Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

„Letní“ ministr životního prostředí chce dokončit Labský kanál. Za evropské peníze

Plán na vybudování labského kanálu, který by umožnil plavbu lodí až do Pardubic, už spolykal miliony korun. Stavba je ale stále u ledu. Nyní našla ministra, který je ochotný se jí opět zabývat. Ladislav Miko hodlá pro dokončení projektu využít i prostředky z evropských fondů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

havran80

---

Klasická Česká "salámová" metoda. Splavníme Labe do Pardubic a tím ospravedlníme v budoucnu požadavek na tolikrát zamítnutý projekt zesplavnění Labe do Hamburku. Je to jen další  předražený projekt.

Ekologickou náhradu máme ..... železnici.

0/0
17.8.2009 11:52

vokroj

Miko

Kdo to je?

0/0
16.8.2009 14:48

klokan.42

Jedna vana, pro zdejší "zasvěcené" šíf,

pobere tolik, co 50 kamiónů. Slavíkovy ostrovy jsou umělý produkt ekoteroristů z Ekologického právního servisu z Brna. Této bezskrupulózní kohortě právníků, která zlegalizovala vydírání a ke svým miliónovým ziskům zneužívá pár naivních baťůžkářů,  je naprosto jedno, kudy teče Labe. Pokud se, vážení, chcete k tomuto problému vyjadřovat, zjistěte si nejdříve pár faktů......

0/0
16.8.2009 11:35

per1

Re: Jedna vana, pro zdejší "zasvěcené" šíf,

Ano. Po návštěvě Holandska, kde podobné krávy plavou jsem pro. Kamiony jsou proti těmto kolosům dětské hračky. Lodě sice plavou pouze cca 20-30km/hod, nicméně jejich kapacita se s kamiony nedá srovnávat. Proto by stálo uvažovat o vybudování v minulosti plánované vodní cesty Labe-Odra-Dunaj. Vyřešil by se tím i problém kamionů na českých dálnicích.

0/0
17.8.2009 9:31

Johny_S

Re: Jedna vana, pro zdejší "zasvěcené" šíf,

Nevyřešil. Lodní doprava je neskutečně pomalá. Kamiony jsou rychlejší. Labe je v současnosti splavné až do Chvaletic. Pročpak už ČEZ do elektrárny ve Chvaleticích nevozí uhlí loděmi, ale vlakem?

0/0
17.8.2009 12:41

zoufalec1

teď ještě ne

myslím si, že takovou akci je vhodné provádět v období silného růstu, on pan Janota ví, o čem mluví. A já s ním bez výhrady souhlasím. Souhlasím  s tím, že je nutno velmi šetřit a podobné projekty odložit. Tím ale tento plán nijak nezatracuji, jen ne teď

0/0
16.8.2009 9:27

klokan.42

Re: teď ještě ne

Využití evropských fondů právě teď je tím nejlepším počinem, který může vláda udělat. Jde o stamilióny, které přinesou desítky až stovky pracovních míst. Želbohu je to velmi silná konkurence pro naši kamiónovou a kolejovou lobby, která udělá cokoliv, aby tuto stavbu zničila....... Je až komické, jak proti ní bojují s plnýma hubama ekologie, přičemž právě rozvoj lodní dopravy je tím nejekologičtějším řešením přepravy.

0/0
16.8.2009 11:41

Kirů

Re: teď ještě ne

tak je to správně ! jenže to asi málo lidí chápe....

0/0
17.8.2009 5:56

Johny_S

Re: teď ještě ne

A opravdu bude ta lodní doprava využitá, nebo jde jenom o to, proinvestovat ty peníze?

0/0
17.8.2009 12:42

ucetni54

Páníček

má kámoše mezi staviteli vodních děl

0/0
16.8.2009 0:50

kuknastrejdu

Re: Páníček

Kamoši a ministr se napakujou a nám zvednou daně. To je přece demokratické.;-D;-D;-D

0/0
16.8.2009 8:26

klokan.42

Re: Páníček

Blábolíš jak ten největší hňup. Prostě remcat proti všemu, ať o tom víš třeba naprosté ho... Jsi velmi legrační. Víš o tom???;-)

0/0
16.8.2009 11:43

jejkap

To jsou mi komici, a co tam budou vozit?

Uhli do pardubicke teplarny, na kterou jim Czech Coal nepodepsal kontrakt? Pisek na vystavbu mestskych lazni? Anebo cestujici na kolesovem parniku, az se priste poroucha u Prelouce pendolino? Tihle troubove nedokazali ani prinutit TPCA, aby auta od fabriky vozili vleckou. Takze uz vidim ten provoz a tu vytizenost. A take "navyseni za viceprace", prelozeno do cestiny ukradene verejne penize, pul na pul reditel stavebni firmy a politicka strana.

0/0
15.8.2009 23:14

strcsitammrkev

Re: To jsou mi komici, a co tam budou vozit?

Asi za tím bude nějaký kamarád s parníčkem, co si chce splnit dětský sen za naše a Evropské peníze. A nebo kamarád se stavební firmou.

0/0
15.8.2009 23:26

kuknastrejdu

Re: To jsou mi komici, a co tam budou vozit?

A vo tom to je !

0/0
16.8.2009 8:28

Redman 69

Křemelné,oprava

0/0
15.8.2009 21:05

Redman 69

Tady čeká ještě mnoho neudělaných projektů,

Namátkou: Kaskáda údolních přehrad na Berounce,přehrada o velikosti Lipna na soutoku Vydry a Křemené.Asi 25 bloků uhelných elektráren,8 jaderných blokú kombinovaných jako elektrárna-teplárna.

Sesplavnění Labe do Hamburku,vybudovat kanál Odra-Nisa_Labe,takzvaná východoevropská plavební soustava a další a další smělé plány.

0/0
15.8.2009 21:04

churchill1

Hra o velké prachy

Tento projekt možná splní podmínky ES,ale zcela jistě nesplní podmínku základní,a to zdravého rozumu!

0/0
15.8.2009 15:33

Merlin2

A proč ?

lodní doprava je přece ekologicka ?

0/0
15.8.2009 15:37

churchill1

Re: A proč ?

Nebavíme se o lodní dopravě jako takové,ale o splavnění Labe do Přelouče.

0/0
15.8.2009 23:38

lolek77

Re: Hra o velké prachy

Tomu debilovi nestačí Janotou prognózovaný deficit 1/3 státního rozpočtu pro příští rok a to tam nejsou započítány Jyrkovy 13. důchody a další sliby. My asi  musíme zbankrotovat už letos.;-€ I kdyby nakrásně sehnal i peníze EU musí ČR projekt částečně financovat.

0/0
15.8.2009 16:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.