- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
k tematu o nizkonakladovych aerolinkach - ceny v AUD ($1 =pribl 14,80Kc )
Zminena byla linka Melbourne -Sydney, let trva 85min (ve vzduchu 65min).
Virgin Blue leta s B737. Akcni cena letenky je (dnes) $59 se 7kg kabinovym zavazadlem, priplatek $8 za podani zavazadla do 23kg. Za obcerstveni se plati zvlast. Kafe $3.00, lahvicky piva nebo vina $6.00-$7.50. Sendvice $6.00, teply chod jen na delsich letech $9.00.
Qantas neni nizkonakladova aerolinka. Na lince leta s B737, B767, obcas A330. Akcni cena letenky (dnes) je $75, to zahrnuje 2kabinova zavazadla po 7kg a podane zavazadlo do 23kg. Obcerstveni je zahrnuto v cene. Dopoledne/odpoledne se serviruje kava +zakusek, lahvicka vody, jablko. V poledne sendvice, kava, nealko napoje, lahvicka vody. Vecer teply chod, syr+ susenky, cokoladovy mlsek, pivo, vino, nealkoholicke napoje, lahvicka vody. O vikendech se za alko napoje plati $6.00, ve vsedni dny jsou zdarma.
To je hezke, ale ja stejne radeji tu predletovou kontrolu nez pivo zadarmo!
Jednak je pravdepodobnost, ze by se kolo uvolnilo za letu minimalni, namahane je vicemene jenom pri startu a pristani. Druhak by asi nebyl zasadni problem pristat jenom s jednim kolem, a tretak kdyby se urvalo pri pristavani i druhe kolo, holt by letadlo pristalo s cumakem na zemi, nebyla by to zas takova vzacnost, a ctvrtak pokud to nekdo zaznamenal, mohli letadlo nechat pristat nouzove do peny.
Okurkova sezona.. ;-)
A za pátý: Kdyby byl šikovnej pilot, tak nažene cestující do ocasu letadla a ubalancuje to jen na hlavním podvozku!
a nedivil byych se,kdyby za temi dvema poslednimi katastrofami Airbusu nestal tento boj.Poslednich sedm let padaji jen Bojasy a Airbus navic dal Bojasu ranu 380 -kou.
380 ani tak ne, spis nyvijenou 350. Probihajici boj rozhodne nesaha tak daleko, aby se tomu druhemu poskozovaly letouny...
... neznamená rádio ale vysílačka. Do rozhlasu tím pádem pilot nemluvil
tak by to bylo horší!
Zdá se to pouze vlivem zájmu médií, nebo opravdu začíná být letecká doprava nebezpečná?
odbornik nejsem, ale staci si vygooglit statistiku leteckych "nehod" (resp. spis situaci s nouzovym pristanim, neodstartovanim kvuli technicke poruse apod.) a zjistis, ze se vlastne vubec nic nedeje ... to jenom od spadnuti AF447 se zacalo psat o kazdy "kravine" (pred rokem by se tahle zprava tady asi ani neobjevila) a tudiz se zda, ze letet je nebezpecnejsi nez kdykoliv driv... ale ono ne
kde jsou vsichni airbusobijci?
V posledni dobe to tak nejak vychazi, ze litam hlavne Airbusy, i kdyz posledni 2 lety byly 777-300ER a 777-200LR, to byla lahudka..