Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

To je skutečná tvář neonacismu: odporná

Ve Vítkově ukázal neonacismus svou skutečnou tvář. Tvář zbavenou všech příkras a stavící na odiv svou skutečnou podobu. Podobu brutálního a současně zbabělého násilí, které nemá "bránit bílou společnost", jak neonacisté rádi tvrdí, ale které má pouze neonacistům přinést potěšení z trýznění bezbranných obětí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

brnl

Tak politilog

to člověk žasne čím vším se dá dneska uživit. Ale jak je vidět tak žádná humanistická fakulta ať politilogická nebo jiná nikomu rozum nenadělí, maximálně vylepší schopnosti ten nerozum daleko lépe a daleko demagogičtěji hlásat.

Vypálení v tom Vítkově to je opravdu odporný čin ale je potřeba si uvědomit kdože to tady roztápí ty kotle extremismu a toho že normální občan těm extremistům jde tleskat ?

Není to náhodou soudruh Kocáb, soudruh Motejl atd., kteří mají šílenou radost a uspokojení když se jim podaří zatrhnout možnost potrestat ty nepřizpůsobivé v jakémkoliv přestupkovém řízení?

Ono tady platí jasné úměry čím menší možnost tyhle lidi kteří jiným dělají ze života peklo potrestat tím více tihle budou ty slušné terorizovat, čím více je budou terorizovat tím více bude podpory pro extremisty až to dojde do situace že takovéto vypálení domu tomu nebude tleskat jenom těch pár extremistů ale většina.

0/0
31.8.2009 21:48

slatin

Ještě pachatelé nebyli právoplatně odsouzeni

ale pan politolog má jasno. Styďte se.Článek na politickou objednávku ? Až budou pravomocně odsouzeni,pak můžete tohle psát.

0/0
31.8.2009 20:39

furbo

Článek čtyřista hodin za špinavou českou k...u

Já s tím trestem souhlasímprotože se přinejmenším nastavila pravidla co  lze a co už nelze akceptovat.Takže je od teď jasné, pokud  se někdo takto bude chovat a někdo obdobným způsobem tituluje Němce, Vietnamce, Švýcara, Čecha, Araba, Roma.....tak to je přinejmenším na soud s 400 hodinama veřejně prospěšných prací.R^R^

To je můj příspěvek k jiné diskusi.

Nyní

Adekvátní k tomu by měly být i jiné tresty za mnohem závažnější skutky viz.tento článek.

Jsme lidi? buďme lidmi!!

0/0
21.8.2009 22:17

Kolokol

Celkově nesouhlasím

Já řeknu zdánlivě nesouvisející zkušenost. Mám o 5 let mladšího bratra. Když mi bylo tak 8-10 tak jsem ho z duše nenáviděl. Rodiče praktikovali styl, "musíš ho nechat, vždyť je malej, musíš být rozumější, atd".  Tak mi různě rozbíjel hračky a tak. Určitě to mnozí znají. Kdo mohl za tu nenávist? Já? Brácha? Ne, rodiče! Oni měli stanovit pravidla hry a kontrolovat jejich dodržování a vymáhat je.

Zpět k věci. Stát je zde v roli rodiče, který má spravedlivě řešit problém, který občan nedokáže řešit sám. Kdo zavinil nástup nacismu v Německu? Ne ti co to bagatelizovali, ale ti co neřešili problémy tehdejší společnosti.

Jestlipak si připustí díl viny ti, co na druhou stranu bagatelizují problém konkrétního člověka který bydlí vedle nepřizpůsobivých občanů? S tím se prostě musíš smířit? Jsem skutečně přesvědčen, že tzv. ochránci práv "vyrobili" spolehlivě (každý různě) sami nejvíce sympatizantů extremistů. Neexistují jednoduchá řešení? Ale existují. Víte kdy? Když dlouhodobě neřeší nikdo nic.

0/0
21.8.2009 21:32

brnl

Re: Celkově nesouhlasím

No to jsi měl blbé rodiče asi jak tu hloupost dneska pozorujeme u Kocába a Motejla.

Neměli náhodou také nějaké humanistické vzdělání. 8-o?

0/0
31.8.2009 21:51

zoli

středni evropa farma nacku

eu by mněla razantně řešit fašismus a to koordivovaně česko je latentni rasisticka .lihen a to zasluhou ods topol a langer to neustale dokazuji hanbaEU

0/0
21.8.2009 17:38

jack_rupnick

jen bych dodal

, že česká protiromským rasismem hojně postižená společnost je jen slabá verze rasismu, jaký vládne izraelské společnosti vůči palestincům :)

0/0
20.8.2009 9:42

slatin

Re: jen bych dodal

Pane,  přestaňte omílat slovo rasizmus. Cikáni nejsou jiná rasa než my.Pokud chcete správně nazývat věci,používejte jiná slova, například antiparazitmus. Je vám to jasné?

0/0
31.8.2009 20:41

jack_rupnick

konečně článek

na úrovni. hned je vidět, že to nepsal mainstreamový  "novinář"

0/0
20.8.2009 9:38

gonsa

všude se řeší jen Vítkov....

Zvláštní, že se všude řeší Vítkov ale tože násilník který byl podle všeho Rom znásilnil brutálně 17 holku a nebyl vzat ani do vazby o to se jaksik nikdo nezajímá, proč taky nebudem v době, kdy se stal 1 útok na naše romy pitvat v TV X tisíc útoků na bílé slušné lidi...Štve mě i Nova a ta jeji náklonost k Rómům...Není den kdyby nebyla zmínka o Vítkovu...Proč se neřeší každodenní násili páchané rómy na nás ??

Ale, že toto byl jen přestupek ?

http://zpravy.idnes.cz/bandu-ktera-v-centru-brna-zkopala-dva-muze-odhali-snimky-p2f-/brno.asp?c=A090730_142449_brno_dmk

A jsem velmi zvědav jak dopadne tato kauza i když vlastně už teď vím výsledek...Nic hrozného se nestalo, zkusím pak vyjít já do ulic nadávat na naše chudáky předpokládám, že budu ihned zatčen...

http://delnicka-strana.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=749&Itemid=115

0/0
19.8.2009 22:13

samuellee

Re: všude se řeší jen Vítkov....

Ty jsi opravdu hlupák. A velký.

0/0
21.8.2009 7:50

slatin

Re: všude se řeší jen Vítkov....

není, jen se ptá.Vy urážíte.......Možná ten pisatel je 100x chytřejší než vy....

0/0
31.8.2009 20:42

jajaja00

To je skutečná tvář socialismu: odporná

http://www.cssd.cz/uvod

;-€

0/0
19.8.2009 15:06

Dr No

Slohové cvičení na téma, které je dnes "in"

hloupé bláboly, poplatné tomu, co si přejí naši politici a co horlivě rozvádějí naše servilní média. Za bolševiků bych to pochopil, ale dnes snad žijeme v demokracii - nebo ne?

0/0
19.8.2009 10:31

Archont

Ta fotka je z USA, je to clen NSM.

Tady je mate v plne parade u nas v Michigan http://www.youtube.com/watch?v=e1Le_nEEHzw

0/0
18.8.2009 13:59

Rokoko12

Kecal:

Nemeli by se jiz ti ruzni, nic nerikajici a jak po desti, rychle vyrostle houby politologove,trochu mirnit v jejich vyrocich? Je jich najednou tolik,ze to az neni hezke a jejich filozofovani je velice vzdalene realite a politologii take!

0/0
18.8.2009 13:55

Garrison

To by mě zajímalo,

kde pan Charvát bere jistotu o tom, kdo čin spáchal. Může nahlížet do spisu? proběhly soudy a pachatelé byli odsouzeni? Ne. Byli zatčeni čtyři lidé a obviněni.  To je vše. Proto bych si dovolil pro p. politologa malou radu, totiž  aby nedělal účet bez hostinského a ctil presumpci neviny. A když už chce veřejně strkat hlavu do pozadí pana Peciny, ať to alespoň nedělá  s takovou devótností. Je to nechutné.

0/0
18.8.2009 11:15

Pan Navratil

Mno,

podle barvy kabátu lze usoudit ledacos. Skupinové škatulkování je přirozená lidská vlastnost. Konkrétní zkušenost samozřejmě máte s konkrétními lidmi, ale když vám dejme tomu v hospodě, kde obsluhují Klingoni, už potřetí nabančí, tak počtvrté to v klingonské hospodě nezkoušíte, stejně jako cítí znásilněná ženská změna vztahu ke všem chlapům.

-

Jistě se dá říct, že ten a ten způsobil obrovskou společenskou škodu atakdále, ale ono jedna věc je, když mě někdo okrade o 1000 Kč, protože obere stát o deset miliard, a když mě někdo okrade o 1000Kč, protože mi dá kudlu na krk a prošacuje mi kapsy.

-

Zapalování baráků není přirozená lidská vlastnost.

0/0
18.8.2009 11:13

Pan_Ptakopysk

Re: Mno,

"Zapalování baráků" nejenom že není přirozená lidská vlastnost, ale není to vlastnost vůbec.

0/0
18.8.2009 11:30

Pan Navratil

Re: Mno,

Ano, je to činnost. Zabývání se takovou činností v rovině teoretické či praktické je pak vlastnost. Ještě nějaká nevěcná připomínka?

0/0
18.8.2009 11:47

karabus

Re: Mno,

Ani "zabývání se takovou činností v teoretické či praktické" není vlastnost.

Je to taky činnost.

0/0
19.8.2009 13:32

Pan Navratil

Re: Mno,

Tady je asi sraz absolventů pomocné školy. Lhaní je taky činnost, pokud zrovna probíhá. Vlastnost je to ale trvalá. Hlavo.

0/0
19.8.2009 15:18

AntiPolicajt

Haha

Blaboly.

0/0
18.8.2009 10:27

ondib

Jeden metr pro všechny

Základní chybou je odklon od samostatného jednotlivce, zařazování se do skupin ke kterým se přistupuje odlišně než k "obyčejnému" jednotlivci. Ten dvojí metr vytváří negativní reakci společnosti, ten je třeba odstranit jako první. Když bude moci každý beztrestně kempovat v Praze v chráněném území u rybníka, nechť tam kempují i Rumuni. Zákon musí být stejný pro Frantu jako pro Gejzu.

0/0
18.8.2009 10:06

Pan_Ptakopysk

Re: Jeden metr pro všechny

Já jsem měl pocit, že ty Cigány odtamtud vykázali - a oni tam zatím mohli "beztrestně kempovat". Děkuji za informaci, v tomto světle se jeví upalování malých holčiček úplně jinak.

0/0
18.8.2009 11:24

EWCZ+

Re: Jeden metr pro všechny

To je opravdu jenvas  pocit.

Nikdo je uredne nevykazal, i kdyz se pocernicky starosta snazil jim to prebejvani ponekud zkomplikovat. Odstehovali se az po te, co jim ten "dobrodinec" nabidl od povodni zarostlou loucku u Vltavy, patrne jako pomstu starostce.

0/0
22.8.2009 14:26

Bouše

Není to tak černobílé, jak tvrdí autor článku

To, jak dnes nazírá naše společnost na romské etnikum, má několik důvodů. Jedním z nich je zcela určitě dlouhodobá neschopnost politiků problém řešit. Dalším (a ne nezanedbatelným) důvodem je samotné romské etnikum s jeho neochotou začlenit se do společnosti. Pocházím z regionu, kde svého času žila početná řecká komunita, která se k nám dostala po občanské válce v Řecku. Nutno podotknout, že přišli s holými zadky a vesměs neuměli blafnout česky. I když většinou neměli žádnou kvalifikaci, dokázali se i přes jazykovou bariéru v krátké době zaškolit tak, aby se mohli poctivě živit. Jejich děti získaly vzdělání v českých školách a dokázaly udržet krok se svými českými vrstevníky. Prakticky se dá říci, že již jejich druhá generace splynula s naší společností. A přitom si ve své komunitě dokázali zachovat své zvyky, aniž by jimi nějak otravovali českou většinu.

 

A teď to porovnejme s řadou generací Romů, které pro začlenění do společnosti neudělaly zhola nic.

0/0
18.8.2009 9:55

Rokoko12

Re: Není to tak černobílé, jak tvrdí autor článku

To se ani neda srovnat,Rekove jsou velice kulturni narod, to je naprosto mimo misu, srovnavat neco tak nekultivovaneho a nekulturniho jako jsou Cigani s Reky.

0/0
18.8.2009 14:00

Bouše

Re: Není to tak černobílé, jak tvrdí autor článku

Pochopitelně jsem nechtěl srovnávat Řeky a Cikány. Jen jsem chtěl na tomto příkladě ukázat, že příslušníci jednoho národa se dokážou se svou novou situací vypořádat v historicky krátké době, zatímco jiný národ (etnikum) nic neřeší celou řadu generací.

0/0
20.8.2009 9:19

Sampis

Re: Není to tak černobílé, jak tvrdí autor článku

Jak říkáte, přišli řecké děti, často syrotci. Nikdo jim neřek, neumíš česky, marš do pomocné školy.  Trpělivě je to naučili a dali jim vzdělání. Učitelky neříkaly, to je hrozný, rodiče si jich nevšimnou, byť, to u těch mrtvých, byla pravda. Kdybysme nebyli líný udělat pro cigány to co pro řeky, tak to taky vypadá jinak.

0/0
18.8.2009 16:39

Pan Navratil

Re: Není to tak černobílé, jak tvrdí autor článku

Vím, že to zní cynicky, ale rodiče těch Řeků snahy českých učitelů nesabotovali, víte? Můžete se stavět na hlavu, když vám děcko nechodí do školy, tak prostě s danou věcí nepohnete.

0/0
19.8.2009 15:16

Bouše

Re: Není to tak černobílé, jak tvrdí autor článku

Víš, jak dopadly pokusy začlenit Cikány do společnosti? Když dostali byty v paneláku, byla většina z nich do několika let úplně zdevastovaná. Když dostali od úřadů finanční příspěvky na školní pomůcky, prochlastali a prokouřili je. Absolutně se nikdy nezajímali o školní prospěch svých dětí. Vychovávají je ve stejném duchu, takže je to pořád dokola. 

0/0
20.8.2009 9:33

bufalobil

já přijdu taky

ale nevím jestli si vyberu masku Dalíka, Tupohlava nebo půjdu za Íčko:-/

0/0
18.8.2009 7:57

František Koudelka 4.Kyju

Re: já přijdu taky

Neber si žádnou masku a budeš za vola.

0/0
18.8.2009 13:45

danny44

Je třeba komentář?????

Oběť (v tomto případě celou etnickou skupinu) je třeba nejprve stigmatizovat, spojit její obraz na veřejnosti s něčím negativním (nejčastěji jde o onu nepřizpůsobivost), aby ji bylo možné posléze na základě odlišnosti od většiny dehumanizovat, tedy zbavit lidství. Pokud oběť není člověk, je proti ní dovoleno vše. Člověka neupálíme. Cikána ano. Protože Cikán není člověk jako my.

Zase ti hodní, pracovití, vzdělaní, ale "gádži" utlačovaní ..... "jakžesejimmáříkat" ! !

0/0
18.8.2009 7:33

MychalB

Jde vidět pokrok,

autor o rodině z Janova nenapsal, že je slušná :-P

0/0
18.8.2009 7:12

MychalB

Re: Jde vidět pokrok,

kuš, o rodině z Vítkova, samozřejmě

0/0
18.8.2009 7:13

naceradka.1

Re: Jde vidět pokrok,

Každý známe v okolí nějakou neslušnou rodinu. A jsou to i "bílé rodiny". To je podle tebe důvod je v noci hrdinně upálit i s dětmi?

Každý své děti miluje a v zoufalství nad jejich ztrátou či bolestí může jednat stejně. Jak by se nám všem potom asi usínalo?

0/0
18.8.2009 7:17

armyshop

Re: Jde vidět pokrok,

"Každý své děti miluje a v zoufalství nad jejich ztrátou či bolestí může jednat stejně" - o čem to mluvíte? To jako, že to nebyla slušná rodina ze zoufalství ?????8-o

0/0
18.8.2009 9:01

Pejsátko

Re: Jde vidět pokrok,

Některý své děti tak miluje, že jim tu bolest s rozkoší působí sám.

0/0
19.8.2009 10:07

Péťa.

Už zase?

"Pokus o romský pogrom" na litvínovském sídlišti Janov je ovšem výmysl pseudomumanistů a novinářů, o nic takového na této akci dne 17.11.2008 nešlo. Pouze povolený pochod, který byl však plánovaně napaden policií.

0/0
18.8.2009 5:51

naceradka.1

Re: Už zase?

Péťo, z tebe bude jednou velký mystifikátor. Teď jsi jen holohlavý Péťa a těžko říct, zda k pláči či k smíchu.

0/0
18.8.2009 7:10

armyshop

Re: Už zase?

vy už tady mystifikujete teď? Nebo spíše blábolíte...

0/0
18.8.2009 9:02

zhulená mánička

Re: Už zase?

Aha takhle to tedy bylo......;-DVám evidentně maminka neřekla,že lhát se nemá že?ze záberů na internetu je celkem dobře vidět jak se náckové snaží probít přes statický kordon těžkooděnců,takhle si útok policie tedy opravdu nepředstavuji.... a co by se stalo kdyby jim policajti šli z cesty se můžeme pouze domnívat.Podle vás tam šli zřejmě zkulturnit prostředí novými záhonky apod.Jenže takhle pitomou demagogii vám těžko někdo sežere.Rv

0/0
20.8.2009 22:28

rbursik

přeně a výstiřně napsáno

pčíspěvky v diskusi jsou odratzem úrovně diskutujicích. S článkem plně souhlasímR^R^R^R^

Radim Buršík

0/0
18.8.2009 4:45

danny44

Re: přeně a výstiřně napsáno

Kolik hodných, vzdělaných a pracujících  r..ů bydlí u Tebe v podnájmu?

0/0
18.8.2009 7:35

rbursik

Re: přeně a výstiřně napsáno

já bydlím ve státním a jsem rád, že ne v té savo společnosti, myslím nechcte si své poznámky do velkého davu dutých hlav. Nic moc.

radim Buršík

0/0
18.8.2009 7:40

armyshop

Re: přeně a výstiřně napsáno

ve státním a za státní? Janov nebo Litvínov nebo přímo Chanov?

0/0
18.8.2009 9:03

cartouche

Re: přeně a výstiřně napsáno

To je ale chyba. Jak k tomu chudáci Rómové přijdou, když jejich velký ochránce bydlí tak daleko, že jim není schopen včas přispěchat na pomoc před terorem bílých rasistů?

0/0
18.8.2009 13:29

rbursik

Re: přeně a výstiřně napsáno

co uděléme z vaší nenavístí a blbostí  o co, že moc do státního nedávaíte a jedete na rodiče, já bych nevrhoval dáme vám do držky mně se nelíbíte či vypalíme vás na večer? Mně vaše keci a podbnýych dalších nějak neberou, jste co jste. trvám na tom, že ukáznění podobných  a ochrana ostatních před pododbně smýšlejícími nás všechny stojí víc než vvýdaje na jinobarevné. Ach ta tupost!!

Radim Buršík

0/0
18.8.2009 14:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.