Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Video ukázalo týrání zvířat v americké drůbežárně. Kuřata tu drtí zaživa

Organizace na ochranu zvířat Mercy for Animals zveřejnila video, které ukazuje kruté zacházení s čerstvě vylíhnutými kuřaty. V největší světové drůbežárně v americké Iowě podle něj denně v drtičkách zemřou statisíce samečků kuřat, kteří jsou pro chov bezcenní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pan Navratil

Mno,

podstatná otázka - je to rozemílání skutečně nehumánní? Respektive, jak dlouho trvá, než je kuře usmrceno? Potom jsem tak nějak nepochopil tu myčku na nádobí.

--

A ten remix jako audio stopa, to už je z říše LSD.

0/0
4.9.2009 9:18

Ruger

Je to stejně humánní, jako když tě budeme kastrovat

dvěma cihlama, sedneš si na bobek na desku s otvorem a zezdola ti kastrující pracovník rozdrtí koule úderem dvou cihel o sebe. A ta bolest! Tedy , když se kastrujícímu mezi cihly připlete prst!

(podle tvé logiky)

Nejsem pseudohumanista, ale průmyslový chov může mít ,mnoho podob od těch horrorových, až po racionální a zbytečně netýrající.

Ale lůze je to jedno, dnes i bezcená pakáž  musí mít na stole denně maso, v tom je problém.

0/0
4.9.2009 11:14

Pan Navratil

Re: Je to stejně humánní, jako když tě budeme kastrovat

No já nevím, jak si ty představuješ usmrcování kuřat? CO2? Kroutit krkem? S kastrováním to dle mého názoru nemá nic společného.

0/0
4.9.2009 11:21

dívenka prostá

Re: Je to stejně humánní, jako když tě budeme kastrovat

až po racionální a zbytečně netýrající* Tak přesně to mleti za živa je tento spusob* Mužete s tim nesouhlasit, mužete jit svracet, ale pravdu nezastavite*

0/0
4.9.2009 11:24

dívenka prostá

toje v pořadku přatele

tedi pokud nejste nějake degenerovane pseudohumalni uchilki* A takove bise měli pomlet spolu s malimi ko k*oti* To sou cencore kohoutci, viš, buzno? Řekni to tomu svimu fašistickimu filtru hlidajiciho čistotu teto nadherne česke řečy*

0/0
4.9.2009 8:47

j@ck

Re: toje v pořadku přatele

tobe meli uz davno provest eutanazii

0/0
4.9.2009 9:21

erben3

Re: toje v pořadku přatele

R^

0/0
4.9.2009 9:30

dívenka prostá

Re: toje v pořadku přatele

hehe, tak kuřatko bise mělo před smrti ošoustat, abi jako z toho života něco mjělo, a mne bis hned zabil ti lidumile?;-D

0/0
4.9.2009 10:30

Zwitauer

P E T A

People Eating Tasty Animals!

0/0
4.9.2009 6:23

Rokoko12

Kurata:

No comment!!

0/0
4.9.2009 0:46

Hehnal

Holt

sme nejsilnější a nejchytřjší rasa,no...:-/

0/0
4.9.2009 0:19

http2

tfuj tajxl

at je to tak jako tak, je mi z toho šoufl! :(Rv

0/0
3.9.2009 22:48

tom-2718281828459

masíčko

alespoň je to čerstvé

0/0
3.9.2009 21:33

12345hanka

A vystupuje v tom

Bardotka?

0/0
3.9.2009 20:31

Hehnal

Re: A vystupuje v tom

;-D;-D;-D;-D

0/0
4.9.2009 0:37

Rigo

lidi jsou hovada !!!!

0/0
3.9.2009 19:42

Sab.

http://www.mercyforanimals.org/hatchery/

http://www.mercyforanimals.org/hatchery/

0/0
3.9.2009 19:41

sámvelkýmao

no

mletý kuřecí biftek je fajn.............jen voči,zobáky,pařáty a peří nemusím...................kor pajšl............;-D;-D;-D

0/0
3.9.2009 19:32

John Coffey

+++++

Opet krasne zfusovana novinarina... kdyz napisete A, meli byste taky napsat B... Pouzite video NENI O MLETI KURAT... Amateri honici se jen za poctem ctenaru... fakt Blesk hadr... Nicmene i kdyby to tak bylo - lze to snad delat jinak? Nebo se kazdy kus kterych se v dospelem stadiu zkonzumuji na svete denne miliony kusu vychovavat? Aby z nej byla krasna slepicka? NE. Nema. Je to jen zivocisny produkt urceny ke sporebe. Tecka.

To byste potom mohli brecet kvuli kazdemu zrnku obili vysypaneho z nakladaku... Rv

0/0
3.9.2009 19:30

sámvelkýmao

Re: +++++

jo.daj to do paštik a tam je to lisovaný plus koření............převařený............dobrota sama...........;-D;-D;-D

0/0
3.9.2009 19:33

opportunity

Re: +++++

Kuže je určeno k jídlu, ale to neznamená, že musí žít v takovýchto podmínkách. Ta jsi pro svého šéfa taky pracovní síla a NIC VÍC? Nebo s tebou zachází jako s člověkem?

0/0
3.9.2009 19:35

John Coffey

Re: +++++

Jasne, budeme to chovat v petihvezdickovych hotelech...( ! )

Uvedomte si to, ze kdyz mame co jist a mame penize na to si to koupit tak to znamena nejen to ze se mame dobre, ale i to ze cena produktu je PRIJATELNA. Pokud budou tyto PRODUKTY chovany tak jak si vetsina "humanistu" predstavuje, nikdo z nas si takovy produkt nebude moci dovolit. Je to jen ekonomika NIC VIC.

A co se tyka me prace a meho sefa - chova se ke me jako k cloveku, nebot ja jsem clovek myslici a pokud by se ke me choval jako ke zvireti - nejen ze bych mu neprinesl zadny zisk, ale s praci bych skoncil. To je muj udel - ja si mohu vybrat, stejne jako kazdy clovek. Protoze clovek mysli. Ne tak produkt zivocisne vyroby. Humanismus neni specialne v tomto kurecim pripade na miste.

0/0
3.9.2009 19:42

Sab.

Re: +++++

Jsi hloupý a navíc zlý.  To je moc zlé.

0/0
3.9.2009 19:55

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: +++++

inu ...já si myslím, že jsi člověk nemyslící ... hele, nechtěl bys zpracovat do produktu? ... vždyť jím stejně dříve nebo později budeš ... měl bys to za sebou? ... ale v jednom máš recht - jsou lidi, kteří myslí ...bohužel to není tvůj případ ...;-)

0/0
3.9.2009 19:58

axax

Re: +++++

Kuře je URČENO K JÍDLU ? Hmm, a kdo to určil ? To kuře ?

0/0
3.9.2009 19:53

DJ_MCQ

Re: +++++

Jojo málokdo si to připouští, ale je to tak, John Coffey má pravdu. Kuře je primárně určený k jídlu, humanita s tím nemá co dělat. Zobáčky brousí aby se navzájem nepoklovali. Zabití byli kohoutci rychle tak co, zbytek trošku vyroste a sežerem je my. Kdyby každý kuře vyrůstalo venku na dvorku, nebylo by dost místa pro cokoliv jinýho. Jen tak mimochodem .... nechtějte vidět drůbežárny v Číně :(

0/0
3.9.2009 20:54

jkkj

Re: +++++

Zivocisny produkt urceny ke spotrebe? Nuz preju ti, aby ses v pristim zivote narodil jako to kure..

0/0
4.9.2009 0:51

karel66

Přeji dobrou chuť

nedá si někdo kuřecí hamburger ?

0/0
3.9.2009 19:21

sámvelkýmao

Re: Přeji dobrou chuť

hambáč ne.ale kuřecí půlky či čtvrtky na grilu...........božská mana...............;-D;-D;-D

0/0
3.9.2009 19:34

JÚLINEK.ŠÍŠAL

souzi a soušky čížci,

to nic není proti

"WAR MADE EASY: HOW PRESIDENTS & PUNDITS KEEP SPINNING US TO DEATH"

http://freedocumentaries.org/film.php?id=188

...že by to ti amíci měli v genech? ...;-)

0/0
3.9.2009 19:19

JÚLINEK.ŠÍŠAL

souzi a soušky čížci,

http://firedoglake.com/2009/08/31/racist-article-in-spy-journal-calls-for-killing-100000-muslim-zealots/

....to těm křovákům odpovídá ...

;-D

0/0
3.9.2009 19:07

dafr

To je pěkná kravina

Kdo sleduje pořad (v překladu) Jak se to dělá, na Discovery Chanel, tak ví, že přesně tyto záběry tam byly také. Ovšem uplně v jiné souvislosti. Jedná se o třídění kuřat na samce a samice a podobně. V pořadu byl natočen celý proces "mletí". Vypadá to sice drasticky, ale těm kuřatům se nic nestalo a na konci linky byly  uplně zdravé. Když si představíte kolik takové malé kuře váží, co se mu asi tak může stát při pádu z výšky cca 0,5m. Ovšem to už tady ekoteroristé neukázali. Ať žije demagogie!

0/0
3.9.2009 19:04

Sab.

Re: To je pěkná kravina

Není to pravda, kuřata-samečci se běžně rozemílají. Není to žádná novinka,, tak nevím, proč se o tom píše jakoby byla... 

0/0
3.9.2009 19:09

Sab.

ad ekoteroristé

dodatek: ochrana zvířat není ekologie

0/0
3.9.2009 19:10

Man of mystery

Re: To je pěkná kravina

ne. Samecci sou mlety hned ,protoze sou bezcenny :) ostatni sou v pohode

0/0
3.9.2009 19:14

kurzepa.j

mě je to buřt

já si sním mcChicken a koupim v tescu kuřecí za pár kaček a hotovo. a že se s nima nemazlej? no , zas tolik se neděje.

0/0
3.9.2009 18:56

Sab.

Dokud jsou lidé ochotni kupovat výrobky z velkochovů

Dokud jsou lidé ochotni kupovat výrobky z velkochovů, všechny ostatní formy protestu a politických akcí žádnou zásadní reformu nepřinesou. Lidé, kteří bohatnou z vykořisťování velkého počtu zvířat, nepotřebují náš souhlas. Potřebují naše peníze. Obchod s mrtvolami zvířat, která chovají, je hlavním zdrojem jejich zisku.  Budou užívat intenzivní metody chovu tak dlouho, dokud budou moci prodávat, co těmito metodami vyprodukovali, a vždy budou mít dost prostředků, aby bojovali proti reformě metod politicky, a budou se moci proti kritice hájit tím, že poskytují veřejnosti jen to, co si žádá. Peter Singer ,  autor knihy Osvobození zvířat 

 

0/0
3.9.2009 18:53

cinclant

Re: Dokud jsou lidé ochotni kupovat výrobky z velkochovů

bohužel má pravdu :-(

0/0
3.9.2009 19:02

fuji

Ukázáno

, ale co víc? Stejně je nic nezastaví... Hnus! Rv

0/0
3.9.2009 18:46

Sab.

re: Stejně je nic nezastaví

viz nahoře

0/0
3.9.2009 18:55

Jozko

pokrytectvo

Kazdy bude znechutene nadavat na zlych kapitalistov, co kvoli zisku trapia kurata ale poobede bude hladat v ktorom supermarkete maju kurata po 2€/kg nie drahsie. Som zvedavy, ako by dopadla anketa, chcete aby bola hydina chovana tak ako pred 100 rokmi v jej prirodzenom prostredi a kg aby stal 5€, alebo chcete aby to bolo tak ako na videu a kg stal 2€?

0/0
3.9.2009 18:40

tewet

Re: pokrytectvo

R^

0/0
3.9.2009 18:48

herdekflek

Re: pokrytectvo

R^

0/0
4.9.2009 6:29

Pan Navratil

Re: pokrytectvo

Nejlepší je chovat jako na videu a prodávat jako BIO za 5€:-/

0/0
4.9.2009 9:20

Jannynov

z jiného soudku

a kdyby tak ještě ukázali jak probíha potrat nenarozeného dítěte, jeho roztrháním za živa -- dítě máchá rukama, nohama, snaží se uhnout, ale marně

já vím, ochráncům zvířat se dává prostor / proč i ne / , ochráncům dětí však prostor o dost menší

paradoxy naší " civilizace " .....;-(

0/0
3.9.2009 18:33

Sab.

Re: z jiného soudku

Já mám stránku www.animalrights.webz.cz

Ty zase pracuješ na www.prolife.cz , ne?

Všichni nemůžeme dělat vše, tak co tě žere?

0/0
3.9.2009 19:01

Sab.

Re: z jiného soudku

Jde o to, že plod cítí bolest až kolem +-20 týdne. Od 12 týdne je potrat u nás jen ze zdravotní indikace.

0/0
3.9.2009 19:16

Sab.

Re: z jiného soudku

Zase musíš uznat, že novorozenci se běžně zaživa nedrtí v drtičkách ani plody ve vysokém stupni těhotenství, zato kuřata ano.

0/0
3.9.2009 19:21

Jana11

Re: z jiného soudku

A jak je to s koťaty či jinými mláďaty. Ty se usmrcují injekcí hned po narození. Proč to nevadí u koťat a vadí u kuřat? Vezmete si je domů na "vychování" - kdyby takováto firma denně odkládala před budovu 150 tisíc kuřat, budete si je potom brát s sebou domů? A to, že je po smrti namelou? Prase po smrti taky občas nameleme a dáme sekanou. Podstatné je tedy, zda je vůbec etické je zabít, nikoli co s nimi potom dál. A pokud není etické zabít kuře, pak není etické zabít ani kotě či jiné zvíře. Ano, správné by bylo zjistit, jak takové kuře využít (sníst...), protože neetické je zabít "jen tak" - ale ruku na srdce, když necháte uspat kotě, co s ním potom děláte? Sníte? Zahodíte?

0/0
4.9.2009 9:05

axax

Zvířecí mrtvoly

pojídají červi, supi - a lidé ...

0/0
3.9.2009 18:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.