- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Holt se těšili na nějaké ty brebendy a nic z toho nebude... Tak se aspoň ozvat se strachem, jak jim zmizí baráky v černé díře
Poslanci prostě jen opravili další věc, co zkonili. Dokážete si představit podobný zákon třeba v Rakousku, kde by se při ražení tunelů v Alpách dohadovali s majitelem nějaké horské chaty o 1.5km výš?
copak se nám propadlo při ražení vinohradského tunelu? Politik Petr Uhl bydlí nad tímto tunelem a fura lidí vubec netuší a netušila ani to,že se po lisopadu razil jeden slepý tunel, který se za války nestihl.Za propad ve Stromovce by měla ta banda jít na doživotí do kamenolomu.
Perfektní projekt,líbí se mi,ale každý ví že jsme Česká Republika,když jsme měli na naše poměry rychlé vlaky (Pendolino,230 km/h),tak byly pomalé tratě(max 160km/h) a teď budeme mít rychlé tratě (300km/h) a pomalé vlaky (Pendolino,ti jsou zatím vytížené na Ostravu a Brno,zbytek lokomotiv jezdí max 160km/h) trochu ujetý ne?
Já nevím, kam se pořád tak spěchá. Nejvíce času ztratíme na úřadech při pitomostech !
Spíš v diskuzích na internetu psaním pitomostí
"...pomohli poslanci" - Poslanci by nejvíce pomohli, kdyby se nakupili na jednu hromadu a nechali na sebe shodit 50 kg výbušnin.
Co shodit 50 kg výbušnin,to jim nic neudělá,taky je ještě odpálit
Z Prahy do Berouna 250-300, z Berouna do Plzně 100 a pak na hranice přes Domažlice i přes Cheb tak těch 80-90, to teda bude VRT
Rychlík z Prahy hl.n. do Berouna jede 35 minut, pěknou krajinou podél Berounky. Po rekonstrukci tratě by se doba tak o 5-10 minut zkrátila. Stojí to za to? Kam proboha tak strašně spěcháme. Tunely by vedly pod bývalými lomy (Amerika aj..), nikdo neví co to může udělat se spodními vodami (viz.tunel v Komořanech a to nemluvím o expertech ve Stromovce).
uvádí zákon (v ohledu k nutnosti souhlasu se stavbou) do původní podoby před poslední novelizací.
-
Jinými slovy tak poslanci vyřešili problém, který sami nedávno způsobili.