- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak si taxikáři myslí , že si můžou dělazt co se jim zlíbí , je to přežitek ještě od komančů ,už tenkrát byli taxikáři pěkní lumpi (teda hlavně v Praze), ať se podívají třeba do Londýna a zavřou ty svoje drzý klapačky
Ale v Londýně by také asi nebylo možné, aby z radnice za taxislužbu odpovídal někdo takový, jako je v Praze pan Blažek.
Ještě zbývá, aby město nařídilo maximální cenu za půllitr piva a jedinou předepsanou značku piva pro celé město, a samozřejmě všude jednotný typ sklenic. Jak k tomu chudák cizinec přijde, že někde je pivo za 18 Kč a jinde za 80? Ne že bych si rád kupoval pivo za 80, ale éra jednotně nařízených maloobchodních cen a jednotně stanovených hospodských přirážek podle státem určené cenové skupiny už je přece jen pryč a obecně se moc neosvědčila. Proč zrovna taxislužba by měla být výjimkou a měl by se v ní vracet socialismus?
Že Vy jste taxikář?! U toho piva má člověk možnost si vybrat, u taxi ne. Pokud stojí na určitém místě jen taxíky se sazbou 90kč/km tak nemá možnost toho, aby si vybral jiný - levnější. Každému slušnému člověku tato "cenová politika" taxikářů vadí. Obhajují ji jen samotní taxikáři. Tohle není vracení se k socialismu, tohle je zdravej rozum. Háže to špatné světlo na celou ČR.
Parta zlodeju s taxikama se hada se zlodejem z magistratu. Vsichni dohromady pritom delaj Praze akorat ostudu.
se před nástupem zeptat, za kolik je na dané místo doveze.
Dost často na taxíku není zřetelně a na první pohled vidět, za kolik jezdí,
a pokud je to vidět, je tam tabulka s několika různými tarify od 20 Kč/km po 90Kč/km,
aniž by bylo zřejmé, jaký tarif kdy platí..........
Toho však taxikáři zneužívají. Slušný taxikář jezdí za cenu, která je přijatelná jak pro cizinice, tak pro Čecha. Jezdím často taxikem v Brně a vždy se zeptám, vždy se nimi dá domluvit na ceně. Avšak v Praze je zkušenost diametrálně jiná.
Měl jsem s kolegou (Angličanem) schůzků v jendom hotelu v centru, bydlel jsem společně s ním u známého na Počernické. Jelikož je zbytečné jezdit do centra autem, tak jsme si vzali na cestu zpátky taxi. Jelikož jsem řekl jen Počernická a nevědomky jsem dodal anglicky i číslo, tak si asi myslel že jsme oba Angličané. Za cestu Florenc - Počernická si naúčtoval 1700kč, tak jsem mu ze srandy anglicky řekl aby to přepočítal na eura, že jiné peníze nemáme. Dělalo to podle jeho "přepočtu" 90 euro, to jsem však už nevydržel a vysvětlil mu, že jsem Čech a že si ze mě dobrej den dělat nebude. Tohle je v dnešní době běžná praxe, zajišťovali jsme seminář a školení a 10 z 25 účastníků nám řeklo, že k nim byli taxikáři hrubí a nebo si účtovali víc než měli. Těmto lidem bych ti licence doživotně odebral a byl by pokoj. Ne nadarmo se v každém "guide" píše, aby si cizinci dávali pozor na taxikáře.
Čeští taxikáři jsou malá mafie a česku dělají obrovskou ostudu
ne všichni - je i řada slušných s ketrými mám dobré zkušenosti - ale tito devadesátikorunoví to rozhodně nejsou. Nevadí mi ani, že jezdí za 90 korun(konec konců, na letiště jezdí i zlodějský autobus za 62,5Kč/km), ale to, že odmítají uznat právo města stanovit si podmínky , za jakých se bude jezdit z městských stání. A také jejich lži o tom, že za ceny kolem 28kč se nedá jezdit - všechny ostatní taxislužby na tom slušně vydělávají, ale oni tvrdí, že to nejde. Prostě všude se najdou podvodníci a zloději. Někde je jich míň, nekde víc. Mezi taxikáři je jich určitě víc než průměr, ale zas člověka ohraožují méně, než doktor, léčící draze vymyšlenou rakovinu. Mnohem víc než ty jednotlivé cestující poškozují ostatní taxikáře a celý turistický průmysl nejen v Prace ale i celé ČR. Protože každý ahraniční turista si hodně rozmyslí, jestli k nám jet, a když , tak se raději vyhne taxi. Takže snižují služby i těm slušným. Zároveň kvůli nim Češi stále užívají taxi poměrně málo.
„Svoji organizaci jsme si vybudovali na těch nejsolidnějších základech, na strachu klientů, nevědomoti a farizejství .“
Béme nedělej nám prosím tě ostudu. Jediné o čem problém taxikářů vypovídá je neschopnost státních orgánů s tím něco dělat. Jaký by byl problém udělat pro všechny taxikáře stejná pravidla? Cenu barvu auta poviné zkoušky. Kdo jednou poruší pravidla přijde o licenci. A bylo by vystaráno.
Ale kurna, dyt ta pravidla existuji!
Jen zmetci taxikarsky po prvnim problemu zmeni hlavicku firmy pod kterou jezdi treba na manzelku a okradaji dal.. Stejnej xicht, stejnej krap, jiny cislo licence