- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co na tom stalo 80 000 000 Kc. Mozna honorar pro ty devy a ten "trik" s tim letadlem :-(. Je to opravdu ubohe, to bych snad nenatocila ani ja, a to nemam ani fantazii, ani filmarske zkusenosti...
Pardon, 8000 000 Kc, pritukla jsem si tam omylem nulu...
věcí, jako taxikáře, dopravu, přiměřenost cen ke službám atd. pak může lákat turisty.Prahu a její památky mám rád, ale že bych se tam každý rok vracel, to tedy ne. Taková Telč, Litomyšl atd mohu navštívit každoročně ! Pražáci, zamyslete se nad tím !
mam takovej pocit, ze tato kampan je zamerena na zahranicni turisty, kteri u nas preci jenom utrati krapet vice nez clovek co se jede na Prahu podivat treba z Olomouce.
to asi kvuli radnimu no, holka, nejsi v kurzu, to zas bude paskvil
pro zviditelnění prahy...třeba uspořádat olympiádu...co vy na to???
Je krize, to jde vidět.........
Hlavně že rozpočet pánů z ODS bude letos v nejvyšíím deficitu.....
Ono je to asi to nejlevnejsi, co si Praha muze dovolit. Udelat poradek v doprave (vykazat predrazena taxi a ostatnim dovolit jezdit po kolejich), zamezit predrazovani zbozi v turistickych strediscich a a na letisti, rozvijet dale metro a kolejovou dopravu v jakekoliv forme, zlepsit chovani vsech zamestnancu mesta (Policie, DP) a zlepsit jejich jazykovou vybavenost a mnoho dalsich veci by stalo asi nekolik miliard.
A mimochodem, cistota ulic paradoxne ne vzdy souvisi s poctem zametacu a odpadkovych kosu. Na cistotu ma vetsi vliv chovani obyvatel.
Pokud to myslí vážně, tak tudy cesta nevede.
1. Pro americký trh, pro který byla točena, není nejhorší. Televizní reklamy jsou tam zcela jiné než v Evropě, tohle by padlo do průměru. Pro BBC nebo CNN International se to nehodí - jen se jen podívejte, jak krásné propagační turististické reklamy tam běhají!
2. Šotu např. úplně chybí "chytlavá" zvuková složka, kterou si divák celý den brouká - klíčový prvek současných světových reklam na turistické destinace. Malou noční hudbu si lidé cestou do práce broukat nebudou. Dnešní reklamy na turistické destinace jsou "smyslová zkušenost pro všechny smysly". Zvukovou a obrazovou nabízejí přímo v reklamě, čichovou a chuťovou slibují na místě. Tento šot slibuje jen dlouhovlasou společnost. Přitom by tak dobře mohl nabízet hromádku psích výkalů na každém třetím kroku a krásu pomočených zákoutí! Před vyhozením 80 milionů za reklamu doporučuji urychleně vyčistit chodníky a začít striktně vymáhat platné vyhlášky proti znečišťování. Pejskaři
si zvyknou a volných rukou na veřejné práce je letos dost.
4. Zaměřit se letos na asijsou a evropskou klientelu a nechat americkou plavat, je správná strategie, letos mnoho Američanů do Evropy určitě nepoletí. Na asijskou klientelu nad 30 by jakž takž fungovat mohla (první návštěva v životě), i když nabízí jen dívčí společnost a historické památky. Ale na evropskou vzdělanou a movitější klientelu nad 30!?! Nebude fungovat vůbec, je to spíš urážka. Vzdělaní a movitější Evropané nad 30 přece vědí, jak vypadá pražská architektura, přinejmenším ji mockrát viděli na obrázcích. O tom, že si tady mohou objednat slečnu, už také slyšeli. A nic jiného jim tato reklama nenabízí. Ani o procento nezvýší chuť tohoto evropského segmentu návštěvníků sem přijet.
80 mil. za OH,80 mil. za propagaci Prahy v době kdy lidé šetří a cestují méně nám magistrát předkládá další důkaz,že o tom co se děje za dveřmi paláců neví ani prd.