Diskuze

Mobil vodních záchranářů byl kvůli chybě operátora „hluchý“

Třebíčská Vodní záchranná služba, která je součástí integrovaného záchranného systému kraje Vysočina, se ocitla ne vlastní vinou na několik dní bez funkčního krizového mobilního telefonu. Vodní záchranáře odstřihl od čísla operátor Telefónica O2 toto pondělí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Iam_No1

2. 8. 2009 19:37
Snad jen pro info

VANISLAV je fanouskem sparty .]

doporucuji nesnazit se argumentovat, opici take teorii relativity asi nevysvetlis

0 0
možnosti
G-PE

Gurt - přepisovatel ekonomie

2. 8. 2009 19:45
Re: Snad jen pro info

hmmm, Lama radši přichází 5 hodin po diskusi, aby se sám neztrapnil. je to totiž fanoušek Slávije:-P

0 0
možnosti
K

Kotě1

2. 8. 2009 17:06
O2 a jejich call centrum je na dvě věci

Sice na nic a na ho...

Také mám podobnou zkušenost.Komunikace s call centrem je neadresná, nezaznamenatelná a nefunguje.Obvyklá doba "hovoru " je 15-18 minut!!!!

0 0
možnosti
A

andromeda17

2. 8. 2009 12:43
blby sluzby

Nebylo by to poprve, co 02 posral veci. ja jsem s nima mela hodne problemu. vypada to, ze tam dela hodne chytrych lidi. hlavne co myslej sami na sebe ale bohuzel ne na zakaznika!!! zlepsete zakaznickej servis , paka!!!!

0 0
možnosti
R

rafol

2. 8. 2009 10:10
Slozite?

Nevim, co muze byt na tom prevodu sloziteho? Podle me predstavy se musi jednat jenom o prerazeni cisla z jednoho tarifniho profilu do jineho a to se da urcite odklikat na pocitaci behem nekolika minut (pokud bude ten operator uplne blby). A jestli ten jejich predrazeny system toto neumi, tak at se s nim jdou vycpat.

A vubec - Outu nikdy!Rv

0 0
možnosti
JV

vaclavj1

2. 8. 2009 10:25
Re: Slozite?

proste meli dovolenou, tak to nikdo neudelal ... ja nevim, co se tu resi

0 0
možnosti
L

lipowski

2. 8. 2009 9:34
Zapnúť a vypnúť...

Zapnúť a vypnúť to je zásada. To by mali vedieť, ale na druhej strane, sú to záchranári, nie technici, takže operátor O2 to určite mal odkomunikovať lepšie. Ale komunikácia im ide mizerne, takže ma to neprekvapuje (čo iný operátor na linke, to iná informácia).

0 0
možnosti
JK

babacek

2. 8. 2009 7:19
Mobil vodních záchranářů....

No za to by měl dostat skutečně tučnou sankci takto ohrozit životy lidí.

0 0
možnosti
RV

Montaigne

2. 8. 2009 9:54
Re: Mobil vodních záchranářů....

babacku, ty jsi právnický geniusR^;-D

0 0
možnosti
JH

Stevik2

1. 8. 2009 23:05
A to si zaslouzi potlesk a pisnicku

R^R^R^R^R^R^

http://bit.ly/GkJYa

Claudia jim blázní.

0 0
možnosti
1

12345hanka

1. 8. 2009 20:16
Telefonica O2

je sprostý slovo.

0 0
možnosti
K

Kotě1

2. 8. 2009 17:07
Re: Telefonica O2

Souhlas.!!!!!!

0 0
možnosti
LA

lukinoo

1. 8. 2009 19:48
no tak když to padalo do hlasovky

Tak si myslím, že by nebyl problém to přesměrovat na jiné číslo. Tak to nezkoušeli řešit? Jak zachranari tak O2?

0 0
možnosti
KS

alwar

1. 8. 2009 22:07
Re: no tak když to padalo do hlasovky

Pokud to byla prepaid-karta, pak neměla službu přesměrování dostupnou. Bohužel se to nejen 02 při přechodu z karty na paušál nebo od jiného operátora stává, že je číslo i několik dní mimo provoz.

0 0
možnosti
SS

sergio

1. 8. 2009 18:13
žabka je žabka

to je mistr blábolů ale co má dělat?Systémy fungují skvěle,přijde doba,že když vás pc program nepošle na hajzlík ani se nevykálíte,rovnou se pose..rete.!!

0 0
možnosti