- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
VANISLAV je fanouskem sparty .]
doporucuji nesnazit se argumentovat, opici take teorii relativity asi nevysvetlis
hmmm, Lama radši přichází 5 hodin po diskusi, aby se sám neztrapnil. je to totiž fanoušek Slávije
Sice na nic a na ho...
Také mám podobnou zkušenost.Komunikace s call centrem je neadresná, nezaznamenatelná a nefunguje.Obvyklá doba "hovoru " je 15-18 minut
Nebylo by to poprve, co 02 posral veci. ja jsem s nima mela hodne problemu. vypada to, ze tam dela hodne chytrych lidi. hlavne co myslej sami na sebe ale bohuzel ne na zakaznika!!! zlepsete zakaznickej servis , paka!!!!
Nevim, co muze byt na tom prevodu sloziteho? Podle me predstavy se musi jednat jenom o prerazeni cisla z jednoho tarifniho profilu do jineho a to se da urcite odklikat na pocitaci behem nekolika minut (pokud bude ten operator uplne blby). A jestli ten jejich predrazeny system toto neumi, tak at se s nim jdou vycpat.
A vubec - Outu nikdy
proste meli dovolenou, tak to nikdo neudelal ... ja nevim, co se tu resi
Zapnúť a vypnúť to je zásada. To by mali vedieť, ale na druhej strane, sú to záchranári, nie technici, takže operátor O2 to určite mal odkomunikovať lepšie. Ale komunikácia im ide mizerne, takže ma to neprekvapuje (čo iný operátor na linke, to iná informácia).
No za to by měl dostat skutečně tučnou sankci takto ohrozit životy lidí.
babacku, ty jsi právnický genius
Tak si myslím, že by nebyl problém to přesměrovat na jiné číslo. Tak to nezkoušeli řešit? Jak zachranari tak O2?
Pokud to byla prepaid-karta, pak neměla službu přesměrování dostupnou. Bohužel se to nejen 02 při přechodu z karty na paušál nebo od jiného operátora stává, že je číslo i několik dní mimo provoz.
to je mistr blábolů ale co má dělat?Systémy fungují skvěle,přijde doba,že když vás pc program nepošle na hajzlík ani se nevykálíte,rovnou se pose..rete.