Diskuze

Praha bude lákat turisty kampaní za 80 milionů a starším klipem s Kuchařovou

Praha se kvůli globální krizi potýká s úbytkem turistů. Přilákat je chce velkou reklamní akcí. "Takhle masivní kampaň ještě neměla," řekl iDNES.cz radní Milan Richter. Metropoli bude ve světě propagovat kromě webu i starší spot s modelkami Němcovou a Kuchařovou, který odborníci příliš nepochválili.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

ValentinaRossi

25. 7. 2009 23:06
Zajímalo by mě...,

co na tom stalo 80 000 000 Kc. Mozna honorar pro ty devy a ten "trik" s tim letadlem :-(. Je to opravdu ubohe, to bych snad nenatocila ani ja, a to nemam ani fantazii, ani filmarske zkusenosti...

0 0
možnosti
V

ValentinaRossi

25. 7. 2009 23:09
Re: Zajímalo by mě...,

Pardon, 8000 000 Kc, pritukla jsem si tam omylem nulu...

0 0
možnosti
H

HRABĚNKA2

23. 7. 2009 10:19
Hurá,hurá,

že je míň turistů. Stejně je všude jen bordel.

0 0
možnosti
D

dedko

23. 7. 2009 10:19
Praha musí vyřešit řadu základních

věcí, jako taxikáře, dopravu, přiměřenost cen ke službám atd. pak může lákat turisty.Prahu a její památky mám rád, ale že bych se tam každý rok vracel, to tedy ne. Taková Telč, Litomyšl atd mohu navštívit každoročně ! Pražáci, zamyslete se nad tím !

0 0
možnosti
PV

Vanislav

23. 7. 2009 10:20
Re: Praha musí vyřešit řadu základních

mam takovej pocit, ze tato kampan je zamerena na zahranicni turisty, kteri u nas preci jenom utrati krapet vice nez clovek co se jede na Prahu podivat treba z Olomouce.

0 0
možnosti
B

brekebrekeke

23. 7. 2009 8:53
teda mlada baba vypada na 40 na fotkach

to asi kvuli radnimu :-P no, holka, nejsi v kurzu, to zas bude paskvil Rv

0 0
možnosti
MP

moopy2

23. 7. 2009 8:14
napadlo mě..

pro zviditelnění prahy...třeba uspořádat olympiádu...co vy na to???

0 0
možnosti
B

brekebrekeke

23. 7. 2009 8:54
Re: napadlo mě..

;-D;-DR^

0 0
možnosti
V

vojtexx

23. 7. 2009 1:28
:-P

Je krize, to jde vidět.........

Hlavně že rozpočet pánů z ODS bude letos v nejvyšíím deficitu.....

RvRvRv

0 0
možnosti
LEO

l e o

23. 7. 2009 0:12
co cekat, ze

:-/

0 0
možnosti
CM

demon5

22. 7. 2009 23:39
Add

Ono je to asi to nejlevnejsi, co si Praha muze dovolit. Udelat poradek v doprave (vykazat predrazena taxi a ostatnim dovolit jezdit po kolejich), zamezit predrazovani zbozi v turistickych strediscich a a na letisti, rozvijet dale metro a kolejovou dopravu v jakekoliv forme, zlepsit chovani vsech zamestnancu mesta (Policie, DP) a zlepsit jejich jazykovou vybavenost a mnoho dalsich veci by stalo asi nekolik miliard.

0 0
možnosti
CM

demon5

22. 7. 2009 23:40
Re: Add

A mimochodem, cistota ulic paradoxne ne vzdy souvisi s poctem zametacu a odpadkovych kosu. Na cistotu ma vetsi vliv chovani obyvatel.

0 0
možnosti
W

Wabo

22. 7. 2009 23:11
Ťápnutí vedle

Pokud to myslí vážně, tak tudy cesta nevede.

1. Pro americký trh, pro který byla točena, není nejhorší. Televizní reklamy jsou tam zcela jiné než v Evropě, tohle by padlo do průměru.  Pro BBC nebo CNN International se to nehodí - jen se jen podívejte, jak krásné propagační turististické reklamy tam běhají!  

2. Šotu např. úplně chybí  "chytlavá" zvuková složka, kterou si divák celý den brouká - klíčový prvek současných světových reklam na turistické destinace.  Malou noční hudbu si lidé cestou do práce broukat nebudou. Dnešní reklamy na turistické destinace jsou "smyslová zkušenost pro všechny smysly". Zvukovou a obrazovou nabízejí přímo v reklamě, čichovou a chuťovou slibují na místě. Tento šot slibuje jen dlouhovlasou společnost. Přitom by tak dobře mohl nabízet hromádku psích výkalů na každém třetím kroku a krásu pomočených zákoutí!  Před vyhozením 80 milionů za reklamu doporučuji urychleně vyčistit chodníky a začít striktně vymáhat platné vyhlášky proti znečišťování.  Pejskaři

0 0
možnosti
W

Wabo

22. 7. 2009 23:11
Re: Ťápnutí vedle

si zvyknou a volných rukou na veřejné práce je letos dost.  

4. Zaměřit se letos na asijsou a evropskou klientelu a nechat americkou plavat, je správná strategie, letos mnoho Američanů do Evropy určitě nepoletí.  Na asijskou klientelu nad 30 by jakž takž fungovat mohla (první návštěva v životě), i když nabízí jen dívčí společnost a historické památky. Ale na evropskou vzdělanou  a movitější klientelu nad 30!?! Nebude fungovat vůbec, je to spíš urážka. Vzdělaní a movitější Evropané nad 30 přece vědí, jak vypadá pražská architektura, přinejmenším ji mockrát viděli na obrázcích. O tom, že si tady mohou objednat slečnu, už také slyšeli. A nic jiného jim tato reklama nenabízí. Ani o procento nezvýší chuť tohoto evropského segmentu návštěvníků sem přijet.

0 0
možnosti
VP

sanborn

22. 7. 2009 22:45
A máme tu další Bém show strory

80 mil. za OH,80 mil. za propagaci Prahy v době kdy lidé šetří a cestují méně nám magistrát předkládá další důkaz,že o tom co se děje za dveřmi paláců neví ani prd.Rv

0 0
možnosti