Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čechů nakažených prasečí chřipkou je už přes sto

Počet Čechů nakažených prasečí chřipkou se poslední červencový den přehoupl přes sto. Národní referenční laboratoř pro chřipku dnes potvrdila dalších devět případů, celkově je tak v ČR 104 nakažených.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

novakjara

Před Vánocemi

zavedeme chřipku kapří, aby se nám nahromaděné Tamiflu dobře prodávaly.

0/0
1.8.2009 11:43

holkazdaleka

panejo

a vsichni maji tu praseci?

0/0
1.8.2009 11:36

mtis

Pusťte na ně Ratha!

Ten je zavře do sklepení ve Sborovské ulici a je vymalováno! :-):-):-)

0/0
1.8.2009 11:32

porubak

zavrit do chlivku

;-D

0/0
1.8.2009 3:28

Artu

Ty šmejdi

co sem prasečí chřipku přitáhli by zasloužili nakopat prde!. Děkujem ;-O

0/0
31.7.2009 20:11

Jannynov

Re: Ty šmejdi

musíte zvolat

ho-ši-dě-ku-jem ! [>-]

0/0
31.7.2009 20:12

Artu

Re: Ty šmejdi

Šmejdi dě-ku-jem ;-D

0/0
31.7.2009 20:14

Jannynov

Re: Ty šmejdi

;-D;-D

;-):-/

0/0
31.7.2009 20:16

sheherezhada

Re: Ty šmejdi

To sem dotahli ti ze zapadu nebo i ti na louce z vychodu ?

0/0
31.7.2009 20:23

Jannynov

Re: Ty šmejdi

jak tady padne slovo louka

již krutý ban nám z toho kouká

0/0
31.7.2009 20:24

sheherezhada

Re: Ty šmejdi

;-D;-D;-D palouk?:-P

0/0
31.7.2009 20:29

Jannynov

Re: Ty šmejdi

palouk pokosíme

vody nanosíme

Bávo přihlásíme

pojistku zaplatíme, pak okolí multikulturně obohatíme

V

0/0
31.7.2009 20:37

sheherezhada

Re: Ty šmejdi

...mistni obyvatelsstvo umordime...

0/0
31.7.2009 20:45

mtis

Re: Ty šmejdi

Já bych zakázal dovolené v zahraničí a nejlíp pod trestem vězení. A vůbec, ti šmejdi, co mají na dovolenou na Maltě by měli být zavření už jen tak, preventivně. ;-D;-D;-D

0/0
1.8.2009 11:31

davnopryc

Nebo, chodi Pesek okolo?

Na ty dnesni chripky moc neverim, ale hodne toho bylo:

Top 10 Worst Plagues In History

http://listverse.com/2009/01/18/top-10-worst-plagues-in-history/

:-)

0/0
31.7.2009 19:45

Profík

Opatrnost je na místě

Opatrnost je na místě, a proto jsem si pořídil Oscillococcinum.

0/0
31.7.2009 19:29

Jannynov

Re: Opatrnost je na místě

no tak to jste si pořídil tu největší blbost jakou jste mohl......RvRvRv

neúčinné placebo RvRv

0/0
31.7.2009 19:31

tučňák v exilu

Re: Opatrnost je na místě

Třeba mu placebo zabere... A aspoň si trochu osladí život, když už nic jiného ;-)

Jinak kontrolní otázka pro příznivce homeopatie: Když potřebuji srazit teplotu z 37,5, vezmu si dejme tomu deset kuliček. Když z 38, kolik si vezmu? :-)

0/0
31.7.2009 19:43

Jannynov

Re: Opatrnost je na místě

oni si vezmou méně kuliček

protože čím méně léku si vemou, tím více by jim "měl" působit

Nejlépe jim působí na boule, oděrky event na rýmu, prostě na vše co přejde zcela samo. V léčení těchto stavů je homeopatie přímo mistrovská. Běda však, jak byste začal homeopaticky léčit infarkt, cukrovku či tlak. Běda, kdyby o něco skutečně šlo. :-)Rv

0/0
31.7.2009 19:49

Jannynov

Re: Opatrnost je na místě

.. logicky z jejich "počtů" vyplývá, že když nebudou brát homeopatika žádná, budou jim působit neúčinněji a budou zcela zdrávi. Ooooops, některým firmám vydělávajícím na naivitě lidí se toto nebude líbit. ;-)

0/0
31.7.2009 19:51

Jannynov

Re: Opatrnost je na místě

mělo být "nejúčinněji" pochopitelně

u homeopatik popravdě lze používat slovo účinné i neúčinné zcela zaměnitelně

0/0
31.7.2009 19:52

sheherezhada

Re: Opatrnost je na místě

;-DR^

0/0
31.7.2009 20:01

Profík

Re: Opatrnost je na místě

Tím, co jsi napsal, jsi ze sebe udělal ještě většího hlupáka, než jsi doopravdy. Tragické je, že to nevidíš a nejsi schopen pochopit.

0/0
31.7.2009 22:19

Jannynov

žůžo indikace

Homeopatik jsou také " na lepší porod. Na zklidnění manžela. Při očkování, aby nebyla reakce. Na posílení někdy také na neutralizaci očkování "....et cetera...et cetera ad nauseam medicorum......sancta simplicitas....;-)

0/0
31.7.2009 20:05

Profík

Re: žůžo indikace

Měl by sis vystavit nějakou chytrou "vědeckou" příručku na zeď a začít se k ní modlit.

0/0
31.7.2009 22:22

tučňák v exilu

Re: Opatrnost je na místě

Sakra, ty jsi to zkazil! Nenapovídat! Já totiž zatím téměř vždy dostal na podobnou otázku odpověď, že si vezmou víc nebo vyšší koncentraci :-)

0/0
31.7.2009 19:58

Jannynov

Re: Opatrnost je na místě

;-D já miluji jejich odvětví "léčbu tachyonama " .To se veme tachyon, nějak zakoduje do homeopatika. A jelikož se tachyon pochybuje nadsvětelnou rychlostí, tak se nejprve vyléčíte...pak sežerete tachyonový lék...pak onemocníte...pak jdete za homeo šarlatánem. Jsou k sežrání.....;-D .Dýler. " a víte co to jsou tachyony" ?

;-D;-D

0/0
31.7.2009 20:01

tučňák v exilu

Re: Opatrnost je na místě

A sakra, tak o tomhle jsem ještě neslišel, velice mi to připomíná Pratchettovy loňky (tzn. rostliny, zejména vinnou révu, které se sklidí a až několik let poté zasadí) nebo sklad budoucího vepřového :-/

0/0
31.7.2009 20:03

sheherezhada

Re: Opatrnost je na místě

Ano, tito sarlatani, zovajici se homeopati, povidaji, ze tachyony jsou ciste hypoteticke, ovsem samozrejme naprosto ucinne latky, ktere litaji jako StarTrek ;-D a brnka ti na nervy, pardon, na struny ;-D

0/0
31.7.2009 20:06

Jannynov

Re: Opatrnost je na místě

--- to si vemete takovou krabičku plnou tachyonů....opatrně otevřete....pozpátku...šipka času se nám obrací....

...:-P

0/0
31.7.2009 20:09

sheherezhada

Re: Opatrnost je na místě

Pokud jsi osoba povolana k lecbe, musis se kralovsky bavit :-)

0/0
31.7.2009 20:04

Jannynov

Re: Opatrnost je na místě

Nyní nově již do toho montují i teorii superstrun. Sic! ;-D;-D

Jsou bez chyby....někdy se bavím, občas mě ale jejich hlody dosti se.....semelou.

8-o

0/0
31.7.2009 20:08

sheherezhada

Re: Opatrnost je na místě

a bude hur ! prijde doba hyper strun, pote megastrun a pak boom ;-D

0/0
31.7.2009 20:22

Profík

Re: Opatrnost je na místě

Ty vole, hlavně si vezmi látku, která je správná, v koncentraci, která je správná. Po nějaké době můžeš podání zopakovat. Ale jestli si myslíš, že jde o placebo, tak si žer cukru kolik chceš.

0/0
31.7.2009 22:18

standa z Ostravy

Kolik se jich už vyléčilo z těch

sto čtyři. To nám nenapíšete? A kolik jich užívalo běžná antibiotika a kolik jich neužíval ani to. To nám taky nenapíšete?

0/0
31.7.2009 19:21

Profík

Re: Kolik se jich už vyléčilo z těch

Ne, málo byste panikařili.

0/0
31.7.2009 19:27

tučňák v exilu

Re: Kolik se jich už vyléčilo z těch

Pokud někdo na virová onemocnění užívá antibiotika, tak mu není moc pomoci :-)

0/0
31.7.2009 19:28

mtis

Re: Kolik se jich už vyléčilo z těch

No antibiotika proti chřipce sice taky můžeš užívat, ale je to asi tak jako by chodil s prutem na tyby lovit koroptve. :-):-):-)

0/0
1.8.2009 11:30

ivan.ivan

ivan.ivan

"doktor" Rath predsa prehlásil, že to s prasečí chřipkou, je len taká mediálna bublina.

0/0
31.7.2009 19:18

Jannynov

Re: ivan.ivan

on je to takový tachyon. Již zítra neví co bude povídat včera.

0/0
31.7.2009 20:20

wandering star

Kolik je nakažených žloutenkou a tyfem

z olašských výkalů?

0/0
31.7.2009 19:15

novakjara

Re: Kolik je nakažených žloutenkou a tyfem

To bude dobře chráněné tajemství!

0/0
1.8.2009 12:10

Punisher

Stokrát

opakovaná lež se stává pravdou.

0/0
31.7.2009 19:14

Soami

Okurková sezona

"Čechů nakažených prasečích chřipkou je už přes sto" . Šíření lží vám pisálkům jde dobře. To je jako nevyléčitelná nemoc? Nemocných může být tak 10-20, zbytek se již vyléčil. Ale ani těch 100 není moc zajímavých.

0/0
31.7.2009 19:10

tučňák v exilu

Re: Okurková sezona

Co je na tom konkrétně za lež? Nepíšou přeci "nemocných" nebo "akutně nemocných", ale "nakažených" :-)

0/0
31.7.2009 19:16

Jannynov

Re: Okurková sezona

U epidemií je obvyklé psát i počítat všechny nakažené, tzn i ty již vyléčené.

Jde o to, jak rychle se epidemie šíří, proto ty počty, sledovat to je potřeba.

0/0
31.7.2009 19:17

sochus

Nechci dělat paniku, ale

vezmeme-li v úvahu, že celá stovka nakažených (což je ohromujících 0,0000001 % populace) byla průměrně s prasečí chřipkou 4 dny v pracovní nechopnosti a každý nakažený byl vyléčen pomocí 7 ks paralenu plus, 6 sáčků černého čaje a 0,2 kg citrónů, pak bych se skutečně nebál označit tuto situaci za alarmující, protože jsou evidentně ohroženy jak lidské životy, tak i národní hospodářství.

0/0
31.7.2009 18:48

Jannynov

Re: Nechci dělat paniku, ale

okopírujte si sem tento váš příspěvek a vložte jej ode dneška za šest týdnů

uvidíte sám :-/

0/0
31.7.2009 18:49

Profík

Re: Nechci dělat paniku, ale

Za šest týdnů se budou pouze mírně lišit čísla.

0/0
31.7.2009 18:57

Jannynov

Re: Nechci dělat paniku, ale

Ano, otázkou je, co to je mírně. :-)

0/0
31.7.2009 18:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.