Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Násilí mě naučili v koncentráku, stojí ve spisu StB bachaře Grebeníčka

Komunistický vyšetřovatel Alois Grebeníček byl i na poměry StB "průšvihář". Hned po válce se nadšeně hlásil do nově vzniklé tajné policie. Tam jako vyšetřovatel týral vězně, vynášel informace manželce a pomlouval nadřízené. Když musel vyučený řezník od milované StB po sedmi letech odejít, zlomilo ho to.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karel62

Rudý primitiv není schopen naučit se něco užitečného.

0/0
11.8.2009 12:09

rezjir

Mám dotaz

Kdyby dnes zde působila podobná skupina jako byly Hory hostýnské stejnými metodami jako tehdy, tak byste tolerovali vyšetřovací metody pana Grebeníčka nebo ne?

0/0
11.8.2009 10:22

rundlik

Doufejme jen....

Nezbývá jen doufat,ale také bedlivě hlídat,aby se podobné zrůdnosti nacismu a komunismu už nikdy neopakovaly.Snad si rozumní lidé vezmou do budoucna ponaučení,co byly tyto režimy zač.[>-]

0/0
11.8.2009 10:21

pius99

Zírám :-)

Pavla Palečka však musel jít Grebeníček nějak nacistům na ruku – už kvůli tomu, co všechno v táborech přežil. Důkazy však chybějí. ???? Pavel Paleček je  P A K O  na kvadrát. Takže  MUSEL ?? každý kdo přežil koncentrák byl tedy bonzák ? Hm,,, copka asi dělal tatínek pana Palečka, že přežil. Já vím, důkazy chybějí, ale když přežil nacismus, socialismus , musel být pěkná mrcha.;-D;-D;-D

0/0
10.8.2009 23:04

činčo

Re: Zírám :-)

Kdo přežil koncentrák nemusel být bonzák, ale to přežití doprovázelo podlomené zdraví a ne jako on, kdy v plné síle se pustil do mučení politických vězňu. Měl jsem tam zavřeného strýce tak vím z jeho vyprávění o čem mluvím!

0/0
11.8.2009 9:49

Uffagent

Re: Zírám :-)

Přesně, tak rychle by se nedostal do fyzické i duševní kondice, byla to zrejme pěkná svině v každý době!Rv

0/0
11.8.2009 9:55

rezjir

Re: Zírám :-)

A co Pravomil Raichl, nevykazuje ten poněkud vynikající kondici po pobytech v gulagu, šesti zraněních, aby pak v kruté zimě r. 1952 neprchal místo na západ z Leopoldova přes celé Československo na Severoseverovýchod do Berlina?

Mimochodem pan Grebeníček měl také tři roky na zotavení.

0/0
11.8.2009 10:13

činčo

Re: Zírám :-)

;-D

0/0
11.8.2009 11:14

krllo

Soudruhovat umíš, to ti koukám vždycky šlo, na to

moc inteligence není třeba, ale porozumnět psanému textu je horší, viď? Já nepíši o kuponové privatizaci, v ní šlo o pár drobných, ty skutečně výnosné  firmy se privatizovaly mimo kuponovku. Nazdar pane.[>-]

0/0
10.8.2009 17:13

Tutek v.1.1

Byla potrestána soudkyně

za laxnost?

0/0
10.8.2009 16:59

GUHU

Re: Byla potrestána soudkyně

ta soudkyně je členka KSČM, takže laxnost je slabé slovo...

0/0
10.8.2009 20:12

kalorizace 163

Re: Byla potrestána soudkyně

Měla by dostat pořádnou laxírku, aby si to užila.;-D

0/0
10.8.2009 22:00

stratus

trest

Ziaden trest pre ludi, ako su tito, nie je dost vysoky... Koncentraky asi prezil len vdaka tomu, ze "spolupracoval", ale skuste si vsetci co tu ste hrdinovia a sudcovia v jednej osobe sami polozit otazku, ci by ste sami dokazali v koncentraku povedat nacistovi, ze s nim spolupracovat nebudete?! Tym ho samozrejme neospravedlnujem, nehovoriac, ze to co robil ked tam uz nebol, tak nemusel, ja len ze ktovie ako by bolo, keby bolo a boli by sme v takej situacii aj my, stastie ze sme to nemuseli zazit... V diskusiach je kazdy frajer a vie presne co a ako, ale v praxi nikto neurobi nic, mnohi tu vedu len takzvane pivne reci...

0/0
10.8.2009 13:12

pius99

Re: trest

kdo z tvých příbuzných byl v koncentráku ? Nikdo ? Práskači.

0/0
10.8.2009 23:05

Uffagent

Re: trest

To záleží na člověku, při týrání a mučení se většina lidí podvolí ke všemu, jenže tenhle pán byl jistě aktivní až se prášilo, šel to dělat rád a dobrovolně, po válce předvedl svou povahu bijce a práskače na vlastním lidu, to nikdo slušný a zničený koncentračními tábory nechce dělat a když, tak určitě ne na nevinných - muselo mu být jasné, co dělá! Provaz!Rv

0/0
11.8.2009 10:04

garii

Velice pěkně, tučňáku

R^

0/0
10.8.2009 10:14

činčo

Věřím tomu,že jako spolupracovník Gestapa to mohl

přežít a komunisté tyto "lidi" po převratě potřebovali!

0/0
10.8.2009 9:18

pius99

Re: Věřím tomu,že jako spolupracovník Gestapa to mohl

ach jo. to je tady dnes pakinů :-)))))))

0/0
10.8.2009 23:05

činčo

Re: Věřím tomu,že jako spolupracovník Gestapa to mohl

ano, jeden z nich jste vy! Copak nevíte jak lehce přežil koncentrák? Tehdy po válce se o tom jen šuškalo ale nikdo mu to nemohl dokázat. A mučení pol. vězňú prováděl po vzoru nacistú což komunistum velmi vyhovovalo protože obě ideologie jsou si podobné!;-)

0/0
11.8.2009 9:38

rozhod

Nacionální socialismus a socialismu

ná přece k sobě velmi blízko. A to hlavně v tom, že počítá z lůzou a to jsou ti, co jsou hloupí a líní a proto chudí. Těm se nakecá, že za jejcih neschopnost být úspěšní nšěkdo může. Oni potom jdou začnou používat násilí vůči těmto lidem. Nakonec se dokážou servat i mezi sebou.  

0/0
9.8.2009 23:04

mtis

Soudruh Grebeníček v tom koncentráku od SS...

... opravdu odkoukal hodně. Stejně jako jiní urození komanči, kteří tam dělali blahé paměti kápa...

0/0
9.8.2009 22:54

Frances Farmer

Re: Soudruh Grebeníček v tom koncentráku od SS...

Bastard.Nechť je mu země těžká!

0/0
10.8.2009 13:28

Bývalý volič ČSSD

Co sem napsala ur=BANcová 16.7.2008 23:35

"Pravicoví opičáci se rádobyvtipně obveselují nad  hypotézou, že denně umře asi 16 starých komunistů, má to ale jeden vakl, ti lidé si prožili krásný život ve svém milovaném socializmu, ale my komunisté se zase ohýbáme smíchy, že denně umře 32 starých politických vězńů, kteří olizovali mísy ve své kopce. Ha, ha ha., kdo je na tom lépe? Komunisté byli dobře situovaní a tak závěr života si užili s velkým důchodem, ale muklové živoří dodnes, ha, ha , ha. "

Tohle chce Paroubek prosadit do vlády.

0/0
9.8.2009 22:06

perpartes

Re: Co sem napsala ur=BANcová 16.7.2008 23:35

Vezmi si pokroutku nebo to s tebou zase šlehne.

0/0
9.8.2009 22:11

mtis

Re: Co sem napsala ur=BANcová 16.7.2008 23:35

Já bych je též kamsi posadil.

0/0
9.8.2009 22:11

EasyR

Re: Co sem napsala ur=BANcová 16.7.2008 23:35

Divím se, že se ještě najde někdo (kromě samotných komunistů), kdo by neměl chuť je věšet...

0/0
9.8.2009 22:13

mtis

Re: Co sem napsala ur=BANcová 16.7.2008 23:35

O věšení nemůže být řeč, ale navrhoval bych je přemístit do rezervací a v případě přemnožení rozdávat lovecké lístky všem, co platí dluhy za jejich genitální ekonomický experiment.

0/0
9.8.2009 22:15

perpartes

Re: Co sem napsala ur=BANcová 16.7.2008 23:35

Koho chceš věšet ? Ty starý dědky ?  Dej si studenou sprchu,blázínku.

0/0
9.8.2009 22:15

mtis

Re: Co sem napsala ur=BANcová 16.7.2008 23:35

Jeden dědek vedle druhého:

http://zpravy.idnes.cz/v-lidicich-zavlaly-prapory-levicovych-extremistu-nikdo-nic-nevidel-11v-/domaci.asp?c=A090613_171112_domaci_pei

0/0
9.8.2009 22:18

perpartes

Re: Co sem napsala ur=BANcová 16.7.2008 23:35

Jo jo.

0/0
9.8.2009 22:20

EasyR

Re: Co sem napsala ur=BANcová 16.7.2008 23:35

No a proč by ne ?

0/0
9.8.2009 22:45

perpartes

Re: Co sem napsala ur=BANcová 16.7.2008 23:35

Nevotravuj už.

0/0
9.8.2009 22:47

rozhod

Re: Co sem napsala ur=BANcová 16.7.2008 23:35

A proč nepověsit dědka, který zkazil život tolika lidem? Máš strach o své příbuzné?

0/0
9.8.2009 23:05

perpartes

Re: Co sem napsala ur=BANcová 16.7.2008 23:35

¨Já opravdu ne.

0/0
9.8.2009 23:08

EasyR

Re: Co sem napsala ur=BANcová 16.7.2008 23:35

Otravuješ Ty. Já jsem se Tě o Tvé narudlé kecy neprosil...

0/0
9.8.2009 23:17

Kudllanka

Zvěrstva

a jedou v tom socani: 8-o  http://www.youtube.com/watch?v=UN6gYGR3unc 8-o

0/0
9.8.2009 21:42

drsnobill

Botou do oka

Tak kdo koho vlastně mlátil?

0/0
9.8.2009 21:34

mlsoun

Velmi neúctyhodný člověk, komunista nebo fašista,...

Je to stejné...

A synáček se zjevně potatil...

0/0
9.8.2009 20:26

krllo

Re: To myslíš Topolánka, že se potatil po svém

otci, známému bolševikovi na Vsetínsku a předsedovi CZV KSČ?

No asi máš pravdu, ale jeho otec byl skromnější.[>-]

0/0
9.8.2009 20:57

EasyR

Re: To myslíš Topolánka, že se potatil po svém

Tohle srovnáváš s tím, co prováděl Grebeníček ? Tímhle bys to chtěl omlouvat ? :-/

0/0
9.8.2009 21:16

mtis

Re: To myslíš Topolánka, že se potatil po svém

Na Uherskohradišťsku, ne na Vsetínsku.

0/0
9.8.2009 22:12

almoqbil

Re: Velmi neúctyhodný člověk, komunista nebo fašista,...

Jasně, synáček se potatil...

Jak je proboha možné, že po těch letech totality a zločinů komunistu, které mimochodem nejsou ještě všechny vyřešeny...a dokonce ani odhaleny, mají komunisté tolik volebních preferencí?

Copak už lidi zapomněli a ani takové fakty je nepřinutí si vzpomenout!!?

0/0
10.8.2009 11:10

b.a.j.l.a.

Komunisti jsou prasata a dobytek

Zrovna tak jako nacisti. Nechápu o čem tady chce kdo diskutovat :-P

0/0
9.8.2009 19:49

EasyR

Re: Komunisti jsou prasata a dobytek

Oni nechtějí diskutovat - jen kopou kolem sebe.

Viz. např. "Krllo"

0/0
9.8.2009 21:16

krllo

Nějak jsem si snahu diskutovat u tebe nevšiml.

A ty víš co prováděl starý Topolánek? Že se to nedalo srovnávat s starým Grebeníčkem? To že si pan Janků najednou vzpomněl po dvaceti letech a před volbami na sérum pravdy StB je více než humorné. Trapné. A ten člověk má 88 let, takže to sérum mu více prospělo než kdyby mu jej podal Julínek.;-D

0/0
10.8.2009 17:10

rozhod

Souhlasím s tučňákem, že diktítorský režim

začíná postupným způsobem, kdy se využívá špatných vlastností lidí a to je především závist. Co je komu do toho zda si občan, který není žádným veřejným činitelem koupil vilu? Minule se tady se mno hádal jeden soudruh, že povinností občana je sdělit FÚ na nákup takové vily vzal peníze.Pokud je tady, tak bych byl rád, aby sdělil čím je tato povínnost občanu Dalíkovi uložena? 

0/0
9.8.2009 19:37

mtis

Re: Souhlasím s tučňákem, že diktítorský režim

Zbožným přáním a upřímnou až smrtící závistí poctivých a daně platících socialistických melouchářů...

0/0
9.8.2009 22:14

swiss111

skoro nikdo nebyl a nebude odsouzeny za zlociny

kominismu. O to se soudnictvi, ktere je nadale pevne v rukou KSC postara.

Předvolala ho policie až o čtyřicet let později, v roce 1994, když byl za své zločiny obviněn. Nikdy se však vinou laxnosti soudkyně nedostal na lavici obžalovaných. Léta se vyhýbal líčení údajně ze zdravotních důvodů. Zemřel v roce 2003.

Laxnosti soudkyne-- prece nebude soudruzka soudit sve pribuzna a zname..

0/0
9.8.2009 19:34

rozhod

Re: skoro nikdo nebyl a nebude odsouzeny za zlociny

Soudružka soudkyně není soudnictví. Nevíš o čem píšeš. Ještě jsou soudci, kterými se nechce do důchodu (oni až v 70 letech) a chovají se v tom duchu v jakém byli vychování. Situace se už hodně změnila a mění. Většina soudců a to zejména na nižších soudech je už uplně jiná.

0/0
9.8.2009 19:41

swiss111

Re: skoro nikdo nebyl a nebude odsouzeny za zlociny

na pohadky moc neverim. Samozrejmne za 60 let uz tam zadny soudruch nebude.

Ale to ze V CZ nikdy zadny komunista odsouzeny nebude (na rozdil od Nemencka, kde preci jen nektere fasisty potrestali a zakazali jim vykon povolavi ve verejnych sluzbach) potvrzuje moje mineni. Justice a vladni zprava je stale pevne v rukou komunistu; i tech v novych kabatech!

0/0
9.8.2009 21:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.