- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemam nic proti pokroku nebo zlepsene a zmodernizovane doprave ale posledni dobou se stavari v podzemi Prahy vrtaji jak krtci,aby se nam jednoho dne maticka Praha nepropadla! Mozna by bylo vhodnejsi vest rychlodrahu na zemi a ne v podzemi.
mam cim dal vic pocit, ze pan doktor ma predevsim recepty na to jak co obejit. Je to opravdu dobry priklad pro obcany. Nejde to prosadit, tak to obejdeme! Typicke komunisticke mysleni az do morku kosti. Sebrat, vyvlastnit ,obejit. Kdo ma hodne, ten to urcite nakradl, protoze podle sebe soudim tebe, vid Davide. Hosi, hosi, takhle to nepujde
Rath zase předvedl, co je za debila.
Samozřejmě že po povrchu. Všechny železniční trati vedou po povrchu - protože je to ekonomické a vyhovující. Zakopávají se jen z nivelačních důvodů, když je to zkrátka nutné.
A kdo tu trať potřebuje?Já teda ne,to bych radši investoval do jížních čech na vlakotramvaj z Lipna dále směr trať 194,tam by to mělo alespoň využití(turistika zima/léto)
Drožky a zapřahat. Kterápak autobusová lobby zapracovala?
Železnice, dělí Prahu 6 vejpůl už od 19.století. Najednou to soudruhům modrákům vadí. Chtějí trasu zakopat pod zem, aby se nemuseli na projíždějící socky z Kladna dívat? Dělá se mi z radních Prahy 6 opravdu zle. Praha 6, bývalá rudá bašta soudruhů z ambasád, generálního štábu, stb, Rusáků, je dnes "pravicově" modrá.
Nojo, rychlodráha nebude. Holt Kladno není Ústí nad Labem. Zatímco nejrychlejší vlaky do Kladna jedou 39 minut, tak do Ústí 63 minut, což je v kilometrech rozdíl 70 a v minutách 24. Dobrý, ne? Důvod je jednoduchý, zatímco v Ústí jsou s Prahou kamarádi, Kladno jde proti. A wo wo wo tom to je!