Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z tajné služby do karantény? Stát neví, co s bývalými špiony

Jako ředitel civilní rozvědky měl Karel Randák za úkol chránit zájmy státu a ústavních činitelů. Dnes je jako soukromá osoba poškozuje, když šíří fotografie lobbistů a politiků na dovolené a snaží se je zkompromitovat. Jeho příběh proto opět vrací otázku, jak by měl stát naložit s "vysloužilými špiony".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ChorcheCh

ideálně zlikvidovat, udělat z nich blázny

A bude klidR^

0/0
2.8.2009 1:50

do.cz

že by neúmyslná záměna?

S článkem mohu souhlasit s tou výhradou, že redaktor jaksi zaměnil příčinu za následek.ZEMI ŠKODÍ HLAVNĚ EXPONENTI NA ZÁBĚRECH !!! Není náhodou, že současný tisk se hlavně zaobírá skutečnosttí kdo to zveřejnil, kdo to natočil atd.,ale nikoli samotným skutkem (hlavně pokud jde o exponenty bývalé vlády, včetně aféry setkání prezidentova muže s bývalým stbákem, který vadil jen když byl ve službách Zemana před prez. volbami). Např. Paroubek takové štěstí neměl, když znásilňoval nezletilou dceru svého známého.Dnes je patrně důležitější informace, než že někdo něco ukradl, kdo to na něj řekl.Vždyť je to tak jednoduché nebýt na podobných záběrech, stačí si koupit a sám zaplatit dovolenou a odjet tam se svou rodinou, abych se jim věnoval a vynahradil to, co jsem během roku kvůli pracovnímu nasazení zanedbal pane Topolánku !!! 

0/0
31.7.2009 15:03

jajaja00

Re: že by neúmyslná záměna?

A nemáš pocit, že člověk jezdí na dovolenou většinou s tím, s kým se stýká, s kým se třeba nějak sblíží a koho zná? Co myslíš, pojede bývalý předseda vlády na dovolenou spíš s čističem oken z Horní Dolní (možné to je) nebo s někým, s kým se během let mnohokrát sešel, jednal a třeba se spřátelil?

0/0
31.7.2009 15:31

korsár

Re: že by neúmyslná záměna?

Rozhodně pojede s tím, který je mu zavázaný třeba za dohozené  lukrativní obchody a bude z toho mít prospěch, než jenom tak s nějakým obyčejným člověkem.

0/0
31.7.2009 15:42

jajaja00

Re: že by neúmyslná záměna?

Ony "lukrativní obchody" si mohou domluvit kdykoliv během roku a ani se proto nemusí setkávat. Pokud by toto chtěli dělat na dovolených, kdy ví, že o nich bude každý vědět, to by asi nebyli příliš inteligentní. Pro takové se totiž takovéto články píší, takže vesele čti dál.

0/0
31.7.2009 15:50

ou_Jo

jak by měl stát naložit s "vysloužilými špiony.....?

...do karantény s nimi !! :-)

0/0
31.7.2009 15:01

libienski

Jako daňový poplatník

bych před důchodem, doživotním vydáním z mých daní, raději preferoval ten hrob.;-)

0/0
31.7.2009 14:19

otravenej dracula

co to je za keci?

to ze nekdo siri fotky skorumpovanych politiku je poskozovani zajmu statu? co to je tohle za keci? ze vas huba neboli (blici smajlik)

0/0
31.7.2009 14:10

ou_Jo

Re: co to je za keci?

...nejprve bych si dovolil upozornit, že se píše "zkorumpovaný"   a dále bych se zeptal: "Vy máte relevantní důkazy o konkrátním politikovi na fotografiích, že je zkorumpovaný, nebo jen tak anonymně, beztrestně cintáte ? " 8-o

0/0
31.7.2009 15:04

jajaja00

Re: co to je za keci?

Ono se také píše "kecy", ale aspoň vidíš, že nemá smysl reagovat na lidi s IQ limitně se blížícím nule.

0/0
31.7.2009 15:33

otravenej dracula

Re: co to je za keci?

IQ se pozna podle pravopisu? takze vlastne jsou vsechny doted pouzivane testy k nicemu a bohate staci diktat;-D

0/0
31.7.2009 20:41

jajaja00

Re: co to je za keci?

Třeba ti někdo někdy takový test alespoň z dálky ukáže.

Pravopis je jen určitý, ale poměrně závažný, signál.

0/0
1.8.2009 9:51

otravenej dracula

Re: co to je za keci?

treba ty fotky jsou dukaz, zvlaste kdyz CEZ neplati za emisni povolenky.

0/0
31.7.2009 20:45

jajaja00

Re: co to je za keci?

Požádej někoho, aby ti našel zápis hlasování poslanců. Budeš se divit, ale u Topolánka a Řebíčka hlas "pro" nenajdeš.

0/0
1.8.2009 9:50

mtis

Už Randák řekl, kdo mu to zaplatil?

Nebo to si nechává až těsně před volbami? :-):-):-)

0/0
31.7.2009 13:06

PetroleumLampoIdorablo

Re: Už Randák řekl, kdo mu to zaplatil?

kdybys chtěl, jakože nechceš, věděl bys, že Randáka kontaktovala mfdnes a požádala aby sehnal fotky. A za to mu zaplatila. On patrně zaplatil jiným. Včera v noci byl s Randákem dlouhý téměř hodinový rozhovor. idnes se doteď tváří, že nebyl. A hlavně si teď kryje záda a snaží se zakrýt, že iniciativa byla na její straně. Proč asi?

0/0
31.7.2009 13:11

MoUdrostrak

Good job, Mr. Randak!

Jsem hrdy na odvazne a nebojacne lidi typu pana R^RandakaR^,

'

kteri se neboji postavit pravicujicim predatoskym najezdnikum

'

tunelarum, defraudantum, zRADARum, pharmaceutum, VIAMONTum a privatisatorum v dreSSu sociopatu z ODS, kteri jen opakovane pro sebe a sve sponSSory PRIVATIssUJI ZIssKY a NACIONALIssUJI SVE ZTRATY! RANDAK FOR PRESIDENT!!

0/0
31.7.2009 12:41

;-)

Gratuluji idnes

Povedlo se Vám udělat větší kauzu z toho, "kdo" fotky pořídil, než z toho, jaké nečisté praktiky dokazují a z toho, že usvědčují topolánka ze lži o loňské dovolené. Loni také tvrdil, že šéfa ČEZ Martina Romana potkal jen náhodou na golfu - tady pokaždé, když topolánek jede do itálie, tak ho tam náhodou potká........tomu nemůže věřit nikdo........;-D

0/0
31.7.2009 12:40

MoUdrostrak

Re: Gratuluji idnes

Nepovedlo se naprosto nic, kvicici zdejsi tunelari a Mladi KonSServativci si jen chvili budou myslet, ze nadobro oblbli oVcany.

'

U voleb se to predatorum z ODS spocita.

'

Staci par billboardu s LETNIMI BRATRENIMIRv

0/0
31.7.2009 12:44

dav238

Copak nevíte,

že vytváření umělých kauz je v ČR legitimní součástí předvolebního boje. Jak můžete nějakým obrázkům věřit. Každý asi podle toho, koho má rád a na fakta se kašle. Zásadou je, aby se bývalý šéf tajných služeb za žádnou cenu (ani za cenu toho, že bude izolován ve vězení na doživotí) nezúčastnil jakýchkoliv zpravodajských her mimo státní struktury. to je elementární základ.:-/ 

0/0
31.7.2009 11:53

technik

Jak mohl takovej hajzl dělat šéfa tak významné složky

Byl to asi pěknej parchat. Určitě se nezměnil a nyní za peníze špicluje a udává lidi. Za komunistů by v STB hrál první housle.

0/0
31.7.2009 11:45

So say we all

Re: Jak mohl takovej hajzl dělat šéfa tak významné složky

On dela to, za co byl placenej v rozvedce, shanel kompromitujici materialy na politiky, umelce a podobne. Dnes to dela opet, akorat ho plati nekdo jinej. Misto aby se rozvedka starala o to, co je jejim smyslem, pouziva se jako politickej nastroj pro diskreditaci nepohodlnych lidi, dokonce civilistu..Rv

0/0
31.7.2009 11:52

janvanek

Aha,

tak Vy si myslíte, že by místo Topolánka třeba fotil Bilaka, místo Urbana Štrougala, místo Romana soudruha ředitele podniku, jak je na dače se soudruhem Indrou a podobně, že? Nenechte se vysmát, soudruhu! To, při čem bylo bratrstvo kočičí pracky přistiženo, bylo domlouvání tunelů na státní peníze. Randák udělal dobrou práci a za to mu patří dík! Není divu, že ho mafián Íčko odvolal. [>-]EU

0/0
31.7.2009 12:21

mtis

Re: Aha,

;-D;-D;-DR^

0/0
31.7.2009 13:05

MusIym

Re: Jak mohl takovej hajzl dělat šéfa tak významné složky

Těžko by převzal prvenství tvé rodině. Jinak odvedl dobrou práci a nyní by měla být vidět i reakce na zjištěné. A obhajovat celou kauzu tím, že Randák poškozuje státní zájem - tomu se nedá ani zasmát, to je určeno pro opravdové hlupáky.

0/0
31.7.2009 18:29

DickLarge

Itálie = mafie

No, (soukromé) zájmy konkrétních "ústavních činitelů" poškozuje, ale je mi záhadou jak že to poškozuje zájmy státu - tomu méně mafošů a zlodějů může jen prospět.R^

0/0
31.7.2009 11:43

;-)

Re: Itálie = mafie

R^

přesně

0/0
31.7.2009 11:45

dav238

Re: Itálie = mafie

Protože ty Matěji si tohle mohl zaplatit kdokoli, kdo chce poškodit ČR. Například Rusko, Čína atd. Je to tak těžké pochopit?????

0/0
31.7.2009 12:01

;-)

Re: Itálie = mafie

A čím to potdle Vás republiku poškozuje? je snad státní zájem mít vedení státu prolezlé klientelismem  a korupcí? Kdyby byla nějaká vypjatá válečná situace a hrozilo , že stát zůstanebez vedení, tak by se o tom snad dalo mluvit(i když politici typu Sakašvili si tyto situace sami vyrábí, aby každého kdo je kritizuje mohli označit za nepřítele lidu) Ale v současné klidné situaci je to jenom dobře, že se na to přišlo.  A proč si nekladete takové otázky u kauz odhalených novináři? většina novin má zahraniční majtele - nemáte pocit, že idnes pracuje na zakázku němců a Nova na zakázku američanů?;-)

0/0
31.7.2009 12:10

Příspěvek bude smazán

řešení je nasnadě

odprásknout jak kočku;-D

0/0
31.7.2009 11:35

;-)

idnes plete páté přes deváté

tak měl hájit zájmy státu, nebo ústavních činitelů? A opravdu si myslíte, že zveřejnění korupčního chování špiček ODS kolem topolánka a napojení na ČSSD poškodilo zájmy státu? Nemělo by to demokratickému státu spíše pomoci zbavit se korupce a klientelismu? Nepoškodil zájmy státu, ale zájmy ústavních činitelů, a ti mu to jen tak neodpustí. Samzřejmě problém bývalých pracovníků tajných služeb existuje všude na světě, ale zrovna v tomto případě nepoškodil pan Randák žádné státní zájmy. Opravdu si myslím, že zájmy organizovaného zločinu a mafie nelze vydávat za státjní zájmy. Bohudík, ještě na tom nejsme, jako  v Kosovu. Samozřejmě  úplně jiná situace by byla, kdyby na někoho nastražil léčku, někoho někam vylákal a pak vydíral atd. Ale do této šlamastiky se Topolánek a spol dostal zcela sám, a snímky mohl pořídit kterýkoliv turista či novinář. To by se pak novináři označovali hrdě za hlídací psi demokracie. Je s podivem, že venují více pozornosti Randákovi než Topolánkovi.

0/0
31.7.2009 11:29

;-)

Re: idnes plete páté přes deváté

Proto považuji za mnohem více problematickou kauzu "vířivka", kde šlo o léčku a manipulaci, než pouhé informování veřejnostio tom, co dělají vrcholní politici. Ovšem tu připravili "incestigativní žurnalisté" sami, a tak se jim vůbec nechtělo zabývat se její etikou.  Asi mají monopol na to, určovat co je správné a mravné a platí pro ně jiná pravidla:-/

0/0
31.7.2009 11:33

DickLarge

Re: idnes plete páté přes deváté

R^

0/0
31.7.2009 11:44

tučňák v exilu

Re: idnes plete páté přes deváté

Dodržování listiny základních práv a svobod je také zájmem státu ;)  Třeba čl. 10 odstavec 3 ;-)

0/0
31.7.2009 11:57

;-)

Re: idnes plete páté přes deváté

Ano, máte pravdu, nadruhou stranu, máme již judikáty, které konstatují, že veřejní činitelé mají právo na nižší ochranu soukromí než běžná občan. Tím, že sami ze své vůle vstupují do veřejného života pasivně souhlaséí s tím, že budou více kontrolováni a veřejnosti více na očích. Mají tedy nárok na menší ochranu osobnosti, než řadový občan. Je to i celkem logické. Komu se to nelíbí, nemusí chodit do polityky. Trochu problém by to mohl být u rodiných příslušníků politiků, kteří nemohou za to, kdo je jejich otcem/synem atd., ale o to v tomto případě nejde. Tady jde jen o činnost politiků.

0/0
31.7.2009 12:13

tučňák v exilu

Re: idnes plete páté přes deváté

Ovšem tím se dostávají zákony na poněkud šikmou plochu, protože s trochou snahy může být za veřejně činnou osobu prohlášen kdokoliv, na koho je třeba zrovna něco vyšťourat... ;-)

0/0
31.7.2009 12:20

Lisen

tajné služby

Pořád vám ještě nedošlo, že metody, které tendenčně a diletantsky nazýváte estébáckými - byly, jsou a budou běžnými pracovními metodami každé tajné služby na světě?

Většina zahraničních tajných služeb používala a používá metody ještě daleko drsnější a nemorálnější.:-)

0/0
31.7.2009 11:25

So say we all

Re: tajné služby

Tajne sluzby maji na zaklade politicke objednavky stbacky likvidovat vlastni obcany?? Uz se nedivim, kde zijete..;-D;-D

0/0
31.7.2009 11:30

So say we all

Pozor, pozor...

Predseda pro komise pro kontrolu BIS, Tejc je obycejna ruda svine a BIS misto zpravodajske cinnosti likviduje a kompromituje nepohodlne osoby(Hucin, Regecova..). Dokud jakakoliv ruda svine z KSCSSD bude v te komisi, budou se objevovat kompromitujici materialy bezne. Reditel BIS Lang osobne vydiral cleny Senatu CR s tim, ze ma ne kompromitujici materialy tykajici se jejich spoluprace s GRU!!RvRv

0/0
31.7.2009 11:24

janvanek

Re: Pozor, pozor...

Člen Senátu ale nemá co spolupracovat s GRU, víme?

0/0
31.7.2009 12:28

agent

Nehledejme prosím

pro "bývalé špióny" žádné trafiky. Po skončení služby a odchodu z ní  podepíše prohlášení o povinnosti zachovávat mlčenlivost a je vyřízeno. Samozřejmě, musí být stanovena patřičná sankce při porušení závazku!  Zatím vše funguje tak, že bývalí "špioni"  fungují v politických stranách jako "poradci!"  Zatím se faktem, že komise pro kontrolu BIS je doslova NANIC /volil bych tvrdší slovo/.  Nebo naopak, tato komise hlídá, aby se "ven" nedostal nějaký průser!   

0/0
31.7.2009 11:21

jefim

Kam s nimi?

Z tajné služby nejlépe do futrálu.

0/0
31.7.2009 11:18

Spalovač šancí

Vaporisovat

R^R^R^

0/0
31.7.2009 11:08

Vysehradsky_jezdec

Stbácké metody stále žijí, na každého pěkně tlustá složka

která se v případě potřeby, zejména když jde o vlastní nebo kámošovo koryto, vytahuje

0/0
31.7.2009 11:03

Vysehradsky_jezdec

Stbácké metody stále žijí, na každého pěkně tlustá složka

která se v případě potřeby, zejména když jde o vlastní nebo kámošovo koryto, vytahuje

0/0
31.7.2009 11:00

mirekrt

ČSSD si dopředu jistí špiony

Tak z toho na mne kouká snaha ČSSD dopředu říct lidem, kteří zacházejí se špinavými záležitostmi, klidně pro nás pracujte, my si Vás pak ošetříme....

Mají obavy, aby je pak nějaký člověk, jako Randák, nevydíral stejným způsobem, jako to Randák provedl ODS

0/0
31.7.2009 10:49

Bennu

Re: ČSSD si dopředu jistí špiony

A co Kubice? Sakra lidi, vy mate ale kratkou pamet.

0/0
31.7.2009 11:06

už jsem tady opět

Není nad aroganci moci,nejde o to kdo,ale co foceno:-))

Zpupnost

,vyhrůžky a arogance se u Topolánka opět projevili, jeho SMS,jinými

slovy,že zatočí se všemi,kteří se budou zajímat o jeho život a

ODS.Myslím si,že v tomto případě ať neleze do politiky;-DUchází

se přece o post premiera?chce řídit osudy 10 mil.

0/0
31.7.2009 10:41

už jsem tady opět

Re: Není nad aroganci moci,nejde o to kdo,ale co foceno:-))

 .obyvatel ČR?chce

rozhodovat o jejich životě či smrti? chce určovat koho si za přítele

vybere tato země?bude nositelem st.tajemství?...;-D 

0/0
31.7.2009 10:42

už jsem tady opět

Re: Není nad aroganci moci,nejde o to kdo,ale co foceno:-))

No tak v tom případě lidé mají právo vědět jak se chová,jakou má morálku,jaké má

přátele a styky,jaké má vztahy v rodině,jeho majetkové poměry a jak k nim

přišel,...;-DNelze mít za premiera

burana,arogantního blba,k.u.r.e.v.n.i.k.a a jedničku ODS

0/0
31.7.2009 10:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.