- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je naprosta katastrofa, nejhorsi prejezd v CR. a navic by to tam chtelo resit podjezdem, protoze jsou zavory stejne porad dole a objizdi se to pres pul vesnice.
Svyho casu to byl super prejezd, ale to uz je davno. Nejaka studie na to existuje, ale to je zalezitost deti nasich deti.
Moc bych za to nedal, ze to vykolejilo kvuli katastrofalnimu stavu toho prejezdu. U osobniho auta to je na urvani kola a kdyz jede prede mnou nakladak, zvedaj se z toho desky. Strasny, strasny jako vetsina silnic v okrese Praha - zapad. Znate silnici na Jiloviste nebo Mniseckou? To jsou jeste ty lepsi. A jeste se mi vybavuje silnice z Orechu do Reporyj...nevite nekdo, proc na silnici s dirama a v desolatnim stavu uz vic jak 10let jsou jeste namontovany 3 zpomalovaci prahy a rychlost 30 na ktere snad tuhle jeste merili?
frekventovana a ve vlaku bylo 25 lidi... kdy uz CD zkrachuji?
Ve vlaku bylo 25 lidí při vjezdu do koncové stanice příměstské linky. Právě proto vlak končí v Řevnicích a nepokračuje třeba až do Berouna. Ono kupodivu nelze v každé třetí stanici odpojit ze soupravy jeden vůz a pokračovat s menším vlakem. Stejně tak si kloubový autobus MHD neodpojí zadní část, když pár stanic před konečnou už neveze 100 lidí, ale jen deset.
to jsem se lek ... jsem poprvé četl, že nabraly až dvě hodiny zrychlení ...
Pokud vím, železniční přejezd v Řevnicích se dá normálně snadno objet, je tam dokonce signalizace v případě stažených závor a všichni pak jedou malou objížďkou, než aby čekali u závor. Jen si nejsem jist, zda ta objíždka je průjezdná i pro náklaďáky, ale obávám se, že nikoli.
Pro většinu nikoli, ten podjezd je velmi nízký.
tak opět v krátké době platí, že VLAKY STOJÍ, AUTA JEDOU
ale jen ta osobní, protože panťák zablokoval i přejezd a nákladní auta neprojedou...
je zobrazena jednotka, kterou už měsíc opravujou. Ta tam určitě nevykolejila.
neboj, na puvodnim ilustracnim sminku byl sukafon rady 810.
Pantograf je mechanické
zařízení, které umožňuje výsuvný pohyb a několikanásobné zvětšení své
délky v jednom směru. Skládá ze soustavy spojených pák, které tvoří
jeden nebo několik kosočtverců.
Původně byl pantograf pomůcka při rýsování, což vyjadřuje i etymologický význam slova.