- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jel jsem trasu osobnim autem Manchester - Ostrava 2000 km... Anglie...pohoda,francie a belgie nic moc protoze tam jsou dementni osli ridici asi furt namol jezdici v neschopnych francouzskych pleckach ale jinak ok ...nemecko uplne naprosta pohodicka....a pak prijedu do ceska s jedinou dalnici delsi nez 150 km a musim jit nekam do blbe fronty kupovat dalnicni kupon, platba kartou neexistuje a ve finale poskakuju s autem po d1 coz je smesne protoze to je tankodrom a ne dalnice. Po ceste se ozraly polak prevratil s kamionem a ucpak to takze 2 hodky cekacka na prujezd peti km... je to hospodarstvi, inu turecko
Jo to je super napad, at se mladi pozabijeji a at spolu jeste vemou nejake ty starsi dedky co by pak stat musel v duchodu zivit. CR neni pripravena na takove zmeny, ani kvalitou cest ani mentalitou ridicu.
Někteří soudruzi nejenže pravidla silničního provozu systematicky
porušují, ale ještě by chtěli, aby měli po právu. Zvláště soudruzi z
ODS mají v tomto směru jasno. Limity a meze, jsou tady jen pro socky. My máme mlejn...
Co je platné, že je současné omezení na 130 km/h. V Německu na dálnici to mají bez omezení úplně. Problém spočívá v řadě faktorů. Kvalita vozovek, značení,řízení dopravy. A hlavně ohleduplnosti. Bohužel naše společnost je natolik zkažená, že takovéto přejíždění z pruhu do pruhu, bez blinkru , nedávání přednosti v jízdě, ale naopak neumožnění někomu se zařadit do pruhu apod. nešvary zapřičiňují nejen možnost nehody, ale zneprůchodnění komunikace. Chybí plynulost dopravy. Každé zbytečné brždění a akcelerace je problém. Stále neumíme používat metodu zipu. Když vidím to kvantum bezohledných řidičů, kteří při zúžení z dvouproudé na jednoproudou silnici(silnice pro mot. vozidla) z důvody opravy apod. ,kolik řidičů jede na doraz v levém pruhu a pak se tam někomu narvou , to je fakt děs.
Kdyby to ovšem nepředkládala ta mentálně postížená osoba.....!
Já jezdím 160 běžně několik let, co je mi po novém zákonu?
Příčina nehod na dálnicích způsobených nepřiměřenou rychlostí je 5%
Jinak ale změna bodového systému je nutnost. Vzít řidičák za věc, která v Něměcku je zcela nevinná (např. nesvícení) nebo dávat body a brát řidičák za nezapnuté pásy a parkování je zrůdnost a svévole. Ničí tím životy a existenci řidičů kteří jezdí hodně, jejichž jedinou šancí je pak uplatit někoho na magistrátě, což je zřejmě to hlavní o co jde v tomto bolševickém represivním paskvilu. Ne nadarmo stávající zákon prosadili socani s komunistama.
1% ? Tak který úsek ?
Podle mě se na každém rovném úseku za sucha může jet 160....
ještě kousek za Brnem a určitě jezdí do Prahy autem. (ta baba jde jednomu z nich na ruku ;-)).
... Hošani by si měli uvědomit, že rychlost na dálnici by neměla být podle toho, že nám autíčka jezdí 200 km/hod, ale podle technického stavu dálnic. Ten je v Česku bohužel katastrofální.
Nějak jsi zapoměl na skutečnost, že perfektní dálnice nezlepší profesionalitu českých řidičů! (a nejen českých)
Tak ať si tam ti debilové potem idu makat sami stačí že už se aj bez povoleni jezdí těch 160 a v kamionech se chrápe místo aby si spani nechali na postel doma