- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opravdu mě jde hlava kolem z toho co se v tomhle státě děje. Nic proti ekologii, mám přírodu rád a ekologie by měla být ochranou přírody a krajiny. Podle mě, nikoliv podle "ekologů". Bydlím v jižních Čechách a proto vím jak to vypadalo, když se stavěl Temelín a taky, že protesty proti Temelínu fungovaly ve stylu, že kdo si tam sednul s nimi dostal 500,- na ruku. Peníze od rakouských "ekologů". Je přece lepší stavět větrné a solární elektrárny. Co na tom že to hyzdí krajinu i přírodu?
Když teda Temelín byl, co dál? Ano budem blokovat dálnici D3. Co na tom, že obyvatelé od Tábora až po Veselí nad Lužnicí se denně dusí, protože je tam souvislá kolona aut každý všední den.
A teď Blanka. Pardon, ale já když jedu do Prahy jen si lebedím v Mrázovce a naopak velmi nerad stojím v Patočkově. Jak vidno tak sdružení pražáků radši stojí v kolonách (pro rejpaly, v těch kolonách stojí i autobusy MHD, kdyby Blanka byla, tak by projížděly volně). Zajímalo by mě jen, kdo financuje tuhle "ekologii".
technicka poznamka:
EIA na Blanku nikdy neprobehla
Stavba za 21 miliard je v plném proudu a náš slovutný soud zruší na žádost nátlakové skupiny -Tonda, Franta a Lojzka- jedno stavební povolení. Konečný výsledek je nejistý. Opravdu žijeme v blbinci a naše slovutné soudy k tomu silně přispívají...
má asi stejnou váhu, jako jeho původní podpora Kaplického chobotnici nebo jeho slova o tom, jak magistrát zatočí s nepoctivými taxikáři. Spíš by měl přiznat, že některý z jeho podřízených udělal chybu, ponechal někde v žádosti o stavební povolení skulinku, kterou ekoteroristé ihned využili.
je jen ukázkou lidského pokrytectví. Pod ušlechtilými slovy o tom, jak tunel ozdraví pražské ovzduší a každý, kdo je proti němu, je proti zdraví občanů, se ve skutečnosti skrývá jen nedočkavost řidičů, aby už mohli tunelem konečně začít bez omezení prohánět své smrduté miláčky. Tunel pražský provoz nevyřeší, ale naopak ještě posílí - bude se jen poněkolikáté opakovat historie. Každý nový kilometr silnice jen přiláká nové a nové automobilisty. Vzduch v Praze bude (a místy už je) na úrovni desetimionových velkoměst. Ale je fakt, že teď zastavovat stavbu je pitomost, to musím uznat i já coby odpůrce automobilismu. K jeho omezení je třeba hledat jiné cesty.
hm, ale to tu nevysvetlis, maximalne dostanes nalepku ekofasos :)
ze vsichni nadavaj na aktivisty misto aby byli nastvani na magistrat, kterej zase udelal polovicni praci :)
copak to nechapete ? pokud aktivista da stiznost k soudu a ten ji uzna, znamena to ze stavebnik i stavebni urad svou praci odbyli
pri nasich zakonech se skulinka najde u cehokoliv at stravebnik dela co chce ... kdyby je ekofasos nehledali, je klid .... takze do (_._) s ekofasos ...
to podivné sdružení "Za naši budoucnost" ?
téhle pakáži jsou zdraví lidí a naše peníze úplně fuk ! Už aby Blanka, pražský okruh, D8 byly dostavěny..
primátore Béme, držte se a co nejrychleji stavte
Za naši budoucnost - Předsedkyně sdružení
Ing. Vlastislava Šenarová
Adresa: V Holešovičkách 25,
182 00 Praha 8 - Libeň Telefon, fax: +420 284 680 927 E-mail: vlasta.senar@cbox.cz Web: http://www.zanasibudoucnost.wz.cz
Hm. Z celého mám pocit, že je podstatné, že mají ty nepřehledné zástupy úředníků, ať už na magistrátu či soudu - tedy povětšinou pouhých příživníků - práci. A protože jen kecáme u piva (znám se...) a nejsme schopní se efektivně sdružovat, tak beton teče dál a dál...
... a do te prace se museji nejak dopravit. treba autem. A jelikoz bydli v satelitkach, tak museji mit nejakou radialni komunikaci, aby se dostali do svych centralnich uradu, co vetsinou byvaji v centrech (starych) mest