Diskuze

Mylé blbé děťy, mi na vás kašleme

Piťha, Pilip, Gruša, Sokol, Zeman, Buzková, Kopicová, Kuchtová, Liška a opět Kopicová. Za šestnáct let samostatné České republiky se vystřídalo už deset ministrů a ministryň školství. Každý jeden a každá jedna chtěli školství reformovat, někteří jen vysoké, jiní všechno od základky až po univerzitu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

our_city

12. 9. 2009 8:04
Díky,

hřebík uhozen přímo na hlavičku.Takhle to vidí i ti,z nichž se stávají rukojmí měnících se politických garnitur - učitelé.S novým ministerským koštětem vždy přijde pocit,že všechno předchozí musí zamést a vymyslet svoji re/deformu.Kolik to stálo!!! - a výsledek je tristní.Místo dětí,které jsou připravené pro další vzdělávání,máme pokusné králíky.Je to nanic?Nevadí,hlavně,že jsme prosadili svoje,my,ministři a úředníci dobře placení z peněz vás všech.Je mi z toho nanic,místo učení stohy papíru a sešněrované dokonce i definice jakýchsi kompetencí,výstupů...nesmíte ani vlastními slovy definovat,jakých cílů chcete dosáhnout,opisují se formulace z bílé knihy.Kontroluje ČŠI!?!Ještě že už to mám za pár!

0 0
možnosti
DJ

superkutil

7. 9. 2009 9:15
Příprava pro život a vzdělání v ČR - hrůza.

Mám 2 dcery, jedna na gymnáziu a druhá na obchodní akademii. V obou případech jsou znalosti učitelů mizerné a jejich chování nevhodné. Na gymnáziu učí například ještě nedostudovaný učitel nebo učitelka ze základní školy. Ve všech případech jsou znalosti učitelů nedostatečné, nemají pedagogické vzdělání, nerozumí učivu, neumí ho vysvětlit, neumí pracovat se studenty. Svoji neschopnost se snaží přeměnit za neschopnost studentů a jejich nezájem. Jak je všeobecně známé, tak na děti má největší vliv škola, pak spolužáci a kamarádi a teprve pak rodiče. A když mluvím s učiteli mých dcer, tak mám pocit, že by potřebovali znovu absolvovat pedagogické vzdělání, protože to jak se chovají se neslučuje s učitelským kodexem. Samozřejmě, že dnešní děti jsou hůře ovladatelné a ovlivněné médii a pseudoamerickým způsobem života.

0 0
možnosti
OU

7. 9. 2009 13:41
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
MJ

Miri

7. 9. 2009 8:29
Je to trapné.

Dřív byl elektrikář vyučený a uměl podstatně víc, než dnešní s průmkou. K čemu je maturita, když se práce nezměnila? Pořád to bude manuální práce a nějaký cár papíru nikomu k šikovnosti nepomůže. Naše školství je další důkaz toho, co se po revoluci zničilo. Samé reformy a peníze se kutálejí. A naši potomci jsou hloupější a hloupější. Asi to je záměr, protože tlupa blbů se lépe ovládá. stačí k tomu pár seriálů v TV a plná lednička.

0 0
možnosti
DJ

superkutil

7. 9. 2009 9:17
Re: Je to trapné.

Nezbývá než souhlasit. Řemeslo potřebuje um a šikovnost a ne vzdělání. Možná ještě tak práce s počítačem a jazyky, ale to je vše. Pro život je důležitá šikovnost a um. Mladí všeobecně chtějí hodně peněz za minimální znalosti. ale sebevědomí jim nechybí.

0 0
možnosti
TP

Tomas303

6. 9. 2009 19:39
Naše elita, že je neschopná?

Není zajímavé jak se žádné vládě nic nedaří, respektiva jak se jim daří dělat vše v neprospěch lidu, je to neschopnost, nebo záměr, nechte se varovat a zkuste tento odkaz apinuv.kekel.cz/2008/endgame-plan-zotroceni-sveta ostatni odkazy si jiste naleznete sami..V

0 0
možnosti
LK

kolcok

5. 9. 2009 23:37
Perspektivní obor

Co je to "perspektivní obor"??? Mám se trápit na stavárně nebo na tolik oslavované informatice, když historie a o záchrana movitých kulturních památek je mi mnohem bližší??? každý člověk má vlohy k nečemu jinému. Tak o co tady jde???;-O

0 0
možnosti
2

21378

6. 9. 2009 18:25
Re: Perspektivní obor

Na děťi kašleme - policajty a politiky milujeme R^[>-]V[>-]R^

d ;-D

0 0
možnosti
DP

tenisovejloket

5. 9. 2009 22:48
kvalita je nahrazená kvantitou

současní maturanti z různých pofidérních integrovaných škol neumí správně česky, všeobecný přehled mají na nulové úrovni a přírodní vědy je prostě katastrofa. úroveň učitelů klesá a tím pádem klesá i úroveň vzdělání.. ale co s tím? nějaký přiblblý web to nezachrání:-P

0 0
možnosti
T

TurboFrank

7. 9. 2009 12:14
Re: kvalita je nahrazená kvantitou

Ještě, že vy tu gramatiku tak brilantně ovládáte.

0 0
možnosti
PS

euro2004

5. 9. 2009 18:37
školství

Školství je na velmi dobré úrovni. Problém je však k přístupu dětí a v platech učitelů. Nedá se říci, že by byly děti blbější než dříve. Dokonce se jejich průměrné výsledky mírně zlepšují. Děti však chodí do školy nejméně rády z celé Evropy. Druhá věc jsou platy učitelů. Učitelé jsou také lidé a mají také materiální požadavky. Pokud jim nikdo nezajistí dostatečné ohodnocení a motivaci dělat svou práci kvalitně, nebudou vyučovat způsobem, aby děti do školy chodily rády.

0 0
možnosti
PN

kevorkian

5. 9. 2009 16:28
levicový a pravicový přístup se velmi liší...

http://jurnecka.bigbloger.lidovky.cz/clanok.asp?cl=93494

0 0
možnosti
S

sůva

5. 9. 2009 10:21
Joo , co je zadarmo ,to je bezcenné .

Školství a zdravotnictví je zadarmo , tak má taky cenu  0. Činnosti za které nikdo nechce platit asi za moc nestojí. Tak bude nutné aby děti učily rodiče , prostě prvobytně pospolná společnost.

0 0
možnosti
KS

Harry_sportsman

5. 9. 2009 11:31
Re: Joo , co je zadarmo ,to je bezcenné .

Ty máš pocit, že od té doby, co se u nás ve zdravotnictví platí, je zdravotní péče kvalitnější? Já tedy ne. ;-)

0 0
možnosti
JJ

jirkajina

5. 9. 2009 4:40
souška s drdólem

Nás učila souška s drdólem a stačilo to. Ono se od té doby stejně nic nezměnilo.Rv:-P

0 0
možnosti
H

Hillar

5. 9. 2009 15:34
Re: souška s drdólem

proto jsme 100 let za opicema R^;-D

0 0
možnosti