Diskuze

Po bouřce zůstala zpoždění vlaků a omezené spojení na Bratislavu

Vlaky už projedou všude tam, kde jejich provoz zastavily čtvrteční bouřky. Na několika dvojkolejných tratích je ale sjízdná jen jedna kolej a vlaky mají zpoždění. Na Slovensku je obdobná situace na trati Kúty - Bratislava, ta ovlivňuje provoz i na jihu Moravy u Břeclavi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PT

_peta303

24. 7. 2009 14:53
dvacet minut?

Tedy nevím, ale dnes má vše z Prahy přes Plzeň na Cheb až na ranní výjimku v podobě R 750 100 - 120 minut, rychlíky na Prahu mívají kolem půl až celé hodiny, takže není nutno podávat tak zavádějící a nepravdivé informace a kazit tím jinak dobrou informovanost ze strany drah.

Osobně nikomu ze zaměstnanců dnešní manévry nezávidím, jednak kritická situace po řádění živlu, jezdí se s čím to jde a cestující jsou naštvaní (což je pochopitelné a nelze je ničím vinit, chce to ovšem pochopení na obou stranách).

Na Plzeň je takový rozklad z velké části i přispěním výluk a velmi omezené propustnosti tratě + od Chebu díky zpožděným obratům (není ani co poslat jako náhradu).

0 0
možnosti
MAA

Monstrum Anonymič Anonymov

24. 7. 2009 12:13
Vlaky v obou směrech končí v Břeclavi

Tady asi redaktor moc moc logiky nepobral. :-P

0 0
možnosti
CI

Cocotus_Interruptus

24. 7. 2009 12:30
Re: Vlaky v obou směrech končí v Břeclavi

Jdu na sever, a uz jdu na jih... Na sever, a na jih. To se nevochodi. :-D

0 0
možnosti
R

rundlik

24. 7. 2009 12:12
Traťové distance a traťmistři.

Kampak se nám vytratili Traťové distance/TD/,traťmistři,pochůzkáři aj.kteří měli v minulosti na starosti svěřený úsek a trávu sekli třeba kosou ?Inu v rámci "úsporných opatření" je po nich veta.Za komoušů taková machanizace nebyla,také generální ČSD neměl tak pěkný plat a luxusní osobní auto.Za I.republiky byly tratě ve vzorném pořádku,parní mašiny naleštěné......Pamatuji jako kluk,zastavil manipulák a topič se strojvedoucím leštili mašinu.Dnes zejm.u přeslavné ČD Cargo jezdí oprýskané šopy.[>-]

0 0
možnosti
R

Rudá_záře_nad_Kladnem

24. 7. 2009 12:35
Re: Traťové distance a traťmistři.

když odpadla jiskra z parní lokomotivy do neudržovaného porostu kolem trati........

Dnes už nejezdí parní lokomotivy, proto se nejbližší okolí tratě nemusí tak úzkostlivě udržovat.

0 0
možnosti
CI

Cocotus_Interruptus

24. 7. 2009 12:11
Zalesneni

To formatovani textu tady je fakt tragedie...

Viz http://tinyurl.com/ms2f7r - nařízení vlády č. 239/2007 Sb. o stanovení podmínek pro poskytování dotací na zalesňování

0 0
možnosti
A

Anonym152

24. 7. 2009 11:54
njn

Kritizujete dráhy a správce drah, ale kolem Kolína to musela být velká síla: http://kolinsky.denik.cz/zpravy_region/hasici_nasledky_20090724.html

Střechu to odneslo i hasičům v Kolíně;-)...

0 0
možnosti
R

rundlik

24. 7. 2009 12:00
Re: njn

No nejde jen o ten včerejšek.Těch "průserů" se spadenými stromy je v posl.době jaksi moc.Až pojedete vlakem třeba po I.tranz.koridoru,tak se dívejte,jak za těch 1O let zarostl.[>-]

0 0
možnosti
R

rundlik

24. 7. 2009 11:35
Péče o železniční tratě.

Zde je názorně vidět,jak se "majitel" SŽDC/Správa želzn.dopravní cesty/ spolu s ČD starají o svěřený majetek a cestující.Je zcela nepochopitelné,jak na I.koridoru,který byl z velké části financován z prosředků EU,může být zastaven provoz kvůli popadaným stromům.Že se zmíněné organizace o svěřený majetek starají špatně,je snad každému jasné.A to nemluvím o regionálních tratích menšího významu.Mnohde to připomíná jízdu "džunglí a pralesem", k tomu špatné rozhledové podmínky na návěstidla,do oblouků,na přejezdech aj. K tomu 60-ti leté vzrostlé stomy těsně vedle trati,které měly být dávno vykáceny.A pomilu-li fakt,že cestující nikdo neinformuje /zejm.v noci na na nádr.Pardubice hl.n./,tak se nedivím,že ČD přicházejí vlastní vinou o zákazníky.Inu,kdo nic nedělá,pokazí hodně.[>-]

0 0
možnosti
1

109e

24. 7. 2009 11:43
Re: Péče o železniční tratě.

Ty keře opravdu někde jsou. Ale tady jde o něco jiného. Smrk ztepilý má na délku 35m. Chcete snad kácet na obě strany třicetimetrové průseky? Víte, co by t způsobilo dále?

0 0
možnosti
B

b.a.j.l.a.

24. 7. 2009 11:20
JEN PO JEDNÉ KOLEJI??

Jak to dělají?? 8-o;-D

0 0
možnosti
CI

Cocotus_Interruptus

24. 7. 2009 11:22
Re: JEN PO JEDNÉ KOLEJI??

Takhle? http://cs.wikipedia.org/wiki/Monorail

Mimochodem, kolej a kolejnice jsou dva ruzne terminy. http://cs.wikipedia.org/wiki/Kolej

0 0
možnosti
N

nnyky

24. 7. 2009 11:07
A jak udržují rovnováhu?

8-o

0 0
možnosti
1

109e

24. 7. 2009 11:30
Re: A jak udržují rovnováhu?

Snadno. Pokaždé kolejnici na koleji jede jedno kolo.

0 0
možnosti
DW

Ahasver

24. 7. 2009 10:23
hmm

Jestli ten nezájem o cestující nebude daný tím, že pro to pro ČD de facto zákazníci nejsou, když skoro všechny vlaky platí MD nebo kraje. Pak je samozřejmě jednodušší a pohodlnější vozit jen vzduch...

0 0
možnosti
LP

hafíz

24. 7. 2009 9:56
Včerejškově dnešní jízda z Prahy do Brna

EC Karel Maroš Vebr odjezd plánovaný 21.30, skutečný myslím tak 22.30, stání Praha-Běchovice, ve Velimi převáží jeden autobus do Kolína, odtud Pendilínem co staví všude d Brna, v Brně 5.15 :-(. Přicházel jsem domů s aktovkou a sousedi odcházeli na ranní šichtu

0 0
možnosti
R

rundlik

24. 7. 2009 11:54
Re: Včerejškově dnešní jízda z Prahy do Brna

To jsou naše ČD.A co jízdné,to Vám nevrátili?[>-]

0 0
možnosti