- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já dřív než jsem vůbec věděl o tomto článku, jsem na jiným místě narazil na tu anketu, která je sama o sobě tak zavádějící! Když si to člověk přečte bez jakýhokoliv kontextu tak si jasně musí říct ANO, ale když pak vidí dodatek "POKUD má v autě sadu na opravu pneumatik" tak už si zase logicky musí říct NE. Tohle je uplně typickej příklad jak média manipulujou s lidma, buď nevědomky (kvůli hlouposti redaktorů) nebo záměrně. Tohle je jenom příklad na jedný hloupý anketě, ale tak to prostě je.
Co tady pořád řešíte, jestli si rezervu necháte nebo ne??? to nejde. Jde o to, že si ji necháte, když budete chtít a když nebudete chtít, jako já, tak vás nebude za to nikdo buzerovat!
Vidim ze u skodovek bylo aje je mozne snad vse, nevedel jsem ze vubec nejake deformacni ziny ma vzdycky deformuji nejdrive ridice, spolujezdce a pak teprve zacnou asi fungovat.
Taky na to koukám jak blázen. Po třiceti letech zjistili, že účel rezervy není na výměnu kola, ale slouží jako deformační zona Co ti trotlové ještě nevymyslí
To je fakt sranda. Takže motocyklistovi shoří žárovka a pak pojede potmě, nebo jak to budou řešit No možná ještě lepší by bylo zakázat svítit v noci. Na co taky
Presne tak svetlo oslnuje zvirata u cesty a pak jen tupe cumi a cekaj na sejmuti.
Průběžný výsledek ankety svědčí o malém důvtipu hlasujících. Je sice asi dobré mít rezervu, ale to přece není důvod trestat ty, kteří ji nemají. Jejich věc.
Přesně tak. Co se stanu, když zničím kolo a nebudu mít rezervu? Prostě nepojedu dál. A co je státu do toho? Mít rezervu je jen dobrovolná věc. Stejně tak, jako by to mělo platit u žárovek. Stejně na silnici žárovku u moderních aut nevyměníte a to nemluvím o xenonech, kde ani nesmíte a u zadní světel, kde jsou LED diody ani nemluvě.
...ta přikrejvací fólie. Patrně se trefil kdosi na kterémsi DF, když si tipnul, že od roku 2013 budou povinně voženy dva žulový náhrobky...
*
Hlavně se těším, až budou povinný/povolený akorát auta s motory do objemu 1.0, s maximálkou 80 km/h, v bílý barvě s oranžovým pruhem, se šesti typy majáčků na různý povětrnostní podmínky a s extra sadou pneumatik na každej kalendářní měsíc. To bude teprve tyzte demokratický a naprosto bezpečný ježdění - i když už tou dobou vůbec nebudou autoškoly, protože učit jezdit se přece nikdo nemusí...
*
...to sou ale kokotiny.
A do každýho auta povinně policajta a zdravotní personál pro případ nehody. Na všechno se musí myslet dopředu přece
Vození rezervního kola pochopitelně má smysl, ale proč by to mělo být povinné? Proč se do toho vůbec vměšuje stát, proč dělá z každé banální samozřejmosti povinnost? Není to snad na každém z nás, jestli chceme dojet, nebo někde v nějaké řiti shánět odtahovku? Rozumný člověk rezervu vozí bez ohledu na legislativu, a pokud ji někdo nevozí - jeho věc. Ne?
Omluva, přehlédl jsem tento příspěvek a napsal zbytečně téměř stejný.
povinné nebudou rezervy, ale pREZERVAtivy
Vzhledem k tomu, že tento zákon měl vstoupit v platnost už v červenci, od nového modelového roku 2010 (tj datum výroby od konce května 2009) jsou všechny škodovky bez rezervy, pouze se sadou na opravu pneumatik. Já jsem si do svojí nový Octavie nechal za příplatek 1.400 Kč nechal dát rezervu, protože na opravný sady nevěřím. (Několika kolegům se stalo že si pneumatiku prorazili tak, že to žádná sada neslepila a oni museli čekat na odtahovku... Takže děkuji pěkně, ale ne, sadu ne...) Nicméně moje otázka je, vzhledem k tomu že platnost zákona se posunula až na září, neporušují náhodou ti, kteří si za rezervu nepřiplatili a tím pádem jezdí jenom s lepící sadou, zákon?
No pokud obouvají runflaty, tak snad ani ne.
Na jednu stranu to může být bez rezervy fajn, zátěž navíc je fuč a zase o něco víc úložného prostoru, jenže na druhé straně to bude pro odtahovky a asistenční služby fajn byznys Nemyslím že opravná sada dokáže opravit 12 cm díru v pneu od povalujícího se kousku plechu na silnici...
Co máš za auto, že máš rezervu v kufru ?