Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Osmiletý chlapec zemřel při přebíhání silnice

Osmiletého chlapce srazila terénní toyota asi třicet kilometrů za Prahou směrem na Poděbrady. Na mostě nedaleko středočeské obce Nehvizdy se patrně nerozhlédl a vběhl autu přímo pod kola. Na místě byl mrtvý, jeho maminka byla v nedalekém poli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bandit_R6

:-(

To je úplně naprd, todle by se stávat nemělo a nemuselo, kdyby matka dávala na děcko trochu pozor, ale vím, to se to radí, znám děcka.... :-/

0/0
24.7.2009 10:26

Ogrelord

Chjo

Velmi smutné, velmi ;-(

0/0
24.7.2009 9:55

psi

coz o to,

ale jezdi se cim dal tim vic ve vetsich autech...takze pri takovem stretu je sance na preziti cim dal tim mensi. Neprima umera :-P

0/0
24.7.2009 0:12

Hrdý Budžes

Re: coz o to,

Naopak prima umera plati pro stretnuti s jinym autem eventuelne kamionem.

0/0
24.7.2009 2:24

Ogrelord

Re: coz o to,

Zabije  tě i Trabant když mu vběhneš pod kola, nebo i motorka. Zvlášt osmiletého kluka

0/0
24.7.2009 9:56

iuos

hmm

pamatuju se, že vždycky na podzim při řepný kampani jezdila u nás spousta tater a traktorů... a kupodivu jsme tu všichni

0/0
24.7.2009 9:58

dwart

Nemyslíš, zaplatíš!

0/0
23.7.2009 20:50

dívenka prostá

kuwa idnesi

už toho dneska nechej. Už toho bilodneska až dost- posekaný dvouleti, bleskem zasaženy 13nactileti, ted mrtvi osmileti kluk* UŽ TOHO NECHTE!!!

0/0
23.7.2009 20:05

HRABĚNKA2

CHUDÁK ŘIDIČ

0/0
23.7.2009 18:14

kotatkoxxl

Re: CHUDÁK ŘIDIČ

při přečtení mě napadlo přesně to samé ... bude to mít celý život před očima :-/

0/0
23.7.2009 21:44

american

ta silnice D11

vzdycky byla smrtonosna.... ziji v USA 40 let, ale stale si vzpominam na velike mnozstvi nehod prave mezi Nehvizdy a Hornimi Pocernicemi, zvlaste deti.... To je desna hruza, ale za to bohuzel mohla jeho maminka, smutna "vehlasnost" teto komunikace ji prece musela byt znama, proboha!!! Lituji cele chlapcovy rodiny vcetne toho ridice, maji zivoty navzdy zdevastovany..... modlim se za jejich klid v dusi.... Musim jeste podotknout jednu vec (i kdyz s timto pripadem tohle nema co spolecneho):  v CR (i jinde) se jezdi strasne riskantne a nebezpecne. Neexistuje absolutne srovnani s jizdou u nas v US, jsme tu neporovnatelne opatrnejsi (i kdyz jsou vyjimky, samozrejme). Ja bych se v CR ridit bal!!!!

0/0
23.7.2009 17:22

Limburger

Re: ta silnice D11

R^ souhlasím, a proto jsem napsal i tento blog:

http://limbursky.blog.idnes.cz/c/84147/Masakr-na-silnicich-Nutnost-Nikoliv.html

a nebo i tento:

http://limbursky.blog.idnes.cz/c/85232/Bude-dovoleno-jezdit-rychlosti-volneho-padu-z-35-patra.html

zdraví RL

0/0
23.7.2009 17:46

m4!_luke

Re: ta silnice D11

Jste blazen. Podle vas by se melo vsude jezdit krokem a na nebezpecnych mistech by mel ridic auto tlacit. Zkuste hledat chybu nekde jinde. Trosku poradim: represe misto prevence (policie vybira pokuty za rychlost na prehlednych rovinkach misto hlidani nebezpecnych mist), spatny stav komunikaci (katastrofalne kratke najezdy na starsich dalnicich), nizka motivace ridicu atd. V tomto konkretnim pripade je to 100% vina matky, ktera nedala na dite pozor - doufam, ze tomu panovi uhradi skodu na aute. A k tem vasim clankum, zjistete si, co pojem defensivni jizda znamena. To, ze nekdo pojede 30 na padesatce bude mit za nasledek akorat spousty nasranych ridicu, co jedou za nim a zbesile se ho snazi predjet. Nepapouskujte ruzne dopravni, policejni a jine "experty", vemte rozum do hrsti a zkuste se nad problemem zamyslet sam. Dobrou noc

0/0
24.7.2009 1:51

Limburger

Re: ta silnice D11

Děkuji Vám za zájem a úsilí, které jste si dal se čtením mých článků  R^. Bohužel, četl jste asi špatně, neb ani náhodou nikde netvrdím, že se má jezdit všude krokem nebo že se má jezdit 30 na padesátce. To jste si vymyslel vy tady, abyste si to následně vyvracel, čemuž moc nerozumím. Metody práce policie jsem také neanalyzoval a ovšem s poznámkou o tom, jak hloupě vybírají pokuty s Vámi 100% souhlasím. V mých příspěvcích se jedná především o apel na uvědomění si toho, že za volantem jako řidiči máme potenciálně mnohem více ve svých rukách, než si všeobecně lidi uvědomují. A i když jsem tzv. "v právu", pak takové přejeté dítě jistě nebude a nemůže nikdy být nějakým mým "vítězstvím", to snad byste mohl uznat. ;-) Díky, zdraví RL

0/0
24.7.2009 8:16

bolan

Re: ta silnice D11

Blbý je, že před 40 lety žádná D11 neexistovala, ale jinak je to dobrej příspěvek. Jízdu v USA a ČR bych tedy raději nesrovnával. Je to úplně jiná kultura, jiné komunikace jiné rychlosti a nezřídka i jiná pravidla. Chápu, že pro rozeného Američana je na obyčejné silnici trochu těsno kdekoliv jinde než na dálnici. (po 40 letech v USA je to trochu kuriozní)  Pro mne bylo zase děsuplné, že si tam každej jede v jakémkoliv pruhu svojí oblídebou rychlostí a pravou stranou musím předjíždět tetu v natáčkách, která si jede koupit krmení pro čokla. Zkrátka jiné světy.

0/0
23.7.2009 19:11

fjmikes

Re: ta silnice D11

Presne tak, dobre popsano.  V NYC prekracuji povolenou rychlost jako v Praze, Predjizdi se zprava , zleva i kdyz nejsou vyznaceny pruhy. Jezdi tam ozrali policajti a zlikviduji na prechodu celou rodinu jako v CR. Rizci v traku v Nevade jezdi s knihou na volantu a ctou si. Silnice v NYC jsou velmi spatne jako v Praze a okoli.

0/0
23.7.2009 22:19

m4!_luke

Re: ta silnice D11

Jo, jenze kdyby v Praze jezdilo stejne mnozstvi aut jako v NYC, v LA nebo kdekoli jinde v USA, tak tady budou radsi vsichni chodit pesky, protoze silnice budou bez tanku nesjizdne.

0/0
24.7.2009 1:54

dívenka prostá

Re: ta silnice D11

ja kdiž su blba, nebo něco neumim, tak to něviřvam dosvěta!!! Nikomu tadi na cestě nechibiš*

0/0
23.7.2009 20:07

psi

Re: ta silnice D11

ti nefunguje ypsolon, ne? ;-D

0/0
24.7.2009 0:07

VODNAR

Re: ta silnice D11

Jen pro upresneni - tahle nehoda se nestala na silnici D11, ale na moste NAD silnici D11. Je to prachobycejna okreska spojujici Nehvizdy s Vysehorovicemi (a vedouci dal kuprikladu na Uhrineves). Tedy nez se budete priste poustet do urcovani viny nekoho druheho, zjistete si a overte zakladni fakta. To ze jste v USA v takovem pripade neni omluvou. V Nehvizdech bydlim, proto tato reakce. Kluci zrejme blbli, mozna koukali na autaky co pod nimi projizdeli a chteli prebehnout... Jsou prazdniny...

0/0
23.7.2009 21:52

Limburger

To už se dnes v autoškolách neučí, aby se nečumělo jen...

dopředu na silnici, ale aby se vnímalo i okolí silnice? Kdyby to všichni dělali, nemohli by totiž jezdit tak rychle, jak jezdí. To berte jako obecnou úvahu, o případu v článku nic bližšího nevím.

0/0
23.7.2009 17:00

r72

Re: To už se dnes v autoškolách neučí, aby se nečumělo jen...

Můj názor je na to podobný, i když k tomuto bližší info není. Tak šance se vyhnout střetu  s tragickými následky je v 110km/h  mnohonásobně nižší jak v 90km/h a obdobně, pokud není dostatečná vzdálenost od vozidla před, je šance mizivá též.

Jsou situace, kdy se tomu vyhnout nedá, na druhou stranu stylem jízdy (dobrou plynulou jízdou) se dá lecčemu předejít. Dobrý řidič jezdí s pocitem, že neví co se stane,protože nikdy nemá 100% jistotu, že ostatní udělají co si myslí. Někomu stačí zkušenosti, aby se trochu změnil, někdo se nezmění nikdy.

0/0
23.7.2009 17:19

Limburger

Re: To už se dnes v autoškolách neučí, aby se nečumělo jen...

tak tak R^

0/0
23.7.2009 17:27

kepir kalam

Re: To už se dnes v autoškolách neučí, aby se nečumělo jen...

Nikam nejezdit.;-D

0/0
23.7.2009 19:34

Limburger

Re: To už se dnes v autoškolách neučí, aby se nečumělo jen...

proč? :-)

0/0
23.7.2009 20:05

JÚLINEK.ŠÍŠAL

souzi a soušky čížci,

vz už se chováte, jakoby veřejné prostranství patřilo vašim vehiklům !!!8-o

0/0
23.7.2009 16:58

krueger

Re: souzi a soušky čížci,

Jdi do prd*le, to musis vsude cpat politiku ty id*ote? Tohle je tragedie jak pro ridice, tak pro rodinu toho kluka, nechapu, co te nuti vsechno komentovat. Jsi trapny

0/0
23.7.2009 22:20

Rubik1

To je smutné

Sám jsem takhle málem skončil také. Bylo to cestou do školy, kdy jsem se rozhodl přeběhnout silnici. Asi jsem se řídil jen sluchem, jenže řidič jel bez plynu. Chyběl mi jen zlomek sekundy. Narazil jsem hlavou do jedoucího kombiku a udělal si bouli. Řidič byl poctivý a zastavil. Ptal se mě, jestli mě má odvézt do nemocnice, ale já nechtěl, protože bych dostal doma nařezáno. Nakonec mě doma velká boule po pár dnech prozradila, a rodiče byli tenkrát shovívaví.

0/0
23.7.2009 16:37

kondicioner

chlapce

mi je opravdu lito ,ale za jeho smrt nese vinu jeho matka! .Chudak ridic:-(

0/0
23.7.2009 16:24

cafe2

Re: chlapce

to bych netvrdil , tohle jsou proste tragedie ktere se stavaji , nikdo nedokaze hlidat deti 100% času...

0/0
23.7.2009 16:25

kondicioner

Re: chlapce

to je pravda ,ale v blizkosti dalnice mela byt vice obezretna,ale ted je to jedno zivot mu to nevrati

0/0
23.7.2009 16:28

Rubik1

Re: chlapce

Máte pravdu, ale dálnice tam v blízkosti nebyla.

0/0
23.7.2009 16:32

VODNAR

Re: chlapce

Coz misto plku a zbytecneho obvinovani si ten clanek poradne precist? Kde se pise, ze se nehoda stala na dalnici? Pokud me neklame zrak je v clanku uvedeno toto: "Stala se kolem půl druhé odpoledne na přemostění dálnice D11 z Prahy do Hradce Králové." Pokud ti to ani ted neni jasne tak prelozim - jde o silnici ktera vede NAD dalnici D11.  

0/0
23.7.2009 21:56

m4!_luke

Re: chlapce

Kdyz neumi hlidat 100% casu, tak pak at dite netaha k dalnici. Je to 100000% chyba matky (nebo i otce, pokud tam byl taky).

0/0
24.7.2009 1:56

dasa0302

Re: chlapce

Jak to víte, že vinu nese matka? Vy jste tam byl?

0/0
23.7.2009 18:22

m4!_luke

Re: chlapce

Mela davat na svoje dite pozor. O to vic, ze byla kousek od dalnice.

0/0
24.7.2009 1:57

cafe2

smutne

alespon ze řidič zastavil...

0/0
23.7.2009 16:24

Vanislav

Re: smutne

no on asi taky nemel na vyber. Auto rozhodne bez skody neuniklo a navic jestli na nem byly krvave stopy.....

0/0
23.7.2009 16:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.