- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hřebík uhozen přímo na hlavičku.Takhle to vidí i ti,z nichž se stávají rukojmí měnících se politických garnitur - učitelé.S novým ministerským koštětem vždy přijde pocit,že všechno předchozí musí zamést a vymyslet svoji re/deformu.Kolik to stálo!!! - a výsledek je tristní.Místo dětí,které jsou připravené pro další vzdělávání,máme pokusné králíky.Je to nanic?Nevadí,hlavně,že jsme prosadili svoje,my,ministři a úředníci dobře placení z peněz vás všech.Je mi z toho nanic,místo učení stohy papíru a sešněrované dokonce i definice jakýchsi kompetencí,výstupů...nesmíte ani vlastními slovy definovat,jakých cílů chcete dosáhnout,opisují se formulace z bílé knihy.Kontroluje ČŠI!?!Ještě že už to mám za pár!
Mám 2 dcery, jedna na gymnáziu a druhá na obchodní akademii. V obou případech jsou znalosti učitelů mizerné a jejich chování nevhodné. Na gymnáziu učí například ještě nedostudovaný učitel nebo učitelka ze základní školy. Ve všech případech jsou znalosti učitelů nedostatečné, nemají pedagogické vzdělání, nerozumí učivu, neumí ho vysvětlit, neumí pracovat se studenty. Svoji neschopnost se snaží přeměnit za neschopnost studentů a jejich nezájem. Jak je všeobecně známé, tak na děti má největší vliv škola, pak spolužáci a kamarádi a teprve pak rodiče. A když mluvím s učiteli mých dcer, tak mám pocit, že by potřebovali znovu absolvovat pedagogické vzdělání, protože to jak se chovají se neslučuje s učitelským kodexem. Samozřejmě, že dnešní děti jsou hůře ovladatelné a ovlivněné médii a pseudoamerickým způsobem života.
Dřív byl elektrikář vyučený a uměl podstatně víc, než dnešní s průmkou. K čemu je maturita, když se práce nezměnila? Pořád to bude manuální práce a nějaký cár papíru nikomu k šikovnosti nepomůže. Naše školství je další důkaz toho, co se po revoluci zničilo. Samé reformy a peníze se kutálejí. A naši potomci jsou hloupější a hloupější. Asi to je záměr, protože tlupa blbů se lépe ovládá. stačí k tomu pár seriálů v TV a plná lednička.
Nezbývá než souhlasit. Řemeslo potřebuje um a šikovnost a ne vzdělání. Možná ještě tak práce s počítačem a jazyky, ale to je vše. Pro život je důležitá šikovnost a um. Mladí všeobecně chtějí hodně peněz za minimální znalosti. ale sebevědomí jim nechybí.
Není zajímavé jak se žádné vládě nic nedaří, respektiva jak se jim daří dělat vše v neprospěch lidu, je to neschopnost, nebo záměr, nechte se varovat a zkuste tento odkaz apinuv.kekel.cz/2008/endgame-plan-zotroceni-sveta ostatni odkazy si jiste naleznete sami..
Co je to "perspektivní obor"??? Mám se trápit na stavárně nebo na tolik oslavované informatice, když historie a o záchrana movitých kulturních památek je mi mnohem bližší??? každý člověk má vlohy k nečemu jinému. Tak o co tady jde???
Na děťi kašleme - policajty a politiky milujeme
d
současní maturanti z různých pofidérních integrovaných škol neumí správně česky, všeobecný přehled mají na nulové úrovni a přírodní vědy je prostě katastrofa. úroveň učitelů klesá a tím pádem klesá i úroveň vzdělání.. ale co s tím? nějaký přiblblý web to nezachrání
Ještě, že vy tu gramatiku tak brilantně ovládáte.
Školství je na velmi dobré úrovni. Problém je však k přístupu dětí a v platech učitelů. Nedá se říci, že by byly děti blbější než dříve. Dokonce se jejich průměrné výsledky mírně zlepšují. Děti však chodí do školy nejméně rády z celé Evropy. Druhá věc jsou platy učitelů. Učitelé jsou také lidé a mají také materiální požadavky. Pokud jim nikdo nezajistí dostatečné ohodnocení a motivaci dělat svou práci kvalitně, nebudou vyučovat způsobem, aby děti do školy chodily rády.
Školství a zdravotnictví je zadarmo , tak má taky cenu 0. Činnosti za které nikdo nechce platit asi za moc nestojí. Tak bude nutné aby děti učily rodiče , prostě prvobytně pospolná společnost.
Ty máš pocit, že od té doby, co se u nás ve zdravotnictví platí, je zdravotní péče kvalitnější? Já tedy ne.
Nás učila souška s drdólem a stačilo to. Ono se od té doby stejně nic nezměnilo.