-)EU

0/0
20.9.2009 20:20

chochola

rozpočet

Pan ministr Janota udělá za politické strany "špinavou" práci a představitelé těchto stran ještě budou žvatlat jakési výhrady. Neuvěřitelné!8-o

0/0
20.9.2009 20:15

Bob Harwey

Zabavit majetky, obstavit

konta všem z ODS a deficit je na nule...

0/0
17.9.2009 8:22

Dluhy se neplatí

Re: Zabavit majetky, obstavit

To udělali bolševici schopným a pracovitým po únoru 1948 a 1.6.1953, aby měli na rozdávání líné a neschopné lůze. Vždyť víme, co Puchejř obdivuje,že?

0/0
17.9.2009 8:34

Dynko

Re: Zabavit majetky, obstavit

ne, ze by nasi politici byli schopni a pracoviti :) ale ano, ten nad tebou je zda es bolsevik, kteryho neco sere :)

0/0
17.9.2009 10:34

srdce je NALEVO

ODS udelá 240 mld díru

a ted plácá neco o 170 mld.....no fujRv

0/0
17.9.2009 8:18

Dynko

Re: ODS udelá 240 mld díru

zadna krize nebyla, to je jasny

0/0
17.9.2009 10:35

rychlošípák

Re: ODS udelá 240 mld díru

..   tak srdce asi máš a dokonce na levé staně. Fajn!! Teď ještě zjistit, zda vlastníš i mozek. To je taková šedá hmota, co se necházi v dutině lebeční. Aby jsi měl usnadněné hledání, říká se tomu hlava!! Přeji úspěšné hledání a pátrání, ale obávám se, že kde nic není, ani čert nebere!! I když neurážejme čerty, ani ČSSD a KSČM nebere!! ;-)

0/0
17.9.2009 11:40

Mak1

Je krize,

všichni musí šetřit, jen vláda chce zvýšit daně aby měla na podpory pro firmy kamarádíčků......

A tohle jsme v 89 chtěli ?

0/0
17.9.2009 8:14

Josef.cyrany

Modrobolševici zase diktují.

Tohle chceme a nazdar. To je ta deklarovaná ochota ke kompromisům ?

0/0
17.9.2009 7:53

MiroTR

Re: Modrobolševici zase diktují.

Jak chcete dělat kompromisy, když je jedna kapsa prázdná a druhá vysypaná ? 8-o  Dělat kompromisy na dluh ?

0/0
17.9.2009 8:11

Dluhy se neplatí

Komunisti včetně paroubkovských vždy razili zásadu

"Čím hůř, tím líp!" Puchejř tedy jedná v duchu ideologie, kterou zastává už 57 let.

0/0
17.9.2009 7:18

forhend

To je zajímavé.

Napřed ODS udělá dluhy a teď žádá po úřednících aby její dluhy škrtli...

0/0
17.9.2009 7:08

Sharkee

Re: To je zajímavé.

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
17.9.2009 7:18

Dluhy se neplatí

Re: To je zajímavé.

To je hlupák, co?

Inu, volič KSČSSD se pozná z každé věty.

0/0
17.9.2009 7:19

Sharkee

Re: To je zajímavé.

mozna i proto se ti trosku chytri stydi priznat to, ze jsou jejich volYci

0/0
17.9.2009 7:21

ghurtik

Re: To je zajímavé.

Mno vite - ono je to TROSINKU jinak. Jsou urcite vydaje, ktere musi vlada vydat na ruzne veci (podpora v nezamestnanosti, socialni davky) - tzv. mandatorni vydaje. Ty v soucasne dobe tvori priblizne 80% statniho rozpoctu.

Protoze ekonomika je pribrzdena krizi, stat vybere mene penez na danich, ma mene penez a tedy z toho vznika planovany rozpocet se schodkem 230 miliard.

To nesouvisi s tim ktery z politiku si kolik kde nakradl. To je proste fakt. Volte si samozrejme koho chcete, ale uvedomte si prosim ze kazdou korunu kterou si pujcime, budeme muset (jako stat) vratit. V realnem zivote bohuzel nefunguje "to se nam to hoduje kdyz nam lidi pujcujou"...

0/0
17.9.2009 12:01

kuk.vykuk

Tak ať politici

tolik nekradou a netunelujou a nebudeme tak zadlužený.

0/0
17.9.2009 6:49

Drago5

komedie

Každý den mě politici přesvědčují o tom,že nemají právo získat můj volební hlas.Hádat se jestli bude schodek 220,200,170 miliard je povrchní.Schodek má být nulový,ideálně mají peníze zbýti. Taky když mám plat cca 28,nemůžu si dovolit utratit 100.

0/0
17.9.2009 6:05

MiroTR

Re: komedie

Pokud klesá HDP, není schodek nic zvláštního.  Spíš se ptejte, proč byly takové schodky, když se předminulá vláda holedbala, jak HDP díky nim stoupá.

0/0
17.9.2009 8:14

Hajče46

Re: komedie

Věta: "Taky když mám plat cca 28,nemůžu si dovolit utratit 100" by se měla tesat do kamene. Ale kdo tak dnes žije? Pár blbců, jako třeba já. Celý život jsme si něco kupoval, až když jsem si na to našetřil - hotově platil, žádné půjčky. Také jsem měl vždy všechno až poslední z lidí v okolí. Auto nemám dodnes, nechci se zadlužit. Na úvěrech je založeno celé bankovnictví. Při žití podle shora citované věty by nebylo úvěrů, leasingů, hypoték, Providentů, lichvářů. A asi celé hospodářství by se - ne snad zhroutilo - ale zpomalilo. Podnikatel by začal vyrábět, až by si hotově koupil stroje a materiál v naději, že jedou prodá a vydělá. Ale to, co jde třeba u mě, jako jednotlivce asi nejde ve podnikatelské sféře, potažmo ve státních financích. Škoda.

0/0
17.9.2009 8:37

MiroTR

Re: komedie

To by podnikatel asi nezačal nikdy. :-/  Není třeba mít strach z úvěru. Jen si musíte brát jen tolik, kolik jste schopný splatit.  Je jasné, že si nelze brát úvěr se splátkami10 tisíc, když berete 15 čistého.

0/0
17.9.2009 9:31

JaJaMilan

Kompromis 200 miliard

to nejde?

0/0
17.9.2009 2:51

airwar

Re: Kompromis 200 miliard

Většina lidí nemá představu o čem se hovoří, takže vám to napíšu, jde o 170 000 000 000 Kč, pokud chcete nějaké rozumnější vysvětlení tak pokud tento schodek zopakuje Česká republika cca 4-5 let po sobě (takový schodek bude mít určitě v roce 2009 a 2010) tak lze s jistotou 100% očekávat státní bankrot někdy kolem roku 2013-2014. Jinak řečeno někdy v této době ztratí koruna svou hodnotu, pokud jste měli nějaké úspory tak si jima budete moci vytapetovat, pokud jste snad pobíral nějakou sociální podporu či důchod tak už nic nedostanete, a pokud jste snad bral mzdu tak Vás přestane zajímat její výše, protože si za ni stejně nic nekoupíte.

Už Vám to začíná být jasné?

0/0
17.9.2009 5:57

JaJaMilan

Re: Kompromis 200 miliard

Tomu rozumím, ovšem krize trvé již nějakou dobu a nevím otom žeby se v jejím začátku začalo něco podnikat jen se hovořilo že se nás to netýká. Mě překvapilo tvrzení slovutných ekonomů že se nedá nic předpokládat co bude dál, nevím naco jsou tak hrdí a říkají si ekonomové. Je mi jasné že se musí šporovat a upravovat příjmy i výdaje. Proč se to řeší až teď, né žeby se to vůbec neřešilo ovšem bylo to vždy na správných místech  a v těch správných rezortech? Když  se jen dočítáme že je vše předraženo čemu já věřím viz. léky dražší než je obvyklé. Státní zakázky, kapitola sama pro sebe atd. atd. Politická rozhodnutí nemusí být správná ovšem odborníci jak je vidět tak také nejsou jednoho názoru.

čemu věřit? Zrovna jsem si někde přečetl že evropa na krizi vyděla a je momentálně nejbohadší. My tam nepatříme.

0/0
17.9.2009 7:20

ghurtik

Re: Kompromis 200 miliard

Naprosto s Vami o problemech souhlasim - Topolankova vlada udelala velkou chybu, kdyz tvrdila ze nam se krize vyhne. Na druhou stranu je popularni teorie, ze ekonomika zalezi z velke casti na psychologii; tzn. kdyz Vam budou rikat ze zadna krize uz neni, budete tomu verit a budete to brat jako fakt. Z tohoto pohledu tedy mozna "jen" vsadili na spatnou teorii :)

Na druhou stranu co bylo to bylo, ted musi nasi politici resit rozpocet na pristi rok a cim nizsi bude, tim lepe pro budouci generace. Nemuzeme preci porad zit na dluh a ocekavat ze nam stale bude nekdo pujcovat....

0/0
17.9.2009 12:05

JaJaMilan

Když si postaví hlavu

tak se nikdy nikdo nikam nedostane.

0/0
17.9.2009 2:42

pepr22

hehe

a sakra, zavolejte účetního Kalouska, ten vykouzlí deficit do 20mld, ovšem rozložený do dvou následujících pětiletek :-P

0/0
17.9.2009 0:58

Leporelozlepenky5

Re: hehe

co se snažíš sdělit, idiote? ;-D

0/0
17.9.2009 1:10

Kapp

Re: hehe

Koukám, že učitel v důchodu ještě nespí.

Možná myslí toto :

http://www.podnikatel.cz/clanky/kalouskovy-cachry-s-deficitem-cesku-nepomuzou/

0/0
17.9.2009 1:15

Leporelozlepenky5

Re: hehe

nevtírej se ;-D

0/0
17.9.2009 1:17

Kapp

Re: hehe

Zkus jednou přispět nějakou myšlenkou. Opravdu stačí i jednoduchá, zvládneš-li to.

0/0
17.9.2009 1:19

Leporelozlepenky5

Re: hehe

zatímco ty nezvládneš nic, pitomče ;-D

0/0
17.9.2009 1:22

Kapp

Re: hehe

Tak to je trochu smutné, nejde ani jednoduchá myšlenka. Co ostatně očekávat od učitele v důchodu, který se baví známkováním příspěvků na diskuzích. Ale i tak jsem přející a přeji při zmíněné činnosti hodně zábavy a příjemných chvil.

0/0
17.9.2009 1:28

radys63

Re: hehe

Nejspis to, ze gumy jako ty jsou vsude kolem nasRv

0/0
17.9.2009 1:20

Leporelozlepenky5

Re: hehe

ano, např. Šlégr, bystrý to kůň ČSSD ;-D

0/0
17.9.2009 1:22

ChorcheCh

jo musí se šetřit

A tak si prostě už nic nepůjčíme :-)

0/0
17.9.2009 0:38

A.A.

Re: jo musí se šetřit

My si musíme půjčit už jen na zaplacení úroků z půjček. Jak ubohé...

0/0
17.9.2009 0:46

JÚLINEK.ŠÍŠAL

souzi a soušky čížci,

soudím, že to chce radikální řešení .... například v silné progesi daní a současném zákazu jejich tak zvané optimalizace, ... jen tak lze nahradit nadvládu nové mafie poctivými investory ...;-)

0/0
17.9.2009 0:35

jorbl

Re: souzi a soušky čížci,

nesuď, abys nebyl souzen

0/0
17.9.2009 0:41

Leporelozlepenky5

Re: souzi a soušky čížci,

vrať se zpátky na xchat, přitroublý busheví čížku ;-D

0/0
17.9.2009 1:10

strom01

Re: souzi a soušky čížci,

To nebude fungovat. Co takhle srovnat obě sazby DPH? Řekněme nějakých 25%? To už by nějakou tu kačku hodilo.

0/0
17.9.2009 1:34

Linde CZ

Koukam ze se tady seslo jadro socialistu a soutezi...

...o nejpotouchlejsi prispevek. Nu nic kluci, volte sva slova opatrne, at to nevypada ze proti Topolankovi vystupuji vyhradne slabodusi jedinci ;-)

0/0
17.9.2009 0:33

Kapp

Re: Koukam ze se tady seslo jadro socialistu a soutezi...

To jsi si asi vzpoměl na duel Tvrdík x Řápková, nebo se pletu ?

0/0
17.9.2009 0:42

Linde CZ

Re: Koukam ze se tady seslo jadro socialistu a soutezi...

To jsem si precetl par komentaru. Duel jsem nevidel. Nejak tyto komedie nesleduji...

0/0
17.9.2009 0:43

Kapp

Re: Koukam ze se tady seslo jadro socialistu a soutezi...

Na jednu stranu je to možná dobře. Na stranu druhou si člověk říká co je ještě možné. Možné v tom, že dokonce i Tvrdík snadno a bez zvláštního úsilí Řápkovou deklasoval.

0/0
17.9.2009 0:47

A.A.

Stát hospodář

Kdybych hospodařil jako stát, už by mi na dvěře klepal exekutor, přišel bych o práci a nakonec by mě někde zavřeli v blázinci. ;-D

0/0
17.9.2009 0:33

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Stát hospodář

no vidíš to ... jen díky tomu, že jsi soukromník, exekutor se ti vyhýbá, majtelem jsi furt  a blázinec ti nehrozí ...a to bys státu nějakou tu část takového úplatku finančně neuhradil? ....;-)

0/0
17.9.2009 0:41

A.A.

Re: Stát hospodář

Kdybych měl jistotu, že by mé peníze stát použil smysluplně a že by kompletně změnil svůj způsob chování, byl bych ochoten dát státu i nějaké ty peníze navíc. Jenže za současné situace ani náhodou. :-/

0/0
17.9.2009 0:45

airwar

Re: Stát hospodář

Vidím to přesně tak, je úplně zbytečné dávat státu na daních víc protože stát s tím stejně neumí hosdpodařit - to můžu ti peníze spláchnout do záchodu a výjde to nastejno.

0/0
17.9.2009 5:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.