Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Hasiči vyprošťovali řidiče tříkolky po střetu s opelem

Zlínští hasiči vyjížděli v neděli po poledni ke střetu motorkáře na tříkolce s opelem. Vážně zraněný motorkář zůstal uvězněný na křižovatce ve Vizovicích za nohu ve svém stroji, hasiči mu ji museli uvolnit. Zranila se i motorkářova spolujezdkyně, která mu přelétla přes hlavu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

grr

haha Léčitel...

Dal jsem si tu práci a všechny ty bláboly pana léčitele pročetl, to by se snad mělo vydat knižně.

Co to je proboha za blábolila?

8-o

0/0
10.8.2009 11:59

Franta 1

Pozor !

Největší odpůrce kouření je vyléčený kuřák a s léčiteli pitomců to bude stejné,jen by mě zajímalo zda u té nehody byl a věděl,že řidič Opelu jel na nákup,protože doma rodina strádala a ne,že se jen vracet z výletu.

0/0
10.8.2009 11:37

individual

Vědomosti Léčitele pitomců

Je škoda, aby to zapadlo. Pan Chytrý je na tom se svou záští vůči automobilismu tak "dobře", že se snaží popírat historii - a soudě podle jeho reakce tomu dokonce věří.

.

Podle něj v roce 1909 neexistovala žádná auta... A ona to zatím byla doba hvězdné slávy Fordu model T...

0/0
10.8.2009 10:56

Léčitel pitomců

Re: Vědomosti Léčitele pitomců

A to je to jediné, co jste na mých textech našel? Mohl jsem místo 100 let napsat 150, na mém sdělení by to nic nezměnilo. Citelně vám chybí jakákoliv schopnost argumentace, pane. Proto se chytáte kravin.

0/0
10.8.2009 10:59

individual

Re: Vědomosti Léčitele pitomců

"Mohl jsem místo 100 let napsat 150, na mém sdělení by to nic nezměnilo." - tak s tím souhlasím, to tvrzení by bylo nadále jen velký nesmysl, protože i v roce 1859 auta existovala... ;-D;-D;-D.

0/0
10.8.2009 11:04

individual

Re: Vědomosti Léčitele pitomců

A mimochodem, při reakci na tvé příspěvky se nelze chytit ničeho jiného než kravin, protože v nich nic jiného není...

.

Pročpak tu asi není ani jediný přispěvatel, který by s tebou souhlasil. Že bys byl jediný chytrý, kdo prozřel?

.

;-D;-D;-D

0/0
10.8.2009 11:09

Franta 1

Re: Vědomosti Léčitele pitomců

Jak může někdo takový sedět u počítače a psát nasmysly ze kterých nemá žádný užitek,ale je možné,že je to pro něho zadarmo,protože mu dali na vrátnici internet,aby neusnul.

0/0
10.8.2009 11:22

Bonelord

Pro pitomce a samoléčitele

Dle rozestavění vozidel po srážce a místo, kde je ten opel astra nabouraný odhaduji, že ta astra sejmula tříkolku, když vjela do protisměru, takže to nevypadá na chybu motorkáře.

0/0
10.8.2009 10:12

Léčitel pitomců

Re: Pro pitomce a samoléčitele

Když vím, že v zimě praská led na rybníce, vlezu na ten rybník a led praskne, je to chyba ledu nebo moje? Silnice dnes představuje extrémní riziko pro zdraví i život, kdo se rozhodne trávit na ní čas, ačkoli je to zcela zbytečné, dělá chybu. Motorová tříkolka nemůže sloužit k ničemu jinému než ke zcela zbytečné činnosti, navíc svým provozem výrazně obtěžuje okolí. Morokář udělal chybu, ať už za nehodu může kdokoliv.

0/0
10.8.2009 10:18

fel_low

Re: Pro pitomce a samoléčitele

Nevěřil bych, že se někdy budu zastávat motorkářů, ale vidím, že existují lidé, kteří by zasloužili profackovat víc než frajírci na spálených gumách.

0/0
10.8.2009 10:33

Léčitel pitomců

Re: Pro pitomce a samoléčitele

Díky, vaše argumentace mě úplně odzbrojila.

0/0
10.8.2009 10:35

houff

Re: Pro pitomce a samoléčitele

souhlas. Opel pravděpodobně odbočoval doleva na Lhotsko. Vzhledem k tomu, že tam provoz komplikuje i semafor (oprava mostu) je tam dopravní situace opravdu o držku....:-/

0/0
10.8.2009 10:35

Léčitel pitomců

Re: Pro pitomce a samoléčitele

Tím spíš se tam nebudu zbůhdarma prohánět na motorce. Na tom stroji, co je na fotkách, se nic jiného, než se zbůhdarma prohánět, dělat ani nedá.

0/0
10.8.2009 11:02

Franta 1

Re: Pro pitomce a samoléčitele

Takové oduševnělé příspěvky můžou pocházet jen od někoho,komu se nedopřálo v dětství ani svezení na kolotoči natož třeba pytlík bombónů,protože to jsou jen drahé zbytečnosti.Místo kolotoče asi běhal dokolečka až se mu zadarmo zatočila hlava a místo bombónů olizoval kliku u cukrárny.

0/0
10.8.2009 11:15

houff

Re: Pro pitomce a samoléčitele

ano ano, nuda je velmi často u zrodu nejakého nešvaru......viď?;-)

0/0
10.8.2009 11:22

Franta 1

Re: Pro pitomce a samoléčitele

R^R^R^

0/0
10.8.2009 11:29

gagaryn

***

Řidič si říkal hurikán. :-(

0/0
10.8.2009 9:43

dpaja

léčitel pitomců

Pánové a dámy, moje osobní doměnka je, že mu prostě nějaký motořkář, případně motorkářka přebrala holku, případně chlapa. Tolik zášti už jsem opravdu dlouho neviděl.......;-D

Tak pane léčiteli, teď mi to nandejte.:-P.....

0/0
10.8.2009 9:21

Léčitel pitomců

Re: léčitel pitomců

Pokud máte rád hluk a smrad vznikající bez jakéhokoliv užitku, pokud máte rád ničení přírody, ze které sám pocházíte a ktrerou potřebujete a pokud rád platíte za hloupost jiných, pak vaše slinty chápu. Nemám nic dalšího, co bych k vaší osobě dodal.

0/0
10.8.2009 9:26

individual

Re: léčitel pitomců

"Pokud máte rád hluk a smrad vznikající bez jakéhokoliv užitku, pokud máte rád ničení přírody, ze které sám pocházíte a ktrerou potřebujete" - ...tak nebudete sedět u počítače spalujícího elektriku a plácat v diskusi na idnes...

0/0
10.8.2009 9:29

Léčitel pitomců

Re: léčitel pitomců

Já kdekoliv se pohybuji, obtěžuje mě hlavně kravál a smrad od motocyklů, ještě nikde jsem třeba neslyšel elektrárnu... Ani nevím o tom, že by elektrárny jezdily pod okny obytných domů nebo v chráněných územích a národních parcích. PC mám úsporného typu s typickou spotřebou do 30 W, takže si nedělejte přehnané starosti o druhé a radši zapracujte na sobě.

0/0
10.8.2009 9:33

individual

Re: léčitel pitomců

Nepochopils, no nic. V čem mám na sobě zapracovat?

0/0
10.8.2009 9:36

babca

Re: léčitel pitomců

zkuste jít k větrným elektrárnám, to teprvá uslyšíte rachot.

A nebo se odstěhujte z města na pustý ostrov a budete mít klid. za to, že můžete mlátit do klávesnice své nesmysly, taky vděčíte pár vizionářům, co dělalinesmysly...

0/0
10.8.2009 9:41

Léčitel pitomců

Re: léčitel pitomců

Nechápu, jak souvisí klávesnice s trvalou produkcí kraválu a smradu a s pálením ropy bez jediného užitku. Jsem odpůrcem větrných elektráren, nedělejte si starost, umím používat mozek. A zkouším to učit i ostatní.

0/0
10.8.2009 9:49

individual

Re: léčitel pitomců

Tak ještě, že je tvůj počítač vyroben ze 100% přírodních látek vyprodukovaných bez pálení ropy... ;-D.

.

Jako chápu, co se tady tak detinsky a úsmevně snažíš prosazovat, ale trochu u toho mysli...

0/0
10.8.2009 9:51

Léčitel pitomců

Re: léčitel pitomců

Počítač používám zejména k práci a nikoho tím permanentně neobtěžuji. Na výrobu a provoz motorové tříkolky je třeba daleko více sajrajtu, provozem obtěžuje okolí a užitek z toho není žádný. To přece vůbec nejde srovnávat. Ať se každý baví, jak chce, ale jen do té míry, kdy neobtěžuje ostatní.

0/0
10.8.2009 9:55

individual

Re: léčitel pitomců

;-D Ale to víš, že jo... Tak tady na diskusi pracuj dál...;-D

0/0
10.8.2009 10:22

babca

Re: léčitel pitomců

ha, už sem na to kápl!

Pán je z Nenderova údolí, poslední přeživší a hledá svou vymřelou komunitu!

0/0
10.8.2009 9:57

Léčitel pitomců

Re: léčitel pitomců

Proč píšete kraviny, kterým nevěříte ani vy sám?

0/0
10.8.2009 9:58

dpaja

Re: léčitel pitomců

Nechcete opravdu s lečením začít nejdříve u sebe? Kdo tady mluví o ničení přírody? Máte dojem, že tato tříkolka (u které mimochodem diskutujeme, ale stale jste mimo misu) jezdí někde po lese, případně chráněné krajiné oblasti? Nebo si myslíte že spotřebuje více benzínů než Vaše auto? A jestli chcete tvrdit že Vy s autem jezdíte jenom v 5, případně 4........Celou dobu tady tvrdím, že jste zaujatý, a chci se dobrat tématu proč tomu tak je? Vždyť ten řidič tříkolky nikomu nic neudělal. Podle mých informací dokonce nehodu ani nezavinil. Nechápu tedy v čem je hloupý? Jaký je rozdíl mezi ním a Vámi? Copak Vy třeba nejezdíte přes půl republiky autem navštívit nějakou kulturní památku?8-o

0/0
10.8.2009 9:54

Léčitel pitomců

Re: léčitel pitomců

Nejezdím.

0/0
10.8.2009 9:56

babca

Re: léčitel pitomců

to mnohé vysvětluje...

0/0
10.8.2009 9:58

fel_low

Re: léčitel pitomců

Zaplaťpánbu.

0/0
10.8.2009 10:35

bathed

léčitel pitomců

... na příspěvky tohoto individua nemá valný smysl reagovat. Onehdy se zde stejně plamenně rozohňoval u případu kdy osobní auto poté co smetlo šestnáctiletou motorkářku ujelo. Doporučuju si články a diskusi dohledat - pochopíte hned....

Chci jen říci, že zaplaťpánbůh tenhle duševní mrzák nemá sebemenší pravomoci, rozhodovací právo a tak mu zústávají jenom ty uši komby ušaté (primát s nejlepším sluchem) a podle toho co čtu i jeho mozek..... Takže nechcete-li hrách na stěnu házet, či perly svini, nevšímejte si jej! :-) hezký den!

0/0
10.8.2009 9:18

Léčitel pitomců

Re: léčitel pitomců

Jsem rád, že jste mé příspěvky četl. Učiňte tak ještě několikrát, třeba i pochopíte, co jsem se v nich snažil sdělit.

0/0
10.8.2009 9:27

bathed

Re: léčitel pitomců

já je četl - to máte pravdu. Ale po jejich přečtení mně svírá jediná myšlenka - že s tou Darwinovou teorií to asi nebude tak úplně pravda....

0/0
10.8.2009 9:30

babca

Re: léčitel pitomců

tak sem si to přečetl, jeho super příspěvky o té 16ti leté holčině... je to fakt v.ů.l, jinak to napsat nende. jo a je tam i příspěvek přímo od té holčiny, ruka rozbitá, motorka totálka, ale naštěstí už je doma!R^R^R^

0/0
10.8.2009 9:55

Léčitel pitomců

Re: léčitel pitomců

Doufejme že se začne věnovat něčemu rozumnému. R^

0/0
10.8.2009 9:58

babca

Re: léčitel pitomců

jj, koupí si lepší motobundu. tohle je totiž něco, co vy pochopit neumíte, a s vaším rozhledem ani nemůžete.

0/0
10.8.2009 10:01

Léčitel pitomců

Re: léčitel pitomců

Co dodat? Snad je to, že zatím stále žijete jen zásluhou toho, že je pořád dost lidí, kteří "neumí pochopit". Až všichni pojmou váš rozhled a "pochopí", pak to bude opravdové žůžo. Rv

0/0
10.8.2009 10:08

KarlaEgon

Redakce

se stalo v sobotu, pisalkove;-D

0/0
10.8.2009 9:07

Léčitel pitomců

motorkáři

Bez ohledu na to, kdo zavinil tuto nehodu, motorkáři by měli platit vyšší zdravotní pojištění, neboť se vědomě a dobrovolně vystavují vyššímu riziku a já pak jejich záchranu musím platit ze svého. Dále by měli platit speciální poplatek obcím za ten neskutečný kravál, který svou primitivní zábavou působí. Ani kamion nedělá tolik kraválu a smradu, přestože veze desítky tun nákladu. Motorka veze jen jednoho nebo dva unuděné pitomce. Rv

0/0
10.8.2009 8:41

babca

Re: motorkáři

chtěl jsem napsat že si pitomoučkej, ale napíšu jen - dle tvého nicku začni u sebe.

0/0
10.8.2009 8:51

Léčitel pitomců

Re: motorkáři

Nějaký argument by nebyl? Potrefená husa nejvíc kejhá... Tak šup, sedni na ten stroj, odkopni tlumič výfuku, natankuj plnou a ukaž nám, jakej seš king. Vzít si půjčku na motorku, točit madlem na řidítkách a pohybovat se pálením ropy umí kdejaké tele, umět argumentovat už je poněkud těžsí... Rv

0/0
10.8.2009 8:58

jenicek25

Re: motorkáři

Ty jsi vemeno neskutecny. A jak se pohybujes ty, ty osle? Sedis si v plechovce, tocis trapnym koleckem, pripadas si jako king a jezdis nejspis akorat na vodu, co? Boze, a takovy hovado ma i volebni pravo, no to se pak jeden nemuze divit, jak to tady vypada ...

0/0
10.8.2009 9:19

Léčitel pitomců

Re: motorkáři

Automobil využívám asi 3x do roka v nezbytných situacích. Nedělá kravál a smrad na kilometry daleko. Stačí?

0/0
10.8.2009 9:30

jenicek25

Re: motorkáři

No, ale motorkari za to nemuzou, ze jsi socka a nemas na auto ... jsi typickej prudic, ja neco nemam, tak to druzi taky nepotrebujou, ze? Ty by jsi se mel fakt jit lecit ... Je mi te skoro az lito :-/

0/0
10.8.2009 10:12

Léčitel pitomců

Re: motorkáři

Vaše poznámka je trapná a ubohá. Na auto si dnes může půjčit i kdejaký bezdomovec. Než něco vyblijete do klávesnice, zkuste použít mozek.

0/0
10.8.2009 10:19

individual

Re: motorkáři

"Na auto si dnes může půjčit i kdejaký bezdomovec." - no a to tě právě tak štve...

0/0
10.8.2009 10:26

Léčitel pitomců

Re: motorkáři

Svým způsobem ano, protože ta auta si kupují nikoliv z důvodu skutečné potřeby, ale z důvodu důkladné mediální a sociální masáže. Před sto lety auta nebyla, podle vás tu tedy nebyla ani žádná lidská civilizace???

0/0
10.8.2009 10:34





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.