Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hrazení zdravotnických poplatků kraji je nelegální, dráždí Pecina „svou“ ČSSD

Ministr vnitra Martin Pecina vytáhl do boje proti odpouštění poplatků pacientům krajských zdravotnických zařízení. Současný způsob, kdy je hradí kraje, považuje za nelegální. Pecinu přitom do přechodné vlády vyslala ČSSD, která na odporu k poplatkům stavěla i kampaně před posledními volbami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

1049an

Pecina ...

... po několika měsících konečně pochopil, že by se jej po volbách oprávněně mohli ptát, proč toleroval nezákonnosti na postech hejtmanů; tímhle se aspoň kryje, že neskončí za porušení povinností při správě cizího majetku a mnohamilionové defraudace v báni s nimi.

0/0
13.8.2009 16:33

vokroj

Na ministry vnitra má ČR smůlu

ještě, že Pecina brzy vypadne    Rv

0/0
13.8.2009 15:15

barbudo

Je nelegální žádat platbu za nic ...

... ovšem odpovídá to duchu ODS ...

0/0
13.8.2009 15:09

typhone

Re: Je nelegální žádat platbu za nic ...

a kdo by platil za nic?

0/0
14.8.2009 16:48

Madqwert _liberalni komunista

Bata vedel, co dela,

kdyz ze Zline vyhnal komunisty a socialisty az do Malenovic. Komunisti se vratili az do Gottwaldova a zplodili kluka.ze.zlina. ;-D

0/0
13.8.2009 14:49

Kluk ze Zlína

A tohle

je taky jen plácnutí do vody - než se k tomu hejtmani vyjádří, jestli vůbec, tak tu máme volby a po nich se teprve ukáže, co bude s poplatky dál. Na nějakého Pecinu se pak ohled brát nebude.

0/0
13.8.2009 13:38

lolek77

Buď to je alibismus nebo divadlo.

Pecina vždy lezl socialistům do zadku takže tento výkřik neberu vážně.

0/0
13.8.2009 21:28

myslivna

Nemocenské poplatky

Pojišťovna se jmenuje " zdravotní" A poplatky " regulační"

Takže až bude jasno, nebo ne, že?;-)

"

0/0
13.8.2009 13:30

Kluk ze Zlína

Ty poplatky

měl hlavně zrušit Ústavní soud, prakticky jde o zákonem schválený úplatek. Teď už je to všechno ohýbání přes koleno, musí se prostě co nejdříve zrušit!

0/0
13.8.2009 13:25

MychalB

Re: Ty poplatky

No, ale nezrušil. Proč asi? ;-D

0/0
13.8.2009 13:29

Kluk ze Zlína

Re: Ty poplatky

Protože pokladničky už visely a ÚS není u nás zrovna apolitický. Tu frašku si celkem přesně pamatuju.

0/0
13.8.2009 13:31

MychalB

Re: Ty poplatky

Ano, také si pamatuju frašku, jak se socani pořád zaklínali Ústavou ČR, ale když přišlo na lámání chleba, tak citovali jen polovinu příslušného bodu Ústavy ;-D

0/0
13.8.2009 13:52

Kluk ze Zlína

Re: Ty poplatky

Ona ta první polovina je určující. Ale zasmál jsem se tehdy: blekotající Topolánek, vyjukaný Julínek :-)

0/0
13.8.2009 13:55

MychalB

Re: Ty poplatky

Určující je celé znění. Nebo jsi snad někdo, kdo bude určovat, které věty Ústavy jsou a které nejsou určující? Tak to pardon... ;-D

0/0
13.8.2009 14:02

Kluk ze Zlína

Re: Ty poplatky

No já to chápu jasně: "Každý má právo na ochranu zdraví. Občané mají na základě veřejného pojištění právo na bezplatnou zdravotní péči a na zdravotní pomůcky za podmínek, které stanoví zákon."

0/0
13.8.2009 14:04

MychalB

Re: Ty poplatky

Správně, dokázal jsi to přečíst až do konce: "...za podmínek, které stanoví zákon."

0/0
13.8.2009 14:07

Kluk ze Zlína

Re: Ty poplatky

Tak jestli má být bezplatné, nemůže zákon určovat nějakou platbu. To tam pak nemuselo být vůbec, kapišto?

0/0
13.8.2009 14:13

MychalB

Re: Ty poplatky

Ale to není poplatek za zdravotní péči. To je něco jako nástupní taxa u taxikářů ;-)

0/0
13.8.2009 14:23

Kluk ze Zlína

Re: Ty poplatky

To je slovíčkaření, duch zákona je jiný (ten termín jsem si nevymyslel, tím se vždycky ohání politici)

0/0
13.8.2009 14:29

MychalB

Re: Ty poplatky

Že jsi si nevymyslel termín "duch zákona" vím, neslyším to poprvé. O tom, zda je nebo není jiný bysme mohli vést diskuze do zítřka a stejně bysme se výsledku nedobrali.

0/0
13.8.2009 14:31

Kluk ze Zlína

Re: Ty poplatky

No to asi ne

0/0
13.8.2009 14:37

vindalooo

Re: Ty poplatky

No vidis, citovat umis primo paradne... Ted by mela nastoupit druha faze, porozumeni psanemu textu... Takze az ti to dotece, prihlas se zase do diskuse, pak muzem diskutovat jako rovnej s rovnym...:-)

0/0
13.8.2009 14:07

elverano

Re: Ty poplatky

není třeba se snažit někoho hned zesěmšnovat. Fakt je, že samotná dikce ustnonovení obsahuje slovíčko "bezplatně". Ustanvoení sice předpokladá přijetí konkrétnějšího právního předpisu, tedy zákona, který by měl stanovit podrobnosti, ale rozhodně by se takový zákon neměl odchýlit od jasného příkazu ústavy, tedy aby to bylo bezplatné.Kdyby ústavnodárce chtěl umožnit zpoplatnění péče, tak by to slovíčko "beplatně" vynechal a spokojil by se s formulací, že občan má právo na dzravotní péči na základě veřejného pojištění,podrobnosti stanoví zákon. Mě osobně poplatky nevdí a rozhodnutí úst. soudu respektuju, ale to nemění nic  na tom, že existují i odlišné právní názory na výklad onoho ustanovení, tak hned neděl z ostatních blbce, když maj jinej názor než ty a ústavní soud.

0/0
13.8.2009 14:56

dudlik123

Re: Ty poplatky

ANO LEGÁLNÍ PARLAMENTNÍ CESTOU NE PLACENÍM ODPUSTKŮ JAKO V KŘESŤANSKÉ CÍRKVY NĚKOMU ANO NĚKOMU NE NIC MÉNĚ NEZNAMENÁ TO ŽE NENÍ TŘEBA VYMYSLET NĚJAKOU NORMÁLNÍ FORMU NALITÍ PENĚZ DANĚMI - NEBO JAK KOLIV JINAK JEN NE STUPIDNÍ JEDNORÁZOVÝ POPLATEK BEZ MOŽNOSTI BEZHOTOVOSTNÍHO STYKU....

0/0
13.8.2009 13:35

Leporelozlepenky5

Re: Ty poplatky

CÍRKVY ...  nemusíš pokračovat

0/0
13.8.2009 13:38

Fanatik KSČSSD

My Paroubkovi sociální komunisti jsme, co se dodržování

zákonů týče, bílí Romové.

0/0
13.8.2009 13:08

vlmach

Re: My Paroubkovi sociální komunisti jsme, co se dodržování

Pravopis tomu odpovídá.

0/0
13.8.2009 13:11

Leporelozlepenky5

Re: My Paroubkovi sociální komunisti jsme, co se dodržování

opravdu?

0/0
13.8.2009 13:13

vindalooo

Re: My Paroubkovi sociální komunisti jsme, co se dodržování

v cem je problem, pane chytrej?

0/0
13.8.2009 14:10

barbudo

Nelegální je nutit někoho platit za nic ...

0/0
13.8.2009 12:58

milan79

Re: Nelegální je nutit někoho platit za nic ...

Na tom jsou přece postaveny daně ;-D;-D

0/0
13.8.2009 13:01

Ion Tichy

Re: Nelegální je nutit někoho platit za nic ...

Ještě nelegálnější je, aby někdo platil něco za někoho jiného.

Jsem ochoten platit někomu neodkladnou péči, ale nejsem ochoten platit 

někomu za vykecávání v čekárně a zbytečné obtěžování lékaře. Rv

0/0
13.8.2009 13:01

vlmach

Re: Nelegální je nutit někoho platit za nic ...

Např.u zubaře.

0/0
13.8.2009 13:08

Ion Tichy

Re: Nelegální je nutit někoho platit za nic ...

Tak to je snad jediná vyjímka, hypochondrů se u zubařů moc nevyskytuje. Snad jen v kombinaci s masochizmem ;-D;-D

0/0
13.8.2009 13:10

barbudo

Re: Nelegální je nutit někoho platit za nic ...

... a jak to děláte, že někomu platíte to vykecávání?

0/0
13.8.2009 13:11

J i ř í

Vážení redaktoři,

jestli volání ministra vnitra po dodržování zákona na základě provedené právní analýzy považujete za dráždění, tak je to s touhle zemí už dost špatné. Co radíte? Nedráždit a porušování zákona tolerovat?

0/0
13.8.2009 12:52

MychalB

Re: Vážení redaktoři,

Tento příspěvek si přečíst Pecina, tak se smíchy umlátí...

0/0
13.8.2009 13:03

dudlik123

souhlas

To není žádné dráždění to je dodržování zákona a pan rath si  musí uvědomit, že něco porušil a pan paroubek rychle vyvodit důsledky - nic víc nic míň ....

0/0
13.8.2009 12:40

Vici77

Re: souhlas

R^

0/0
13.8.2009 12:51

MychalB

Re: souhlas

"Rath uvědomit", "Paroubek vyvodit důsledky"... člověče, kam vy na ty vtipy chodíte...

0/0
13.8.2009 13:31

moiazza

Nelegální Pecina.

Doporučoval bych panu Pecinovi dávat plat 10 000 kč měsíčně po dobu jednoho roku a přidat mu pár nemocí. Za rok bych se šel zeptat na názor o poplatcích.

Vyjma poplatku za hospitalizací. Rád bych si pak jeho názor poslechl. ;-)

0/0
13.8.2009 12:37

Vici77

Re: Nelegální Pecina.

tady ale nejde o to, jestli Pecina souhlasí nebo nesouhlasí s poplatky. Tady jde o dodržování zákona. Nic víc, nic míň.

0/0
13.8.2009 12:52

V.Poustka

Pecina poradil krajům, jak rušit poplatky

http://www.ceskenoviny.cz/domov/index_view.php?id=348025

kdo z náš dělá nesvéprávné?:-/

0/0
13.8.2009 12:15

J. Adamec

Porušují zákon?

Zřejmě jim svého času šéf antimonopolního úřadu - nějaký Pecina - špatně poradil.

0/0
13.8.2009 12:09

dislektik-idnes si na mě zasedla

Re: Porušují zákon?

spíše to bude v tom že socanským krajům docházíjí peníze tak je to třeba zakázat ;-D;-D

0/0
13.8.2009 12:15

nebarevná barva 2

Re: Porušují zákon?

;-DR^

0/0
13.8.2009 12:33

Vici77

Re: Porušují zákon?

R^

0/0
13.8.2009 12:53

J. Adamec

Re: Porušují zákon?

Ten motiv je jinde: Socani viděj, že ten "program", kterej před nedávnem vytáhli jim volby nevyhraje. Tak půjdou do voleb zase s heslem "ZRUŠÍME POPLATKY". :-/

0/0
13.8.2009 13:14

dislektik-idnes si na mě zasedla

a já myslel že PECINA maká pro Paroubka

;-D;-D

0/0
13.8.2009 12:02

tučňák v exilu

Re: a já myslel že PECINA maká pro Paroubka

Maká. Plní stranický pokyn, 30,- na podzim fungovalo tak je třeba z toho zase udělat téma...

0/0
13.8.2009 12:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.