Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Rakousku pohřbili mladíka, kterého zastřelili policisté při vloupání

V rakouské Kremži pohřbili mladíka, jehož minulou středu v noci při vloupání do supermarketu s elektronikou zastřelila policie. S chlapcem se kromě rodiny přišla rozloučit asi stovka smutečních hostů. Případ vzbudil v Rakousku velkou pozornost. Někteří poukazují na "policejní násilí", jiní se policistů zastávají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

David500

Škoda život

Policie konala dobře, protože co je to parchanta, který se ve 14-ti letech vloupá do obchodu. Co by dělal v pozdějším věku? Za chvíli by si ti spratci dělali, co by chtěli.  ;-D

0/0
15.8.2009 10:30

medabzuk

jen jestli to nebyl

bracha toho olacha co se utopil nedavno u nas a pak tu kuli nemu kempovala takova mala tlupa. by me zajimalo co ten rumunskej olach provedl tak strasnyho, ze mu buh bere postupne secky deti ;-)

0/0
13.8.2009 22:24

sliver

průzkumy

Zajímavé bylo v rakouském tisku sledovat průzkumy podpory policistů. Když se objevily první zprávy o střelbě, tak se většina lidí v anketách postavila za policii, když se dozvěděli, že zastřelili 14-letého ranou do zad, tak se většina postavila proti policii, když policie oznámila, že kluky "navedl" 28-letý Rumun, tak se opět postavila za policii. Inu, Rakousko, jak v nějaké věci figuruje cizinec, tak je to vždy jasné.

0/0
13.8.2009 16:32

sámvelkýmao

no

je zcela možné,že kdyby se mu podařilo utéct,objevil by se brzy v česku.páč tady se zloději nestřílejí.ale takto mohou být alespoň rakouští a potažmo čeští obchodníci,alespoň pokud se tohoto individua týče,v klidu.tenhle jim už nic neukradne.vivat gendarmerie !!!

0/0
13.8.2009 16:24

axax

Kdy už lidi

0/0
13.8.2009 16:22

axax

Re: Kdy už lidi

u nás i jinde konečně pochopí, že krást atd. je prostě nepřípustné a když to někdo přesto jde dělat, tak se vyřadil z lidské společnosti a musí po právu počítat se všemi důsledky, i s tím že ho odstřelí. Jaké ohledy ? Tím, že se stále berou, tak to vypadá jak vypadá

0/0
13.8.2009 16:23

sámvelkýmao

Re: Kdy už lidi

jo.na fleku zlikvidovat................kulka je podstatně levnější než pobyt v base..............kor v česku...................;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
13.8.2009 16:26

sámvelkýmao

no

byl to asi taky sociální demokrat.   KUDY CHODIL, TUDY KRAD.........AŽ NA TO DOJEL............;-D;-D;-D

0/0
13.8.2009 16:16

brezinka1

Re: no

;-D

0/0
15.8.2009 10:33

sámvelkýmao

no

neozbrojeného zloděje?prostě picli ZLODĚJE  a dobře udělali.TOŽ.........;-D;-D;-DR^R^R^tak by to mělo být i u nás.škoda soudů a platit mu fešáckej kriminál.............;-D;-D

0/0
13.8.2009 16:13

RodoDendron

Pamětní desku by tam mohli dát spokojení daňoví poplatníci.

Deska k desce... :)

0/0
13.8.2009 13:32

habit

... tak je to správné, pamětní desky zlodějům...

0/0
13.8.2009 12:34

Nikanika

pamětní deska

Koukám, že v tom Rakousku jsou švihlí stejně jako u nás. Rv

0/0
13.8.2009 11:35

killy

U nás je nechali čumět před špitálem...

..tam jim zase povolí desku !  Inu MK !

0/0
13.8.2009 12:13

xblack13

Re: pamětní deska

s nápisem: "zde byl zastřelen při krádeži" ;-)

0/0
13.8.2009 12:21

sámvelkýmao

Re: pamětní deska

to tam nebude.spíš ZDE ZAHYNUL BÍDNOU RUKOU BESTIÁLNÍHO POLICISTY ZCELA NEVINNÝ A NEPOSKVRNĚNÝ MLADÍK PŘI SVÉ NEVINNÉ PROCHÁZCE SUPERMARKETEM............;-D;-D;-D

0/0
13.8.2009 16:18

erben3

.

Je mi jasné, že ho nehodí do Dunaje nebo nenechají ležet na ulici, i když v tom Dunaji by grázl aspoň posloužil rybám. Takže titulek nechápu.:-/

0/0
13.8.2009 10:21

Paulo-O

elekronika?

Proboha muze se redaktor aspon podivat co to je za obchod? Ano v rakousku jsou dva supermarkety s elektronikou s vesmirnymi nazvy ale tehle k nim nepatri - jsou to POTRAVINY. Jedina elektronika je asi rychlovarna konvice a baterie a odpuzovac komaru.

Pouzivat google nikoho nenapadlo?

A to ze jeho komplic ma v 17 na krku nekolik trestnych cinu a sedel ve vezeni ja asi jenom perlicka ...

A interview s bratrem zastrelenyho bylo opravdu k zbliti" bee bee ti hnusni poldove mi odkraglovali malyho bratricka;no jo asi tu a tam neco ukradl ale to ho prece nemuseli zabit"

Borci meli na hlave kukly a schovavali se v tmavym koute, tezko rict co se tam stalo, ale tem policajtum neni co zavidet.

0/0
13.8.2009 10:12

chroustal

Re: elekronika?

Já si myslím, že v tom má prsty ten hlídač, který na ty kluky narazil a potom referoval policii, která mezitím přijela na signál z tichého alarmu. Jestli hlídač policajtům nakecal, že jsou ti zloději ozbrojení, tak museli být ti policajti pěkně vycukaní. Ale stejně nechápu, jak toho kluka mohli trefit do zad. Druhá věc je, že ten market je po celkové rekonstrukci, světla tam fungují, tak nechápu, proč ti policajti hledali zloděje ve tmě.

0/0
13.8.2009 16:38

pakůň

Co je na tom špatného zastřelit fracka, který krade?

Já jsem pro americký model, lezeš na cizí násilnou cestou? Pic tě do hlavy, hajzle jeden! A je vymalováno. Žádné časově a finančně nákladné tahanice s policií a soudy! Tělo vyvézt na skládku za město! Howgh!R^

0/0
13.8.2009 10:02

Sampis

Re: Co je na tom špatného zastřelit fracka, který krade?

Ano, toto je pohled lidí bez rozhledu. Zatím co v USA s jejich nekompromisním přístupem, a tedy legalizací násilí, zločinost roste, je poblázněné Rakousko s hloupým humanismem nejbezpečnější zemí v Evropě. Proč asi?

0/0
13.8.2009 11:51

RodoDendron

Re: Co je na tom špatného zastřelit fracka, který krade?

Že by jiná metodika výpočtu nebo nedejbože jiná rasová struktura obyvatelstva?

0/0
13.8.2009 13:30

Sampis

Re: Co je na tom špatného zastřelit fracka, který krade?

Bože, tolik tuposti naráz se jen tak nevidí. Mno, zkuste to ještě jednou. Ostatně, odpověď jsem již napsal. Jen český rasistiký zlodějský ksindl si může myslet, že zločinost je záležitosti rasy.

0/0
13.8.2009 13:36

Merlin2

Re: Co je na tom špatného zastřelit fracka, který krade?

3% cikánů  -  přes 60% vězňů.

Jak tento fakt pasuje k tvému pitomému výkřiku ?

0/0
13.8.2009 14:57

Sampis

Re: Co je na tom špatného zastřelit fracka, který krade?

Mno a kolik cigánů patří mezi sociálně slabé? Kolik procent cigánů bylo a je vytlačováno na okraj společnosti a sráženo mezi "dolních deset tisíc"? Jen blb neví, že sociálně slabí se podílí na zločinosti nejvyžší mírou. Proč? Protože jsou sociálně slabí. Řešením není střílení, řešením je vytáhnout ty lidi ze sr..ek, do kterých se narodili.

0/0
13.8.2009 17:59

Hagrid

..a na pemětní deskce bude stát:

zde zcela v klidu a pokoji kradl...........

0/0
13.8.2009 9:55

gaDzin

Re: ..a na pemětní deskce bude stát:

.. vsem znamy hrdina z rumunska

0/0
13.8.2009 10:57

Al-

jj

No Floriánek zakokrhal tak teď alespoň zavřít rodiče a pro jistotu snížit hranici trestné odpovědnosti.

0/0
13.8.2009 9:43

Lexxik

Rumun? Pamětní deska?

Kdyby nechtěli tak rumun nic neudělá. Jen škoda že je nepostříleli všechny sráče zlodějský. A pamětní desku desku bych tam dal s nápisem "Nepokradeš"

0/0
13.8.2009 9:36

mpes

policie

 v tomhle případě naprosto v pořádku, haj(zl co v noci leze do obchodu a krade už ve čtrnácti prostě jinej nebude. Navíc to vypadá na organizovanou skupinu... škoda že je nepostříleli všechny. Prej rumun... Cigáni to byli.

0/0
13.8.2009 9:35

voška

Chudák lupič. Měl zastřelit policisty a užívat si

lupu!!!! Kam až může zajít falešná solidarita se zločinci? Největší sebranka má kupodivu značnou podporu veřejnosti a to i v těch nejnebezpečnějších případech, jako jsou loupežné vraždy. Nejsme výjimkou a každý větší zákrok policie proti lumpům nerespektujícím zákony je komentovaný negativně. To pak ani není policie potřebná a všichni si koupíme zbraně a budeme se navzájem pobíjet. Je to projev hodně slaboduchý a charakteristický pro anarchii. Ukazuje se, že nám pravá demokracie vůbec nevyhovuje a že to chce zase pevnou ruku komunistů!!!!!!!! 

0/0
13.8.2009 9:12

chekov

Re: Chudák lupič. Měl zastřelit policisty a užívat si

souhlasím s tím žepolicie má jednat rychle a tvrdě proti zločincům.

Ale střelit do zad neozbrojené dítě?

Ikdyž krade, tak nikoho neohrožuje na životě. Pokud by ho střelili do nohy při útěku, nebo pokud by měl v ruce zbraň... ale takto?

0/0
13.8.2009 9:36

romsky aktivista

Re: Chudák lupič. Měl zastřelit policisty a užívat si

14lety cigan neni zadne dite

0/0
13.8.2009 9:40

Lexxik

Re: Chudák lupič. Měl zastřelit policisty a užívat si

Jasně policista má povinost napřet pachatele legitimovat. Už vidím jak jim dobrovolně předloží doklady které ani ještě neměl. A policisté nejsou terminátoři s funkcí zoom. Chudáci nejsou jako Kryten a musí se přiblížit než zjistí že tomu grázlovi je navíc ještě čtrnáct. Je mi líto toho policajta, nemyslím že mu je to zrovna putna že střelil dítě do zad, být to naopak fakan je za hrdinu že zabil fízla. Jak jsem tu již psal, jediná škoda je že to nekoupili všichni.

0/0
13.8.2009 9:42

romsky aktivista

a je to tady, navedl je Elitni RUMUN

R^

0/0
13.8.2009 8:41

Bouše

Co na té pamětní desce asi bude?

"Zde při plnění svých pracovních povinností tragicky zahynul Helmuth Lakatoš. Čest jeho památce !" :-P

0/0
13.8.2009 8:22

čombák

Ty woole, pamětní desku zlodějovi ...

se z těch rakušáků snad poseru ...! ;-€  Šel jsi krást? Musíš počítat s tím, že tě někdo chytne! Pokud tě chytí policajt, a neposlechneš jeho výzvy, pokynů, máš smůlu, naprosto jsem na straně policajtůR^

0/0
13.8.2009 8:15

MychalB

Re: Ty woole, pamětní desku zlodějovi ...

Tu pamětní desku tam nechtějí rakušáci, ale příbuzní zloděje, jenž zemřel na následky pracovního úrazu ;-)

0/0
13.8.2009 8:32

darkszide

Re: Ty woole, pamětní desku zlodějovi ...

Tohle se stát u nás v ČR, tak je to ještě větší Kocourkov a dělali by ještě víc, jakej je zloděj chudák, že mu tu plazmu ani nenechali ukrást ;-D

0/0
13.8.2009 9:04

Mareš

Kdyby se to stalo v ČR tak mimo měsíční mediální masáže

o tom jaký to byl nadaný chlapec, by tam byl postaven 8mimetrový pomník, ke kterému by každý rok nějaký Kocáb ze Strany zelených nosit věnce.

0/0
13.8.2009 10:20

a co třeba

Pomníky stavět hrdinům, ne zločincům !

Podivný svět, za hrdinu je zloděj .... kdyby to takhle fungovalo i jinde, ubylo by zločinů a i zbytečně ve vězení draze živených šmejdů. Důslednost je třeba. Jinak nás tyhle gangy sežerou zaživa ....

0/0
13.8.2009 8:12

Horle

Re: Pomníky stavět hrdinům, ne zločincům !

naprostý souhlas. Stavět pomníky zlodějům, to už je fakt vrchol.

0/0
13.8.2009 9:00

JetFly

svět je naruby, zloděje oslavujeme, hrdiny zabíjíme!

0/0
13.8.2009 8:11

horstlee

ááá Rumun??

ŽEBY Oblíbená slovní hříčka BOLŠEVICKÉ LŮZY Z IDNES?

Rozuměj - Rumun rovná se CIKÁN, viz. poslední causa s cikánským princem, který na naše náklady 14 dní umíral v nemocnici, zatímco desítky jeho příbuzných na naše náklady "kempovali" v ČR a nechali po sobě nechutný bordel, mj. jednu živou, svázanou slepici.

0/0
13.8.2009 8:04

Marex

určitě olašský rumun a olaští rakušani

:-P

0/0
13.8.2009 7:59

MychalB

Hm, Rumun....

a ti druzí dva asi taky nebyli zrovna árijci...

0/0
13.8.2009 7:52

sámvelkýmao

no

tady bychom měli hledat vzor.žádný do fešáckýho kriminálu.šup do penálu.tam jedině lotři patří.RvRvRv

0/0
13.8.2009 7:45

Lexxik

Re: no

R^R^

0/0
13.8.2009 9:32

Hanyz01

nějak nechápu...

Takže se vloupal do obchodu a kradl tam, v tom případě spíš každý slušný člověk policii poděkuje, protože ten grázl by za pár let loupil s nožem v ruce.

Dokud nezačnou mít grázlové strach páchat zločiny, do té doby tady bude pořád stejný marasmus, chránící víc zločince, než oběť.;-€

0/0
13.8.2009 7:42

danny44

Rodina porozila právními kroky..

Jen škoda, že rodina nepodnikla "výchovné kroky", aby ze synáčka nevychovala zloděje ......,

0/0
13.8.2009 7:39





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.