- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
městká za 26 očí případně AE za 50 očí....a nějaký předražený taxiky mě můžou....
no kdyz bydlis na Dejvicich tak jiste.... i kdyz ono kdyz priletis nekdy kolem pulnoci a MHD jede 1x za pul hodiny, tak taky zadna slast...
Co to je ? Proč má mít letiště speciální taxi službu ????? Na co ???? To by mohlo mít Praha hl. nádraží. Autobus. nádr. Florenc atd. atp. To je dobré jen pro klientelismus a úplatky.
4 roky starý taxík najezdí kolik? 250, 300.000 km? a to by tam chtěli jezdit starýma Feliciema? Myslí si, že někdo přiletí a bude chtít sednout do staré herky? a vyjádření pana Dosoudila, že Superb není střední třída, to si vycucal kde? ale co je opravdu podivné je omezení velikosti taxislužby, beru minimální počet, ale nad maximálním, to opravdu vypadá dělané na zakázku jedné firmy. Jinými slovy, podmínky udržte, ale kvalitativní a nadbytečné vyřaďte, je mi jasné, že penízky tam nějaké poputují.
hm to je hovadina, ne každý taxikář běží koupit nový auto, ale radši si koupí 2 roky starý auto s 30tkm a stojí mín. já sem si kupoval 2roky starou předváděčkus 16tkm, dnes je autu 3 roky a mam najeto 41tkm.
Nejen stáří, ale i celkový km by se mělo řešit.
co tady řešíte. Vůbec necápu, proč by mělo mít letiště nějakou svoji taxislužbu. To mi pak budou určovat čím smím na letiště přijet?? Oplotit, zavřít. Ti buz.ranti v Praze už neví coby. Hlavně, když z otho mají prachy. Tento stát je totálně v pr.eli.
muzes si tam zavolat koho chces, v tom ti nikdo nebrani.
akorat na nej budes cekat nebo on bude platit za parkoviste.
je nesplnitelná věc? Za 4 roky musí mít taxík nalítáno pře 400 000. To už je šunka zralá do šrotu.
jezdím z letiště pravidelně a vždy jsem byl spokojen.Díky bohu, že nemají na letiště přístup ty dobytci ve 20let starejch mercedesech
Třistapáďo za cestu do Hostivic (tj. objet letiště) je mazec...
bohuzel jsem s timto panem mel osobni zkusenost a neverim mu ani nos mezi ocima
Cit.: "Zajímá nás především, zda je pro ně reálný počet aut, jednotná barva, stáří vozu, tedy kvalitativní věci"
S přimhouřením obou očí může být stáří vozu ukazatelem kvality, ale jinak je to z logického hlediska blábol.
Prosím mluvčí, aby uvedla opravdu "kvalitativní" ukazatele. Počet aut je například kvantitativním ukazatelem. Jednotná barva je ukazatelem uniformním.
Jako potencionální cestující, který by vyžadoval luxusnější třídu aut, jak je v článku poukázáno, určitě bych nechtěl jet sice v Mercedesu, ale ve žluté barvě a ještě v celém polepeném autě... To už je jen málokde ve světě.. V Londýně ani člověk nepozná taxi (když to nejsou ty jejich klasické auta). Když si dělají konkurz, ať je to tedy na úrovni. KVANTITA NENÍ KVALITA........
kterym zrusili stafl na Staromestskem namesti. U nas je vsechno mozne...