Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odsouzený úředník hlídá státu miliardy, sám podváděl s daněmi

Vysoce postavený úředník ministerstva financí, který má v popisu práce zachraňovat státu miliardy, sám podváděl stát na daních. A připravil ho tak o miliony korun. Jak zjistila MF DNES, ředitel mezinárodněprávního odboru Radek Šnábl byl letos v dubnu pravomocně odsouzen za daňový podvod.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

holka od vedle

Už bručí???

Jak je možný, že za milionový podvody, je ještě na svobodě tenhle lotr a navíc na tak vysoký funkci?To je asi běžná věc mezi státními úředníky koukám. Čím větší gauner, tím menší je šance, že bude potrestanej RvRvRv

0/0
1.9.2009 13:56

JÚLINEK.ŠÍŠAL

souzi a soušky čížci,

v úterý se vám vrátí prime minister ... on už nikomu z vás nevěří ... ani svým zástupcům ...;-D

0/0
29.8.2009 8:44

tomas68

Nomen Omen

Vy jste mi ale kalousek!

0/0
29.8.2009 0:08

Žokej Balabán

Osoba na správném místě!

Tohle musí urážet všechny slušné a poctivé státní pracovníky! Pokud ho dva soudy odsoudily, tak má odstoupit a pokud se nakonec ukáže, že je nevinný, tak by se mohl vrátit! Ale o nevinnosti tohoto pána osobně pochybuji, dnes soudci než někoho odsoudí, ještě pokud jde o tak vysokého úředníka, tak to mají velice dobře podloženo a dokázáno! Taky by ty peníze měl vrátit, pokud je tak kvalitní člověk a odboník! Protože, pokud byl ve vedení fyrmy, musel o tom minimálně vědět! Takovíto lid jsou ostudou české státní zprávy! A navíc beztak minimálně za plat 70-80tis. Kč měsíčně.[>-]Rv

0/0
28.8.2009 21:09

JÚLINEK.ŠÍŠAL

souzi a soušky čížci,

to bývá přece v čížsku obvyklé ...tamto často i dělají kozla zahradníkem ....:-)

0/0
28.8.2009 18:52

lazylame

Info

Vyzkoušejte si o tom něco zjistit než tu začnete řvát a brečet! Šnábl nemůže být zločinec, když má v pořádku papíry. Celý tenhle článek je vydaný jako jedna zpráva v politickém boji... Všecny strany se snaží co nejvíc pomluvit TOP09, která má obrovskou popularitu.

celý tenhle článek je jen výkřik z mlhy, kdy se nic vlastně neví ale píše se o tom...

0/0
28.8.2009 17:57

mamča1

Kalousek

nebude odvolávat podvodníka,když má sám máslo na hlavě.

0/0
28.8.2009 15:05

forhend

Jooo, volte Kalouska!!!

Ať byl jaký byl úředník, jednou něco ukradl, tak má být potrestán a nemůže pracovat na stejném místě!Neskutečný Kocourkov!!!8-o

0/0
28.8.2009 14:46

Gandalf007

Kalousku - jsi věřící?

Kalouskova argumentace, je absolutně zavádějící a pro státní správu zničující. Vyhánět na svém ministerstvu čerta ďáblem, to by křesťan aplikovat neměl, byť na konci vidí jakousi pozitivní bilanci. Kalousku, to Tě pan farář nenaučil nebo sis jen vybral, co se Ti zrovna hodilo do krámu?

Je vůbec možné najít politika, který se ve své funkci "nevykřivil"? Pesimisticky mám za to, že snad nikoliv. To by se museli všichni současní politici vybít, nechat aspoň jednu dvě generace společnosti bez politiků a pak to zkusit znovu (než by se znovu začali křivit).

Druhou, malinko sci-fi, možností je odříznout politiky totálně od jakéhokoliv profitu, nekompromisně to sledovat a dát jim za tuto činnost pouze státem uznaný průměrný plat v ČR. Pak by se do politiky možná pustili lidé, kteří by ji nedělali pro zisk, ale pro její poslání a těm křivákům by to nestálo za to. Naivní, že...?

0/0
28.8.2009 13:40

augustin

Správná pravicová

politika,umí si nahrabat sobě,tak nahrabe i nám,zloději celého česka spojte se;-D pod modrým křídlemRvX

0/0
28.8.2009 13:29

imax

Re: Správná pravicová

http://www.lidovky.cz/v-kauze-stihaneho-urednika-hraje-roli-i-vlivny-clen-cssd-foldyna-p8z-/ln_domov.asp?c=A090901_071739_ln_domov_ter

0/0
1.9.2009 13:59

nekronomicon4

Ruka ruku myje

vrána k vráně sedá ..........:-/

0/0
28.8.2009 13:23

Chytracisko

No rozhodně lze říct, že se vyzná

ale jestli by měl dělat pro stát.. no možná lepší než proti němu, ale měl by ho někdo hlídat, nejlíp někdo s brokovnicí.:-)

0/0
28.8.2009 13:13

experience

Neznám detaily.

Ale vím o podobném případu a spíše se domnívám, že je nevinen. Podle všeho měl doklady podle zákona v pořádku a v takovém případě by bylo důkazní břemeno na straně žalobce. Že se to úředníkům "nezdálo", nebo že nenašli příjemce není žádným důkazem. Zákon jasně stanovoval povinnosti vývozce, které zřejmě splnil a nezdá se, že by byl dokázán opak.

0/0
28.8.2009 12:49

grandaunt

Re: Neznám detaily.

Můžeš mít pravdu, v ekonoimice se pořád hodně kriminalizuje, odsuzuje se na základě nepřímého úmyslu ("mohl předpokládat, že ...., a určitě s tím tak počítal ..."), apod.

Ale co naplat, pravomocný rozsudek je pravomocný rozsudek a osoba odsouzená za daňový únik prostě nemůže sedět na ministerstvu financí. Až se mu to podaří zvrátit v dovolání, u Ústavního soudu nebo třeba ve Štrasburku, ať se vrátí a dostane odškodný, ale v tuhle chvíli je to daňový podvodník. Tečka.

0/0
28.8.2009 13:14

experience

Re: Neznám detaily.

V tom souhlasím. Chtěl jsem spíš říct, že se s chutí vrháme na jakýkoliv rozsudek a obviněného bychom nejarději rozsápali. Ale ve chvíli, kdy se něco dotkne nás, najednou všichni tvrdíme, že policie a soudy jsou hloupí, neschopní a podplacení. Já mám spíše zkušenost č.2 a tento případ se mi ZDÁ být též podivný.

0/0
28.8.2009 13:53

Merk

Re: Neznám detaily.

Ale no ták... Jedna věc je mít "v pořádku" papíry - to ti v roce 1999 stačilo na to, aby Ti stát bez větších keců vrátil DPH. Druhá věc je, aby papíry odpovídaly skutečnosti, tedy aby se obchod podle nich ve skutečnosti realizoval.... :-P

0/0
28.8.2009 13:40

experience

Re: Neznám detaily.

Jestli zákon určuje, že na vrácení daně stačí mít v pořádku papíry, tak stačí mít v pořádku papíry. Tak to nebylo v roce 1999 tady, ale to platí ve všech právních státech na světě. To jsou pravidla daňového řízení. Tečka.

Pokud se obchod nerealizoval, je to pak skutečně případ pro orgány činné v trestním řízení, což je ale jiné řízení. Orgány rozhodly, je třeba to respektovat. Ale podle mých zkušeností věřím v ekonomických otázkách komukoliv jinému než policii a soudům. Vycházejí z presumpce viny, protože jsou v této oblasti naprosto neschopní.  Radek Šnábl je mi jako osoba ukradený.

0/0
28.8.2009 13:49

Merk

Re: Neznám detaily.

Tak jo. Pozdravuj na pískovišti. R^

0/0
28.8.2009 14:16

tomas68

Re: Neznám detaily.

Za vse muze skladnik.;-D;-D;-D

0/0
29.8.2009 0:02

oref

TOP 09

blahopřeji ke zvyšování kvalifikace v oboru rozkrádání státního majetku , jen se divím , že ještě je co rozkrástRv

0/0
28.8.2009 12:34

Gandalf007

Re: TOP 09

Rozkrádat (ve státním majetku) bude vždycky co, nepůjde to třeba tak snadno a ve velkém jako dřív, ale půjde... A co teprve, kdyby stát vyhlásil sám na sebe konkurz - to by byly tunely....

0/0
28.8.2009 13:44

nnyky

Další z řady "kozlů zahradníků"

A dle podpory papalášů dokonce vícebarevný :-(

0/0
28.8.2009 12:28

Ludek_II

Re: Další z řady "kozlů zahradníků"

co dodat ? Naučit se jazyk, udělat certifikáty + zkoušky a hybaj odtud !  sbohem hladové království Rv

0/0
28.8.2009 12:33

Ludek_II

No a ?

Ve vládě teď máme plno normalizačních komoušů soudruhem Fišerem počínaje a soudruhem Janotou konče, tak proč by si šikula nepřivydělal ?

0/0
28.8.2009 12:02

irinek

Re: No a ?

Na netu máme zase spoustu popřevratových hlupáků,kteří se zviditelňují velmi pozdním "bojem" proti komunistům.To nemění nic na situaci,kdy setrvávají na vysokých státních postech různí podvodníci,podporovaní jedinými správnými exministry.

0/0
28.8.2009 12:44

collega1

catch if you can

Připomíná mi to tento film (natočen dle skutečné osoby), kdy vychytralec, který dokázal sfalšovat co šlo, nakonec skončil zaměstnaný v národní bance. Nebo také když hackeři začínají pracovat pro pentagon..jojo..kdo umí ten umí, kdo ne, ten jen čumí ;-D

0/0
28.8.2009 11:58

nnyky

Re: catch if you can

Jenž ti BUĎ kradli, NEBO pomáhali. U nás to dělají souběžně :-(

0/0
28.8.2009 12:29

kdx

Re: catch if you can

tenhle to ale nedělá souběžně, nejdřív kradl (pokud ovšem vůbec) a teď pomáhá (dá-li se to tak nazvat) :-)

0/0
28.8.2009 13:02

lazylame

K tématu...

To jestli Šnábl uplácel soudy se asi po 10 letech nedovíme, ale pokud se dokázal vyhnout vězení díky schopnostem a přehledu, tak je to člověk, kterého přesně stát potřebuje. Schopný a dost drzý aby s sebou nenechal zametat. Když si uvědomíte kolik získal pro stát tak se vám bude částka, kterou Šnábl "ukradl" směšná.

Daleko horší je podle mě úředník, který si "namastí kapsu" a stát na tom ještě prodělá... :-/

0/0
28.8.2009 11:29

GUHU

Re: K tématu...

ale on si chtěl namasitit kapsu, aby na tom stát prodělal, ale nevyšlo mu to, chytili ho. Svou povahou a morálkou je to podvodník, a ty souhlasíš, že takový člověk má spravovat tvoje peníze odvedené státu na daních?

0/0
28.8.2009 11:37

Merk

Re: K tématu...

Cynicky vzato je fajn, že stát na drsný boj s podvodníky nasadil podvodníka a ne bezzubé ouřady jako dosud :-P

0/0
28.8.2009 11:46

lazylame

Re: K tématu...

Přesně co jsem chtěl naznačit. Připadá mi, že je lepší, když tam pracuje jeden podvodník, který funguje než 100 úředníků, kteří nefungují... :-)

0/0
28.8.2009 11:49

Merk

Re: K tématu...

Tak jsem si vzpomněl na film Chyť mě, když to dokážeš a jak tam Leonardo skončil na druhé straně barikády ;-D;-)

0/0
28.8.2009 11:54

lazylame

Re: K tématu...

;-D

0/0
28.8.2009 11:58

lazylame

Re: K tématu...

Podvodníka a zloděej ne. Ale podle mě odčinil to co udělal svojí čiností na ministerstvu...

Také máš pravdu. Chtěl si namastit kapsu a chtěl okrást stát, ale uz je to 10 let. Taky máš pravdu, že ho chytili a proběhl soud, byl odsouzen a byl mu udělen trest. Nechápu proč to média vytáhla teď, před volbama, kdy má TOP09 značnou podporu... Docela by mě zajímalo, kdo tahá za provázky.

0/0
28.8.2009 11:47

R@VI

Re: K tématu...

Oslavujte sve "hrdiny" a tleskejte jim za jejich uspech, jen se pak nedivte, ze v  dobe krize se zacnou obevovat inforormace a skutecnosti, jak dobre zaopatrili sebe a na ostatni se vysr...

0/0
28.8.2009 12:06

kdx

Re: K tématu...

Taky si myslím, že to je akorát předvolební agitka a schopných lidí je málo, bezzubých, líných a nechopných státních úředníků, kteří se nechají uplácet a jediné, co je zajímá jsou všechny ty prebendy s úřadem spojené, máme na miisterstvech na rozdávání

0/0
28.8.2009 13:06

nakorami

Kvák ?

0/0
28.8.2009 11:26

rsimorda

Nedá se to popsat!

Co se tady děje, to už e nedá ani popsat. Lidi, prosím vás, už se probuďte! President  Komunista, ve vládě Komunisti a všude na úřadech! Kdyby se tak v Německu po 2sv.válce vypořádávali s nacisty, tak jak u nás s komunisty, tak je tam strana NSDAP pořád, u nás ovšem KSČM taky, a přitom má ve stanovách sttejné cíle!!!

0/0
28.8.2009 11:24

Ludek_II

Re: Nedá se to popsat!

bacha - jsou to ODBORNÍCI a my jsme nuly, které nesmí nikoho soudit ;-D 

To je názor, který jsem tady taky už slyšel ;-(Rv ODS tady furt straší bubákem KSČM, ale že mají úřad vlády plnej NORMALIZAČNÍCH hovad - to jim neva...Asi proto, že kradou spolu ve velkém a ruka ruku myje. Volím malé strany jako pominutý, je mi z toho na blití, ale to je asi tak jediné, co mohu. ;-(

0/0
28.8.2009 12:24

majorBorovicka

proč mám takový pocit,

že tento "odborník" i nyní kuje nějaké další pikle?;-D

0/0
28.8.2009 11:23

zipx

správný směr

jen tomu dát pravidla. Je spousta opravdu talentovaných lidí, kteří své schopnosti obrátili špatným směrem. Dal bych jim šanci odčinit své skutky službou státu.

0/0
28.8.2009 11:19

lazylame

Re: správný směr

Chopnosti pana Šnábla sou určitě potřeba. Bohužel to nikdo nevidí...

0/0
28.8.2009 11:31

gorythc

Ja se jenom divim, ze se tomu jeste nekdo divi.

0/0
28.8.2009 10:56

Čarlí

Neuvěřitelný stav politické scény.

Soudy odsuzují občany na několik let natvrdo do vězení za daleko nižší a menší prohřešky v oblasti daňových úniků. Rozhodnutí soudu v cause pana Šnábla je plivnutí do obličeje celé veřejnosti. Vyjádření pana Kalouska (naprostý diletant)nelze vůbec komentovat. Nechat "zloděje a podvodníka" hlídat státní peníze ?  V některém státě by hrozil i trest smrti !

    

Výše uvedené je v podstatě důsledek prohnilosti naší politické scény. Každý politik hrabe a hrabe, místo aby aspoň neprskal tak dokonce mlaská a zamenitě prská.Politici, případně úředníci (se záštitou politické strany) jsou ukázkou prohnilosti: Rath, Kraus, Dohnal, Tlustý, Tvrdík, Lašák, Havel (Europoslanec ČSSD), prakticky celá sněmovna a senát (jeden větší nenažranec jako druhý) atd.

Přemýšlím dále, tak se mě chce zvracet !

Čárlí ;-€!!

0/0
28.8.2009 10:50

jirka m

Re: Neuvěřitelný stav politické scény.

A stejně je všichni opět zvolíme...

0/0
28.8.2009 10:52

65c02

Re: Neuvěřitelný stav politické scény.

Jestli ono to nebude tím, že tady zákony tvrdě dopadají pouze na obyč. občany, kteří nemají kontakty na současnou politicko-podnikatelskou "elitu", které sice čouhá sláma z bot, ale tento stát dokonale ovládá - a naopak pro tuhle politicko-mafiánsko-podnikatelskou "elitu" nejspíš žádné zákony neplatí. :-/

0/0
28.8.2009 10:56

DOYEN

Re: Neuvěřitelný stav politické scény.

R^R^R^R^R^

0/0
28.8.2009 11:11

Redman 69

fleret ,nauč se číst,hlupče.

Kalousek, prohlašovaný pravicovými médii za vynikajícího ministra financí, předpovídal v souvislosti se státním rozpočtem v době krize na letošní rok růst 5%

HDP?Rv8-o;-D

0/0
28.8.2009 10:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.