- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč prostě místo zátarasů nechat parkovat auta obyvatel a je "zrušení" pruhu vyřešené, ale to by se nemohla napakovat spřátelená firma, že páni konšelé?
Pořát naříkaj co stojí vybudování komunikace a pak na ní za další prachy daj neúčelnej beton, aby ho za další prachy odstraňovali!
Prostě Kocourkov.
Bydlím tam a v těch rychlostech, co tam večer lidi okolo jezdí, bych si podél takové ulice teda miláčka nezaparkoval :-). Poněkud bych se o něj bál :-).
A lůza na ně může mávat, zpoza zátarasů.
Na zúžení silnice se dělaj studie a dopady se vykládaj dle potřeb a zájmů. Hergot proč teda budujeme dálnice o více pruzích? Stačí jeden, auta pojedou hezky za sebou, snížej se emise, ušetřej blinkry a vůbec - ty auta by se mohli spojit do vlaku tyčema a nemusej ani svítit! Jsem pro
spotreba u sviticiho aute se zvysuje o 0,3 l na 100km; stat potrebuje penize
Kdyby radši přemalovali pruhy na Sokolské. Mnohem logičtější a plynulosti prospěšnější by bylo, kdyby za křižovatkou s Hálkovou pravý zůstal úplně vpravo a přibyl ten který pak odbočuje do Rumunské. Ale to by bylo něco užitečného a takové věci ÚMČ Pha2 nedovede
Ja bych jim tam nechal jen jeden pruh. Aspon konecne postavej ty obchvaty a clovek se aspon nebude muset plahocit tim smradem
Staci dat mytne 200 Kc za kazdy vjezd a bude klid, kdo tam opravdu nemusi, zaparkuje u metra a pouzije MHD
No nevím, ale to bude možná částečně reálné, až bude hotovo metro "D" , dostavěn okruh a dokončená návaznost vlaků. Kdyby to udělali teď, tak se doprava prakticky v celé střední ČR zhroutí. A v praze obvzlášť, vždyť už teď je metro C, B a někdy i A ve špičkách tak plné, že nechávám odjet 2-3 sooupravy, než najdu nějaké místečko k stání.
leží na srdci blaho občanů, svědčí skutečnost, jak rychle a vzorně vymydlila všechny přechody přes koleje a jak pomalu (= vůbec) se nemá k nápravě. Zastupuje jen zájmy řidičů, tudíž je logické, že se brání zúžení magistrály.
Praha 4 nevymazala ani JEDEN přechod přes koleje. Ty, co byly na nám. Bří. Synků, v Nuselské a Táborské vymazány jsou všechny ve správě MHMP, neboť jsou na nadřazené komunikační síti. Praha 4 jen z vlastní vůle k těm vymazaným místům doplnila značky, aby to tam nebylo tak nebezpečné.
Na druhou stranu Praha 4 si staví Arkády a vysokopodlažní budovy, co přitahují auta a i od nich se jezdí do centra, takže by si neměla stěžovat na zúžení magistrály. Jeden pruh byl zúžen v délce cca 200 metrů, ale před křižovatkou s Rumunskou jsou pořád 4, takže na jedno volno projede pořád stejně vozidel. takže kolona průměrně končící uprostřed Nuseláku, kde jsou tři pruhy, se může nárazově prodloužit cca o 65 metrů, což je zhruba o 10 aut v každém pruhu. To je něco, co by mělo být pro Prahu 4 naprosto snesitelné a Praze 2 pomůže, že jeden pruh stojících aut smrdí 80% dne na mostě a ne pod okny v Legerce.
jako mohl klesnout prach a splodiny o polovinu? to přece není možné
V Legerove vzdycky auta stoji a popojizdeji. A proti 4 pruhum ve 3 pruzich stoji o 25% mene aut. A tedy mene hluku a zplodin. Sice stam stoji vice hodin ve dni, ale spicka skodlivin je nizsi.
Nebylo by lepsi konecne seridit semafory??
semafory v praze jsou kapitola sama pro sebe, ty spatnym serizenim notne prispivaji k zazdeni dopravy zde, eltodo ani mhmp to vsak neresi.
Protože první "špunt" (tj. křižovatka Legerova/Rumunská) zůstal na svém místě, jediným výsledkem je, že celá čekající kolona se protáhla - takže se nekončívá někde u Paloučku, ale kolem "BBcentra"...
To je asi jediný výsledek celé slavné akce.... A když se nějaký dva pitomi v tý frontě za nuselákem "nevejdou", tak obvykle zůstane průjezdný jen jediný pruh.....