Diskuze

Spolujezdec nepřežil čelní střet s kamionem, dálnice D1 stála

Nehodu Seatu Ibiza a nákladního automobilu Volvo na 146. kilometru dálnice D1 ve směru na Brno nepřežil spolujezdec z osobního vozu. Řidič je zraněný. Policie dálnici zprovoznila po několika hodinách.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KP

app

4. 9. 2009 11:34
To s tou lodí je dobrý, zažil jsem kdysi něco podobnýho

Jel jsem asi 20 km za autem s lodí na přívěsu asi 50kou a nebylo možný ho předjet. Když jsme byli asi 3 km od cíle, přišla najednou před vesnicí rovinka na předjetí. Užuž jsem se chystal předjet a pak jsem si řek "kašlu na to, teď nevletim do vesnice jako blázen, ten kousek už za nim dojedu". Jen jsem to domyslel, loď se mu vyhákla, hodila myšku 3x sem tam až do levýho pruhu a zůstala stát napříč přes silnici. Kdybych ho zrovna předjížděl, tak mně to hodilo do škarpy.

A pak jsem viděl, co to bylo za vola - měl 5 m dlouhou jachtičku na 2 m vozejku - vepředu přesah ani ne metr, vzadu přes dva metry, takže 2/3 váhy za osou vozejku, ta loď mu úplně nazdvedávala zadek auta, když jsem mu to pak pomohl zapřáhnout. Ještě mně pak za odměnu za pomoc pozval na vyjížďku ;-D

0 0
možnosti
JM

YaTaky

4. 9. 2009 10:57
Dalnice Ostrava - Praha severni cestou.

Proc porad neni dokoncena dalnice, ktera spoji Prahu s Ostravou severni cestou.?

Ubylo by nehod mezi Brnem a Prahou.;-O

0 0
možnosti
PM

Merk

4. 9. 2009 11:07
Re: Dalnice Ostrava - Praha severni cestou.

Dokončena? Optimisto. Zatím ani není jasné, kudy by měla vést. K dokončení je tedy hóóóóóóódně daleko.

0 0
možnosti
JB

jbroz50

4. 9. 2009 10:55
v tomhle případě to moc nechápu

Občas se mi spát při jízdě po dálnici taky chce, ale je to díky tomu, že je jízda monotónní a nudná. Obzvlášť pokud si dám tempomat na 130 a jedu třeba Brno-Bratislava v létě v poledne. Jediné řešení je vypnout tempomat a zrychlit, abych si udržel pozornost.

Ovšem jak mohl usnout na místě, které si pozornost opravdu vynucuje, to skutečně nechápu. Spíš bych řekl, že neusnul, ale chtěl předjiždět - riskantně přejetím do protisměru. Nakonec riskantním předjížděním se už zabilo hodně lidí (bez ohledu na to, kde to bylo).

0 0
možnosti
J

Jan9002

4. 9. 2009 11:21
Re: v tomhle případě to moc nechápu

Pokud se ti chce spát mězi Brnem a Bratislavou, tak na trase Ostrava Plzeň jsi na maděru už v Brně.

0 0
možnosti
JE

ulcer

4. 9. 2009 10:33
loď

Ty jo D5 je v tak dobrém stavu, že dneska po ní může jezdit kdejaká loď...;-D

Jinak se připojuju k těm názorům, že kdo nepocítil únavu za volantem tak lze..EU

0 0
možnosti

barbudo

4. 9. 2009 10:33
To jako že usnul v zúžení, kde se jede jedním pruhem ?

0 0
možnosti
JE

ulcer

4. 9. 2009 10:34
Re: To jako že usnul v zúžení, kde se jede jedním pruhem ?

on si myslel, že je to normoš dvoupruh a chtěl v klidu předjíždět...

0 0
možnosti
P

pravdazvitezinadlzianenavisti

4. 9. 2009 10:14
Nezodpovědnost řidiče, nic víc, nic míň.

Byly doby, kdy jsme jezdili na dovolené autem a jezdilo nás třeba 5 rodin. Vždy se našel nějáký blázen, který jel do té Itálie non-stop bez pauzy. Pokud cítím, že se mi chce spát, tak zastavím na první benzínce, kde si koupím kafe nebo RedBull. Nikdy bych nejel jak delší, tak kratší trasu non-stop. Základem je asi pořádnej spánek, kterej musí předcházet. Je to nezodpovědnost řidiče, kterej by měl být potrestán.

0 0
možnosti

WIFI

4. 9. 2009 10:17
Re: Nezodpovědnost řidiče, nic víc, nic míň.

když jde na mě spánek a mám před sebou ještě kus cesty (tedy ne pár km), tak uričtě kafe nepomůže, u pumpy zastavit, to jo, ale prospat se

0 0
možnosti
MD

michal II

4. 9. 2009 10:12
Spanek

Vzdyt doktori rikaji, ze spanek je zdravy.

0 0
možnosti
MM

trollisko

4. 9. 2009 10:10
Omezeni v Nemecku

Kdyz je omezoni provozu v Nemecku, tak jsou vzdy uprostred silnice nizle betonove svodidla. Takze pri mikrospanku to odnese jen plech.

0 0
možnosti
JJ

Jircalius

4. 9. 2009 10:24
Re: Omezeni v Nemecku

Nutno dodat, že ten kdo jel ten úsek, kde se to stalo, ví, že to tam snad ani nemohli udělat podle předpisů. Směrem na Prahu jsou sice dva pruhy, ale jsou tak úzký, že se tam dvě auta vedle sebe nevlezou, rozhodně ne s náklaďákem, takže nechápu ten smysl. A v protisměru (směr na Brno) je ten pruh taky neskutečně úzkej. Takže bych se nedivil, kdyby toto taky hrálo roli a už vůbec se nedivím, že se to stálo právě tam...

0 0
možnosti
TT

ttm

4. 9. 2009 10:10
Fakt je ten,

že pokud pociťuji únavu, nikdy nejedu dále. Tento rok se mi to stalo 3x při cestě od moře a stál jsem tedy na každé druhé pumpě v chorvatsku. Každých cca. 80 km. Dám si kafe, vodu, cigárko a jedu dále. Pokud to mne přijde znovu, opět si zastavím. Jinak jezdím také rychle, neuznávám moc pravidla. Většinou jsou nesmyslné. Tam, kde se dá jet klidně 160 je 90 apod. Bezpečná jízda není o rychlosti, ale o tom, kde si to lze dovolit a kde ne. Pitomci ve Fabkách, kteří kličkují v hustém provozu jsou nebezpečnější než 180 na dálnici, kde jede co 500m jedno auto. Stejně tak frajeři, kteří jedou na jeden zátah. Únava přijde na každého a klidně i po 30 min jízdy.

0 0
možnosti

WIFI

4. 9. 2009 10:15
Re: Fakt je ten,

fakt by mě zajímalo, jak v cizím prostředí ( na silnici, kteoru neznáte) víte, že se nemusí držet 90, ale půjde tam 160 např. Rychlostní limity jsou také z důvodu technicých parametrů silnic (zatáčky, rozhledové možnosti atd.)... :-)

0 0
možnosti
J

Jan9002

4. 9. 2009 10:07
Jel jsem z Athén

v kousku a v maďarsku jsem před sebou viděl asi kilometr most. Najednou jsem byl pod ním. Takže jsem cca 1/2 minuty spal. Ještě, že to bylo rovně a já nezatočil. Následovala benzinka a spánek. Od té doby si dávám pauzy pravidelně.

0 0
možnosti
JN

black_jack

4. 9. 2009 10:11
Re: Jel jsem z Athén

ja jsem usnul a probudil jsem se ve zdemolovanem aute v pangejtu...

od ty doby se davkuju red bullem a praskama proti unave...

0 0
možnosti