Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vnímám ambice Maďarska rozšiřovat se, zastal se Klaus Slováků

Prezident Václav Klaus chápe postoj Bratislavy v současné slovensko-maďarské krizi a odmítá jakékoli změny v poválečném uspořádání Evropy. I když připouští, že i Slovensko udělalo pár chyb. Řekl to novinářům na jednání Visegrádské čtyřky. Současnému napětí mezi oběma státy se ale účastníci summitu blíže nevěnovali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Thingie

dedo

chapu, ze mas zenu ze Slovenska, ale spory Mdarska a Slovenska nam sem netahej. Jezisi, ja se snad toho jeho konce volebniho obdobi snad nedoziji! Montujou se nam Slovaci do nasich sporu? Ne, tak si uz konecne zapal fajfku a prestan otravovat, tedy dokud jsi jeste predstavitel zeme, pak si rikej co chces, on ti osetrovatel uz bude rozumet.;-€

0/0
14.9.2009 22:46

Pete24

On se Nejmoudřejšího někdo na něco ptal? Protože pokud ne,

tak měl asi radši držet ústa. Zvlášť trapné je, když to pak musí dovysvětlovávat, jak to vlastně myslel. Copak neví, že novináři překrucují?

0/0
13.9.2009 11:33

Lezok

s

0/0
13.9.2009 10:42

mugabeho_brat

vase kamaratky vas uz v SR netrpezlivo cakaju

Nech sa prihlasi cech, ktory nema kamaratku ovcu na Slovensku! To je ten pravy dovod, preco tak casto, radi a hufne cestujete na Slovensko;-D;-D

0/0
12.9.2009 18:19

Vins

Re: vase kamaratky vas uz v SR netrpezlivo cakaju

Na stráž!

0/0
12.9.2009 20:00

Lezok

Re: vase kamaratky vas uz v SR netrpezlivo cakaju

Nestraš!

0/0
13.9.2009 10:41

Thingie

Re: vase kamaratky vas uz v SR netrpezlivo cakaju

Mno, proc cesuji pres Slovensko je neprime spojeni do Vidne. Pokud se nekdy vubec nejake prime spojeni s Vidni uskutecni pres nase uzemi, muze se stat, ze se na Slovensko uz nedostanu. Zadna skoda, protoze moje dalnicni znamka vas nevytrhne. Jo, jeste jsem si u vas, do noveho auta ,koupil trojuhelnik, tak prece ekonomicka vymena :-)

0/0
14.9.2009 22:51

okurky

dobry ze slovaci maji svuj stat.

cesi je uz nemusi dotovat. ;-D[>-]R^

0/0
12.9.2009 17:46

mugabeho_brat

Re: dobry ze slovaci maji svuj stat.

Aj my sa tesime. Inac by sme nikdy nemali euro, nemali by sme uz isty postup na MS vo futbale a nemali by sme druhy najvacsi rast HDP na svete hned po Cine;-D;-D[>-]Rv

0/0
12.9.2009 17:48

okurky

Re: dobry ze slovaci maji svuj stat.

sak ja vam to slovensko preju.

ale proc tolik slovaku hleda praci v cr kdyz se doma mate tak dobre?;-D[>-]R^

0/0
12.9.2009 17:52

mugabeho_brat

Re: dobry ze slovaci maji svuj stat.

JJ je pravda, ze rychlik Kocice - Praha je kazdu nedelu plny ciganov iducich za svojimi pribuznymi do Prahy a CR;-D na tyzdnovky. Tiez nechapem, preco sa vracaju na Slovensko a neostanu doma pracovat natrvalo;-D;-D

0/0
12.9.2009 17:57

j@ck

Re: dobry ze slovaci maji svuj stat.

mugabeho brat? no to mluvi za vsechno. To se ti urcite taky libi stalin, hitler, pol pot, putin, meciar

0/0
12.9.2009 18:02

mugabeho_brat

Re: dobry ze slovaci maji svuj stat.

Nie. Mne sa paci len Adriana Sklenarikova;-D Nie som cech;-D

0/0
12.9.2009 18:16

mugabeho_brat

tragicky osud jednej germanskej zeme

Ceska republika, este pred par desatrociami tretia najvacsia zem Germanov, dnes zial patri zbabelym cechom, ktorych elitne vojenske jednotky utekaju v okupovanom Iraku z bojiska este pred prvym vystrelom, ale na bezbrannych nemeckych civilistov si trufli. Mate byt na co hrdi bratia!;-D;-D[>-]Rv

0/0
12.9.2009 17:32

okurky

Re: tragicky osud jednej germanskej zeme

ty ses kdo?

0/0
12.9.2009 17:39

mugabeho_brat

Re: tragicky osud jednej germanskej zeme

Svokra našla zošuverenú žubrienku medzi čučoriedkami;-D Igen?;-D

0/0
12.9.2009 17:49

oléé

Re: tragicky osud jednej germanskej zeme

vo vo vo vokurka vole!

0/0
12.9.2009 17:51

mugabeho_brat

Re: tragicky osud jednej germanskej zeme

My uz uhorky ani uhory davno nie sme. Pre istotu uhorky ani uhrov radsej ani nejeme;-D;-D

0/0
12.9.2009 18:01

ja_yoss

cyril a metod v komarne na balkone - len pre silne nervy

http://images.google.sk/imgres?imgurl=http://www.panoramio.com/photos/original/12688018.jpg&imgrefurl=http://www.panoramio.com/photo/12688018&usg=__HrIYrw6Qj1lDBgu853MbP-bnGpg=&h=1164&w=1552&sz=444&hl=cs&start=23&um=1&tbnid=3RFg1Yr_s-yFxM:&tbnh=113&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3Dcyril%2Ba%2Bmetod%2Bkom%25C3%25A1rno%26ndsp%3D20%26hl%3Dcs%26sa%3DN%26start%3D20%26um%3D1

0/0
12.9.2009 17:30

holkazdaleka

slovaci se madarum msteji za rakousko-uhersko

dobre, ze se jich cesi zbavili ;-D

0/0
12.9.2009 16:53

ja_yoss

Re: slovaci se madarum msteji za rakousko-uhersko

holkazdaleka, zůstaň radši u plotny ;-D

0/0
12.9.2009 17:16

ja_yoss

madarske sebaklamy

je ich velmi vela. napriklad ten o prichode do Karpatskej kotliny: v madarskom parlamente, mimoriadne peknej budove, ktoru postavili liptovski murari, je na stene16 metrova malba na ktorej su zobrazeni "stari madari" europskych rysov na hrdych konoch, ktorych miestne zaostale obyvatelstvo vita ako nositelov kultury a pokroku...

ake je vsak pravda?

v skutocnosti to boli mali krivonohi aziati so sikmymi ocami, ktorych pred sebou hnali pecenehovia a stari bulhari. do europy dorazili taki vycerpani a zdecimovani, ze aby si ziskali priazen svojich turulov, tak ritualne obetovali svojho krala Almosa, tj. zabili ho, rozporcovali a zjedli...

0/0
12.9.2009 16:38

holkazdaleka

Re: madarske sebaklamy

tak, ted si si ulevil janosiku, vid? jdi si s tvejma problemama na slovensky server... tady to nikoho moc nezajima...

0/0
12.9.2009 16:55

ja_yoss

Re: madarske sebaklamy

proc odepisujes, kdyz te to nezajima?

0/0
12.9.2009 17:18

ja_yoss

dievcata zo strednej europy miluju chlapcov z tel avivu

pozor na ne, ked ta uvidia sa ti budu hadzat pod kurcule ;-D;-D

0/0
12.9.2009 16:23

reonamis

holubicie narody

na SME je odkaz na tento clanok...pozrel som si diskusiu :) a uz davno som sa tak nezasmial.

Dva narody, ktore v ramci historie europy neznamenaju takmer nic, sa tu hadaju ktore je vacsi loser :)

....tiez si myslim, ze je tu nejako vela slovakov...takze ja padam, vonku je krasne, idem korculovat, pozrem babenky (slovenky,cesky, madarky dokonca aj rakusanky chodia sem tam na hradzu :) milujem dievcata zo strednej europy....a vy looosri pokracuje v hadkach

0/0
12.9.2009 15:51

reonamis

holubicie narody

na SME je odkaz na tento clanok...pozrel som si diskusiu :) a uz davno som sa tak nezasmial.

Dva narody, ktore v ramci historie europy neznamenaju takmer nic, sa tu hadaju ktore je vacsi loser :)

....tiez si myslim, ze je tu nejako vela slovakov...takze ja padam, vonku je krasne, idem korculovat, pozrem babenky (slovenky,cesky, madarky dokonca aj rakusanky chodia sem tam na hradzu :) milujem dievcata zo strednej europy....a vy looosri pokracuje v hadkach

0/0
12.9.2009 15:48

Vins

3x nej

Nejslavnější český král? Přemysl Otakar 2. nebo Karel IV? Nejslavnější maďarský král? svatý István nebo Matyás? A Slovensko? Nic?

Nejslavnější český vojevůdce? Jan Žiška. Nejslavnější maďarský vojevůdce? Rákoczi. A Slovensko? Nic?

Nejslavnější český básník? Mácha. Nejslavnější maďarský básník? Petőfi Sándor. A Slovensko? Nic? bitva, sochařství, literatura, malířství, něco???

Maďaři pomohli nezištně Marii Terezii když hrozilo že si Rakousko včetně česka rozdělí prusko s francií. Slováci pomohli v historii komu kromě Hitlera?

0/0
12.9.2009 11:45

ja_yoss

Re: 3x nej

vidim ze si studoval dejiny z madarskeho dejepisu. inak by si vedel, ze kral matyas korvin bol rumun, ze svaty pista bol madar len z polovice a jeho potomkovia len z jednej stvrtiny, lebo jeho manzelkou bola bavorska princezna Gizela a na jeho dvore sahovorilo nemecky. ostatni slavni uhorski krali boli jagelovci, nemci a habsburgovia - madarom nebol ani jeden ;-)

samozrejme, ceska historia v obdobi stredoveku je bohatsia ako slovenska - ved preto su povazujeme cechov za svojich starsich bratov (aj ked nie vsetkych) R^[>-]

0/0
12.9.2009 12:10

ja_yoss

Re: 3x nej

pokial spomisas sandora petofyho, rodom je to slovak alexander petrovic odniekial od ziliny. jeden cas sa hlasil k madarom, ktori z neho urobili svojho revolucneho vodcu. skoncil vsak ako rusky muzik niekde na sibiri, kde sa ozenil s dcerou ruskeho postmajstra. niektori ludia fakt nevedia, co so sebou a kam patria...

:-)

0/0
12.9.2009 12:16

Vins

Re: 3x nej

Tak proc psal svoje verse Madarsky a proc neumel slovensky?;-D

0/0
12.9.2009 16:10

ja_yoss

Re: 3x nej

lebo bol najprv madarsky kolaborant, potom rusky a keby stihol CCCP,  tak by urcite vstupil aj do VKS(b) ;-D

 

0/0
12.9.2009 16:16

Vins

Re: 3x nej

Maďaři maji 12 majiteůl nobelových cen, kolik máte vy?

0/0
12.9.2009 16:21

ja_yoss

Re: 3x nej

v tych 12tich nositeloch NC su srbi, chorvati, nemci, zvysok zidia. madari ich zaradili do "svojich"nositelov NC na zaklade toho, ze zili v Uhorsku, nie na zaklade toho, ze boli madari...

0/0
12.9.2009 16:24

Vins

Re: 3x nej

Když jsi tak chyrý a dobře víš, tak od kdy se rozdávají nobelovky, ze po Trianonu je ze  11 z uzemi nynejsiho madarska a uznali svou madarskou prislusnost. Proc si porad vymyslis radsi si vymysli nejakeho slovaka ktery dostal nobelovku. Slota? Meciar?8-o

0/0
12.9.2009 16:51

ja_yoss

Re: 3x nej

Miklos Horthy, velkoadmiral ;-D

0/0
12.9.2009 17:22

Vins

Re: 3x nej

No tak proč neodpovíš na otázky ty bohatá slovenská histório. Karel IV byl taky luxemburg který celé dětství žil ve francii. Tady jde o to kdo se k tomu slovenskému národu hlásil: Nikdo :-P

0/0
12.9.2009 12:25

ja_yoss

Re: 3x nej

historia slovenska je unikatna napriklad v tom, ze tisic rokov nemali svoj vlastny stat a dnes ho maju. kto iny sa tym moze pochvalit? na historicke osobnosti ti kaslem, kludne mozes mat v spalni na stene zaveseneho hoci aj balatonskeho velkoadmirala Miklosa Horthyho, je mi to uplne jedno...

0/0
12.9.2009 12:34

denny2006

Re: 3x nej

historie Slovenska je unikátní v tom,že Slovensko žádnou nemá. To si opravdu vystihl mentalitu Slováků dokonale,pochválíte si i vlastní ho*no,jak náramně voní;-D!

0/0
12.9.2009 16:00

ja_yoss

Re: 3x nej

ked to uz berieme takto od podlahy - aku historiu mas ty a tvoja rodina?;-D;-D

0/0
12.9.2009 16:14

denny2006

Re: 3x nej

nestudoval jsem svůj rodokmen,ale cca. 200 let nazpět  samí Češi? "jako poleno". I příjmení tomu napovídá,no prostě klasika (ne Novák;-))

0/0
12.9.2009 16:46

mugabeho_brat

Re: 3x nej

Jan Butacsechs?;-D

0/0
12.9.2009 18:09

denny2006

Re: 3x nej

dobře,přiznám se.Bretschneider.Jistě znáte mého dědečka,tak konec srandy;-)!

0/0
12.9.2009 18:57

mugabeho_brat

Re: 3x nej

Hlavne je, ze cesi nam dnes mozu akurat tak fukat do riti;-D Madarov mame radi. Velmi vela slovakov ma k madarom neutralny vztah kdezto k cechom vysoko negativny

0/0
12.9.2009 15:01

Vins

Re: 3x nej

Köszönöm a szeretetet, de remélem nem baj ha nem viszonyozunk? ;-D

0/0
12.9.2009 15:06

ZAHORAN

Re: 3x nej/Vins

...jak to bylo v TATABANYI..jak jiste vis kazdy madar musi aspon jednou za rok tam

musi jet a v stiny 10-ti metrovych kridel TURULA rozjimat o velikosti Madarska. Ono

tech jak se rika VIRGASU..ten posledni v Komarne..vam historie ustedrila bohate.

Mohac, Villagos, Trianon..a jo jak to mas s dedou..jeste stale vodi ty uherske voly        s 5-ti metrovymi rohy napajet k tem vahovym studnim? Kdybys nahodou opet jel  do    TURULSTANU zastav se na spatecni ceste v Pesti..v KISS RABLO..varej skvelou         HALASLE s PERKELTEM..

0/0
12.9.2009 15:52

josef_spejbl

třeba se vůbec nechtějí rozšiřovat

ale poslední tlumočník z maďarštiny, Jiří Wimmer, je po smrrti.............a slováci nám to přeloží  tak, jak potřebují.........

Maďaři by měli přesedlat na nějaký kulturnější jazyk.........

seremed, hádromšmátram, úštvánléty........copak tohle je nějaký jazyk? 8-o

0/0
12.9.2009 11:08

Vins

velké maďarsko

No nebyla to krása? Co říkáte?

http://www.csipetnyiso.hu/files/images/NagyMagyarorszag.preview.jpg

0/0
12.9.2009 10:24

ja_yoss

Re: velké maďarsko

hufnagel, madari tvorili v uhorsku spociatku len 25% populacie. po brutalnej kulturnej genocide nemadarskych narodov a narodnosti to v roku 1910 vyhnali az na neuveritelnych 45%

;-D;-D;-D

 

 

0/0