- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vrak -> odtah na placené parkoviště -> výzva k úhradě -> exekuce -> veřejně prospěšné práce -> vězení
U nás se to řeší tak, že značky se deponujou a pak se nahlásí odcizení vozu. Mezitím se auto podomácku "zlikviduje" a místo poplatku cca 1.-1500 je cca 3.000 zisk.
osobně jsem již odhlášil a rozřezal do šrotu nekolik aut.interier rozčalounil vytřídil a podělil do sběrných dvorů.věci které jsem potřeboval jsem si nechal a dost výhodně prodal zbytek.ještě šrot a výdělek tak 3-3,5 ze škodovky.jen nebejt línej
...vraky na ulicích, za ¨eko¨likvidaci po mě chtějí 1500,- jinak auto neodhlásím když si chci auto ponechat na ND, tak jedině tak že dám RZ do depozitu(za který se dnes už platí) to co radí media at řeknu, nechám si auto jako kurník nebo boudu pro psa, to je prý podle dopraváku fáma a blbost......takže co dál můžu si auto nechat na ND nebo ty ND sám rozprodat? Asi ne, musím zaplatit vrakoviště ty mi auto ¨zlikvidujou¨?? Zlikvidujou jak? Rozeberou, díly ekologicky rozprodaj a následně prodaj už jen kovový skelet auta do kovošrotu??Ale to znamená...to znamená že nejdříve vrakoviště vydělá na mě, pak na dílech které prodá a pak jěšte na starym železe...proč to nemužu udělat já? Ve finále to má stejný efekt nebo ne?
za ekolikvidaci jsem neplatila ani korunu, auto jsem dovezla do Kovošrotu a dostala potvrzení o "eko" likvidaci. Platí se tam, jen když chybí kus auta (motor apod.) "Zprostředkovatelů", kteří za to zkasírují 1000 - 2500 jsem našla hodně, ale platit jsem jim nehodlala, jen jsem musela obětovat půl dne volna...
Ve městech přibývají vraky a není divu. Ekologické zákony připravili amatéři kteří ani neví co je biomasa, potom není divu když se jejich opatření mine účinkem.
Tenhle systém třeba změnit ale zatím budeme chodit kolem vraků na sídlištích.
Volte Zelené amatéry
Ovšem primárně jsou lidi hovvada a prasácký dobytek.
Koukám, že ani policie neví, co je to vrak: "Pokud zjistíme, že auto není pojištěné a nemá technickou, můžeme ho odtáhnout okamžitě," řekl Baranec. V opačném případě to může trvat i několik měsíců.
Toitž, kdy má auto technickou a je pojištěné, tak to není žádný vrak. A jestli městu někde překáží, tak má možnost lépe rozvrhnout zákazy parkování a parkovací místa.
"Toitž, kdy má auto technickou a je pojištěné, tak to není žádný vrak." - skutečně? I když je to třeba jen hromádka šrotu jako výsledek havárie?
a pak jeste pro matku 3 pezoty z 80.let...
Co to meleš, prosim tě? A vůbec, sdělíš nám svou úžasnou národnost, když tady na čechy tak urputně nadáváš?
staci vybrousit VIN a podobne, auto zbavit vseho co Vas muze identifikovat, pak nahlasit jako corku a je to :) A velci odpurci zelene ekobandy ho muzou jeste zapalit
cesi tam vozi televize, videos, sutiny ze stavby... lednice a mrazaky a stary pneu.. To ze existuji sberny dvory tenhle nejmoudrejsi narod sveta za poslednich 5 let nepochopil.... CESI jsou slovani
a co ty dvanáctileté romské prostitutky, za kterými jezdíš
Vezměte si, kdo jezdí v nejstarších a nejhorších autech. Prostě a jednoduše A: důchodci nebo lidi co na to nemají. B : studenti a čerstvě zaměstnaní, kteří byli rádi že si něco nak olech pořídí a tím zvýší svoji mobilitu. C: svobodné matky a důchodci, kteří se na nové nikdy nezmohou
Zatím co v koupi auta za půl mega se likvidace vraku za pár tisícovek stratí, pro lidi , kterým zbyla nějaká rozrezlá škoda nebo favorit už ale pár tisíc za likvidaci udělá pořádnou díru do kapsy. Proto ony vraky. Mělo se najet na průběžný systém.