Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zadržení novináře je útok na svobodu slova a obnažuje aroganci moci

Během vyklízení squatu na Albertově se stalo něco vážného pro demokracii v této zemi. Postup vůči squaterům je patrně ještě uvnitř hranic politické korektnosti, zadržení novináře Pavla Eichlera obnažuje strašidelnou aroganci moci a představuje bezprecedentní útok na svobodu slova.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

holka od vedle

To se toho stalo

Hlavně z toho už přestante dělat kovbojku!!  Nemuseli jste tam toho kluka posílat vy chytráci!!

0/0
16.9.2009 12:06

medvěd brtník

zadržení novináře bylo zcela v pořádku

učastnit se protiprávního jednání byť jako tzv. pozorovatel  rozhodně není v pořádku. Dám přílklad jen o chlup výraznější ,aby bylopjasné co mám na mysli :  když půjde banda zlodějů vykrást klenotnictví a novinář půjde s nimi jako pozorovatel aby měl zajímavý materiál pro reportáž , stává se de facto spolupodílníkem na trestném činu  minimálně proto, že jej neoznámil . Obsazení cizího majetku a  krádež jsou obojí trestné činy , a účast na nich je trestná . Nikdo nebrání novináři ve svobodě slova ,své komentáře může pak klidne posílat do redakce i z kriminálu. Novinářijsou občané jako každý jiný a žádná speciální imunita se na ně nevztahuje (naštěstí) .

0/0
16.9.2009 10:34

čuk2gek

kam chodil ajchler močit a kálet? dyš je barák

dávno odpojený od všeho. Nebo při zatýkání předal pytlík s*raček? Takže mastnou pokutu...

Takže :

"Zadržený novinář odhaluje aroganci tiskových magnátů a pokleslost ú-děs-u."

Z fotek je patrné, že barák nechal plánovitě zpustnout majitel, který rozebral i střechu, jak je vidět dokonce i z ulice od stanice "Albertov" , z Vyšehradu i z fotomapy

0/0
15.9.2009 11:40

georgetown1

SVOBODA SLOVA?

Jaká svoboda slova? Nikdo mu ve vyjádření nebránil! Kdyby neporušil zákon, nebyl by zadrženej - měli ho i obvinit, protože kartička PRESS neni propustka k porušování platné legislativy!

Takže pánové z iDNES - SKLAPNĚTE

0/0
15.9.2009 11:08

navigator

Re: SVOBODA SLOVA?

Jak se zdá, iDNES fandí porušování zákonů. Jestli ho tam šéfredaktor poslal, měl

by bručet s ním.

0/0
15.9.2009 11:35

medvěd brtník

Re: SVOBODA SLOVA?

absolutní souhlas

0/0
16.9.2009 10:35

mozolek

iDNES = Blesk

IDNES klesá na úroveň Blesku. Hecování primitivů a jejich využití k obživě nekolika pisálků. Prostě, aby bylo o čem psát. A to srovnání s Chile a Pinochet, to teda je gól. Přečíst si to na internetu pro pobavení a zanadávání snad ano, ale platit a kupovat tyhle blafy, to už určitě nikdy.

0/0
15.9.2009 10:04

Spalovač šancí

takže stačí si dát na bundu vysačku press

a zákony této země se mě netýkají 8-o ?

0/0
15.9.2009 9:18

Jan Vrana

Smazte ten samizdat

nebo si prestante hrat na seriozni tisk. Proc se k te novinarske amaterine nevyjadri sefredaktor ale jakysi "majitel"? Jaky ma vztah k docasne zadrzenemu diletantovi? Podle plactiveho tonu to vypada na pritele nebo registrovaneho partnera.

0/0
15.9.2009 9:10

Magistr1981

život je pes pane Eichlere

opakuju, celu jste měl využít pro vytvoření reportáže z prostředí české policejní stanice, nazval bych ji třeba Svět za mřížemi :-)

0/0
15.9.2009 8:57

judge_dredd

iDěs si ještě dovoluje vzít svobodu slova do huby !!!!

Za tu VAŠÍ NEUSTÁLOU CENZŮRU PŘÍSPĚVKŮ, KTERÍ NIJAK NEODPORUJÍ KODEXU DISKUTÉRA, POUZE UPOZORŇUJÍ NA PRAVDU A NA MNOHÉ VAŠE NEHORÁZNÉ LŽI.

.

.

iDěs fakticky už by se měl rozpustit a odejít svorně do Bohnic.

0/0
15.9.2009 8:53

Gorre

.

zajimave ze za stworu se zidnes takto nebije

oh, wait a moment.

0/0
14.9.2009 23:39

a+a

Kecy...

15 hodin se nemohl spojit s advokátem? A vůbec ti nevadí že celou noc nereagoval na výzvy policie a tvrdil že spal?Jak mohl spát v tom brajglu který byl uvnitř a kolem baráku?Přestaňte dělat z lidi voly, na lumpy je třeba velký bič a malý dvůr.A měřit všem stejně.

0/0
14.9.2009 23:07

J.

Myslim ze jako novinar tam nemel co lezt.

Mohl byt venku a udelat par fotek a rozhovoru. Jestlize byl uvnitr nelegalne obsazovane budovy tak se stal spolupachatelem. V pripade ze porusil zakon ( a evidentne policejni zakrok byl dle zakona) tak nezalezni na tom z jakoho duvodu.

Muze samozrejme rikat jsem novinar a v detsvi mne tyrala matka a zneuzival otec. To by ovsem mel rozhodnout soud a ne clanek  na idnes.

0/0
14.9.2009 22:12

nevolno

V

on line rozhovoru má na krku visačku bohemians čkd praha , myslíte je to ten pravej bohemák ?

0/0
14.9.2009 20:54

s(h)arka

si děláte srandu...

nadřízení snad vědí, co jejich zaměstnanec dělá a kde je...dali to vědět policii před zásahejm? nedali..měl ten pisálek vestičku s nápisem Press? neměl, kdyby ji měl, tak po něm budou chtít průkazku a maximálně ho upozorní, ať vypadne, jinak že nějakou během zákroku může slíznout...na co si to teď redakce hraje? Šel tam sám a dobrovolně? Šel!!! To je jako by šel dělat reportáž z honu a omylem ho zastřelili....:-P

0/0
14.9.2009 20:33

Zanys

Žádejte propuštění redaktorů chovajících se protiprávně

Čtenářská linka:

               22506 2121        

E-mail:

mfdnes@mfdnes.cz

Výše uvedené kontakty kam můžete zavolat, že si nepřejete takové redaktory a články od IT "podnikatele"

0/0
14.9.2009 19:42

Zanys

To snad ne

Novinář budě dělat bord.l a pak vytáhne průkaz a nic se mu nestane? Příště třeba bude vykrádat banku, nebo házet Molotovuv koktejl a bude beztrestný??? Měli ho odsoudit k prospěšným pracem, aby aspoň něco prospěšnýho dělal...

0/0
14.9.2009 19:38

madqwert- kovaný komunista

Eichler je nácek. Co na to šéfredaktor?

http://www.dfens-cz.com/images/2008/eichler_ma_jojo.jpg

0/0
14.9.2009 19:32

oId fashioned Vince III..

Re: Eichler je nácek. Co na to šéfredaktor?

tomu se to líbí...

0/0
14.9.2009 19:35

madqwert- kovaný komunista

Re: Eichler je nácek. Co na to šéfredaktor?

pak by měli dostat do huby oba;-D

0/0
14.9.2009 19:36

oId fashioned Vince III..

Re: Eichler je nácek. Co na to šéfredaktor?

asi tak...

0/0
14.9.2009 19:37

smotitak

Re: Eichler je nácek. Co na to šéfredaktor?

je to docela drzost.

0/0
14.9.2009 19:46

s(h)arka

Re: Eichler je nácek. Co na to šéfredaktor?

a co by s tím jménem měl bejt? Bolševik?

0/0
14.9.2009 20:35

zlutykreslo

!!!

Tak tento příspěvek je síla... Je mi z něj zle. Ten člověk je absolutně mimo.

0/0
14.9.2009 19:30

oId fashioned Vince III..

Re: !!!

kdo to vůbec je? Jakýsi kodér web stránek? Jak to, že píše do úDěsu?

0/0
14.9.2009 19:37

G4Danny

nesmysl, nesmysl

Pan novinar si mel byt vedom (jeho sef tez), ze vniknuti do budovy je protipravni bez ohledu na motivy. Svoboda slova -jiste, svoboda vlezt kam se mi zachce -rozhodne ne. Redakce idnes pouziva uplne stejne argumenty jako squatteri, o nichz delal ten pan reportaz. Tim me po letech vernosti zasadne zklamala a ja jdu jinam. To je jediny, co jako ctenar muzu delat. Rv

0/0
14.9.2009 19:29

Unyax

Já snad špatně vidím

Jak může zasahující policista vědět, že jeden z těch chrchlů je "novinář" ? Vypadá a chová se stejně jako ostatní smažky a že mává průkazem, to celkem nikoho v tu chvíli nezajímá.

0/0
14.9.2009 19:28

madqwert- kovaný komunista

Pan novinář:

http://www.dfens-cz.com/images/2008/eichler_ma_jojo.jpg

0/0
14.9.2009 19:28

Fandor80

Re: Pan novinář:

ZVEŘEJNIT!!! a spolu s madqwertem zavřít. Oba jsou extremisté:-P

0/0
14.9.2009 19:41

madqwert- kovaný komunista

Re: Pan novinář:

ano, souhlas;-D

0/0
14.9.2009 19:43

smotitak

Re: Pan novinář:

;-D

0/0
14.9.2009 19:47

Brainwashington

Vyšší princip !

Zadržení mediálního tyrana a spoluzločince neodporuje žádnému mravnímu principu a ani zákonu! A, táhněte už s nim do háje! Opakovanej vtip neni vtipem!:-P

0/0
14.9.2009 19:25

madqwert- kovaný komunista

Je jasné, že Zeman se kdysi o českých novinářích vyjádřil

nepřesně. Chyběl dodatek ufňukaný póvl.

0/0
14.9.2009 19:24

jhk2

majitel

majitel sw firmy to zni hrde co :) ale kdes se pdoivate na ares je to osvc a dokonce bez zamestnancu :) ale to nezni tak dobre

nic proti osvc nemam sam sem jeden z nich, to jen tak na vysvetlenou

0/0
14.9.2009 19:13

kuba78

Re: majitel

jen pockej to se bude jeste stupnovat, priste pride dopis od reditele nadnarodni IT korporace, pobocka Zeme :)

0/0
14.9.2009 19:14

jhk2

Re: majitel

jo tak nejak bych to videl

0/0
14.9.2009 19:16

jhk2

Re: majitel

a krom toho byl spolecnikem / jednatelem s.r.o. v likvidaci a aby se nenudil tak si zalozil druhy s.r.o. s podobnou cinnosti - polygrafie :)

je to neschopny vohrablo ale ma hubu plnou kecu

0/0
14.9.2009 19:19

kuba78

prd svoboda slova..

ted konecne funguje demokracie jak ma - v pripade jasneho a daneho poruseni zakona, dostali spravedlive pres drzku vsichni, bez ohledu na barvu pleti, stranicke knizky nebo prukazku novinare ci svazu mladych popelaru.

ale protoze jeden pseudoredakturek pri tom moh mit bebi, hned se mocna Redakce ozve a udela z toho uplny vatrgejt.

0/0
14.9.2009 19:12

Pondelkovic kontra kodex

jeeště budou přebírat, koho zatýkat a koho ne, neměl tam co

dělat.Tečka.

0/0
14.9.2009 19:10

venda44

Svoboda slova?

Že se právě Ihned ohání nějakou svobodou slova. Jak praví staré české přísloví, potrefená husa kejhá.

Zářným obrazem svobody slova podle Idnesu jsou jejich internetové diskuse pod články. Co se jejich cenzorovi z jakéhokoliv důvodu nezdá, je okamžitě smazáno. A teď k věci. Ten jejich exot, kterého nazývají novinářem, se možná trestného činu nedopustil. Ale zapletl se mezi partičku dalších exotů, která očividně něco spáchala. A policie při zásahu se bude asi dost těžko chovat jinak k někomu, kdo se bude ohánět jakýmsi novinářským průkazem.

0/0
14.9.2009 19:03

sámvelkýmao

no

já byl včera taky zadržen.tou svojí,když jsem odcházel do hospody.a nejenže jsem si nemohl zatelefonovat,ale nedostal jsem ani teplou večeři.a kamarádi mi dnes říkali-chlape,po tobě jako když se slehne zem............;-D;-D;-D

0/0
14.9.2009 19:03

Pondelkovic kontra kodex

Re: no

Jak to že o tom není článek na idnesu?;-O;-O;-O;-O;-OPodpantofláku, já se vrátil až dnes ráno, a nocovat sem musel v autě;-(

0/0
14.9.2009 19:06

sámvelkýmao

Re: no

no a to auto bylo tátovo,bráchovo,z půjčovny,nebo kradený?;-D;-D;-D

0/0
14.9.2009 19:09

Pondelkovic kontra kodex

Re: no

zaparkovaný

0/0
14.9.2009 19:10

sámvelkýmao

Re: no

případně tvý starý,která ti zamkla barák?;-D;-D;-D

0/0
14.9.2009 19:11

Pondelkovic kontra kodex

Re: no

Ty drzoune, to je útok na mou slobodu tak bacha, ať se po tobě neslehne zem;-D

0/0
14.9.2009 19:14

Pondelkovic kontra kodex

je to blud

Zas to někdo musí překrucovat, je to trapnéééééééééééééééééé

0/0
14.9.2009 19:00

banánovník

chápu tu dobře

že novinář je něco víc?;-D

0/0
14.9.2009 18:58

madqwert- kovaný komunista

Re: chápu tu dobře

jj, asi soudruh novinář

0/0
14.9.2009 19:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.