Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

The Times: Václavské náměstí patří k nejšpinavějším místům v Evropě

Václavské náměstí v Praze, Damstraat v Amsterodamu, Reeperbahn v Hamburku a Place Pigalle v Paříži jsou podle britského deníku The Times nejšpinavější a nejmizernější místa v Evropě. Pozor na kapsáře a na noční kluby, varují noviny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zachrta

Praha má hnusných míst několik

Např. všechna pražská nádraží. Dokud budou existovat ČD, budou nádraží záchodky křížené s bordeli. Nebo bývalý Šaškův palác Lucerna, či stále jemu vlastnící Terasy Barrandov. Park před Hl.N., to je síla už 30 let. Nebo tradiční ruiny ve Stromovce. Takhle se dá psát dál a dál.

0/0
8.9.2009 11:58

BlueSmile

Milý inteligente,

já jsem se z Anglie také raději pakoval, protože žít v takový špinavý zemi se mi nechtělo ;-D. A pozor na tu gramatiku, nebo si budou všichni myslet, že jsi v Kanadě jen pro další stupeň nedodělaného vzdělání... Nebo že bys byl opravdu ten prudce inteligentní Jaroslav Suchý, co jen dělá ostudu ČR (jak už bylo psáno v tisku)?

0/0
7.9.2009 22:17

BlueSmile

Re: Milý inteligente,

Viz. nahoře - jen špatné vlákno. To byla reakce pro pana Jaroslava Suchého.

0/0
7.9.2009 22:19

osvetitel

Ja to nechapu proc porad na CR nekdo hleda vsi!!

Ja znam plno americkych soukmenovcu,kteri maji o stredni evrope pojem,protoze jejich rodice slouzili v zapadnim Nemecku,a tiby se do CR hned odstehovali,kdyby mohli!! Proc se porad kazdy od Canady az po Evropu zabejva hlavne CR, a ne tima Evropskejma zemema,ktere jsou natom daleko hure? Neni to tim, zesi to nekdo z CR obednava,aby odvratil pozornost od mistnich problemu??:-)

0/0
7.9.2009 21:12

kenzo

Re: Ja to nechapu proc porad na CR nekdo hleda vsi!!

To sice můžete mít pravdu, faktem však zůstává, že Václavák je ostudou Prahy a výkladní skříň úřednické neschopnosti a zkorumpovanosti ve vztahu k černým poflakovačům dopouštějící se zde kriminality. Fungující stát a úřady by je již dávno vyhostily. Přínosní pro společnost stejně nejsou - jen drogy, prostituce, naháněči do bordelů a šmelina! 

0/0
7.9.2009 21:43

osvetitel

Re: Ja to nechapu proc porad na CR nekdo hleda vsi!!

A kdosi tam ty cerne poflakovace natahal?? A proc jim na Vaclavaku dovolujete otvirat bordela? Pry byli za komancu casy,kdy Vaclavak zel v noci prazdnotou ,protoze vetsinna lidi spala!:-))

0/0
7.9.2009 22:20

Egi90

Re: Ja to nechapu proc porad na CR nekdo hleda vsi!!

No, upřímně je sem natahali komanči. Romové, jak se jim vznešeně, ale špatně říká, byli kočovný národ, který žil v maringotkách a putoval od města k městu, ze země do země. To až komunisté si vymysleli, že každý mám mít práci a trvalé bydliště a zavřeli romy do paneláků a ghet. Kdyby je nechali putovat, tak by romové neměli státní občanství, tudíž ani nároky na dávky.

0/0
8.9.2009 1:29

osvetitel

Re: Ja to nechapu proc porad na CR nekdo hleda vsi!!

Aha. A nebylo to spis tak ze oni uz se na uzemi CSSR nalezali a tudis je tam komancove nenatahali ale pouze seje snazili prednostne jako "narodni hosty" zaclenit mezi ostatni Cechoslovaky ? A jak to bylo po te sametovce? Take je ze Slovenska do CR natahali komuniste? Ja chapu zesi v CSSR nemohli komancove dovolit nechat ceskoslovenske Romy kocovat,kdyz chteli mit kazdeho "zmapovaneho", a nebyla svoboda pohybu za hranice CSSR ! Ale tenkrat prece takovej "bordel" nemohli delat, tak jakto zeho mohou delat dnes? A kdo jim to umoznuje?:-))

0/0
8.9.2009 2:17

21378

Re: Je mi to jasan .........ty jsi americkej ...............

;-D poradil jsi taky Obamovi R^

0/0
7.9.2009 21:45

osvetitel

Re: Je mi to jasan .........ty jsi americkej ...............

Svejkovi bylo take vse "jasan":-))), prezto me ale unika co stim ma Obama spolecneho ze mate na Vaclavaku bordel??

0/0
7.9.2009 22:15

(cz)Tomik

Pravda

Souhlasim se clankem, Vaclavak je posledni misto, kde bych si vzal na vecerni prochazku damsky doprovod. Oni ti obcane z nejakeho Senegalu je jim celkem jedno koho asi oslovit. No primatore-napoleonku, je to kategoricka chyba, spatne PR atd. atd. Odevzdej klic, nekomu sofistikovanejsimu, kdo to povede lepe, alespon se muzes venovat splhani po skalach v Himalajich :-)

0/0
7.9.2009 18:26

BlueSmile

Vždyť oni to mysleli jinak

Určitě jim jen vypadla podstatná část hodnocení a to, že Praha je nejšpinavější z nejčistších měst Evropy. ;-) Jinak to nechápu, protože jsem v Anglii několik let žil a špína, či kriminalita v Londýně či Manchesteru se nedá slovy popsat. Anglická města a sami anglíci, jsou špíny největší. A žít v Manchesteru je jen pro opravdu otrlé. Po osmé večerní jsme nevyšli kamkoli do města ani ve skupině. Sám jsem tam byl 2x přepaden. Špína a odpadky se tam povalují i v centru města a to v obrovském množství. Kdo tam nebyl, tak si to neumí představit.

0/0
7.9.2009 18:06

soudce

Re: Vždyť oni to mysleli jinak

vzkaz pro uzivatele: BlueSmile: Spina je ty debyle v CR a ne v UK. Toto jsi uvedom. A v tom pripade tahni z UK, kdyz ji tak vyuzivas ku svemu prospechu a pomlouvas ji. Jsi vylizany pako. Jaroslav Suchy Canada

0/0
7.9.2009 19:23

BlueSmile

Re: Vždyť oni to mysleli jinak

Milý inteligente, já jsem se z Anglie také raději pakoval, protože žít v takový špinavý zemi se mi nechtělo ;-D. A pozor na tu gramatiku, nebo si budou všichni myslet, že jsi v Kanadě jen pro další stupeň nedodělaného vzdělání... Nebo že bys byl opravdu ten prudce inteligentní Jaroslav Suchý, co jen dělá ostudu ČR (jak už bylo psáno v tisku)? Způsob Tvého vyjádření by to jen potvrzoval.

0/0
7.9.2009 22:18

oId fashioned Vince III..

klasická vizitka Buřtostánu

Rv

0/0
7.9.2009 17:52

András Balázs

Kecy v kleci

Škoda, že zde autor převzatého článku nedal informaci o tom , s jakými městy měla Praha tu čest. Mně Václavák taky špinavý nepřijde, maximálně sem tam přecpanej koš se ještě vydržet dá.

Co třeba Moszkva tér v Budapešti ? To je teprv maso. Náměstí degradováno na přestupní uzel, žebráku o ohodně víc než na Václaváku, koš je skoro sprosté slovo...

0/0
7.9.2009 17:34

21378

Re: Kecy v kleci

Mně Václavák taky špinavý

přijde, maximálně sem tam přecpanej koš se eště vydržet dá.

i v Bucharest maj uklizeno

0/0
7.9.2009 17:42

space2

Praha krasna metropole jen by mohla byt vetsi

Nevim co jsi kdo stezuje, tohle jsou clanky ktery jen chtej na Prahu hodit

spatny svetlo. Podle me je to v pohode na Vaclavaku a to jsem tam chodil casto v noci. Je prece krasny ze to tam zije nez aby tam bylo prazdno a nic se nedelo. To ze tam je jidlo je dobre, natom neni nic spatnyho nez aby tam zadnej stanek nebyl a clovek musel nekam letet, kdyz dostane na neco chut.

Prostitutky ani drogy neva, kam by asi tak sly je tam dost potencialnich zakazniku:) Navic to neni jediny prece taky je jeste sharwood (hlavak) kde driv to bylo horsi ale ted co tam to nadro predelaj tak je to v noci klidek celkem.

Co se tyce cernochu tak nebudte rasisti podle me jsou v pohode. Treba v Rime je docela tmavo a lidi ok musim rict a to i v noci. Stejne jako Praha i jinde maj nekde trochu bordel staci jsi sednout na bus 71 v Rime a jet na koneckou sem a tam a uvidite ctvrte uz taky jiny (treba Anagnina konecna metra). Stejne jako Stockholm.

0/0
7.9.2009 17:27

space2

Re: Praha krasna metropole jen by mohla byt vetsi

To je jako se psalo Zizkovu a Libni zdaleka se vyhni. No a chodim tam v noci porad, sice potkate i trochu tu tmavsi komunitu, par vozralejch ale jinak v poho.

Pokud to nekomu vadi tak musi jit do malej vesnice tam v 20:00 nepotka uz pomalu nikoho a tudiz je tam klid a min lidi.

PRAHA je SUPER a nezavidte ze tady se da lepsi sehnat prace, muzete se prestehovat.

0/0
7.9.2009 17:27

unbreakable debater

Re: Praha krasna metropole jen by mohla byt vetsi

Libeň teda nic moc, obzvláště Palmovka nebo okolí Libeňského zámečku, ale Žižkov je naprosto v pohodě. Nevybavuji si, že bych se v Praze i v noci někde bál nebo cítil nějaké ohrožení. Ostatně tak to je poslední léta i v jiných metropolích. Nebezpečné čtvrti osmdesátých a devadesátých letech mizí v Evropě i USA. R^

0/0
7.9.2009 18:10

erasurehead

nejhezčí štatl na světě je Brno

a basta

0/0
7.9.2009 16:49

21378

Re: nejhezčí štatl na světě je Brno

The Times do Brna nedojeli ;-D

0/0
7.9.2009 16:57

unbreakable debater

Re: nejhezčí štatl na světě je Brno

Timesy se zajímaly o města, ne o vesnice. :-P

0/0
7.9.2009 17:17

21378

Re: nejhezčí štatl na světě je Brno

R^;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
7.9.2009 17:31

mamrdik

Re: nejhezčí štatl na světě je Brno

no jo ale clanek byl o mestech v Evrope a ne Asii :-P

0/0
8.9.2009 12:00

Terezicka_O.O

Proč bylo smazáno?

Chtěla jsem napsat přesně to samé. Praha je, až na nejstarší historické jádro, opravdu nejošklivější české město. Oprýskané fasády, zápach moči, odpadky, špína, bezdomovci, prach... Myslela jsem, že nejškaredější město je Bratislava, v posledních letech ale měním názor. Praha je jedno z nejnechutnějších míst v Evropě, článek je pravdivý.

0/0
7.9.2009 16:21

Flipmode

Re: Proč bylo smazáno?

Chtelo by to nekam vycestovat slecno nez zacnete hodnotit. Ve smradu z moci jednoznacne vede Amsterdam, napr. hned 50 m od Damu naproti hotelu Krasnapolski je krasne a vzdy vonne misto....pred ca. mesicem se v horku ani nedalo projit. London mi taky moc nevonel.

Bezdomovci jsou take vsude, jen v cizine se casteji snazi vydelavat (hraji, neco delaji).

Rozhodne s Vami a celym clankem nesouhlasim. Vidim casto tendence k tomu rikat, ze vse ceske je spatne. Ale diky prilezitosti byt v ruznych koutech sveta ca. 120 dni v roce vidim vse ve velmi jinem svetle...

0/0
7.9.2009 16:26

21378

Re: Proč bylo smazáno?

V New Yorku  žije 10 milionu  - stejnej počet jako v českomoravsku ................................

0/0
7.9.2009 16:53

ValentinaRossi

Re: Proč bylo smazáno?

Souhlasim s pisatelem nade mnou, nevim, kde bydlite, ale uz jen prohlaseni, ze Praha je nejosklivejsi ceske mesto, diskvalifikuje cely vas prispevek. Jelikoz v Praze ziji teprve patym rokem a pochazim z mesta Most (tam se zajedte podivat, abyste si poupravila nazor...), tak minimalne tato dve mista mohu srovnat a rict, ze se proste mylite. I kdyz jsem videla uz dost mest, netroufam si tvrdit, ze by nektere z nich bylo nejnechutnejsi. Vam se tu asi stalo neco spatneho, ze, ze mate tak silna slova?

0/0
8.9.2009 8:34

Ratata

Za neschopnost se platí

Jestli je někde nepořádek, tak je potřeba tam uklidit, ne rekonstruovat.

Abychom udělali pořádek na Hlavním nádraží, tak jsme ho museli "prodat" italské firmě, abychom udělali pořádek u metra Národní, tak jsme ten vnitroblok museli prodat na stavbu Penty, abychom udělali pořádek na Václaváku, musíme ho rekonstruovat. Není levnější pořídit metaře, kteří metou a policajty, kteří aktivně dohlížejí na pořádek?

Jestli to jinak nejde, doporučuji ještě prodat Staromák (bezdomovci "v lesíku") a Mosteckou ulici (hromady odpadků u košů, které nikdo nevyváží) a dále ...

0/0
7.9.2009 16:14

21378

Re: Za neschopnost se platí

Češi jsou skutečně tak výjimeční, jak si to o sobě myslí ;-D;-D

0/0
7.9.2009 17:06

Dolorez

Co je špatnýho na klobásách?

Rakovinnej špekáček z václaváku má dlouhou tradici, taky mlíčňáky, masný jídelny s držtkovkou, jenže ty dávno zmizely. Tak aspoň těch pár buřtstánků! Václaváku by především prospěl zákaz vjezdu všech vozidel a návrat tramvaje k Muzeu. Lidi se totiž na chodníky sotva vejdou a kolem dokola jako na kolotoči neustále objížděj limuzíny pasáků, odesáků a bloudících cizinců.

0/0
7.9.2009 16:13

21378

Re: Co je špatnýho na klobásách?

 My Češi jsme skutečně tak výjimeční, jak si to o sobě myslíme  ;-DR^

0/0
7.9.2009 17:09

soudce

The Times ma naprostou pravdu

Jiz v predchozich dizkusich  jsem v teto dizkusi popisoval, ze na CR je pohlizeno negativne.  Viz. Cesi jsou nepoctivi, podvodnici zkorumpovany , spinavy nedbaj o higienu a cistotu kolem sebe zejmena plivanim atd.No ejhle The Times vyda articl, ze mame spinavy Vaclavske nam. a pozor dejte si pozor na Cechy,kapsare, a nocni kluby  kradou!!! Tak to vnima zahranici Cechy ne jako Romy ale vsechny do jednoho pytle. I v Canade vysel minuly tyden clanek o CR, ve kterem se autor zminuje o spine a kradezi a prepadavani turistu a prostituce a prodej deti do zahranici, tak, ze nezapomente zejmena nackove a spol. opet urazet rasisticky Romy, kdyz svet zhlizi na Vas vsechny bez ohledu etnicke prislusnosti. Skutecne ma britsky denik v tomto svatou pravdu. A nic nez pravdu. Tak ze, mame ve svete moc hezkou vizi.  Jaroslav Suchy Canada!!

0/0
7.9.2009 16:10

ELAPHURUS

Ať si Angláni zametou

svůj dvoreček....a zápraží....

0/0
7.9.2009 15:48

Logic

trosku spatny primer The Times...

...pokud budu v jakemkoliv hlavnim meste jakekoliv republiky v evrope, usa ci kdekoliv jinde, tak az na zářné vyjimky se toto deje UPLNE VSUDE :-)

Pokud vypadam jako turista, sem oveseny v centru mesta batozinami pac je mi lito dat par kacek za uschovnu, mam kolem sebe vsude drahy fotaky a zarim jak slunicko nad tim ceho si ostatni temer ani nepovsimnou, jsem JASNY TURISTA :) a tudiz pravdepodobny cil k okradeni KDEKOLIV na svete :-)))

0/0
7.9.2009 15:42

Flipmode

Re: trosku spatny primer The Times...

Tak tak. R^

0/0
7.9.2009 16:28

Rokoko12

Britsky The Times, nema vubec prehled o kriminalite

na Vaclavskem namesti,jaka drobna kriminalita? Kdyz uz, tak doopravdy kriminalita ve velkem stylu ale o toho, aby vse profesionalne bylo posouzeno jsou na kriminalce a ne nejaky The Times,nebo nekoho s jejich novinaru okradla nejaka multikulti straka? A co se tyce celkoveho poradku, at se staraji sami o sebe,myslim si, ze Anglie uz davno neni to prave orechove ,kdyz se jedna o poradek na ulicich jejich mest !

0/0
7.9.2009 15:05

cheos

Praha je nádherná

Vyhnete-li se turistických trasám, skýtá Praha nepřeberné množství malebných krás. Křivolaké uličky se spoustou hospůdek, kaváren a vináren. Množství udržovaných parků, zahrad a zeleně. Stinná podloubí mohutných paláců, řady muzeí a divadelních scén. Klidná posezení s kouzelným výhledem na pražské panorama. Jen stěží naleznete ve světě pozoruhodnější město.

0/0
7.9.2009 14:53

ELAPHURUS

Re: Praha je nádherná

R^[>-]R^

0/0
7.9.2009 15:49

Semper2

Pane Béme, jedte se podívat do Polska

stačí si projít centrum Vratislavi, její pěší zonu ... a je to přitom jen krajské /vojvodské město (3/4 milio nu. obyv.) i když s obrovským historickým centrem... 

0/0
7.9.2009 14:46

Semper2

Re: Pane Béme, jedte se podívat do Polska, jak se to dělá !

čisté a  nepoblité lavičky, opravené  historické domy, paláce a nádherné gotické kostely. také žádní vexláci, "nepřizpůsobiví", žádný odér. Lidé ohromě příjemní. 

Myslím, že lidé z východních Čech ani nemusí jezdit do Prahy...

!!!!!!

0/0
7.9.2009 14:59

TigerM

Re: Pane Béme, jedte se podívat do Polska

Takze do toho mesta ve Slezku, ktere se pysni ceskym puvodem? Jakpak se o nej ti polaci staraji?

0/0
7.9.2009 21:04

sark66ri

Výlet s dcerou

V létě jsme byli ukázat  dceři prvně naše hlavní město, Prahu. Z Václavského náměstí jsem byla zděšena a z Kampy ještě více. Do hospody vás neláká pěkná holka v kroji, ale černoch... 8-o. Koupit tam turistickou známku je zcela nemožné. Při vstupu vás zdraví Hello. Před každou restaurací je prvně nápis v cizím jazyce a až někde pod čarou je napsáno česky hamburger. A tak nevím, jestli jsme byli vůbec v Čechách:-(. Smutné;-(...

0/0
7.9.2009 14:34

romsky aktivista

Re: Výlet s dcerou

"česky hamburger" ;-DR^

0/0
7.9.2009 14:43

pskoda

Re: Výlet s dcerou

To bude nejspíš proto, že tam chodí z 99% zahraniční turisti ;-)

Až tam bude chodit většina Čechů, budou nápisy nejspíš v češtině. A pokud jde o kroje....no, to už dneska asi fakt ne....:-)

0/0
7.9.2009 14:49

Rokoko12

Re: Výlet s dcerou

Takze, ceske kroje ne ale Cernochy jak v Africe,to ano?

0/0
7.9.2009 14:52

pskoda

Re: Výlet s dcerou

No, já vím, že vyměnit je za Cikány by bylo jaksi více české, ale proč ne. Ono totiž na Černochy jsou všude zvyklí, to jen tady ne.

0/0
7.9.2009 14:56

kenzo

Re: Výlet s dcerou

Černí námořníci jsou typickou součástí Prahy!;-D Všude jsou na černé zvyklí, proto Řím volil jak volil, armáda a domobrana je toho jen důkazem:

http://www.independent.co.uk/news/world/europe/neofascist-sweeps-in-as-romes-mayor-817128.html

0/0
7.9.2009 15:09

Fanatic.Dz

Jedno ale v Timesechg rozhodně nevědí

"V roce 2005 zveřejnil pražský primátor plány renovovat Václavské náměstí, které se stalo oblíbeným nočním doupětem prostitutek a drogových dealerů," píšou The Times.

-

Totiž to, že prostitutky a drogové dealery na Václavské Náměstí cíleně vytlačila policie z jiných lokalit, které dlužno dodat nebyla tak turisticky atraktivní a navštěvované. Takže zatímco kdysi každý kdo vstoupil do prostoru za stanicí metra Národní třída mohl na lavičkách nakoupit od heroinu, přes pervitin až po "zcela nové" kolečkové brusle - dnes po několikaletém snažení magistrátu musí za svými dodavateli ke Koni na Václavském náměstí.

0/0
7.9.2009 14:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.