- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Michale, nedej se !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PRO VSECHNY CHYTRAKY DOPORUCUJI PRECIST TOTO:
ABYCH BYL VYVAZENY:
Když si někdo neumí legálně zajistit základní prvky korporátní identity, neměl by ze sebe dělat manažera. A cpát se na zajímavé diplomatické posty ve světě. Fejk pro mě zůstane arogantním češtinářem z gymplu na zámečku...
Hádám že málokdo asi ví jak celý spor začal. Ergo proč se asi pan Cihlář s Zoo rozešel. Dle mého názoru si konečně uvědomil jak klíčovým hráčem je a zatlačíl na Zoo, aby mu zvedlo gáži. Což je celkem logické, pokud podmíníte v nějaké firmě prokazatelný nárůst zisku, pak si zřejmě řeknete o lepší ohodnocení. Zoo toto odmítla a celkem krátkozrace najprve napodobovala Cihlářův styl pomocí pc a pak najala náhradu. Je to velmi nešťastné dle mě pro oba a pan Cihlář se jen snaží dostat ke gáži která mu náleží. To že dostal za logo takto významé instituce mrzkých 50000 Kč je smutné a jen to dokazuje jak jsme na tom ještě v porovnáním se západem. Pro zajímavost vitana teď redesignovala logo za bratru 3 000 000 Kč. tak kdo je tedy v právu? Já jednoznačně poporuji pana Cihláře. Jeho práce si vážím a doufám že tímto vznikne precedens a dobudoucna budou firmy skutečně chápat, že logo a firemní identita je vskutku know how které může jejich podnikání zhodnotit. A ŽE SE ZA KVALITU PLATÍ!!!
Děkuji všem co o dané problematice, alespoň něco vědí. Že tu neunavně argumentují všem těm neumětelům typu: blbej cihlář, zloděj chamtivá apod.
Ono něco vymyslet není jen tak, pokud je to funkční, estetické a schopné generovat zisk pak je jen v pořádku, že se za to platí vysoké částky. Ona totiš ta naše mila pražská Zoo z Cihláře žije. Celou image ma spojenou s jeho skvelymi grafikami. A každý jouda jí díky tomu pozná. je neotřelá svá a každý musí uznat že ty díla mají velkou hodnotu. Pro propagační výtvarnictví až netypicky vysokou. Co dílo to originální grafika. Díky tomuto má zoo velmi efektivní tvář a působí tak jak působí.
to mi ho teda vyndej
.
za co konkrétně tedy bylo vyplaceno těch 50 000,- ? Co za ně tedy podle "umělce" zoo vlastně dostala ? Logo ??? A co s ním teda za těch 50 000,- podle "umělce" může vůbec dělat ?
.
byl to jen návrh loga - skica, která byla ve složce a zoo neměla nikdy právo podle toho nic vyvěsit na veřejnosti ? nebo co teda měla za 50 kolíků ? Dočasné užívání loga, jak z debilního článku zřejmě vyplývá ? To je samozřejmě nesmysl, dle umělce nemělo být logo ani na minutu přece nikde vyvěšeno - smlouva nic takového nedovolovola - tak cos vlastně za 5o kolíků tý zoo prodal umělče ?
Potřebuje peníze tak žaluje ZOO. Ať si tam dají fotku Richarda anebo Moji. Přeju ZOO aby spor vyhrála.
Cihlář rozhodně není ten, který by se takto pokoušel přijít k penězům. Na to je příliš dobrý a nemá to zapotřebí.