Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Září vnese do pražské dopravy chaos, některé autobusy pojedou jinak

Od září v jižní části Prahy nevyjede na své trasy devět autobusových linek, na něž byli cestující zvyklí. Regionální organizátor Pražské integrované dopravy se totiž odhodlal k radikálním škrtům v jízdních řádech tamní autobusové sítě. Ty se dotknou obrovského množství čtvrtí v celé metropoli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Prase Bobík

Do řiti už

Kdy konečně někdo narovinu řekne, jak to je?

Magistrátní úředníci prodrbali na Opencard a na kšeftech s Kočkovic familií gatě, tak teď látaj rozpočet jak to jde...

Autobusy se omezit musí, protože DP, už nemá čím jezdit.. Oživují se vyřazené autobusy, jiné se rabují na díly a u většiny se dělá jen minimální údržba(prostě aby to nějak dojelo).. Nenakupují se totiž náhr. díly v potřebné míře

Ale nejvtěší pecka, přesto je že se najdou prašulky pro spřátelenou firmu Eltodo a dá se jí zakázka na nové(naprosto neptřebné) signalizační zařízení pro tramvaje..

DEFENESTRACI!!

0/0
21.8.2009 12:52

uran235

no jo, no

Open Card neco stala (to si zas nekdo namastil kapsu) tak se hold musi setrit ;-D

0/0
20.8.2009 10:15

Posel světla

Re: no jo, no

DPP určitě Opencard prosazoval. R^

0/0
20.8.2009 15:12

forhend

To je záměr všech DP v ČR, ne?

;-D;-D;-D

0/0
20.8.2009 10:07

Vašek2

Ach jo,

to, že této zemi vládne banda loupežníků je známé nejen v čr. Nyní se k nim přidali i lháři z dp praha. K čemu dělají průzkumy, když doteď jsme jezdili v přeplněných, smradlavých a poruchových autobusech. Od září nám bude upřen i tento "luxus". Očekávám, že po vzoru blbečků z českých drah, kteří nakupují 20 let staré, v EU vyřazené vagóny, také dp praha vyšle třeba do JAR za Krejřířem svůj mozkový trus(t), který obdobně výhodně nakoupí tam vyřazené autobusy. Mají zesílené střechy s nosností 20 cestujících, což následně umožní zavést luxusní přepravní tarif pro cestující na střeše s vyhlídkou na matičku prahu. Proč tedy nezrušit pár linek? Alespoň zbyde na nové "služební" vozy.

0/0
20.8.2009 9:57

Chytrakz hospody

DPHMP?=? ROPID

Nevím, kdo vynalezl ROPID, ale práce tétio firmy je perfektní. Žádná jiná firma nedokáže svoji prací na_s*rat snad všechny lidi bez ohledu na jejich politické vyznání. A to je v dnešní době umění.

0/0
20.8.2009 9:54

Pindal33

Re: DPHMP?=? ROPID

No řekl bych to takhle. Je to organizace Magistrátu, ten ji platí a tak ona musí prosazovat jeho zájmy v dopravě. A pokud na Magoši nejsou na dopravu peníze tak je výsledek jasný... šetřit za každou cenu. A to samozřejmě nikdo nemůže veřejně prezentovat tak jak to doopravdy je...

0/0
20.8.2009 10:16

erben3

Lži

"Úpravou linek se dopravní síť zjednoduší, zpřehlední,..." - do pr*ele to nemůžou říct aspoň na rovinu, že šetří náklady kvůli krizi? Že zkrátka nemají prachy, poněvadž je nenažraní manažeři z DPP rozkradli ve svých sáhodlouhých platech a "geniální" generální ředitel po skoro-likvidaci TV Prima hodlá totéž udělat i s pražským Dopravním podnikem? ;-€Rv

0/0
20.8.2009 9:22

uran235

Re: Lži

kvuli krizi... kvuli krizi... kvuli krizi...  dobra vymluva na vsechno, asi se pujdu vysrat... (kvuli krizi)  ;-D

0/0
20.8.2009 10:18

madqwert

heh

;-D

0/0
20.8.2009 9:16

sexysadie

:-o

no, co na to říct. Slušnej progres.

0/0
20.8.2009 9:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.