Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Američtí vojáci těžce poškodili starověký Babylon, tvrdí UNESCO

Krátce poté, co Američané v březnu 2003 vtrhli do Iráku, vybudovali vojenský tábor na místě někdejšího starověkého Babylonu. Mimo jiné proto, aby toto vzácné místo chránili před pleněním. Ale místo toho je sami poničili, konstatuje nová zpráva UNESCO. Poškodili i slavnou Ištařinu bránu. Na nápravu USA slíbily Iráku 800 tisíc dolarů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SPARVIERO

Američani a Angličani těžce poškodili bombardováním

ke konci druhé svět.války Drážďany a Prahu.:-/

0/0
1.8.2009 12:28

tomas68

Re: Američani a Angličani těžce poškodili bombardováním

Drazdany srovnali. to je fakt, Prahu ani ne. Proc? To je tezko rict, mozna uz vedeli ze to bude budouci komunisticka rise. Nezapomente, ze jim vdecime za svobodu, bez ktere by jste ani nemohl psat tady na Internetu. Osvobodili pulku Evropy a nakonec se ta svoboda prehoupla i k nam.

0/0
10.9.2009 23:09

letitevso

Re: Američani a Angličani těžce poškodili bombardováním

Soude podle toho ADMINISTRATORA ktery bezduvodne zablokoval nick "OSVETITEL", se kvam zatim prehoupla STARA BACKORA !!;-O[>-]

0/0
11.9.2009 3:13

Bob Harwey

Není se čemu divit,

protože oni na svém území mají kulové a ne nějaké historické památky, tak alespoň musí ničit vše ve světě. Je to banda drbanů.

0/0
1.8.2009 6:55

Mivyk

Hovada bez historie

Sami nemají v USA žádnou památku. Tak možná 200 let starý otrokářský barák. Chybí jim veškerá historie. Co taky stihnout v posledních 200 letech, že. Jim ani nepřijde, že něco starého několik tisíc let má nevyčíslitelnou cenu. Pro ně je památka 50 let starý Mc´Donald

0/0
31.7.2009 17:23

Vedoucí kolotoče

Re: Hovada bez historie

Hmm, a jakou historii ma treba Dubai? Nebo Hong Kong? Nebo Tai-Pei a cely Taiwan? Nebo Australie? Nebo Novy Zeland? Nebo Hawaii? Nebo cela Jizni Amerika, nez tam prijeli Conquistadori... nebo Stredni a Jizni Afrika... nebo cele Rusko za Uralem... povidej, jakou historii maji? Vice zpatky jak 300 let? Hehe... jo, kamarade. Ona to neni jen Amerika, co nema historii. Jenze, to bys musel trochu studovat dejepis, a ne chlastat, brat drogy a cucet na internetu na diskuse... ;-D Zato Evropa ma historii takovou, ze v ni vzniklo uz tolik svetovych valek, ze uz si to ani jeden neumi spocitat... ;-D

0/0
31.7.2009 17:43

hlnocd

Re: Hovada bez historie

V Americe jsou jedny z nejstarsi staveb na svete......treba tekovy aztekove, by mohli vypravet......teda vlastne po navsteve spanelu uz ne.

0/0
31.7.2009 18:19

zako

Re: Hovada bez historie

Co má s tématem společného Hong Kong a Dubai? To je jako když se baví dva v hospodě a jeden se ptá: "Cos měl dneska k obědu?" a ten druhý odpoví: "Loni bylo málo sněhu."

0/0
31.7.2009 18:51

baronfonlempl

Re: Hovada bez historie

mmmmmmmmmmmmmmmmmm

0/0
31.7.2009 19:39

tomas68

Re: Hovada bez historie

No a co? To dává barbarům povolení ničit? Vaši logiku nejak nechápu. Vzpamatujte se.

0/0
31.7.2009 21:34

tomas68

Re: Hovada bez historie

Hmm, Taiwan ma tisiciletou historii. Pokud ovsem pochopite, ze tam nekdo zil jiz pred roken 1948 - Formosa se to jmenovalo.

0/0
10.9.2009 23:13

Paul Sulc

Re: Hovada bez historie

To je pravda. A ted si predstavte, ze tihle primitivove 2x vytahli Evropu z vykalu, v prvni i druhe valce.Ze 50 let chranilo Evropu pred komunismem. Ze dodavali Evrope zradlo, a ze i dnes rada zemi ceka, co Americe spadne ze stolu, aby po tom chnapla To jsou primitivove, co by asi dokazali vzdelani Cechackove, kteri o sobe hlasali, jak se jim svet obdivuje a jak jim zavidi Havla A taky co nadavali za jim Amerika dala malo pri zatopach pred lety. To bylo zlosti. To prece byla povinost tech primitivu posilat tem bajecnm Cechackum miliony, ne?y

0/0
31.7.2009 19:58

MusIym

Re: Hovada bez historie

Přestaň číst pohádky a zkus si zjistit reálná fakta. V opačném případě působíš velice jednoduše.

0/0
31.7.2009 20:17

Terrurek

jak fašisti

...taky musej taborit v tom nejlepsim...

0/0
31.7.2009 16:11

Vedoucí kolotoče

Re: jak fašisti

A co Milicionari? Lidove milice meli u nas za komancu velin na zamecku. V te dobe uz byl v peci pamatkaru, ale LM si vynutili vyjimku ze zakona v roce 1984. Pak tam byly chlastacky, vozili si tam dev*y a strileli z pusek do vzduchu. V lesni ohrade myslivci nachazeli postrilene srnky, proste jen zastrelene, jen tak pro zabavu je milicionari ve vybehu strileli z poza plotu. Jejich velitel potom na jare 1990 emigroval do Nemecka, protoze se na obci rozneslo, ze mu lidi chteji rozmlatit ksicht lopatou. Pekne potichu. Sbalil manzelku a od te doby se u nas uz neukazal. Z jinych milicionaru se ovsem stali podnikatele a clenove CSSD a KSCM. A jeden dokonce vstoupil do ODS. Rikam mu, Vasku, kdyby tehdy v roce 1988 povysili Tebe a ne Maska (ten co zdrhnul), tak bys tou lopatou dostal pres drzku ty. A on povida: No, vsak ja vim, ale to je davno. :-/

0/0
31.7.2009 17:32

MusIym

Re: jak fašisti

Je dojemné, že jsi zavzpomínal na svůj život v LM ale co to má společného s tím, že trubky poškodily Babylon?

0/0
31.7.2009 18:15

hlnocd

Re: jak fašisti

Kdyby jsis aspon spravu UNESCA precetl. Drtiva cast skod byla zpusobena strelbou na americke postaveni, ktere byly vesmes uvnitr starsi budov (protoze byly robustneji stavene nez ty nove) A amici asi tezko strileli na sve stanoviste ze :)

0/0
31.7.2009 18:21

MusIym

Re: jak fašisti

Základní bod je, že se tam utábořili. A teď začni číst zprávu UNESCA znovu.

0/0
31.7.2009 18:24

Terrurek

Re: jak fašisti

takze budova mela slouzit jako rukojmi... neca jako lidsky stity :)

0/0
1.8.2009 0:23

Terrurek

Re: jak fašisti

jojo, ty taky... souhlasim... zkratka "osvoboditele" od vykoristovatelu, zidu, nebo teroristu...

0/0
1.8.2009 0:21

pm22

Re: jak fašisti

Poslouchej ty mluvko. Kolik je komunistu, ne obycejnych, prostych lidi, ti nikomu nijak neskodili, tak kolik jich je v ODS ?

CSSD, (neni to muj typ) ale ma jinou historii.Ta byla do Kcs po 48 nakomandovana a po 89 se s ni ti prezivsi clenove s chuti rozesli. Ti co nechteli, meli velke problemy. Vim to z rodiny. A dal tu dohromady, po tom emigrantovi Horakovi (neco jako Kozeny, ale politicky) Zeman. Toho snad z komunistickych manyru ci naklonosti nepodezrivas.( Pokud jo, volej ci nekdo z rodiny profesora Chocholouska.)

A nakonec, Zeman zacal tu sametovou driv nez Havel. (HN 1988 napr.)

0/0
1.8.2009 2:05

Monstrum Anonymič Anonymov

USA bude bombardovat Měsíc

 Plánované bombardování Měsíce 9. října 2009 umělou družicí NASA, která bude bombardovat Měsíc dvoutunovou kinetickou zbraní za účelem vytvoření 5 mil (8 km) velkého kráteru jako údajný experiment hledání vody a kolonizace Měsíce, je v rozporu s kosmickým právem zakazujícím environmentální modifikaci nebeských těles. Bombardování Měsíce NASou, součást mise LCROSS, může také vyvolat konflikt se známými mimozemskými civilizacemi na Měsíci, které jsou na Měsíci hlášeny v ověřených prohlášeních amerických astronautů Buzze Aldrina a Neila Armstronga a v ověřených prohlášeních pro NSA (Národní bezpečnostní agentura), fotografiích a dokumentech týkajících se mimozemské základny na odvrácené straně Měsíce. Pokud je opravdový záměr bombardování Měsíce mise LCROSS nepřátelský čin NASA proti známým mimozemským civilizacím a osídlení Měsíce, pak jsou NASA a potažmo také americká vláda vinni z útočné války, což je nejzávažnější z válečných zločinů podle OSN a Ženevské konvence, kterým USA podléhá.

0/0
31.7.2009 16:09

Vedoucí kolotoče

Re: USA bude bombardovat Měsíc

Ja pocitam, ze Amikum je uplne jedno, co rika kdejaka konvence. Konvence jsou pro ostatni, Americani maji zbrane a dolar. A to rozhoduje. Ten dolar se sice potaci, ale porad se drzi, hlavne diky Cine, a jestli neco pusti na Mesic, tak to je v podstate jedno, oni by to tam drive ci pozdeji poslali Cinani s podporou Sovetu. Mimochodem, nevite co plati na salaty aby neosychaly? Porad to zalevam, ale ty listy proste ztraci barvu. Nesnasim tohle pocasi, uz aby se ochladilo.

0/0
31.7.2009 16:33

dci

Re: USA bude bombardovat Měsíc

už se takhle střílelo do planetky nebo do komety...

0/0
31.7.2009 17:10

Monstrum Anonymič Anonymov

Co píše server OSUD

Doznání na smrtelné posteli - aneb historie úplně jinak (8/8 Nacisté se rozhodli značně před rokem 1945 prohrát válku a tajně převzít Spojené státy, to se jim zdá se povedlo) 8-o

0/0
31.7.2009 16:07

N.W.O

JAK ŘEKLA JEDNA Z MANZELEK PANA ROTSCHIELDA PRED 100 LETY !!

"Kdyby moji ynove chteli, aby uz nebyli zadne valky, jiz nikdo by nemusel bojovat "

Tito bankeri internacionaliste - a jejich pokrevni linie usazene vsude po svete - to je to NEJHORSI PRO CELE LIDSTVO. A oni se nas ostatnich zacinaji bat, a to je moc dobre. Jak rekl Bush - bud MY, nebo ONI. Presne takto to i myslel v opacnem gardu;-O;-O!!

0/0
31.7.2009 15:31

Čéreče Čerdečé

Re: JAK ŘEKLA JEDNA Z MANZELEK PANA ROTSCHIELDA PRED 100 LETY !!

penezomenci vladnou tomuto svetu od te doby co vzniklo centralni bankovnictvi, jsme pouhe loutky v geopolitickem gulasi rizenem malou skupinkou banksteru, kteri tisknou penize ze vzduchu, financuji valky, vytvari a pote hasi krize (problem - reaction - solution) jedeme z kopecka pratele :-/

0/0
31.7.2009 16:16

[eT]

Bože, vidíš to?

Nebýt američanů. nemusela být nejméně od 18 stol. žádná válka, v podstatě by byl ráj na zemi. 8-o

0/0
31.7.2009 15:25

HighH

Re: Bože, vidíš to?

Stačilo by, kdyby se řídili Monroeovou doktrínou...

0/0
31.7.2009 15:28

N.W.O

Re: Bože, vidíš to?

Nebo kdyby neustale nevymysleli dalsi 11. zari 2001;-D;-D

0/0
31.7.2009 15:32

ArtistCZ

Re: Bože, vidíš to?

Žejo, třeba Napoleon, rodilej a ambiciozní Američan...lamo

0/0
31.7.2009 16:51

dci

Re: Bože, vidíš to?

no, první mě napad Adolf mezi léty 1938 až 1942

0/0
31.7.2009 17:09

baronfonlempl

Re: Bože, vidíš to?

lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

0/0
31.7.2009 19:38

tomas68

Re: Bože, vidíš to?

To rad souhlasim, takhle od pozdniho leta 1941 presla Adolfa chut valcit. Je li decentni diskuze na to to tema, prosim dejte mi vedet.

0/0
31.7.2009 22:36

Terrurek

Re: Bože, vidíš to?

zucastneny strany ve valkach nedemonizovat a neidealizovat.

0/0
1.8.2009 0:25

Vedoucí kolotoče

Pycuskove z UNESCO!

Teroristicka organizace na propirani spinavych peneze ze zemi Blizkeho Vychodu do zapadnich bank chce poucovat nekoho o pachani skod? Tak to je usmevne. To jejich  sidlo UNESCO by mel preventivne nekdo vyhodit do povetri pomoci 3 tun vojenskych trhavin, podobne jako to udelali iracti povstalci pred Babylonskou branou 18. listopadu 2004. Exploze poskodila cely komplex vcetne te zminene brany. Velebnosti, UNESCO, mirove kvazi-jednotky UN, Greenpeace, Amnesty International a Novinari bez hranic (a skrupuli) jsou nejvetsim zlem na teto planete! ;-ORv

0/0
31.7.2009 14:59

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: Pycuskove z UNESCO!

zatímco amíci sr.li v lágru  tam umístěném ....že?

0/0
31.7.2009 15:02

HighH

Re: Pycuskove z UNESCO!

+ ještě neokonzervativci, komusti, socialisti, ODS atd. :-P

0/0
31.7.2009 15:02

zako

Re: Pycuskove z UNESCO!

"sidlo UNESCO by mel preventivne nekdo vyhodit do povetri"

Moc hezká hláška. Víš, že podpora terorismu je trestný čin?

0/0
31.7.2009 15:57

Vedoucí kolotoče

Re: Pycuskove z UNESCO!

A kde vidite podporu terorismu, mily pane? Psat si muzu co chci, vyjadrovat taktez, to mi zarucuje Ustava (Svoboda slova a projevu nazoru) a s ostatnim mi polibte p*del! ;-D Az mne uvidite tady okolo behat s tetrahydromethanovymi naplnemi a rozbuskami do delostreleckych granatu (GRUB-14B), tak teprve potom muzete provokovat. Preji prijemne odpoledni zalejvani, a ja uz bezim, zase mi usychaji salaty na zahonech... ;-D

0/0
31.7.2009 16:27

zako

Re: Pycuskove z UNESCO!

Říkáš, že by měli sídlo UNESCO vyhodit do povětří, to je podpora terorismu ať chceš nebo ne. Svoboda slova znamená, že si můžeš říkat co chceš, ovšem v rámci zákonů. Stejně jako nemůžeš propagovat fašismus, nemůžeš podporovat teroristy. Jestli si myslíš, že ano, tak běž na nejbližší policejní stanici a řekni jim, to cos tady napsal. A rovnou si neber tkaničky, stejně by ti je vzali.

0/0
31.7.2009 17:06

Vedoucí kolotoče

Re: Pycuskove z UNESCO!

Pane, vy pletete moralku a zakon. Podpora terorismu je definovana jasne, financni, logisticka, operativni. Prostudujte si zakon. Verbalnim proslovem zakon neporusujete, s vyjimkou proslovu v otazkach rasy a trid (tam je vyjimka z Listiny zakladnich prav a svobod v ceskem pravnim systemu). Krome rasy a spolecenskych trid se muzete svobodne vyjadrovat k cemu chcete. Patriot zakon v Cesku jeste neplati.

0/0
31.7.2009 17:17

Vedoucí kolotoče

Re: Pycuskove z UNESCO!

A jeste treti vyjimka z Listiny: Nelze verejne mluvit o utajovanych skutecnostech.

0/0
31.7.2009 17:19

hlnocd

Re: Pycuskove z UNESCO!

ale to plati pouze v pripade, ze jsem podepsal mlcenlivost ne? Vzdyt preci kdyz se nekde od nekoho doslechnu nakou utajovanou informaci a pak ji vyzvanim tak za to nemohu byt stihan ne........nebo ano?

0/0
31.7.2009 18:24

zako

Re: Pycuskove z UNESCO!

Kecáš, kecáš, kecáš. Co třeba nabádání či schvalování trestného činu? Podle tebe je to legální? To se přece také dělá slovně. Prosímtě nastuduj si alespoň trestní zákon, to co ty říkáš, to není právní stát, ale Kocourkov.

0/0
31.7.2009 18:49

Vedoucí kolotoče

Re: Pycuskove z UNESCO!

Nabdani ci schvalovani jsou presne definovana. Nabadana musi byt konkretni osoba a ta musi potvrdit, ze byla nabadana. Nabadani a proklamace jsou dva odlisne verbalni postoje. Kdyz reknu: "Nekdo by mel zapalit Lihovy dum!"... tak je to proklamace. Nabadani je to v pripade, ze to adresuji konkretni osobe ci skupine osob, ktera je identifikovatelna a k cinu se hlasi. (Ex post, Ex parte). Pane, vy si myslite, ze jsem vazne od kolotocu, ze? Nezname se z pravnicke fakulty z Plzne? Pripominate mi jednoho studenta z podzimniho semestru. Kauza Bory a Narok mensin na prirozeny hudebni projev (kauza "Folklor").

0/0
31.7.2009 19:11

dr. Phill

Re: Pycuskove z UNESCO!

Utri si hubu a odloguj se blbe!!

0/0
31.7.2009 17:26

Vedoucí kolotoče

Re: Pycuskove z UNESCO!

Polib si, hemeraku! ;-D

0/0
31.7.2009 17:37

HighH

Posun od kdysi svobodných USA ke komunismu...

„Chci vládu, která nechá občany starat se o sebe samotné, jejich ekonomický život a jeho zlepšení. Vládu, která nebude zasahovat do majetkových poměrů, ať již rovných či nerovných, jež jsou výsledkem svobodného ekonomického života občanů či jejich předků.“

– Thomas Jefferson, 3. prezident USA

„Jsme národ, který se stará o své občany. Dáváme pozor jeden na druhého. To z nás dělá Spojené státy americké.“

- komunista Barack Obama, 44. prezident USA

0/0
31.7.2009 14:54

Vedoucí kolotoče

Re: Posun od kdysi svobodných USA ke komunismu...

Obama skonci s dirou v hlave, pokud nedostane rozum. To je jasne. Komunista Obama je, o tom zadna. Ale ma rad i konvencni zbrane a sportovne strili, i kdyz se tim nechlubi. Jeho prvni auto melo prezdivku "Nuke-One". A to vypovida za vse. ;-D

0/0
31.7.2009 17:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.