Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Většina transplantovaných orgánů pochází z popraviště, přiznala Čína

Čína chce omezit využívání orgánů odsouzenců na smrt a zavádí nový národní systém dárcovství. V souvislosti s tím list China Daily napsal, že 65 procent transplantovaných orgánů pochází od popravených vězňů. Čína tak poprvé přiznala, jak moc je její zdravotnictví závislé na počtu poprav.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vojtexx

:-P

a co teprve pan Koucher....Který prý dělá podle Chaviera Solany výbornou práci v Kosovu:-)))

Pan Koucher je hlavní organizátor obchodu s lidskými orgány z Kosova...

Zakladatel "nezávislé" nadace "Lékaři bez hranic", bývalý ministr zdravotnictví ve Francii je momentálně vyšetřován Radou Evropy kvůli podezření z obchodování s lidskými orgány......RvRvRvRv

0/0
27.8.2009 1:27

vojtexx

:-P

NO a?

Izrael prodává orgány nevinných dětí a dospělých Palestinců ...

USA a NATO spolupracují na prodeji orgánů zabitých lidí kosovskými Albánci..

Proto vzniklo KOSOVO...Drogy a prodej orgánů... taky zabitých srbů....

HNUJ!RvRvRv

0/0
27.8.2009 1:12

Zamete

Re: :-P

Zdroj? Důkazy? Máš? Nemáš? Tak mlč nebo tě taky rozřežou. Už ti určitě za chvily Mosad zaklepe na dveře.

0/0
27.8.2009 10:52

laverda

No a?

Vždyť lidí je jako s....raček! To je citát Jiřího Schmitzera z jednoho filmu, že? Aspoň po smrti jsou někomu užiteční, což se bohužel o hodně lidech-hlavně z politiky, tedy říci nedá!!!;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
26.8.2009 23:29

mattiCZ

Re: No a?

Ubožáku.

0/0
22.12.2009 11:13

Destroyer7

Alespoň na konci jsou k užitku

Tohle by se mělo zavést i u nás, alespoň jednou v životě by ti šmejdi byli užiteční společnosti.

0/0
26.8.2009 20:57

mattiCZ

Re: Alespoň na konci jsou k užitku

Nejdřív si zjisti, za co všechno je možné v Číně vyfasovat trest smrti. Možná bys byl překvapen, že by se tě třeba taky moh týkat, kdybys byl v Číně. :-P

0/0
22.12.2009 11:17

Prochy1810

Popravy

Cina popravuje nejen za vrazdy, male loupeze z duvodu nutnosti( rodina nema co jist) jsou vazeny stejne. Nejhorsi na tom vsak je, ze dite pak skonci na ulici nebo v detskem domove- a tyto deti jsou skutecne obeti- nemuzou do skol, nikdo jim neda praci atd. Rodiny popravenych nevi o poprave predem a po poprave jsou mrtvi spaleni takze nikdo nevi, jestli meli organy odebrany nebo ne. Cina si take poridila mobilny popravy- prijedou vas popravit. A neprestanou - organy jsou totiz kolikrat duvodem turismu v Cine. Ledvina vas tak prijde na 130 000 az 800 000Kc,pokud nechcete cekat v rade. A to nepocitame cestovni vydaje z kterych cinska vlada dostava porci.

0/0
26.8.2009 18:08

ChorcheCh

Re: Popravy

Orgány jsou především pro bohaté Japonce, protože ti jsou geneticky nejblíž.

0/0
26.8.2009 18:53

Destroyer7

Re: Popravy

To jsou ty radosti diktatůry proletariátu.

0/0
26.8.2009 20:59

ChorcheCh

už aby se dělaly klony

Pak by nebylo nutné popravovat kvůli orgánům lidi.

0/0
26.8.2009 17:59

Anakonda čtyřnohá

Čína si nenechá nikým

mluvit do chodu země, a už vůbec ne AI.:-)

0/0
26.8.2009 17:33

Hrdý Budžes

Re: Čína si nenechá nikým

Jeste mene nez AI do toho Cine maji co mluvit samotni Cinani.

0/0
26.8.2009 17:54

Pondelkovic

No,ještě že né z jatek

0/0
26.8.2009 17:29

mtis

Z Číny se pomalu ale jistě stává supervelmoc ...

... možná že se dokonce dočkáme i chvíle, kdy si budou moct její obyvatelé dokonce i číst v necenzuroveném internetu ... :-):-):-)

0/0
26.8.2009 16:56

Anakonda čtyřnohá

Většina popravených jsou vrazi, překupnící drog a

korupčníci. :-)

0/0
26.8.2009 16:43

lopee

Re: Většina popravených jsou vrazi, překupnící drog a

Má to někde zetlít... ? Raději ne. Tím teď nijak nehoruji pro trest smrti, pro to, co se děje v Číně, ale za to, že transplantace jiným zachrání život.

0/0
26.8.2009 16:58

mtis

Re: Většina popravených jsou vrazi, překupnící drog a

Zetlít? No v podstatě ne, zvlášť když je možné si objednat příslušného politického odsouzeného vězně s příslušnou tkáňovou imunitou, nebo ho dokonce i odsouzeným vězněm udělat....

0/0
26.8.2009 17:03

perfor

Re: Většina popravených jsou vrazi, překupnící drog a

a take vladni urednici spojeni s uplatkarstvim..TO je ono!

Ale nedovedu si predstavit mit v sobe jatra z Paroubka

0/0
26.8.2009 17:34

Pilát

Cina je zeme

ktera se souhlasem vladnich uradu odebira organy vlastnim obyvatelum bez souhlasu jejich pribuznych  8-o

0/0
26.8.2009 16:27

def...

Re: Cina je zeme

ano ... ale to je tak vsechno co s tim udelame ... nic

0/0
26.8.2009 16:32

pepa01

Re: Cina je zeme

ale taky nevim, co by o tom měli co rozhodovat příbuzní?

0/0
12.11.2009 12:46

Jsem tady

Komunisté...

Proč, vy voliči Komunistické strany toto hájíte? Proč, vy voliči Komunistické strany, nepochopíte, že toto je běžná praxe komunisticých režimů, a je jedno jaké je století, ale totalitní režim takový vždy bude? A proč nepochopíte, že KSČM, vyznává úplně stejné hodnoty a principy jako strana v číně?

Proč mají komunisté tendenci překroucet dějiny?...a proč ve svobodné zemi, kde je takový přístup k informacím na to lidé skáčí.....

0/0
26.8.2009 16:26

lopee

Re: Komunisté...

Kdyby to ten prohnilý režim nepřiznal, iDnes by o tom nepsala, ty bys nic nevěděl(a). Mimochodem, jak to změnilo dějiny?

0/0
26.8.2009 16:56

Jsem tady

Re: Komunisté...

o tomto se ví už roky. nyní to bylo oficiálně přiznáno.

Já o tom vím. O mne nejde. Jde o lidi co takové myšlení podporují. Nejsem z to, něco takového pochopit. Už roku 1924 to chápal například Karel Čapek ( http://capek.misto.cz/komunista.html ), a přijde mi nepochopitelné jak ještě dnes může někdo něco takového podporovat. Jde jen o to. Vím, že zde spousta lidí volící KSČM chodí, tak jsem chtěl ať mi něco k tomu napíší, argumenty napřiklad. Což není to co jste napsal vy.

0/0
26.8.2009 17:00

G777

no nic moc

ano či ne ale já ano zavéstEU[>-]

0/0
26.8.2009 16:14

Yen

Hele

Hele, moc se nesmějte, aby to tady naše poslance nenapadlo a nezavedli to i tady. Jinak nám ale nevadí mít s nimi obchod. Země padělků, komunistů, poprav za ukradení kola ale co, hlavně že se kšeftuje.

0/0
26.8.2009 16:07

Mufu

Re: Hele

Hlavně před Kocábem pst!

0/0
26.8.2009 16:15

strom01

Re: Hele

Kocáb ukradl čínské kolo?

0/0
26.8.2009 16:31

piggy25

a

No, tomu se říká recyklace... na čínský způsob.

0/0
26.8.2009 15:56

chenile

jojo propaganda funguje

tady je vic jak polovina lidi absolutne presvedcena ze v Cine jedi male deti... v Cine je vic jak polovina lidi absolutne presvedcena ze v USA jedi male deti...

;-D

0/0
26.8.2009 15:55

mtis

Re: jojo propaganda funguje

Pokud jsou v Číně přesvědčení, že v USA jedí malé děti, tak je celkem jasné, proč je jedí i v Číně! ;-D;-D;-D

0/0
26.8.2009 16:01

Jsem tady

Re: jojo propaganda funguje

:D V číně snad malé děti nejí.... doufám, že tohle snad strana vymýtila. Aspoň v tomhle jsou totalitní státy dobré, když kritizujete toto, můžete směle kritiziovat stranu, protože lidé nemají, kromě strany/státu, odkud zjistit, že je to špatné.

0/0
26.8.2009 16:05

dasa0302

Re: jojo propaganda funguje

Přesně naopak, právě za komunistické vlády, když nastaly hladomory (vůbec největší na světě byl v Číně roku 1921) a kdy současně platil přísný zákaz se ujímat sirotků (zdůvodnění bylo takové, že by se další péčí počty sirotků zvyšovaly), byly často v zoufalství nejmladší děti obětovány, protože kdyby umřely rodiče, tak by jejich děti samy nepřežily. Existovaly tajné a ilegální trhy, kde si lidé tyhle děti vyměňovali.

V té době platilo ještě spousta bizardních zákazů, například kdo topil, ten tím podával důkaz, že asi neodevzdal dost na kontingent, když si doma asi vaří nějaké jídlo. Aby rodinu sousedi neudali, tak se raději netopilo.

Pokud vám to připadá vadné, tak věřte, že vadná nejsem já. Račte si nastudovat Černou knihu komunismu.

0/0
26.8.2009 16:48

Jsem tady

Re: jojo propaganda funguje

Vadné se mi to zdá, jako doufám každému civilizovanému člověku, který respektuje lidská práva a svobodu. To doufám byl napsáno proto, že přestože o komunísmu vím hodně(jako o ostatních ideologích či formách vlády (průnik je solidní)), tak jsem doufal, že si aspoň něco nechali z Tao (Taa), a nechali lidi uznávat lidský život. Černá kniha komunismu? nemám rád (podle názvu) jednostrané publikace (i u komunismu), ale pro zajímavost určitě přečtu.

0/0
26.8.2009 16:54

dasa0302

Re: jojo propaganda funguje

Nejedná se o žádnou malou propagandistickou publikaci, psal to kolektiv renomovaných historiků z celého světa a byl to docela velký projekt. Má to dva díly a každý tuším 400 stran.

V úvodu je velmi dlouhá stať, která varuje před jednoduchými závěry, protože některé statistiky spadají do válečných let atd. Také porovnání počtu obětí fašismu a komunismu je zavádějící vzhledem k délce období nadvláddy těchto dvou ideologií. Čína a Asie vůbec je v druhém díle. Historické popisné stati jsou prokládány vzpomínkami a svědectvím pamětníků, což těm historickým faktům dodává sílu. Nakonec si představu uděláte určitě sám.

Doporučuji hledat v knihovně, publikace je dost rozsáhlá a také není levná.

0/0
26.8.2009 17:24

Jsem tady

Re: jojo propaganda funguje

Děkuji. Už jsem si o ni zjistil další informace. Zítra se po ni podívám:)

0/0
26.8.2009 17:52

mtis

Re: jojo propaganda funguje

http://rapidshare.com/files/68904477/BBC.rar

0/0
26.8.2009 23:42

Yen

Re: jojo propaganda funguje

Co to je za blbost?

0/0
26.8.2009 16:05

vver440 re-powering

no cococo

čínský šrotovný:-):-):-)

0/0
26.8.2009 15:37

ciankal

Tomu rikam efektivita

R^  i Bursik by mel  radost, ze je  vezen ekologicky zpracovan R^R^

0/0
26.8.2009 15:29

nnyky

Ve využití orgánů by zas tak velký problém být neměl.

Ale kdo v Číně zaručí, že se nebude popravovat právě kvůli těm orgánům? Co když vězeň nahrazuje pouze "konzervu", ve které je orgán uložen po dobu, než se najde vhodný příjemce? 8-o

0/0
26.8.2009 15:27

ciankal

Re: Ve využití orgánů by zas tak velký problém být neměl.

sou to vezni :-P tak co ?

0/0
26.8.2009 15:30

nnyky

Re: Ve využití orgánů by zas tak velký problém být neměl.

Není vězeň, jako vězeň. Vrah je mi ukradený, politický vězeň nikoliv!

0/0
26.8.2009 15:32

ciankal

Re: Ve využití orgánů by zas tak velký problém být neměl.

To jo.  Ale kdyz uz ma ten trest smrti tak je  to uz jedno za co

0/0
26.8.2009 15:34

Jsem tady

Re: Ve využití orgánů by zas tak velký problém být neměl.

Machiavelismus je naštěstí NEužíván v takových otázkách. Nedělejte to prosím také. Je to docela omezený názor. Jinak trest smrti nic neřeší, ano. Ale za masovou vraždu je přece jen něco jiného než za kritku režimu!!!

0/0
26.8.2009 15:41

piggy25

Re: Ve využití orgánů by zas tak velký problém být neměl.

Jasně, jsou ve vězení, tak už nejsou lidi. Já bych vás chtěl vidět, jak byste měnil názor, kdyby vás v Číně zavřeli třeba za to, že píšete komentáře na internetu. Anebo že si píšete blog.

0/0
26.8.2009 15:58

chenile

Re: Ve využití orgánů by zas tak velký problém být neměl.

kdo ti v Americe zaruci ze nepopravej nevinneho cloveka?

0/0
26.8.2009 15:56

Jsem tady

Re: Ve využití orgánů by zas tak velký problém být neměl.

nikdo, ale řizení je transparentní a je alespoň snaha, ho používat jen v případě nejzávažnějších a co nejvíce prokázaných činů. Navíc je v US taky snaha trest smrti zakázat. V číně za takovou snahu, minimálně příjdeš o práci(hlad je zlý), nebo rovnou trestík odnětí svobody či žitvota dostaneš....

0/0
26.8.2009 16:00

sphagnum

Re: Ve využití orgánů by zas tak velký problém být neměl.

Nikdo to nezaručí, protože to je přesně tak. Bez sítě dárců transplantují tisíce ledvin jater atd. ročně. Čekací lhůta týden, bez živých konzerv togle prostě nejde.

0/0
27.8.2009 11:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.