Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O azyl do Kanady požádali na konci července jen dva lidé, kvůli vízové povinnosti

Se zavedením vízové povinnosti do Kanady zaznamenala ambasáda velký pokles žádostí o azyl. Zatímco na začátku července požádalo o azyl v Kanadě 155 občanů České republiky, po 16. červenci, kdy byla zavedena vízová povinnost, zažádali o statut uprchlíka pouze dva lidé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

trodas1

Zatraceně...

..a já tolik doufal, že se naši romští spoluobčané konečně zbaví našeho rasistického útlaku! Čím to jen může být, že jen dva? Že by si neuměli požádat vízum, nebo snad ani nevěděli co to je? To se mi snad ani nechce věřit! Je to všechno zvláštní.  Západní demokracie totálně selhávají! Jistý lord Runciman nám kdysi radil, jak nemáme utlačovat sudetské Němce a následně ovšem nebyl nikdo z těchto demokratických států ochoten přijmout Židy prchající před genocidou. Teď se nám dostává školení o našem "útlaku" cikánstva (včetně polo-zpěvaček a polo-kurev typu Madony), ale nastěhovat si je do země se nikomu nechce, čímž ovšem nechci srovnávat Židy a Cikány a tvrdit že posice Židů za Hitlera byla stejná jako pozice Cikánů dnes.

0/0
15.9.2009 7:33

Tvoje noční můra

Táhněte tam všichni

cenzor ví o kom mluvím ;-D

0/0
15.9.2009 6:11

franzzie

kecy

Kecičky, kecičky....Příspěvky "skorokanaďanů" co byli češi a teď už  jakože nejsou, jen dokazují, že už se asimilovali, mají jen povrchní znalosti, moc toho neví a žijí z kusých informací. Nic proti základní myšlence jejich azylového systému (byť jak tady někdo správně poznamenal, dostat se z těch opravdu tragických zemí stojí spoustu USD - a kdo je tam má, že...), ale to, že mají ČR na seznamu zemí, jejimž občanům lze poskytnout politický azyl, je ostudné, špatně a chyba jejich a naší diplomacie. Jsme tam jako jediná země z EU. Vždyť Romové můžou, pokud se u nás cítí zle, odejít do Anglie, Irska, Francie, kdekoliv po EU....Ten problém lze vyřešit tak jednoduše - šktrnout ČR z toho seznamu...Ale to by se museli podívat pod svou pokličku keců o lidských právech, toleranci atd....Btw-Víte co je vtipný? Že jejich bezdomovci, které bohužel svážejí z celé Kanady do Vancouveru (a na Olympiádu je odvezou za město:-)) nejsou přistěhovalci, imigranti ani azylanti, ale ti praví Kanaďani.Čus 

0/0
15.9.2009 3:04

Isabelle

Re:franzzie ... kecy

podival jsi se nekdy na Vancouver ... je to mesto a taky ostrov :-)

Skaliste hory, Coumbia River, Bow Riverr, Jasper ledovec ... jsi pozvan ...:-)

nejkrasnejsi zeme na cele Earth :-) je Canada ...

jsem si jista, ze je to nejkrasnejsi co se objevilo v cele galaxii ...

0/0
15.9.2009 3:19

franzzie

Re: Re:franzzie ... kecy

Jj, příroda je úžasná, ani proti městu, natož B. C jsem neřekl špatné slovo, jen kolem Main street směrem na East Hastings je to vážně hnus;-)

0/0
15.9.2009 7:02

captain cook

neprotirecis si tak trochu??? Hodne????

"..Příspěvky "skorokanaďanů" co byli češi a teď už jakože nejsou, jen dokazují, že už se asimilovali, mají jen povrchní znalosti, moc toho neví a žijí z kusých informací...."

Vis co znamena slovo asimilovat se? Aby si clovek zvykl v nove domovine natolik, ze se tam asimiluje s mistnimi lidmi a zivotnimi podminkami, tj. " je tam jak doma", k tomu potrebuje cas a nasbirat zkusenosti. To neudela za tyden ani za rok, ale az za nejakych par let. V te dobe uz dotycny ma dostatecne dobre znalosti zivota ve sve nove domovine, ktere naprosto neni mozne nazvat povrchnimi, natoz tvrdit, ze asimilovani lide nic nevi a ziji z kusych informaci.

Jsou to ve skutecnosti ti nove prichozi, na nez plati, ze " toho moc nevi a ziji z kusych informaci". Kdo toho dosud tak malo o zivote v nove zemi vi, ten neni pripraven udelat zivotni rozhodnuti a asimilovat se tam.

0/0
15.9.2009 12:10

norayellow

Re: kecy

Tak s temi bezdomovci mas pravdu castecnou. Nikdo je nesvazi, prijizdi k zime sami. Protoze v zime je Vancouver a jeho okoli jedine misto, kde se da na ulici zit. Jinde by zmrzli. Pravi Kanadane to jsou, kazda zeme ma sve bezdomovce, ale ne v kazde zemi je na vetsine uzemi v zime -30, vis? Jinak se musim v mem pripade ohradit proti tvemu oznaceni "skorokanadanu." Ja mam kanadskou narodnost a kanadskou statni prislusnost, takze nevim kde to skoro mas. Nesud kazdeho ktery umi cesky ze je Cech. Problem je pro nas vyresen, nevim proc bychom resili neco dal. Nesmis prikladat CR vyznam ktery nema. Porusili jste smlouvu o bezvizovem styku (dane % moznych zadatelu o zadost k trvalemu pobytu k objemu turistu), byli jste na porusovani upozornovani a nic jste proti tomu nedelali. Proto byla smlouva vypovezena. Verim ze ti to prijde divne, znalce informaci, ale u nas se smlouvy dodrzuji.;-D

0/0
15.9.2009 17:12

ur=BANcová

Kanada propadla ze zkoušky tolerance

Hrála si na tolerantní a multi-kulti. Panečku, to se to mnohokulturnilo s černochy a Indiány, když však přišel tvrdý oříšek v podobě našich Romů, spadlo jim srdce do kalhot a hajdy zavést víza.

0/0
15.9.2009 0:58

Hillar

Re: Kanada propadla ze zkoušky tolerance

 s tebou je sranda Urbanec ;-DR^ pozoroval jsi ty fronty cigošskej u ruskejch velvyslanectvých ;-DV[>-]Vsrp a kladivo R^;-D

0/0
15.9.2009 2:14

gangréna

Re: Kanada propadla ze zkoušky tolerance

presne! jim nevadime dokonce ani my cesi nebo jina komunita.

jenom jim chybi antivirovej program

0/0
15.9.2009 2:52

iDaddy

Není pravda, že:

Zavedení vízové povinnosti česko-kanadské vztahy silně ochladilo. Velká většina obyvatel ČR postoj Kanady chápe. Naopak toto gesto chápe jako ochranu. Můžeme jen závidět Kanadě její politiky - ti naši by k tomu samému rozhodnutí měli dospět třeba se Slovenskem (žel oba EU). Důvody netřeba většině popisovat.

Kanada například určitě neřeší, jak udělat umělohmotné pamětní desky na hroby umučených tak, aby vypadaly jako bronzové.

0/0
15.9.2009 0:50

pakaren

Re: Není pravda, že:

A to si myslim jako cecho-kanadan ze vlada jeste neni dostatecne tvrda.

0/0
15.9.2009 1:51

captain cook

Re: Není pravda, že:

Mozna , ze se mylim, ale at me opravi ten, kdo ma opacne dukazy:

Kdyby Cesko nemelo srdce v kalhotech v devadesatych letech a nebalo se tenkrat zavest viza vuci sousednim zemim vcetne Slovenska, nebyl by dnes zadny problem. Cesi mohli mit kontrolu nad prichozimia koho nechat se usadit, protoze neprizpusobiva cast populace by zvetsiny zustala kde tenkrat byla a nepriharcovala se do Ceska na ucet jeho danovych poplatniku.

0/0
15.9.2009 4:13

norayellow

Re: Není pravda, že:

Nemylis se, neni co opravovat. Rozdeleni CSSR v 93 probehlo sice mirumilovne, ale totalne chaoticky. Cesi na nepripravenost vlady takovyto krok zabezpecit budou doplacet jeste hodne let. Mam ti na mysli prave harcovniky, kteri zili na vychodnim Slovensku ve svych osadach a moznost prideleni bytu a nadstandartniho soc. zabezpecni v jine zemi je pochopitelne nadchla. To bylo nejlehci ziskani statni prislusnosti tam, kde vedeli ze se budou mit lepe. Radi by to dneska zkusili tam, kde by bylo jeste radosneji. Spolu se socialni podporou ze dvou statu se da vyzit, ne? Kdo by nesel za lepsim, kdyz mu to nekdo zprostredkuje a cely postup za nej vymysli a pripravi, to by byl hloupy nevyuzit. Tak z jedne strany se tomu utnul tipec, druha strana (CR) at si poradi. Ono se to vyresi, CR je na pokraji bankrotu. Socialni luxus se vyresi pro vsechny pro vsechny, bez ohledu na barvu pleti.

0/0
15.9.2009 17:45

Rokoko12

Azyl:

Myslim si take, ze jsou na nasi modre planete atraktivnejsi zeme, nez nejaka Kanada! Kanadane mohou byt pro minoritniho Cecha zajimavi jedine v hokeji!

0/0
14.9.2009 22:37

rasta_vesta

Re: Azyl:

Neni krasnejsi zeme na teto planete nez Kanada R^, je nas tady jen 30 milionu, jsme na rozmery skoro tak velky jako Rusko, porovnej to jinak !!

0/0
14.9.2009 23:40

Rokoko12

Re: Azyl:

Prave jsem to vse zvazila,pravdepodobne mate pravdu a proto, ze mate rozlohu jako Rusko tak si myslim,ze par nasich minoritnich Cechu se u vas ztrati jak nic,tak proc jim branite ve vstupu do vasi krasne a rozlehle zeme?

0/0
14.9.2009 23:51

rasta_vesta

Re: Azyl:

Madam :-) nezjistil jsem , ze jste dama...rokoko nezni jako zenske jmeno 

( nikomu to nerikej , ale je tady hodne first nations , jsou taky tmavsi , skoro jako ;-D)

0/0
14.9.2009 23:59

wildge

Re: Azyl:

Tak proc ubytovavate uprchliky v Torontu a nelifrujete je kolonizovat neobydlene konciny tak, jak se to s imigranty vzdycky delalo?

0/0
15.9.2009 0:17

rasta_vesta

Re: Azyl:

;-D to je takovy spiknuti ;-)

next year je budeme bouchat jako maly tulene ;-D , jsme krutaci R^;-D

0/0
15.9.2009 0:24

norayellow

Re: Azyl:

Pravdepodobne proto, ze jsme v 21. stoleti. Srdecne vas v nem vitam a preji hezke probuzeni!;-D

0/0
15.9.2009 1:51

captain cook

Re: Azyl:

rasto, dovolim si nesouhlasit ;-)

Jeden muj znamy kdysi davno v lagru ve Vidni dumal na tema "kam ted?" Vyber zemi si snizil na dve, Kanadu a Australii. Nakonec se rozhodl pro Australii, ackoliv je to dale od Evropy.

Proc? Rekl si, ze kdyby doslo k nejhorsimu a on se docasne octl bez zamestnani a strechy nad hlavou( mimochodem u nej nepredstavitelne, pac je to nesmirne vsestranny, pracovity a podminkam -prizpusobivy clovek), ono se to v nejvyssi nouzi neskonale snadneji prespi nekde pod mostem v mirnem podnebi Australie nez uprostred kanadske treskute zimy.

Je to prave ta zima, ktera (snad az na Vancouver) dela z Kanady v porovnani s Australii o neco mene pritazlivou destinaci.

0/0
15.9.2009 12:27

norayellow

Re: Azyl:

R^

0/0
15.9.2009 17:48

petra2605

raindrops...

http://www.youtube.com/watch?v=t30cX6OGO0U

0/0
14.9.2009 22:14

pakaren

Suchy pobira 572$

copak to je ,jen  minuly mesic jsem utratil za lahvace 280$ a to kde jsou dalsi veci .Jo Cesi vy si myslyte ze zivot v Canade je jednoduchy;-D

0/0
14.9.2009 21:37

Thingie

Re: Suchy pobira 572$

Ja si myslim, Kanadane;-D;-D;-D,ze te Kanada potrebuje.Urcite jim, jako dobry spotrebitel z jejich dani, zvysis HDP.

0/0
14.9.2009 22:01

pakaren

Nepotrebuji v Canade

zadny cesky podvodniky a povalece.Na podvadeni jsem tu JA;-D

0/0
14.9.2009 21:14

pakaren

Tak se me to libi

nepotrebuji v me zemi zadny bums.A ty cikany si tam nechte;-O

0/0
14.9.2009 21:11

zdeseny obcan

Re: Tak se me to libi

Na oplatku by aspon mohla Kanada drzet hubu kdyz se obcas snazime branit proti cikanske kriminalite. Kdyz se v Maticni stavela zed na ochranu normalnich lidi to bylo revu ale vzit si jich par k sobe to ne.

0/0
14.9.2009 21:15

norayellow

Re: Tak se me to libi

Drzenim huby jste vyhlaseni po staleti uz vy. Kanada hubu nikdy nedrzela. Ti co ji u vas nechteli drzet take tu pred lety zadali o azyl - bez problemu pridelen, obcane!;-D

0/0
14.9.2009 22:22

bartozrout

Existuje na to jednoduchý lék.

Při žádosti o azyl v zahraničí odebrat dotyčnému české občanství. Pokud by při žádosti nakydal na republiku nepravdivé bláto, bez nároku na navrácení.

0/0
14.9.2009 20:32

captain cook

Re: Existuje na to jednoduchý lék.

kdo podle tebe ma rozhodovat, zda to, co dotycny"nakyda" je pravda a do jakeho % nebo vubec ne?

Dotycny neco povi Kanadanum - maji oni potrebne detailni znalosti, aby to analyzovali a posoudili 100% pravda, napul, 65% ci nakolik? Maji na tom vubec zajem a je to v zajmu jejich danovych poplatniku, aby Kanadane platili za nejake vysetrovani pravdy o Cesku u kazdeho zajemce o azyl? Je podstatou azyloveho rizeni zjisteni zpusobilosti zadatele zapojit se do nove spolecnosti a mit potencial stat se radnym obcanem, nebo vysetrovat kazdy detail co vypravi o Cesku? Oni vedi, ze kdyby se mu v CR libilo, o azyl by nezadal. Maji to tedy posoudit Cesi a podle ceho? Myslis, ze Kanadane by jim meli povinne predat videozaznamy? A jakym pravem by Cesi meli narok neco takoveho pozadovat a proc by se Kanadane meli namahat jim neco takoveho davat?

0/0
14.9.2009 21:03

norayellow

Re: Existuje na to jednoduchý lék.

R^. Absolutne presne, jako vzdy.

0/0
14.9.2009 22:24

pepe999 from Salford

Kanadani jsou odporni rasisti a neonacisti...

Co si to dovolujou, stezovat si, kolik musi platit z dani na ceske cikany!!;-D;-D;-DRvRv

0/0
14.9.2009 20:25

odnrej.shadow

No - voni sou to srdcaři,tihle nepřizpůsobiví,

bez Kanady nedaj ani ránu,jak jí milujou!;-D;-D;-D

0/0
14.9.2009 20:19

whismen

rasisti??

...z ohlasů kanaďanů cítím xenofobii a rasismus.Že by se jim taky nelíbilo někoho živit zadarmo???Tomu nemůžu ani věřit!!Kanaďané jsou přece supertolerantní multikulturní národ.;-D;-D

0/0
14.9.2009 19:52

Pivník

Re: rasisti??

Byli !! Dokud se jim tam nenastěhoval český Rom !!

0/0
14.9.2009 19:55

wandering star

Re: rasisti??

Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se jde na pivo. Viz zde http://kulhankova.blog.idnes.cz/c/91988/Kanada-a-azylanti.html

0/0
14.9.2009 19:58

norayellow

Re: rasisti??

Ale prosim te, necitis vubec nic jen si tu placas na vestu. Cti poradne. Rom pozadal o azyl z duvodu rasove perzekuce a pak prohlasil ze mu u vas nic nechybelo a jste pry mili lide. Takze duvod jeho zadosti o azyl byl vylhany. Vizova povinnost jak videt pomohla, slusni turiste problem s vizy nemaji. Predpokladam a ocekavam od sveho statu ze vizovou povinnost nezrusi, protoze nemam nic proti tomu kdyz cast mych dani jde na utecence ze zemi kde je valka a teror (Iran, Afghanistan, Africke staty, atd). Ale jsem tvrde proti tomu aby se pouzivaly pro lidi ze zemi jako je CR a Mexiko, kde stat o problemu vi a misto toho aby ho resil prehazuje problem k nam. Tady neslo o jednotlivce, ale o stovky lidi. Kdyby ses podival na nejaka cisla ohledne slozeni obyvatel v Kanade, tak bys pochopil ze rasismus tady asi tezko muze byt. Kdo by byl rasista ke komu? Vzdyt jsme tu lide z celeho sveta, takze nic jineho nez multikulturni narod byt ani nemuzeme. A zije se tu krasne, to mi ver.

0/0
14.9.2009 20:29

Thingie

Re: rasisti??

Jde o to , ze hajis Kanadu z pohledu naturalizovaneho Cecha a uz nevidis, ze problem je take na "Vasi strane". Nevim, chce se mi smat, promin, mam pribuzne ve Francii uz vic nez ctyricet let a kdyz zacinaji vetu:" My Francouzi, proste se neudrzim.

Proste ti chci rict, ze blabolis a snis o lepsi spolecnosti. Ono to v Kanade neni zase tak ruzove , jak nam "hloupym" se snazis namluvit. Delal jsem uz s Kanadany nekolikrat a problem Qebec, eskymaku vecne namol...a vubec ty mas rada cikany ja zase tulene a take se mi nelibi , ze je KANADANE masakruji tu pro kuzicku tu pro zabavu. Je to zrovna tak odporne jako rasove motovivovane utoky na cikany. Vis jak se snizi hodnota tve nemovitosti v lepsi ctvrti? Pokud se proda par domku pod cenou barevnym. To jsme nevymysleli my v Evrope, tohle prichazi z druhe strany oceanu....na zaver bych ti chtel poprat k tvemu dobremu umyslu pomahat potrebnym z valecnych konfliktu. Vetsinou jsou to ti nuzni, kteri zazrakem vycarovali par tisic dolaru na cestu

0/0
14.9.2009 21:56

Thingie

Re: rasisti??

Marne hledam, pidim, proc jezdi cikani do Kanady, kdyz mohou za lepsi praci do UK, Svedska, Norska, Danska, Italie, Francie.....tam prece rasismus neexistuje, nebo ze bych se mylil?:-) Mozna jde o to, jestli skutecne hledaji praci, jak pan Suchy tvrdi. Ja jen mohu doufat, ze az nam je sem poslete, chudinky, zpatky, vy neprejici Kanadane, tak se jim bude vyplacet socialka za nejaky mesic dozadu, he,he,he R^

0/0
14.9.2009 22:06

norayellow

Re: rasisti??

Patrne proto, ze jsi vyjmenoval v podstate staty EU. Tam muze jet kdokoliv z obcanu clenskych statu, ten kdo na to ma tam zit a sezene si praci. Nejsem si jista, jestli tam muze zadat o azyl - nedava mi logiku ze by mohl. My ovsem bohuzaplat s vami v zadne Unii nejsme.;-D

0/0
14.9.2009 22:50

gangréna

Re: rasisti??

zda se mi, ze tady hazis perly "kanadankam"

bije se sice holka statecne, ale az 4ta generace "jede"

taky by me zajimalo, jak by ji zhodnotili pozemek pripadni olahove

0/0
15.9.2009 2:35

norayellow

Re: rasisti??

;-D, pokud budu chtit prodat, je mi jedno kdo muj pozemek koupi. Jestli to bude Olah, Alah, nebo Gangrena. Kdo zaplati nejvice, tomu prodam. To vis, ze se za svou zemi biji, dopredu pro tu 4. generaci, kvuli tomu jsem tady. Jsem pionyr a jsem na to hrda!;-D

0/0
15.9.2009 18:00

norayellow

Re: rasisti??

Vase zivotni zkusenosti nesdilim. Pravdepodobne proto, ze tu na rozdil od vas ziji a neznam Kanadany tak ze bych s nimi nekde v Evrope delala.  Jinak je plne v kompetenci obcanu Quebecku jak se rozhodnou. Jiz nekolikrat vyhlasili referendum a nikdy nebyla vetsina pro odtrzeni. Mohou vyhlasit znova, je to jejich pravo pokud vetsina obcanu Quebecku zvoli politickou stranu ktera ma tohle v programu. Eskymaci tady byli uz pred nami stejne jako ostatni Native a alkohol jsme jim pokud vim privezli my, Evropane. Lov tulenu s Native souvisi a lovi se a zabijeji ne pro zabavu ale pro velky trh v Rusku a v Asii. Stejne tak, jako zabijime kravy, prasata, ryby, drubez, atd. Take se mi nelibi zbusob jejich lovu, ale pokud se lovit nebudou nebudou v Atlantiku ryby. To bude problem i pro Evropu. Precti si nejdrive neco o tulenich a o dusledku jejich premnozeni. Co se tyce mych sousedu, nekteri jsou puvodem z Indie a Ciny. Zklamu te, maji domy a zahrady hezci nez ja. A cenu pozemku my naopak zvedaji.

0/0
14.9.2009 22:36

norayellow

Re: rasisti??

Zvedaji mi ji proto, ze napr. Indove jsou zvykli zit pohromade jako velka rodina. Proto maji vice prijmu a mohou si na rozdil ode mne dovolit platit vetsi hypoteku. A pokud mas v sousedstvi dobre situovane Indy, tvuj pozemek jde nahoru. Protoze dalsi rodiny (maji tu ohromnou komunitu) chteji mit dum vedle nich. Takze zatimco by mi bily Kanadan za pozemek dal max. 400.000 dolaru (mluvim o svem pozemku), Ind mi da o 100 tisic vice. Alespon tak je to ve Vancouveru. Tim ze jsi nekde delal s par Kanadany neznamena ze o tehle zemi toho moc vis. To je ohromna zeme, kazda provincie ma jine zakony, jinou ekonomickou uroven. To neni jako v Cechach ze sednu do auta a za 2 hodiny jsem na Morave a za dalsi pulhodinku v Rakousku. Ja musim letet 5 hodin letadlem, abych dorazila do Quebecku a to neni konec Kanady. Mam proti tobe vyhodu, zila jsem u vas hodne let, takze bys si troufla diskutovat. Kolik let si zil ty tady?

0/0
14.9.2009 22:46

gangréna

Re: rasisti??

ach ty svata prostoto

ziju sice taky v cizine a asi dyl nez ty, o cesich si nedelam iluze, jenze o NAS cesich.

nebo si mela nejakou imunitu?

0/0
15.9.2009 2:46

whismen

Re: rasisti??

Nebuď směšná ty tolerantní nezaostalá kanaďanko.Názory Ch.Owena a J.Jordana jsi asi přehlídla co??A počítám podle jmen,že tito pánové jsou original Canada a né přistěhovalci.Když jsi tak multikulturní jak říkáš,tak sem k nám na 14 dní přileť a ubytuj se třeba v Janově a uvidíš jak dlouho to vydržíš.Není asi náhoda,že 90% z deseti milionu má k těmto lidem výhrady.To určitě nebude chyba na jejich straně ale na naší.Takže se nepouštěj do diskuze o problému,o kterém víš tak málo!!!

0/0
15.9.2009 7:52

norayellow

Re: rasisti??

Ja te zklamu, ja k vam nejezdim. Ani do Janova ani jinam. Nic proti vam, ale u vas uz to znam a planeta Zeme je prilis velika na to, aby se jezdilo na stejne misto. Rozsiruje obzory jezdit po svete a setkavat se s lidmi odlisnych kultur. Clovek o svete a o lidech ledacos pochopi. Mel bys take vyrazit abys videl ze vas Janov a CR skutecne neni pupkem sveta a mineni 90% populace malicke zeme neni prosvet vubec podstatne.;-D

0/0
15.9.2009 17:56

Pivník

!!!

Která zaslíbená země JIM nyní poskatne azyl ??

0/0
14.9.2009 19:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.