Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dvouleté batole ze Vsetínska nepřežilo pád do odpadní jímky

Matka z Huslenek na Vsetínsku začala dopoledne postrádat dítě. S dědečkem požádali o pomoc policii, ale než přijela, sami hocha našli v odpadní jímce. Po oživování ho vrtulník transportoval do ostravské nemocnice, tam ale batole zemřelo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vašek q

Já myslel, že se utopilo

a ono nepřežilo pád...

0/0
1.9.2009 13:17

Vanislav

Proc cenzor

smazl navhr na vyrobu detskeho voditka??? Nevim co je na tom urazliveho ci neprijatelneho. Ve svete se naprosto bezne pouzivai. Dite dostane popruhy na zada a rodic ho ma pod kontrolouj. Konec provazu se privaze na hacek na strope (dite se tak na provazu neuskrti) a ma omezen pohyb pouze po pokoji a matka si muze v klidu odbehnout na wc a podobne.

0/0
1.9.2009 12:31

vašek q

Re: Proc cenzor

Prodává se takový pípák, co pípá, když je dítě dál než nastavená hodnota.

0/0
1.9.2009 13:19

loginname_

2-leté batole???

Trochu off topic: Ve dvou letech už dítě normálně chodí, tudíž to není batole.

0/0
1.9.2009 11:26

HancickaP

Re: 2-leté batole???

to snad neni potreba zrovna ted resit, ne????

0/0
1.9.2009 11:28

vysypany_lozisko

Re: 2-leté batole???

troubo

0/0
1.9.2009 11:31

kuwalinka

Re: 2-leté batole???

Batole - dítě od roku do tří let....

0/0
1.9.2009 11:41

Mufle

:-(

Upřímnou soustra! Je to strašný,ale je to v mžiku. Nedovedu si představit, co bych dělala já!

Prosím rodinu, aby omluvila nevhodné příspěvky některých .............

0/0
1.9.2009 10:47

gagaryn

Re: :-(

jasně, oni teď asi mají náladu sjíždět diskuze na nejdůvěryhodnějším portálu.

0/0
1.9.2009 10:55

Mufle

Re: :-(

ty i kdyby neměli někdo se za tyhle příspěvky omluvit může!

0/0
1.9.2009 11:07

Pan Navratil

Re: :-(

No přímo rodina možná ne, ale blízké okolí kupodivu ano, znám z osobní zkušenosti.

0/0
1.9.2009 11:27

howado na druhou

to

je sakra neštěstí,,,mám děti 11+13 vím jaký to je hlídat je,,je to tragédie ale je to jako pytel blech,,,a ty komentáře co dělaly rodiče,,,,,věřte že tohle je pro ně nejvyší  trest tak je nechte na pokoji,,,,,,

0/0
1.9.2009 9:55

HancickaP

Re: to

presne tak.

0/0
1.9.2009 10:01

HancickaP

uprimnou soustrast rodicum

a doufam, ze se tady nebude opakovat vic neprijemnych prispevku, nez co uz tady jsou.

myslim, ze nikdo z rodicu si nemuze dat ruku na srdce a rict, ze mu dite ani na vterinku nezmizelo z oci a ta vterinka je opravdu vsechno, co je nekdy potreba s takovyma malyma capartama.

0/0
1.9.2009 9:54

Mufle

Re: uprimnou soustrast rodicum

Naprosto souhlasím. Rodiče jsou potrestáni tím nejhorším trestem. Kdyby se to takhle dělo furt tak už vymřem.

Je mi jich líto hrozně moc!

0/0
1.9.2009 10:51

dezzo

omg

:-/

0/0
1.9.2009 9:49

Ogrelord

OMG

Jak může nechat běhat takhle malé dítě samo po pozemku, zvlášť když je vedle staveniště !!! To je nezodpovědnost...chudák dítě...

0/0
1.9.2009 9:26

selmakockovita

Re: OMG

Máš děti?

0/0
1.9.2009 11:01

Petula1309

????

je to neštěstí tohle ale jak ta máma to dítě hlídala? když vím že sousedi mají rozestavěný dům a není tam plot tak si dítě hlídám líp nééé???!!!;-O

0/0
1.9.2009 8:19

Hanyz01

chudák dítě:-((

Dvouletého prcka člověk těžko uhlídá...ale i tak se divím, že neměli mezi pozemky nějaký plot a že když už tam ten plot neměli, tak ho máma líp nehlídala...:-/

0/0
1.9.2009 7:14

pavev1

Re: chudák dítě:-((

Dvouleté dítě musíte uhlídat!!!!!!

0/0
1.9.2009 7:31

Ogrelord

Re: chudák dítě:-((

Jak těžko uhlídá???? Pokud ho těžko uhlídá nemá si ho co vůbec pořizovat...Svoje 3 leté dítě nenechávám bez dozoru ani v panelákovým bytě, natož venku u nějaké stavby

0/0
1.9.2009 9:28

HancickaP

Re: chudák dítě:-((

a dite berete sebou i na zachod????

0/0
1.9.2009 9:55

Ogrelord

Re: chudák dítě:-((

Nebuďte trapná 8-o

0/0
1.9.2009 10:55

selmakockovita

Re: chudák dítě:-((

neni trapná má pravdu

0/0
1.9.2009 11:05

kuwalinka

Re: chudák dítě:-((

tak tak

0/0
1.9.2009 11:44

zskr

Re: chudák dítě:-((

Ano. Jakmile mi dítě samo vylézalo z ohrádky, tak jsem ho (do jistého věku) brala s sebou i na záchod.

0/0
1.9.2009 12:06

tvkalina

Re: chudák dítě:-((

Já jsem si syna, pokud nespal, sebou na záchod brávala, ale to býval o něco mladší, tak rok a půl. V té době neustále od někud padal a ta chvilka samoty na WC mi opravdu nestála za ty nervy. Utopeného dítěte, ale i jeho rodičů je mi velmi líto, dokážu si představit tu hrůzu. Spíš mě tak napadlo, že než odčerpávat kalovým čerpadlem měli spíš rychle něčím hrábnout na dno a vytáhnout ho, než čekat na to jestli tam je nebo není. Ale po bitvě je každý generál.

0/0
1.9.2009 18:37

sámvelkýmao

no

ta cérka bela kajsik z morave.nemožné totok...............;-(;-(;-(

0/0
31.8.2009 22:21

roddie

Prostě hrozné neštěstí

tohle nikomu nepřeju

0/0
31.8.2009 21:32

sageorg

Neštěstí!

Jinak raději mlčet!

0/0
31.8.2009 21:30

lucinka1983

no teda

no to snad né,mám syna,v listopadu mu budou 2 roky a nikdy bych nenechala běhat samotnýho,jde mi s toho mráz po zádech!!

0/0
31.8.2009 21:20

Vilém Hynek Jarmila

dítě v tomto věku nesmí být ani vteřinu samo

I kdyby bylo špinavý nádobí, přes okna nebylo vidět a v lednici byla jenom zima. Od 1 do 3 let jsou ty děti nezranitelnější - jsou velmi pohyblivé a zvědavé, ale absolutně neumí odhadnout nebezpečí. Je to strašně smutný, nikomu to nepřeju, ale dítě se musí hlídat. Žalovat souseda, že neměl poklop pod zámkem jde, ale dítě to neoživí.

0/0
31.8.2009 20:52

11343756

Re: dítě v tomto věku nesmí být ani vteřinu samo

V tomto případě souseda žalovat asi nelze. To by soud smetl ze stolu. Na jeho pozemku nemá nikdo co dělat. Rodiče měli dítě hlídat, aby se tam nebo kamkoliv jinam nedostalo. Soused ani to malé dítě za nic nemohou. Znovu opakuji, že policie může rodiče obvinit z nedbalosti, ale vytrestali se už sami dost a dost...

0/0
31.8.2009 21:04

vaclav13

Re: dítě v tomto věku nesmí být ani vteřinu samo

No, já bych s tím smetáním ze stolu zase tak nespěchal. Pozemek byl podle všeho nedostatečně zabezpečený a stejně tak ta jímka, která by se stejně snadno mohla stát smrtonosnou pastí i pro starší děcko. U něčeho takového musí být víko buď pod zámkem a nebo tak těžké, že jej dítě neodsune. Spoléhat na 100%ní účinek zákazu nebo cedule u dětí nelze.

0/0
1.9.2009 0:10

11343756

Re: dítě v tomto věku nesmí být ani vteřinu samo

Ve stavebním zákoně není výslovně uvedeno, že pozemek každého vlastníka musí být oplocen. Je věc rodičů, aby se na cizí území dítě nedostalo. Ovšem jímka měla být zajištěna. Podobně jako třeba domovní rozvaděče NN. V tomhle dávám plně za pravdu. Nevím, jaká je právní klasifikace tohoto problému a jak by se k tomu soud postavil. Ovšem tohle je už dnes celkem jedno. Žádný advokát ani soudce děcku život nevrátí a rodiče jsou potrestáni, že už to snad ani víc nejde...

0/0
1.9.2009 1:13

aji

Re: dítě v tomto věku nesmí být ani vteřinu samo

Mám také velmi rychlé a zvědavé dítě v tomhle věku, téměř neuhlídatelné. Přitom první bylo hodné a poslušné. Druhému budou brzy tři, ale stále vše dává do pusy a rozebírá na kousíčky a drobné součástky. Přestože je velmi chytré, je svéhlavé. U nás doma to vypadá přesně tak, plná podlaha hraček, papírů, různých vytahaných věcí, které se s námahou snažím postupně dostat na své místo, ale síla rozhazující věci je větší než moje uklízecí. Co jsem si od manžela vyslechla! Jenže moje priorita je uhlídat dítě, které se skoro uhlídat nedá. Upřímnou soustrast rodičům, zřejmě udělali co mohli a reagovali tak rychle, jak to šlo.

0/0
31.8.2009 21:11

11343756

Re: dítě v tomto věku nesmí být ani vteřinu samo

Tak to většinou bývá. Jsou li v rodině dvě děti, jedno bývá živé, zlobivé, druhé klidné někdy až zakřiknuté.  Každý člověk je nenapodobitelný originál.Uhlídat příliš temperamentního tvorečka je někdy nadlidský výkon, ovšem je to úkol na prvním místě. Pak může snadno dojít k tragédii, jako v tomhle případě - bohužel...

0/0
31.8.2009 21:19

oId fashioned Vince III..

dvouleté batole NESMÍ spustit rodič

ani na vteřinu z očí...

0/0
31.8.2009 19:32

vašek q

Re: dvouleté batole NESMÍ spustit rodič

Nesmysl. Ale zabezpečená zahrada (plot), to je nutnost.

0/0
31.8.2009 19:47

izeizei

No tak Vsetín. Že se někdo diví!

;-DRv

0/0
31.8.2009 19:07

tomas68

Re: No tak Vsetín. Že se někdo diví!

Tobe je to smesne ty uchyle?

0/0
31.8.2009 23:26

vašek q

Údajně hledali toho chlapce,

mysleli si, jestli není v té odkryté jímce a místo toho aby tam skočili, sehnali 2 kalová čerpadla (kolik minut to asi trvalo) a po odčerpání jímky (dalších x minut) chlapce v podstatě mrtvého vytáhli. Tady si někdo asi bude vyčítat, že tam prostě neskočili hned a nevytáhli v pořádku. Ale to je osud. :-(

0/0
31.8.2009 17:58

BigpetBig

Re: Údajně hledali toho chlapce,

skočit do jímky? Ty si byl zřejmě dlouho na slunci co? ;-D

0/0
31.8.2009 18:53

pipi02

Re: Údajně hledali toho chlapce,

Ty chytrolíne, viděl jsi tu jímku? Asi ne, to bys tak blbě nekecal.

0/0
31.8.2009 19:49

vašek q

Re: Údajně hledali toho chlapce,

2 metry hluboká u rozestavěného domu, psali na novinkách. Takže smradlavá voda. Pro své dítě bych neváhal ani vteřinu.

0/0
31.8.2009 20:02

pipi02

Re: Údajně hledali toho chlapce,

Tak si na Novinkách taky prohlédni fotku té jímky.

0/0
31.8.2009 20:27

vašek q

Re: Údajně hledali toho chlapce,

jj už jsem to viděl, žena by tam prošla.

0/0
31.8.2009 20:46

RodoDendron

Svérázný způsob interupce...

Co to bylo za lidi, nechat tak malé dítě bez dozoru?

0/0
31.8.2009 17:56

vašek q

Re: Svérázný způsob interupce...

To je snad normální, že běhá někde kolem.

0/0
31.8.2009 19:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.