Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Romové v Česku se mají lépe než před pěti lety, soudí Rada Evropy

Situace Romů v Česku se v oblasti lidských práv v posledních letech do jisté míry zlepšila, uvedla Rada Evropy. Od publikace předchozí zprávy před více než pěti lety, v níž byla České republice vytýkána diskriminace romské menšiny, se stát polepšil, i když má stále dost práce před sebou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Huffnaggelův duch

kdo je libynn?

Kdopak sem tahá články o cikánech?

0/0
5.10.2009 9:30

libynn

Re: kdo je libynn?

Fuj, ty ,ty ty;-D

0/0
5.10.2009 9:33

Ahaman

Vždyť je taky živíme a tolerujeme

Bodejť by se jim u nás nelíbilo.:-/

0/0
5.10.2009 9:24

libynn

Narozdíl od nás)))

0/0
5.10.2009 9:23

Captain-Morgan

Romové se mají lépe

no to jsem si oddychnul, ještě musíme zapracovat na těch nových bytech pro ně, ať se mají kde rozmnožovat.

0/0
16.9.2009 12:40

pepe999 from Salford

Rodina sofera nakladaku byla

kulturne obohacena. Holt kdyz cikani maji rodice v base, tak je treba tem bilejm ukazat, jaky to je, kdyz decka vyrustaji bez otce, samorejme tak, ze ho ubijou k smrti. Vpodstate je to to same, co nedavno v CR, to se ale nesmi rikat, aby chudaci jeste nezacali znova emigrovat, pac jsou diskriminovani. Holt kdyz jim za umlaceni cloveka hrozi kriminal, taky bych radsi emigroval, takovej rasismus..RvRv

Jo a Pato, rekni v redakci, ze me absence bliciho smajlika pekne sere..Rv

0/0
15.9.2009 22:51

Qíteček

Chudák kamioňák....

Takhle dojet na cigánskou férovku... Rasismus naruby? 4 chytli, tři z toho vyšetřujou na svobodě. Z dvaceti. Snese tohle srovnání s Vítkovem?

0/0
15.9.2009 17:28

rozhorceny.predstavitel.

tohle je také další příklad

Dominik Brunner v neděli v mnichovském vlaku pomohl skupince dětí, když

je okrádala trojice mladíků. Děti s Brunnerem i vystoupily, výrostci

ale vyrazili za nimi. Chtěli se pomstít, vrhli se na muže a ubili ho;-€;-€

0/0
15.9.2009 17:07

rozhorceny.predstavitel.

Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

Kdy bude demonstrace proti cikánské kriminalitě?Jako na Slovensku?;-€

0/0
15.9.2009 16:28

rozhorceny.predstavitel.

Re: Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

Jak se to vysvětlí,že ten ubožák již nikdy nepřijede ke svým dětem?;-€

0/0
15.9.2009 16:29

typhone

Re: Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

A teď nějakej chlápek umlátil dvouletou holčičku. Co udělat demonstraci proti kriminalitě obecně? Mě třeba vadí zloději a vrazi víc, než Romové.

Protože, jak známo, násilná kriminalita bují v sociálně slabých vrstvách všech barev pleti. Dá se snížit lepšími podmínkami ve vzdělávání a při shánění práce. Takže jestli ti vadí speciálně romská kriminalita, tak běž protestovat proti umisťování jejich dětí do děcáků a zvláštních škol a proti jejich diskriminaci při hledání práce.

0/0
15.9.2009 16:44

odnrej.shadow

Re: Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

Chapu typhone,ze kdyz jsi z decaku a nemas praci,tak musis pro odreagovani psat alespon do diskuze blaboly!;-D;-D

Apropos -nehladil jsi pred nedavnem cernouska?;-D;-D;-D

0/0
15.9.2009 16:49

typhone

Re: Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

Teda, teď jsi mě přečetl, gratuluju. Tvoje kognitivní schopnosti předčí některé akvarijní rybičky.

0/0
15.9.2009 17:32

odnrej.shadow

Re: Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

Ale copak se to učíš za nová slova Eichlere - kognitivní,předčí,rybičky?;-D;-D;-D

0/0
15.9.2009 19:52

polarna

Re: Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

...jako malý kluci;-D

0/0
5.10.2009 9:19

opportunity

Re: Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

Umisťování jejich dětí do děcáků je podmíněno podmínkami, jaké jim dělají rodiče, a do zvláštních škol- to musí rodiče souhlasit, tak o co ti jde? Nejsou diskriminováni při HLEDÁNÍ práce, možná při PŘIJÍMÁNÍ do práce, ale vždy je možné si stěžovat a firma je za diskriminaci, pokud je prokázána, potrestána.

0/0
15.9.2009 16:51

rozhorceny.predstavitel.

Re: Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

Máš pravdu  opportunity NIKDO je k ničemu nenutí!Hele ty typhone já proti tobě že seš cikáni nic nemám,ale řekni na rovinu..PROČ SI NA VLASTNÍM ÚZEMÍ ŽIVIT VLASTNÍ VRAHY?..to přeci nedává žádný smysl;-€a jen protože jsem se dlouho nestal jejich obětí,ale mí známí ano tak mám jako dělat,že se nic neděje?A počkat až se to stane mě?

0/0
15.9.2009 16:58

typhone

Re: Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

Já nesouhlasím ani s živením vrahů, ani zlodějů, ani flákačů. A je mi jedno, jakou má barvu pleti. To přece není problém etnika, ale společnosti. Dvacátý století jsme prožili v pěkně pos*ané společnosti, co udělala spoustu chyb. Ty by se měly spíš napravit a ne opakovat... a řešení otázky v minulosti dost pos*aného soužití s Romy není otázkou na pár let demokracie.

0/0
15.9.2009 17:43

typhone

Re: Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

Vztahy Čechů k Romům jsou za ta léta paušalizované. Jinými slovy - od Cikánů se čeká jen to nejhorší a taky se s nimi podle toho jedná. Když takhle budeš vychovávat dítě - sice ho budeš krmit nějakým minimem, ale taky ho budeš držet ho dál od ostatních, upírat mu vzdělání a pořád do něj hustit, že je "jinej", co ti z něj vyroste? A co pak s ním, zamyslíš se nad svou výchovou nebo ho rovnou vystěhuješ z domu?

0/0
15.9.2009 17:37

typhone

Re: Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

ale jinak s tím hledáním-přijímáním máš samozřejmě pravdu, vyjádřil jsem se trochu nepřesně:-)

0/0
15.9.2009 17:38

rozhorceny.predstavitel.

Re: Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

ty máš dpbrej bordel v hlavě...ty se živíš jako pomocník sociálně slabých..bereš naše peníze dobře,ale jsou to hlouposti co říkáš(u vás cikánů nic zvláštního),protože zrovna ted se nemluví o všeobecném zločinu,který samozřejmě existuje!Nybrž zrovna řešíme vraždu nekolika cikánů na českém člověku a to je zločin!Tak proč si tady živit své vrahy at si jdou do indii a hotovo;-€

0/0
15.9.2009 19:25

rozhorceny.predstavitel.

Re: Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

pokud by vrazi toho řidiče byli v indii nikdy by se vražda nestala.nebot těžko mohli žít jako bezdomovci na nějakém odpočívadle,takže nelži;-€

0/0
15.9.2009 19:27

typhone

Re: Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

A ty si snad někde vydržuješ rumuské Cikány?

Smutný je, že banda ožralých hajzlů zabije člověka a kdejakej křikloun to zneužije, aby tu vymáchal svůj xenofobní názor. Jak kdyby se jinak nevraždilo...

A ty kecy o Indii... tss, když Romská etnika migrovala po Evropě, tak ta mezitím kolonizovala a vysávala celej svět. Vem si nejchudší země, zopákni si děják a možná si všimneš, že všechny od Indie po Zambezi byly devastovány a vykrádány Evropou,

A potomci těch, co kolonizovali, jsou teď občany nejbohatších velmocí. Vyjímkou jsou velmoci Asijské a Arabské, které se agresivitě Evropy jakž-takž ubránily. Takže historickou migraci radši nevytahuj.

0/0
15.9.2009 22:22

typhone

Re: Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

Tak tedy pokud máme řešit, které etnikum je nejproblematičtější a nejzločinnější, asi by to vyhrálo to naše, europoidní :-P

0/0
15.9.2009 22:26

typhone

Re: Čtyři cikáni ubili v Rumunsku k smrti českého řidiče

Hm, ale to by asi české kamiony nesměly jezdit do Indie, aby mělo to tvoje proroctví nějakou logiku :)

0/0
15.9.2009 22:28

houff

Cikáni jdou (z Čech) do nebe...

0/0
15.9.2009 16:19

opportunity

Re: Cikáni jdou (z Čech) do nebe...

Když běžel v kinech tenhle film, byl na plakátu dovětek"

Táhněte třeba do pr..le, ale hlavně už vypadněte z Přívozu! (ostravská čtvrť)

0/0
15.9.2009 16:53

houff

Šlo by to přeložit do Kanadštiny?

0/0
15.9.2009 16:16

houff

Re: Šlo by to přeložit do Kanadštiny?

kolik třešní, tolik višní - nebo tak nějak......

0/0
15.9.2009 16:21

Captain-Morgan

Re: Šlo by to přeložit do Kanadštiny?

je to taková těžko přeložitelná slovní hříčka, řekl bych, překladatelský oříšek

0/0
16.9.2009 12:37

typhone

Re: Šlo by to přeložit do Kanadštiny?

Musel bys to překládat z Australštiny nebo Rakouštiny.

0/0
15.9.2009 16:25

typhone

Re: Šlo by to přeložit do Kanadštiny?

Musel bys to překládat z Australštiny nebo Rakouštiny. A teď si běž nachystat aktovku do školy.

0/0
15.9.2009 16:26

65c02

To jsem rád!

Jsem moc rád, že Romové v Česku se mají lépe než před pěti lety!R^

Pro co jiného bychom také žili, že?R^:-)

0/0
15.9.2009 16:10

rozhorceny.predstavitel.

Re: To jsem rád!

 a k čemu živíme vás:-)myslím ty vaše banky(ted to neber osobně,ale celokulturně co se vás ze středního východu původem týče)

0/0
15.9.2009 16:31

Nedá se již mazat jednotlivě

Z toho vyplývá

čím lépe se bude romům dařit, tím více pochval z Bruselu.

Navrhuji tedy svěřit romům celý státní rozpočet ;-)

0/0
15.9.2009 15:39

Helena1

Kdo za to může?

Jak to, že cikáni se mají líp a bílí se mají hůř? Kde je viník, že většina se má hůř?

0/0
15.9.2009 15:30

typhone

Re: Kdo za to může?

Na to sis přišla kde, že se mají bílí hůř? :D Dostalas kopačky nebo pětku ve škole? Nebo to je taková jasná polarizace, že když se mají Romové líp, mají se ostatní hůř?

A jaké myslíš, že mají v naší společnosti Romové podmínky za posledních cca 200 let? Pořád byli vytlačováni na okraj společnosti, pokud ne rovnou vyvražďováni... čekáš, že za to Gadžům budou děkovat?

A četla sis, v čem se mají líp? Třeba že je lidi míň napadají, že je školy automaticky neposílají do zvláštních tříd, že už jim neberou děti a nestrkají je do děcáku?

Máš pocit, že se máš hůř, Helenko? Jestli tě vychovatel z ústavu zmlátí za každou trojku, kterou přineseš ze zvláštní školy, tak to máš pravdu.

A řekni, když se mají podle tebe líp, než bílí, chtěla by ses narodit jako Romka? Hm?

0/0
15.9.2009 16:24

rozhorceny.predstavitel.

Re: Kdo za to může?

hele ber to takhle BLBE..máš na výběr 20letou claudia

schiffer   a nebo cikánku...co si vybereš....ale pravdu;-D

0/0
15.9.2009 16:33

typhone

Re: Kdo za to může?

vybral bych si tu chytřejší a hezčí samozřejmě... pokud by to byla ta Cikánka, nema problema

0/0
15.9.2009 16:47

typhone

Re: Kdo za to může?

a ty to vem TAKHLE blbě - Zuzku Paroubkovou nebo Cikánku... třeba Esmeraldu?

0/0
15.9.2009 16:49

odnrej.shadow

Re: Kdo za to může?

Arbiter populi - typhone. Mooc pekne jsi to sem sepsal,jen co je pravda,tak ted jen vyckej chvile,az to rupne!Nebo to uz pro jistotu pise ze zahranici?;-D;-D;-D

0/0
15.9.2009 16:47

typhone

Re: Kdo za to může?

Rupne ti tak guma od tepláků, až nevydrží tu zátěž vzadu. Když to dobře půjde, tak děti našich dětí se budou NAVZÁJEM respektovat. Pomalu lezeme z bahna historie a půjde to bez diskriminace - pozitivní i negativní. Jen se toho musí chopit někdo s mozkem a srdcemna správným místě. Žádnej Vandas ani Kocáb.

0/0
15.9.2009 16:57

odnrej.shadow

Re: Kdo za to může?

Umis i neco jineho,nez byt sprostej??

0/0
15.9.2009 17:19

typhone

Re: Kdo za to může?

O jaké sprostotě to mluvíš? :D To tě tak dostala ta guma od tepláků? :D Lolíček, pacholíček

0/0
15.9.2009 17:48

typhone

Re: Kdo za to může?

Ne, fakt, teď vážně, promiň Ondro. Nevěděl jsem, že si to tak bereš. Netušil jsem, jak jsi citlivý a nechtěl jsem tvrdit, že se pokakáváš nebo tak něco, byl to jen slovní obrat. Jestli tě to urazilo, tak ti za tu újmu koupím kofolu (nebo pivo, ale to jen jestli je ti víc, než osmnáct).

0/0
15.9.2009 17:52

Bob Harwey

Nezbývá, než se zeptat, kde

se stala chyba?

0/0
15.9.2009 14:42

Qíteček

Re: Nezbývá, než se zeptat, kde

Citát z filmu, a ten opoc to smaže....

0/0
15.9.2009 17:14

zberanek

Je třeba začít jednat

Romové se mají v ČR dobře, a to ještě se sem lavinovitě stěhují další ze Slovenska. Dokdy si to necháme líbit? Je třeba vypráskat z PS Kocába a jemu podobné exoty a začít jednat z Romy stejně tvrdě, jako s většinovou populací. Normální je chovat se slušně a ne jen natahovat ruce a jic nedělat.

0/0
15.9.2009 13:29

baschwek

cikáni..

..se dnes a v česku mají nejlépe, jak se kdy ve své historii měli. Určitě jsou nám vděční, váží si toho a až nás přečíslí, tak nám to jistě přičtou k dobru.

0/0
15.9.2009 13:27

hanesman

cikáni se mají v čr líp než kdokoliv jiný

Evropská komise asi nikdy nebyla v Chánově a jiných místech kde žije více cikánů pohromadě jinak by nemohla vyblejt takovej nesmysl. Nedávno cikán zaparkoval na místě pro invalidy  a když ho majitel parkovacího místa požádal aby odejel tak si cikán s ˇmusím si jen odskočit na chvíliˇ došel pro basebalovou pálku a než přijela policie poučil občana pro koho je tohle parkovací místo. To vše před 3 dny na sídl Máj v ČB. Jsem zvědav jak dlouho bude vláda přihlížet nečinně a kdy to vezmou do ruky ( hole , řetězy ) ti všichni občané které cikáni svým nepřizpůsobivým jednáním obtěžují.

0/0
15.9.2009 12:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.