- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podmínky:SŠ vzdělání,2 roky praxe na vozidlech nad 7,5 tuny,200 hodin odborného školení,EEG,psychologické a neurologické vyšetření,profesní průkaz a minimálně 16 hodin školení ročně,jednou za 3 roky přezkoušení,ještě myslíš že je neodborná ty "odborníku"
náš-ly? ... a-nép to-sud nyc-nášly? ... a to jsem se tak těšil, že někoho ze svých řad vyberou ... poslyšte, nejsou to náhodou ti samí? ....
já si ovšem pražskou mhd nemohu vynachválit ... vehikl nechávám střežený kdesi na kraji práglu , neb se mi nechce trávit čas kdesi po vehiklama přecpaných ulicích ... a spěju rychle a pohotově rourou rovnou za svým cílem ....
Tohle se preci dalo ocekavat. Martin Dvořák ve vedeni DP v Praze byla ta nejhorsi mozna volba. Tenhle "televizni odbornik" tam nikdy nemel sedet.
http://www.ceskatelevize.cz/chat/chat.php?id=710
Zhruba rok stary rozhovor.
telenovelní ředitel Dvořák dostal úkol pořádně DP vytunelovat, ale jak se přestal dělit, byl na vyhazov....
jsou pravicově smýšlející lidé a ti cestují po Praze výhradně automobilem, kvůli těm pár sockám v mhd nemá smysl vydržovat nějaký dopravní podnik
Problém je v tom, že těch vašich "pár socek" dokáže celodenně přeplnit všechny tři trasy metra a většinu tramvají a autobusů. Zkuste se někdy služebnictvem nechat donést od auta na nástupiště metra B v ranní špičce, budete překvapen, kolik socek tam uvidíte.
Zdar, jen tak by mě zajímalo, pokud mi to někdo může napsat, kolik si v Praze vydělá řidič MHD čistého měsíčně? Tramvaják, autobusák, nebo metrák? Děkuji.
Pražané jsou z velké části voliči pravicové strany.
Proto odmítají státní příspěvek a budou hradit plné jízdné (250,- Kč za jednu jízdu).
„Tělo si během pár měsíců zvykne a pak už nějakou extrémní zátěž nepociťuje,“ říká dvaašedesátiletý řidič Antonín Krahulec. Za volant karosy usedá od roku 1980. Jako většina řidičů je rozvedený. Když doma usíná, před očima mu běží ucpané ulice a konflikty s pasažéry. Navzdory všemu výše uvedenému představuje šoférování na trhu práce jeden z hitů sezony: Dopravní podnik hlavního města Prahy přijímá od začátku roku měsíčně čtyřicet nových řidičů autobusů a tramvají. Dřívější nezájem a nedostatek řidičů je pryč, podnik dnes už zaplnil všechna místa tramvajáků a shání jen řidiče autobusů. „Vysněné zaměstnání? To těžko. Podniky přestávají vyrábět a míň přepravují, takže u nás končí chlapi z tiráků,“ tvrdí Krahulec. Firma láká na velmi slušné průměrné platy: autobusákům nabízí 27 451 korun, tramvajákům jen o něco méně. „Lakujou. Takový plat jsme brali loni. Pak nám s velkou slávou přidali sedm korun na hodinu a sebrali přesčasy. Výsledek? Minus tři tisíce!“ stěžuje si Krahulec.
No a něco z vlastní tykve? Nebo nějaký vlastní komentář k citovanému?
To je největší škůdce Prahy od roku 1989!!!
Nojo, ze začátku to tak nevypadalo, ale fakt je to tak
Ještě horší než on sám jsou ti jeho kamarádíčkové usazení v Radě a v městských institucích, jen tiše doufám že půjdou s ním a nevrátí se [blicí smajlík]
DP se hada s magistratem a potrestani maji byt pouze cestujici, kteri za sluzby DP plati.