- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jezdím pravidelně po dálnici D1 a v Praze po magistrále. Když vidím tenhle žlutý autobus, tak se radeji držím zpátky. Bezohledně z pruhu do pruhu, jako by neměli zrcátka. Divím se, že nebourají ještě častěji.
stáloe jsem to ještě nepochopil - podle Jančury, nebo Vančury mají všechny omezovač rychlosti nastavený na 100 Km/h. Jak je tedy možné, že na dálnici předjíždí ve 125 - 130 i více, na Karlovarské za ním občas jedu a na některých úsecích si drží svých 110 a víc ? Nemyslím si, že by měl tachometr takové odchylky
Co je na tom k nepochopeni ? Proste jen kecy pro media a nic vic. Ten pan by se klidne mohl dat i na politiku.
Problém není v překročení maximální rychlosti ale v překročení přiměřené nebo-li bezbečné rychlosti. A to jsou pojmy od sebe dosti vzdálené. K tomu nějaký omezovač nebo napojení na GPS nepomůže.
no taky jsem to moc nepochopil. Až tam pojede příště, pojede třeba zase jen podpředpisových 40 a zase se vyklopí. No asi to vychází z policejní logiky a logiky starostů že za všechno může rychlost na místech kde je dobře měřitelná a v případě starostů hned za značkou počátek obce a pak jim na náměstí sestřelí matku s kočárkem. Ovšem za cedulí jel 49.
výběr řidičů....vím, že bude spousta lidí zase řvát, ale je nutné nabrat řidiče co vozili nějakej čas /5let/ 24 tun za zády a ne nějaký rychlokvašky z ávií ...Jančuro musíš se zaměřit na PŘÍČINY a ne na důsledky, jinak to lepší nebude
...začnou přenášet on-line na server počítače,
tak se při překročení nastavené rychlosti spustí centrále alarm."
To jim tam ten alarm bude houkat od rána do večera
Nebude.... pokud to bude akusticke, tak odpoji 2 dratky a je klid... a pokud bude vystup na monitor, tak se staci divat jinam a maji vyreseno. Hlavni prinos bude v tom, ze se vlk nazere a koza zustane cela.
to je tady zase moralistu, pritom vsichni jezdi jako prasata, tak proc by zrovna ridici autobusu meli byt vyjimkou?
To je dobré řešení, jak si ohlídat řidiče autobusů jestli dodržují bezpečnou rychlost. Někteří řidiči kašlou na bezpečnost a ani zaměstnavatel je neuhlídá. Navíc informace z GPS autobusu může zaměstnavatel použít i pro informace o aktuální poloze autobusu a informovat tak o jeho pravděpodobném zpoždění.
Zřejmě jde omezovač vypnout, jinak si nedovedu vysvětlit tohle: jel jsem na úseku Uherské Hradiště - Uherský Brod klasicky 90, náhle se mi jeden žluťák začal cpát do kufru mojí felicie čumákem. Zřejmě šlo o velmi zkušeného řidiče, že mu stačil cca 1,5 metru odstup, aby v nutném případě dokázal zabrzdit... Postupně jsem přidával, abych zjistil, kolik jede... při 110 jsem se mu nedokázal vzdálit... A tak jsem přibrzdil zase na 90, nejsem přece hovado, co jezdí za každou cenu rychle.
Zato pan Jančura by nám nemusel dál věšet bulíky na nos, je jasné, že SA nastavila svým řidičům parametry, které dodrží jedině tak, že jedou jak prasata všude, bez ohledu na předpisy...
To jsou pěkný kecy, ten úsek moc dobře znám a ty jejich žluťásky tam často potkávám, bych fakt chtěl vidět, jak to tam někdo rozpálí přes 110km/h.
Ale ať si je nechaj ty řidiče, ale ať za ně na sedadlo posadí nějakýho brigádníka (třeba důchodce Humla) a ten ať hlídá dodržování silničních pravidel
"Data z přijímače GPS o rychlosti a poloze vozu se bezdrátově přenášejí do centrály ...."
skoda ze se nebudou prenaset kabelem