- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V clanku se pise, ze chtej doshnou stavu kdy "pro tři nebo čtyři pozemky je využíván jeden železniční přejezd". U nas v obci je jeden zeleznicni prejezd a cca 500 pozemku. Znamenato, ze tam vybudujou jeste dalsich 100 prejezdu? To se tam ani nevejde.
Na domažlicku jsou 2 železniční unikáty
1.přejezd u blížejova se světelnou signalizací přez který nevede a nikdy nevedla žádná komunikace mezi poli asi z r.80
2.nádraží v Nemanicích asi z r.1910 kam nikdy nepřijel žáddný vlak.
kdy ČD napadne, že by mohli přejezdy zpoplatnit nějakým mýtným:-)))
Ty neoplýváš moc inteligencí, že?
1. ČD mohlY.
2. Přejezdy nejsou ve správě ČD, ale SŽDC. V článku se to píše.
To se jako automoblilisti budou muset podhrabat?
Takže obce a majitelé pozemků by měli přispívat na jejich údržbu... hm v jiném článku se píše, že ČD (tedy státní firma) utratila za marketing jen za minulý rok 450mil Kč (to je číslo uvedené ofiko, vsadím se, že ve skutečnosti ještě víc). Za tyhle peníze mohly být další přejezdy opraveny a opatřeny závorami a světelnými návěstidly. Pominu-li už ten fakt, že přejetím přejezdu si často člověk koleduje o zničené tlumiče nebo prasklou pneu, tak tahat peníze jak ze státu, tak od soukromých osob už mi přijde mega eklhaft.
Přejezdy nejsou ve správě ČD, ale SŽDC. V článku se to píše.
na zlepseni nehodovosti na prejezdech, zrusime je
Tak nejdřív se vyhodí kůpa peněz na vybudování těch přejezdů a pak je zase zruší, i když ta částka za údržbu musí být směšná v poměru k ceně, kolik stálo postavení těch přejezdů. Kocourkov hotovej to je a ještě se podivuji, že najednou nikomu nebude vadit, že ty přejezdy nebudou chráněny
Většina těch přejezdů byla postavena za C.K. Monarchie.Tenkrát jezdila pára a po silnicích přinejlepším pár aerovek, ale spíš koně a sentinely....
...moc jsem to nepochopil, četnost přejezdů snad souvisí se strukturou dopravní sítě, respektive křížení silnic a železnic...tak nějak jsem nepochopil, jak chtějí snížení přejezdů dosáhnout. Zrušit světelnou signalizaci? To nepřispívá bezpečnosti...stavba mimoúrovňových křížení - bezva, ale náklady nehorázné a hlavně víme, jak to u nás se stavbami chodí. Možná je to únavou, ale nějak jsem se nedočetl, jak se to má celé provést... Řekl bych, že údaj o četnosti přejezdů na kilometry v cizině, souvisí zase s jejich strukturou silnic a tím pádem je ten údaj bezpředmětný...
Vzhledem k tomu, že je článek volně převyprávěná reportáž z televizních novin, která nebyla zrovna nejsrozumitelnější - nebylo přesně vysvětleno, co se s přejezdy bude dít - není článek zrovna srozumitelný...
Jak jsem to pochopil v TV, tak se jedná hlavně o přejezdy bez signalizace, kde je nízký provoz a jsou hodně blízko sebe - byl ukázán úsek, kde byly přejezdy po pár metrech za sebou na nějakých uličkách. Chápu to tak, že koleje zůstanou, ale zmizí část silnice přes koleje a značka přejezdu.
Padla ještě jedna informace, že bude možnost přejezd zachovat, ale že se na jeho údržbě budou podílet majitelé cesty, kteří budou chtít přejezd zachovat.
četl to autor po sobě? Hlavně to opakování stejných slov a celých spojení je na úrovni prvního stupně ZŠ..
"plánuje zrušit desítky přejezdů na regionálních tratích." .........
........... to na těch "křižovatkách" silnic s železnicemi budou zrušeny koleje, nebo ta asfaltovka?
Jo, toto jsem taky nepochopil. Ale predpokladam, ze jedine proveditelne zruseni je zruseni te asfaltovky s tim, ze auta budou muset jezdit dal. Precijen zruseni koleji by znamenalo, ze vlak uz neprojede.