Diskuze

Muže zabili, když se zastal dětí. Bylo to hrdinství, nebo risk? ptají se Němci

Dominik Brunner v neděli v mnichovském vlaku pomohl skupince dětí, když je okrádala trojice mladíků. Děti s Brunnerem i vystoupily, výrostci ale vyrazili za nimi. Chtěli se pomstít, vrhli se na muže a ubili ho. Až na křičící děti se ho nikdo nezastal. Podle politiků je Brunner hrdina hodný následování. Policisté naopak říkají - zbytečně riskoval.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mrkvak

21. 9. 2009 13:33
Morbidní?

Padesátiletý Dominik Brunner !!!(na snímku)!!! :)

0 0
možnosti

gagaryn

15. 9. 2009 21:18
***

křičet na útočníky "přestaňte ! " tak to rozhodně ne ! Co kdyby jim to způsobilo nějakou újmu, či by byla nějak potlačena jejich práva ???

0 0
možnosti

baschwek

15. 9. 2009 13:30
zatím je...

...slušných většina, zatím..

0 0
možnosti

rozhorceny.predstavitel.

15. 9. 2009 12:17
Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

Kdy bude prosímvás demonstrace proti cikánské kriminalitě?

0 0
možnosti

rozhorceny.predstavitel.

15. 9. 2009 12:19
Re: Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

Proč nemají na ulicích ochrané gardy?

0 0
možnosti

Simi4Simi

15. 9. 2009 11:36
Nevule pomoci ....

HLAVNI PROBLEM neexistence pomoci je ze ty kdo pomahas nebo se branis jsi automaticky vinikem kdyz utocnikovi ublizis !!! Znam problematiku nutné obrany a je spatne postavena: nebrani primarne osobni svobodu a osobni majetek.

0 0
možnosti

roddie

15. 9. 2009 11:01
Připadá mi to jako

klasická situace v naší zemi, kdy jedna nejmenovaná skupina spoluobčanů ráda útočí v hordě. V hordě jsou silní, ale stačilo by jen dorovnat počet protivníků a zbaběle by utekli. Zrovna nedávno maník z pasťáku bezdůvodně napadl se svými třemi komplici jednoho adolescenta.

Stačilo, aby se dva tři lidi přidali a útočníci by utekli. Ale je lepší si nevšímat a nechat chlapa zemřít, vždyť je to JEHO věc, že se snažil pomoct. Doufám, že až jednou budu potřebovat pomoc já, nebudou tam stát ti stejní lidé ...

0 0
možnosti

salinka

15. 9. 2009 11:04
Re: Připadá mi to jako

Asi tak.

0 0
možnosti

kecimis1

15. 9. 2009 10:58
Presne jak chteji policiste

Stalo se presne to, co chteli policiste, aby lide zbytecne neriskovali. Tech 15 lidi sice zavolalo policii, ale zbytecne neriskovalo, tedy byli absolutne lhostejni a kvuli nim zemrel clovek!

Kdo rekne o tomto Nemci, ze nebyl hrdina, je podle me absolutni ignorant.

0 0
možnosti

sendman

15. 9. 2009 13:25
Re: Presne jak chteji policiste

souhlas, policie nemůže být všude (to bych skutečně ani nechtěl) a pokud by se z  těch 15 lidí alespoň dva odhodlali k akci, možná by ten statečný člověk ještě byl živý.

0 0
možnosti

roddie

15. 9. 2009 10:57
To jsou rady od odborníků

kdyby ti lidi nestáli a nekoukali se, jak ho ukopali k smrti, mohli ty gaunery hravě zvládnout. Ale raději na ně mají křičet, aby přestali, to je vážně vrchol. Tahle společnost je tak prohnilá a slabá, že si ani netroufne bránit se zlu, a je jedno, zda je to v Německu nebo u nás.

Ten chlap je hrdina a ti lidi kolem nesou spoluvinu za jeho smrt. Snad si to uvědomí. Platilo a platí, že k vítězství zla stačí, aby ti dobří jen stáli se založenýma rukama.

0 0
možnosti

Nikanika

15. 9. 2009 11:23
Re: To jsou rady od odborníků

Souhlas. Mezi těmi, kdo zlo páchají a těmi, kteří jen tak stojí opodál a nic nedělají, není zase takový rozdíl.

0 0
možnosti

barbudo

15. 9. 2009 10:55
Lépe nežít, než žít v zemi zbabělců ...

0 0
možnosti

viera.h

15. 9. 2009 21:12
Re: Lépe nežít, než žít v zemi zbabělců ...

a kde to je? dost cestuji a je to na celem svete stejne. do nasi ctvrti Liberec Rochlice se stehuje stale vice divnych lidi a je to znehodnocovani naseho majetku. o vychazkach v noci a bezpecnem parkovani uz si muzeme nechat pouze zdat.

0 0
možnosti