- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tedy nevím, ale dnes má vše z Prahy přes Plzeň na Cheb až na ranní výjimku v podobě R 750 100 - 120 minut, rychlíky na Prahu mívají kolem půl až celé hodiny, takže není nutno podávat tak zavádějící a nepravdivé informace a kazit tím jinak dobrou informovanost ze strany drah.
Osobně nikomu ze zaměstnanců dnešní manévry nezávidím, jednak kritická situace po řádění živlu, jezdí se s čím to jde a cestující jsou naštvaní (což je pochopitelné a nelze je ničím vinit, chce to ovšem pochopení na obou stranách).
Na Plzeň je takový rozklad z velké části i přispěním výluk a velmi omezené propustnosti tratě + od Chebu díky zpožděným obratům (není ani co poslat jako náhradu).
Tady asi redaktor moc moc logiky nepobral.
Jdu na sever, a uz jdu na jih... Na sever, a na jih. To se nevochodi. :-D
Kampak se nám vytratili Traťové distance/TD/,traťmistři,pochůzkáři aj.kteří měli v minulosti na starosti svěřený úsek a trávu sekli třeba kosou ?Inu v rámci "úsporných opatření" je po nich veta.Za komoušů taková machanizace nebyla,také generální ČSD neměl tak pěkný plat a luxusní osobní auto.Za I.republiky byly tratě ve vzorném pořádku,parní mašiny naleštěné......Pamatuji jako kluk,zastavil manipulák a topič se strojvedoucím leštili mašinu.Dnes zejm.u přeslavné ČD Cargo jezdí oprýskané šopy.
když odpadla jiskra z parní lokomotivy do neudržovaného porostu kolem trati........
Dnes už nejezdí parní lokomotivy, proto se nejbližší okolí tratě nemusí tak úzkostlivě udržovat.
To formatovani textu tady je fakt tragedie...
Viz http://tinyurl.com/ms2f7r - nařízení vlády č. 239/2007 Sb. o stanovení podmínek pro poskytování dotací na zalesňování
Kritizujete dráhy a správce drah, ale kolem Kolína to musela být velká síla: http://kolinsky.denik.cz/zpravy_region/hasici_nasledky_20090724.html
Střechu to odneslo i hasičům v Kolíně...
No nejde jen o ten včerejšek.Těch "průserů" se spadenými stromy je v posl.době jaksi moc.Až pojedete vlakem třeba po I.tranz.koridoru,tak se dívejte,jak za těch 1O let zarostl.
Zde je názorně vidět,jak se "majitel" SŽDC/Správa želzn.dopravní cesty/ spolu s ČD starají o svěřený majetek a cestující.Je zcela nepochopitelné,jak na I.koridoru,který byl z velké části financován z prosředků EU,může být zastaven provoz kvůli popadaným stromům.Že se zmíněné organizace o svěřený majetek starají špatně,je snad každému jasné.A to nemluvím o regionálních tratích menšího významu.Mnohde to připomíná jízdu "džunglí a pralesem", k tomu špatné rozhledové podmínky na návěstidla,do oblouků,na přejezdech aj. K tomu 60-ti leté vzrostlé stomy těsně vedle trati,které měly být dávno vykáceny.A pomilu-li fakt,že cestující nikdo neinformuje /zejm.v noci na na nádr.Pardubice hl.n./,tak se nedivím,že ČD přicházejí vlastní vinou o zákazníky.Inu,kdo nic nedělá,pokazí hodně.
Ty keře opravdu někde jsou. Ale tady jde o něco jiného. Smrk ztepilý má na délku 35m. Chcete snad kácet na obě strany třicetimetrové průseky? Víte, co by t způsobilo dále?
Takhle? http://cs.wikipedia.org/wiki/Monorail
Mimochodem, kolej a kolejnice jsou dva ruzne terminy. http://cs.wikipedia.org/wiki/Kolej
Snadno. Pokaždé kolejnici na koleji jede jedno kolo.
Jestli ten nezájem o cestující nebude daný tím, že pro to pro ČD de facto zákazníci nejsou, když skoro všechny vlaky platí MD nebo kraje. Pak je samozřejmě jednodušší a pohodlnější vozit jen vzduch...
EC Karel Maroš Vebr odjezd plánovaný 21.30, skutečný myslím tak 22.30, stání Praha-Běchovice, ve Velimi převáží jeden autobus do Kolína, odtud Pendilínem co staví všude d Brna, v Brně 5.15 . Přicházel jsem domů s aktovkou a sousedi odcházeli na ranní šichtu
To jsou naše ČD.A co jízdné,to Vám nevrátili?