Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Statik kvůli chatrnému mostu zakázal tramvajím jezdit do pražských Modřan

Dopravní podnik uzavřel tramvajový most u zastávky Nádraží Modřany v Praze 12. Podle statika je most v havarijním stavu, jeho oprava zabere nejméně tři týdny. Pražané se do Modřan dostanou náhradními autobusy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomaseq

Že ten most nespadnul

Se divím, že na to že je most v havarijním stavu přišli už teď a ne až když by spadnul.

0/0
5.9.2009 8:50

barbudo

Re: Že ten most nespadnul

... taky se divím, ono totiž není tak dlouho, co tu trať slavně otevřeli ...

0/0
5.9.2009 8:55

barbudo

Můj pes vyhrabal ...

02.11.2008: Kvalitnější provoz na trati do Modřan

Výrazné zlepšení se dočkali cestující na tramvajové trati mezi Přístavištěm a Modřany. Ve výluce došlo k výměně cca 5/6 kolejových polí mezi Přístavištěm a odbočkou do smyčky Nádraží Braník, kde byla dlouhodobě narušena geometrická poloha koleje. V úseku byly prováděny časté opravy a byly zde neustále vyvěšovány omezené rychlosti až do 20 km/h. Práce probíhaly také v úseku Braník-Modřany, kde byla také omezována rychlost pod běžných 60 km/h. Výluka skončila 2. listopadu, tedy 4 dny před plánovaným termínem.

0/0
4.9.2009 15:45

opportunity

Re: Můj pes vyhrabal ...

To jsem zrovna v Modřanech pracovala - táhnout se ráno na konec světa, už nikdy!

0/0
4.9.2009 16:08

Ferda.Kokeš

Nechápu - vysvětlí mi to někdo???

"Pravděpodobně od zítřka se bude z centra jezdit tramvají až do stanice Nádraží Modřany a autobusy nahradí až zbytek úseku."

0/0
4.9.2009 15:16

Pongo

Re: Nechápu - vysvětlí mi to někdo???

Položí se tam "kaliforňan" (přenosná výhybka a přejezd z jedné koleje na druhou) a budou jezdit oboustranné tramvaje, jako tomu bylo na Letné. Snadné, jen znát pár informací.

0/0
4.9.2009 15:38

Ferda.Kokeš

Re: Nechápu - vysvětlí mi to někdo???

Snadné, vím co je to kaliforňan, to mě nemusíš(te) poučovat, ale není mi zcela jasné, jak JDCT stihne přes noc toto vyrobit a kde se vezme toliko potřebných tramvají

0/0
4.9.2009 16:56

klikerex

Re: Nechápu - vysvětlí mi to někdo???

neni treba, za zastavkou nadrazi modrany je prejezd mezi kolejemi

0/0
4.9.2009 19:54

Ferda.Kokeš

Re: Nechápu - vysvětlí mi to někdo???

A kde prosím? Pokud je mi známo, nic tam není, ani přejezd, ani jediná výhybka...

0/0
4.9.2009 22:12

marzena

Re: Nechápu - vysvětlí mi to někdo???

býval tam.. za zastávkou směrem k mostu.. ale nejsem si jistý, jestli ho nezrušili při poslední rekonstrukci.

Jinak položení provizorního kaliforňana na dlažbu je záležitost hodin, v Modřanech dlažba není,tam to asi bude složitější..

0/0
5.9.2009 15:36

Ferda.Kokeš

Re: Nechápu - vysvětlí mi to někdo???

Býval tam, ale to už je panečku hóóódně dávno, si myslím... Nemyslím si, že položení kaliforňana je otázkou lusknutí prstu. Práce je to náročnější. Ale konec konců všechny vlaky budou končit v Bráníku a NAD bude určitě zajišťovat Horký a klouby od DPP [>-]

0/0
5.9.2009 18:33

dedko

Chatrných mostů je např. na D1

plno. Jsem zvědav, co s tím budou naši hospodáři dělat ! :-)

0/0
4.9.2009 14:33

Dynko

Re: Chatrných mostů je např. na D1

zalozeno na tvem posudku statiky zejo

0/0
4.9.2009 14:34

dedko

Re: Chatrných mostů je např. na D1

Založeno na zprávách odborníků uvedených na idnes!

0/0
4.9.2009 16:03

oId fashioned Vince III..

nebylo by jednodušší napsat,

co vlastně není v Charouzstánu na spadnutí???

0/0
4.9.2009 14:27

sigenius

Kvalita.

Tak nám most vydržel 14 let. Zlaté české ručičky.

0/0
4.9.2009 13:53

libienski

Re: Kvalita.

Vpodstatě příspěvek k zaměstnanosti. Tím, že to dělají furt špatně, včetně dálnic, tak se to musí furt zpravovat a zpravují to lidé....Kdyby to dělali ještě hůř, tak tam třeba může být trvale četa 5 - 10 údržbářů a most budou v havarijním stavu udržovat až do důchodu;-D

0/0
4.9.2009 13:58

Autobus s tykadlama

Re: Kvalita.

Myslíte něco jako ti natěračí Golden Gate? Na jednom konci skončí a začnou nanovo?;-D

0/0
4.9.2009 14:12

barbudo

Re: Kvalita.

... holt v Praze je blaze ...

... před domem máme autobusovou zastávku...

... přijede parta, odfrézuje asfalt a odjede. Počká se až pořádně zaprší, přijede parta a do bláta položí asfalt. Za tři měsíce jsou na asfaltu vlny, že pomalu nejdou překročit. Přijede parta, odfrézuje ... 

0/0
4.9.2009 15:31

pavev1

Re: Kvalita.

Také nechápu. Všechny betonové mosty (dálnice apod) se musejí zhruba po dvaceti letech zbořit a postavit znovu (viz. R10 nebo D 1)  Negreliho vidadukt v Praze stojí 150 let bez větší opravy, to samé želeniční most v Praze.

0/0
4.9.2009 14:32

pokrokovesmyslejici

no co

Co je nám po nějakých sockách v mhd, nás pravicově smýšlejících v automobilech se to nedotkne;-D

0/0
4.9.2009 13:48

sigenius

Re: no co

Trochu představivosti by neškodilo. Auta jezdí pod tím mostem...

0/0
4.9.2009 13:56

CCblue

Re: no co

Navíc je tam semafor, takže pod tím mostem auta stojí :-)

0/0
4.9.2009 14:01

Dynko

Re: no co

jsem pravicove smyslejici a jezdim sockou hnupe

0/0
4.9.2009 14:36

Léčitel pitomců

ČSSD

ČSSD - Více chudých, více voličů

0/0
4.9.2009 13:36

noboty666

Re: ČSSD

A dalsi se nam hlasi do kralovstvi nebeskeho ... :-(

0/0
4.9.2009 14:18

Kvalich

Sanace nutná

Nejen tramvajový most, ale celá republika potřebuje sanovat a zavřít nafurt. Prý ho bude sanovat Zeman Becherovka, právě to vzkázal vedení DP.

0/0
4.9.2009 13:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.