Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cessně upadlo při přistání v Letňanech kolo, zranili se čtyři lidé

Pražská policie řeší nehodu malého letadla v Aeroklubu Letňany. Pilot havaroval s Cessnou 172 během přistávacího manévru poté, co letounu upadlo kolo. Zdravotníci ošetřili čtyři zraněné, jednoho přepravil do nemocnice vrtulník.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

astrix

Minulá nehoda Cessny

Pilot vzlétal, v tom se podíval na hodinky a řekl si: "Takovejch hodin... že už bych to pro dnešek zapíchl?":-)

0/0
14.8.2009 14:49

Schmouddle

150/152 vs 172

Tak ta fotka je nějaka 152ka, tuším ta kterou v Letňanech otočili nějací přespolní na krovky při startu po větru před cca 1/4 rokem..:)

Jestli se tam zranili 4 lidi tak buď dva přejeli nebo to musela být 172ka.

By mě zajímalo kdo to byl - z Letova? Flying Academy? Aeroklubácká? Někdo přespolní?

Každopádně doufám že se jim nic moc vážného nestalo, kluci ať jste dneska ze špitálu doma!

0/0
14.8.2009 14:09

sirc

Re: 150/152 vs 172

Mohlo to být aerotaxi, čtyřmístné cessny jsou celkem oblíbené

0/0
14.8.2009 14:16

Schmouddle

Re: 150/152 vs 172

Jo, chtělo by to registrační značku, to řekne mnohé...

0/0
14.8.2009 14:23

rockhopper01

Re: 150/152 vs 172

OK-LOS

0/0
14.8.2009 14:29

Schmouddle

Re: 150/152 vs 172

Tak fotky jsou, registační značka diskrétně nezobrazená..:)..ale to éro mi moc povědomé není...

Ale podle indicií si myslím si že to je C-172P OK-HOS (ex G-BYEB)  od Flying Academy.

0/0
14.8.2009 14:31

Schmouddle

Re: 150/152 vs 172

aha chyba, OK-LOS od Flying Academy, díky předchozímu diskutérovi..:)

0/0
14.8.2009 14:32

rockhopper01

Re: 150/152 vs 172

Ty se probírej indiciema, já se podívám na fotku, kde registrace vidět je.

http://img.blesk.cz/img/1/article/380233_cesna-letadlo-letnany-havarie.jpg

Je to OK-LOS, jak píšu výše...

0/0
14.8.2009 14:33

Schmouddle

Re: 150/152 vs 172

Vždyť Ti děkuji za upřesnění,  tak k čemu ten sarkasmus?

0/0
14.8.2009 14:38

rockhopper01

Re: 150/152 vs 172

Sorry, psal jsem to ještě, než tam bylo to poděkování. Mrkni na časy těch příspěvků...;-)

0/0
14.8.2009 14:40

Schmouddle

Re: 150/152 vs 172

Aha, tak to jsem taky sorry...

Tak a teď co tomu řekne UZPLN...za půl roku..;-D

0/0
14.8.2009 14:46

astrix

Re: 150/152 vs 172

Safra, samí slušňáci. Půlka přispěvků omluvy nebo poděkování...R^:-)

0/0
14.8.2009 14:50

Schmouddle

Re: 150/152 vs 172

Tak víš co, nejúčinnější výchova je výchova příkladem..R^

0/0
14.8.2009 14:55

rockhopper01

Re: 150/152 vs 172

Snažíme se s kolegou zvýšit úroveň diskuzí na iDnes...;-D

0/0
14.8.2009 15:14

RadekS

17.4.2009

http://zpravy.idnes.cz/krimi.asp?c=A090417_175349_krimi_pei

0/0
14.8.2009 14:06

KulaZzz

Loool

Zrovna sem chci podat prihlasku na vycvik bezmotoroveho letani :-)

0/0
14.8.2009 14:03

Vipeeer

Re: Loool

Tak to jsi v pohodě, tohle byl motorák :-P

0/0
14.8.2009 14:19

myrdazryby1

Re: Loool

jak souvisi podvozek s pohonem? Delam si prcu ...  Kazdopadne takova hodne utahla vostrice z baselegu na finale ve vysce do 100m na male rychlosti, obzvlast, kdyz si kratky a nasledny pad po kridle a cumakem do hliny je taky legrace ...

R^

0/0
14.8.2009 14:25

qsilence

Re: Loool

Pozor, chlapec si dává záležet, aby bylo vidět, že tomu jako rozumí používáním výrazů, který vlastně ani piloti nepoužívají.

Člověče, té tvojí vostřici z baselegu na finále se normálně říká 4. okruhová zatáčka, která se, jak jistě dobře víš, dělá s náklonem max 15 stupňů a 2. a 3. se dělá s náklonem max 30 stupňů. Takže ta ostřice (náklon víc jak 30 stupňů pro ty, co nerozumí výrazům drsňáka) na malé rychlosti je naprosto maximální hazard a kdyby se u nás někdo o něco takovýho pokusil, tak dostane pěkně po šlapkách. Skutečnej drsňák totiž přistává tak, aby se do takové situace vůbec nedostal. A kdyby už to vypadalo tak mizerně, že bych se na dráhu bez krkolomných manévrů nedostal, tak raději přistanu na poli vedle...

0/0
17.8.2009 18:03

qsilence

Re: Loool

Ještě mi řekni, proč bys točil 4. zatáčku ostrou, když říkáš, že bys letěl z base? Buď bys musel letět skoro po větru,

to bys ale začínal okruch 4. a poslední zatáčkou, takže se o žádném

base nedá mluvit a nebo bys po base teda letěl a musel bys to točit

úplně na poslední chvíli. V obou případech zbytečný hazard, který se dá liminovat tím, že si umíš udělat dobrý rozpočet a hlídáš si výšku, aby

ses k letišti ostal včas a nemusel ohročovat sebe,  nebo ostatní.

0/0
17.8.2009 18:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.