Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pomáhat a chránit? Spíš zavřít a podusit

Tak nám policie zadržela při zásahu proti squaterům v Praze kolegu. Je neděle ráno, volají novináři a my nemáme informace. Co když něco provedl? Možná byl někde, kde neměl co dělat. Teprve postupem času se takové úvahy ukázaly jako liché.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ahaman

Soudruzi novináři, nedivte se,

sami zde podporujete prostředí, kde demokracie má být pouze pro vyvolenou většinu a nikoliv pro každého. Jinak byste tak nehorovali pro zákaz Dělnické strany. No a dokud toto budete činit, tak vás podusí kdejaký policajt, dobře vám tak.:-)R^

0/0
20.9.2009 18:40

velky bratr

Re: Soudruzi novináři, nedivte se,

Tesat do kamene! R^

0/0
20.9.2009 18:46

velky bratr

V zemi, kde je stat chranen pred obetmi statn zvule...

Ale tomu se novinari nevenuji, tvari se, ze nahubkovy zakon je namiren proti nim. VBubec se nepozastavi nad tim, ze jeho zneni predevsim fakticky znemoznuje identifikaci s obeti statni zvule, protoze kazdeho, kdo vyslovi jmeno takove obeti je automaticky postizitelny.

0/0
20.9.2009 18:32

holka od vedle

No a co??

Hlavně z toho už přestante dělat kovbojku!!  Nemuseli jste tam toho kluka posílat vy chytráci!!

0/0
16.9.2009 12:09

against censorships racism

Re: No a co??

on tam sel dobrovolne a schvalne... tohle cely bylo ucelovy. heilchler je obracec kabatu a hrozna sv*ne podrazacka. a kdo ho zna osobne mi to potvrdi... Rv

0/0
16.9.2009 17:04

Mirco1

Mě se na celé "kauze" líbí to...

... jak mí pan "redaktor" na každé fotografii ze zadržení ten rozzářený thymolinový úsměv. Jak už se nemůže dočkat, až to spolu s kolegy těm policajtům po propuštění na tom svém plátku nandá.

0/0
16.9.2009 5:26

against censorships racism

Re: Mě se na celé "kauze" líbí to...

R^R^R^

0/0
16.9.2009 6:44

zlej

týpci co chtějí bydlet v cizím

mě nezajímají, nicméně s článkem souhlasím. Pokud je to pravda.

0/0
16.9.2009 0:51

Rokoko12

Pomahat a chranit?

Kam kraci nase policie, to je velice diskutabilni zalezitost. Vyzbrojeni a vybaveni jsou podle americkeho vzoru ale v manyrech si zadaji s prehledem,s ozbrojenymi slozkami Severni Koreje,myslim si,ze to je primo smrtelna kombinace a pro Evropu jaksi nevyhovujici!

0/0
16.9.2009 0:42

mozolek

Re: Pomahat a chranit?

ty to teda tomu Hanákovi baštíš. Papouškuješ opravdu vzorně ! I to jeho srovnání s Koreou. I to tvoje jméno se hodí pro papouška, tak asi i proto ....

0/0
16.9.2009 15:27

jajaja00

A pravděpodobnější pohádku neznáte?

"Reportér v cele celou dobu žádal o zprostředkování kontaktu s advokátem. Pět policistů to postupně ignorovalo a poslední z nich tomu nasadil korunu. Místo advokáta prý dostane do držky. .... Jenže – nemáme jediný důvod se domnívat, že se takhle ten policista (který ho nenechal zavolat si)...."

Nejprve pět, pak jen jeden. Ty svoje lži si nejprve učesejte.

0/0
15.9.2009 21:22

Rokoko12

Re: A pravděpodobnější pohádku neznáte?

Nemam duvod tomu neverit,za stara take platilo, ze vypoved jednoho policajta se rovnala vypovedi tri civilistu. Tak vysoko byla cenena jejich vrozena pravdomluvnost i kdyz velice casto a ucelove lhali!

0/0
16.9.2009 0:56

jajaja00

Re: A pravděpodobnější pohádku neznáte?

Autor článku je policajt? Nebo ti nedochází ten napsaný protiřečící si nesmysl?

0/0
16.9.2009 6:37

mozolek

Re: A pravděpodobnější pohádku neznáte?

ono mu nedochází vůbec nic. Prostě Roko-papoušek.

0/0
16.9.2009 15:29

pacient

haha, koukam, ze z yHojte se stava hodne velkej odpad

heilchler si mysli, ze kdyz ma v kapse karticku mafra, tek ze je polobuh, a ze si muz e beztrestne dovolit co chce. prej " squateri ho pozvali do otevreneho domu". soudruhu sefredaktore, tohle tvrzeni velice pokulhava oproti argumentu, ze soudruh Heilchler vedel, ze do toho baraku vlezli neopravnene, vzdyt o tom chtel psat clanek!!! takze spoluucast jako vysita!

za dalsi ty Heilchlerovy kecy o tom, ze mu nedali pravnika... pokud vim, tak pravnika si berete pred tim, nez sepisujete protokol. pokud mu ho nechteli dat, mel vysetrovateli do protokolu nadiktovat, ze byl kracen na pravech. pokud by to vysetrovatel napsat nechtel, tak bych mu protokol nepodepsal. coz Heilchler neudelal. z toho vyplyva, ze vse je umele vykonstruovanej pribeh, kdy bejvalej nacek Heilchler ma potrebu se zviditelnit, a kdy yHojte potrebuje zvednout ctenost.

bohuzel pro vas, lidi nejsou pitomci a tyhle vase kecy vam nezerou, stejne jako nikdy nebudou fandit bande fetaku, ktera obsazuje cizi majetek! odpovite mi?

0/0
15.9.2009 17:48

singlemalt

Re: haha, koukam, ze z yHojte se stava hodne velkej odpad

Tohle mně sdělil šéfredaktor na Eichlerovu hajlovací fotku.:

Dobrý den, to je rok či spíše dva stará záležitost. Chápeme to jako

diskreditační kampaň vedenou vůči kolegovi Eichlerovi. Ten kvůli tomu

podal už dříve trestní oznámení. Fotografii považujeme za podvrh.

Zdravi Michal Hanák     Michal.Hanak@idnes.cz

0/0
15.9.2009 17:55

pacient

Re: haha, koukam, ze z yHojte se stava hodne velkej odpad

kdo nechce videt... jenom me mrzi, v co se iDnes zmenila Rv v mrzackej bulvar yHojte, kterej pise na objednavku, ucelove a uplne zcestne... Rv na novinky.cz jsem prestal dyl a ted asi skoncim tady... neminim se kazdej den nasirat :-/ Rv

0/0
15.9.2009 17:59

singlemalt

Re: haha, koukam, ze z yHojte se stava hodne velkej odpad

bohužel, máš pravdu.:-/

0/0
15.9.2009 18:09

against censorships racism

Re: haha, koukam, ze z yHojte se stava hodne velkej odpad

a jeste ke vsemu mi za moje nazory dali ban ;-D ale nastesti mam pres 40 nicku z doby rumunske cikanske valky ;-D;-D;-D

0/0
15.9.2009 22:21

mozolek

Re: haha, koukam, ze z yHojte se stava hodne velkej odpad

soudě podle tohoto článku, máš pravdu.

0/0
16.9.2009 15:32

pacient

Re: haha, koukam, ze z yHojte se stava hodne velkej odpad

http://blog2.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A090915_101656_blogidnes&reakce=35091010 R^

0/0
15.9.2009 18:02

Lea26

protipávní jednání

Domnívám se, že problém  je jednoduchý. Prostě pochytat a potrestat. Neoprávněně začali nákladat s cizí věcí a to je trestné. Ať si postaví svůj dům, nebo ten rozbořený barák koupí a můžou si tam dělat co chtějí. On jim asi doma nikdo neřekl, že vniknout do cizího domu, bytu atd. je trestné. Za tak špatnou výchovu bych napařila i pěkně velkou pokutu jejich rodičům. No a bylo by po problému. Na celé věci se mně líbí, že si to musí odpracovat, flákači jedni. Tak na ně!

0/0
15.9.2009 17:42

12345hanka

Článek

fuj. Nesnažte se manipulovat veřejným míněním, stejně vám to není nic platné.Rv

0/0
15.9.2009 16:16

pacient

Re: Článek

R^

0/0
15.9.2009 17:39

Pro-amnesty

I v jiných demokratických zemích jsou problémy...

.... naznačuje to např. zpráva Amnesty International o zadržování v izolaci ve Španělsku:

http://www.amnesty.cz/zpravy/Tvrdy-rezim-detence-ve-Spanelsku-porusuje-prava-zadrzenych/

0/0
15.9.2009 13:33

Cocotus_Interruptus

Soudruhu sefredaktore...

Platnym novinarskym prukazem je bud prukaz Syndikatu novinaru CR, nebo mezinarodni novinarsky prukaz IFJ. Rozhodne ne karticka od turniketu u vlezu do budovy MAFRA. Rovnez argument "novinare" Eichlera, ze vestu s oznacenim nenosi, protoze je pak "snadnym cilem" - to je taky majstrstyk hodny novinare yDesu. Vrcholem inteligence je pak dokoncit maskovani tim, ze si na sebe vezmu odrane spinave hadry.

Az podobne "vybaveneho" novinare poslete delat reportaz treba do Gazy, on si zabali hlavu do rucniku a zacne tam mavat "prukazem" firmy MAFRA, tak ho izraelsti vojaci rovnou odprasknou a pak si treba nekdo ve vasem vydarenem vydavatelstvi zamysli nad tim, kde udelali soudruzi z NDR chybu. ;-DRv

0/0
15.9.2009 7:36

pacient

Re: Soudruhu sefredaktore...

;-D;-D;-DR^ velice vystizne!!!

0/0
15.9.2009 17:40

Lea26

Re: Soudruhu sefredaktore...

Jsi ožralý, nebo tak hloupý?

0/0
15.9.2009 17:43

singlemalt

Re: Soudruhu sefredaktore...

8-o nejsi v jiném vlákně?

0/0
15.9.2009 17:46

pacient

Re: Soudruhu sefredaktore...

anebo je to fetka ze skvoootu ;-D

0/0
15.9.2009 17:49

singlemalt

Re: Soudruhu sefredaktore...

;-DR^

0/0
15.9.2009 17:45

rbursik

obhajova lidí co vnikou proti zákoné na něčí majetek

u mne neobstojí, nedovedu si představit, že by se na majetek třeba mých rodičů nakvartýrovala nepovoleně lidi co nejsou zváni, za účelem si vydupat pozornost okolí, tam neměli co dělat, policie jednala tak, aby to udělala čisté zbavené lidi co tam nemají ci dělat, Jestli tam byl u novnář, musel počítat s tím, že nebude odlišen. Ta jako novinářská solidarita mi tady nesedí. 

Radim Buršík

P.S. kdo zaplatí činnost, která vedla k deratizace od lidí co tam neměli co dělat i kdyby to nerchali spasdnout je to havně věc majitele onjektu. Toto není místo na happening

0/0
15.9.2009 5:46

medea

Co kdyby

Mlada Fronta taky napsala kokodak rozhorceny clanek, ze si tyto noviny najimaji znameho komunistickeho advokata Ortmana. Asi jiste proto, ze ti "obycejni" v Praze dosli :-)

ach jo, to vase spravedlive tazeni za spravnou vec s Ortmanem v zadech.. ehm.. chucpe.

0/0
15.9.2009 3:06

kuba78

vazena redakce,

rozlisujte prosim dve roviny.

Reporter Eichler neni zadny nadclovek, prukaz novinare mu nedava supermanske schopnosti ani nezajisti beztrestnost, z hlediska prava je to stejny clovek jako kdokoliv jiny z tech squateru. A porusil zakon tim ze neopravnene zasahl do majetkovych prav jineho, vlezl bez dovoleni na jeho pozemek a jeho domu. To je bez debat. mel dostat sanci hajit se u soudu, treba by to byla polehcujici okolnost, ale nevidim duvod proc by nemel byt bvinen pokud byli vsichni ostatni. navic jako novinar oznacen nebyl - zadna vesta press, zadne hlaseni predem policii ze tam poleze. tecka.

rovina druha je ze obcan eichler byl v cele predbezneho zadrzeni kracen na svych obcanskych pravech - to tvrdi on, mozna se tak opravdu stalo a mozna se tak muze stat i jinym. to at take vysetri soud. ale mel by to vysetrit i u tech ostatnich, kteri nemaji to "stesti" slouzit vasi redakci..

tyto dva pripady spolu NESOUVISI.

k osobe Eichlera se nevyjadruji, to jiz udelali mnozi jini.

0/0
15.9.2009 0:14

m+a+t+y

Re: vazena redakce,

R^

0/0
15.9.2009 15:29

Rokoko12

Re: vazena redakce,

No to jsme radi, ze alespon nekdo je schopen pripustit, ze i policajti si obcas mysli, ze jsou nadlidi. No a kdyz to vezmem v globalu, tak ryba zapacha vetsinou od hlavy!!

0/0
16.9.2009 0:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.